Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)
Очікувана вартість
160 687 968,00 UAH
UA-2023-06-05-014199-a ● 51f67d22e8d64603843b0adb1c4fa553
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Удовик Костянтин Віталійович 380443097527 udovikk31@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2023 20:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 160 687 968,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2023-06-05-006343-b 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 – 09110000 – 3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 09110000-3 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 160 687 968,00 грн (сто шістдесят мільйонів шістсот вісімдесят сім тисяч дев’ятсот шістдесят вісім грн 00 коп.) в т.ч.: Лот №1 – 45 910 848,00 грн (сорок п’ять мільйонів дев’ятсот десять тисяч вісімсот сорок вісім грн 00 коп.); Лот №2 – 57 388 560,00 грн (п’ятдесят сім мільйонів триста вісімдесят вісім тисяч п’ятсот шістдесят грн. 00 коп.); Лот №3 – 57 388 560,00 грн (п’ятдесят сім мільйонів триста вісімдесят вісім тисяч п’ятсот шістдесят грн. 00 коп.) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13.06.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот № 1 – 1 377 325,44 грн (один мільйон триста сімдесят сім тисяч триста двадцять п’ять грн. 44 коп.); Лот № 2 – 1 721 656,80 грн (один мільйон сімсот двадцять одна тисяча шістсот п’ятдесят шість грн. 80 коп.); Лот № 3 – 1 721 656,80 грн (один мільйон сімсот двадцять одна тисяча шістсот п’ятдесят шість грн. 80 коп.) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №5 ТД 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Костянтин УДОВИК
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
09 червня 2023 17:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2023 17:21 |
ТД_ Зміни2.docx | |
09 червня 2023 17:21 |
Перелік змін 2.doc | |
08 червня 2023 11:09 |
ТД_ Зміни1.docx | |
08 червня 2023 11:09 |
Перелік змін 1.doc | |
05 червня 2023 19:56 |
ТД_.docx | |
05 червня 2023 19:56 |
Договір_проєкт_вугілля.docx | |
05 червня 2023 19:56 |
Обгрунтування_вугілля_ціна.docx | |
05 червня 2023 19:56 |
Оголошенння.doc | |
05 червня 2023 19:56 |
Обгрунтування_вугілля_тех.docx |
09 червня 2023 17:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
09 червня 2023 17:21 |
ТД_ Зміни2.docx
|
|||||||||
09 червня 2023 17:21 |
Перелік змін 2.doc
|
|||||||||
08 червня 2023 11:09 |
ТД_ Зміни1.docx
|
|||||||||
08 червня 2023 11:09 |
Перелік змін 1.doc
|
|||||||||
05 червня 2023 19:56 |
ТД_.docx
|
|||||||||
05 червня 2023 19:56 |
Договір_проєкт_вугілля.docx
|
|||||||||
05 червня 2023 19:56 |
Обгрунтування_вугілля_ціна.docx
|
|||||||||
05 червня 2023 19:56 |
Оголошенння.doc
|
|||||||||
05 червня 2023 19:56 |
Обгрунтування_вугілля_тех.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
З приводу доставки
Дата подання: 06 червня 2023 13:17
Дата відповіді: 07 червня 2023 18:02
Доброго дня. Цікавить таке питання - доставка, як ми розуміємо, здійснюється залізничним транспортом (напіввагони). Загальний обʼєм поставок не дозволяє у повному обсязі доставити вугілля лише вагонами. Чи можемо ми залишки (20-25 тонн) доставляти колісним транпортом?
Відповідь: Шановний учаснику, доставка автотранспортом не передбачена, відповідно до п 3.2 проекту договору ТОВАР постачається партіями, залізничним транспортом у справних напіввагонах навалом, мінімальна партія відвантаження – 1 (один) напіввагон. Відповідно до п. 3.3 проекту договору При постачанні приймається відхилення від узгодженої у відповідній Специфікації до цього Договору кількості ТОВАРУ, належного до постачання, у межах (+/-) 2% (два відсотки).
З приводу банківської гарантії
Дата подання: 06 червня 2023 13:17
Дата відповіді: 07 червня 2023 17:04
Доброго дня. Питання стосовно банківської гарантії - вона з покриттям, чи це звичайна електронна банківська гарантія?
Відповідь: «Шановний Учаснику, вимоги до банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції зазначені в П. 2 Розділ ІІ. Тендерної документації, та для банківської гарантії забезпечення виконання умов Договору в П 2. Розділ ІV Тендерної документації. Також вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю зазначені в Додатку №5. Тендерної документації.
Просимо Вас звернути увагу, що форма забезпечення тендерної пропозиції викладена в Додатку №5 Тендерної документації. Дякуємо за звернення.»
Просимо Вас звернути увагу, що форма забезпечення тендерної пропозиції викладена в Додатку №5 Тендерної документації. Дякуємо за звернення.»
Забезпечення
Дата подання: 06 червня 2023 15:26
Дата відповіді: 07 червня 2023 17:05
Чи стосуються вимоги 11.4. проєкту Договору банку, який надає Забезпечення тендерної пропозиції ?
Відповідь: «Шановний Учаснику, вимоги п. 11.4. проєкту Договору, стосуються виключно забезпечення виконання умов Договору, згідно П 2. Розділ ІV Тендерної документації, та п. ІІ Додатку №5 Тендерної документації. Дякуємо за звернення.»
ТОВАР
Дата подання: 06 червня 2023 16:55
Дата відповіді: 07 червня 2023 18:04
в п. 4 Тенденрної документації вказано "назва предмета закупівлі ДК 021:2015 – 09110000 – 3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100))"
чи можливе постачання вугілля марок Г(Г1) (13-25), ДГ (13-25), Г(Г2) (13-25)?
Відповідь: «Шановний учаснику, відповідно розділу 1 Додатку1 до ТД передбачена закупівля вугілля кам'яного марки ДГ (13-100) або еквівалент продукції згідно з ДСТУ 3472:2015 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків від 13мм до 100 мм, а також аналогічне за класифікаційними показниками та розмірами кусків вугілля, що імпортують (технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації або мати не гірші показники, ніж зазначені в даній документації).
Дякуємо за звернення.»
Дякуємо за звернення.»
терміни постачання
Дата подання: 06 червня 2023 17:55
Дата відповіді: 07 червня 2023 17:06
В п. 4.4 Тендерної документації вказано "строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.)- відповідно додатку 1 та Додатку № 4 (проект договору про закупівлю) ТД.".
Просимо прояснити терміни постачання по кожному з лотів, протягом яких мають бути виконанні поставки переможцями торгів
Відповідь: «Шановний Учаснику, згідно п.3.3. істотних умов проєкту Договору: Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Об’єми та Строк поставки ТОВАРУ, в межах письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, визначаються Сторонами шляхом підписання відповідних Специфікації (-ій) цього до Договору.
Згідно Вашого звернення, будуть внесені зміни в тендерну документацію Додаток №1, Розділ ІІ, Загальні технічні вимоги та щодо строку дії Договору. Дякуємо за звернення.»
Згідно Вашого звернення, будуть внесені зміни в тендерну документацію Додаток №1, Розділ ІІ, Загальні технічні вимоги та щодо строку дії Договору. Дякуємо за звернення.»
ПДВ
Дата подання: 07 червня 2023 11:07
Дата відповіді: 07 червня 2023 17:07
Які умови оцінки пропозицій для учасників різних форм оподаткування ( платник/не платник ПДВ)?
Найбільш економічно вигідної буде пропозиція з ПДВ чи та яка буде дешевшою ( відповідно без ПДВ)?
Відповідь: «Шановний Учаснику, згідно П 1. Розділ ІІІ Тендерної документації: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до положень п. 35, 36, 38 - 43 Особливостей. Положення п. 37 Особливостей не застосовані. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на дану закупівлю є ціна. Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%.
В разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ. Дякуємо за звернення.»
В разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ. Дякуємо за звернення.»
терміни поставки
Дата подання: 08 червня 2023 16:18
Дата відповіді: 09 червня 2023 17:19
після внесення змін до п. 4.4 Тендерної документації строк поставки вугілля зменшено до 30.09.2023 р. замість 31.12.2023.
Просимо врахувати реальний термін транспортування від вантажовідправників до вантажоодержувачів, який для окремо відвантажених вагонів може досягати до 3 тижнів та перенести кінцевий термін поставки до 20.10.2023
Відповідь: «Шановний Учаснику, розглянувши Ваше звернення, для збільшення конкуренції та розширення кола потенційних постачальників, будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію. Дякуємо за звернення.»
З приводу банківської гарантії
Дата подання: 09 червня 2023 14:06
Дата відповіді: 09 червня 2023 17:20
Доброго дня! Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції зазначені в П. 2 Розділ ІІ. Тендерної документації проста чи з покриттям?
Відповідь: «Шановний Учаснику, розглянувши Ваше звернення, звертаємо Вашу увагу, що вимоги до банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції викладені в п. 2 Розділ ІІ. Тендерної документації, п. 2.1. Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №5 ТД.
Відповідно до Додатку №5 ТД, І. Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає Банківська установа (банк):
Забезпечення тендерної пропозиції має відповідати формі забезпечення тендерної пропозиції відповідно додатку 5 ТД та заповнене відповідно вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 та вимогам ТД.
Згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» визначаються обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції та затверджено її форма.
Різновид оформлення гарантії відноситься до взаємовідносин між учасником, який її оформлює та відповідним банком в якому вона оформлюється. Дякуємо за звернення.»
Відповідно до Додатку №5 ТД, І. Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає Банківська установа (банк):
Забезпечення тендерної пропозиції має відповідати формі забезпечення тендерної пропозиції відповідно додатку 5 ТД та заповнене відповідно вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 та вимогам ТД.
Згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» визначаються обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції та затверджено її форма.
Різновид оформлення гарантії відноситься до взаємовідносин між учасником, який її оформлює та відповідним банком в якому вона оформлюється. Дякуємо за звернення.»
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-06-05-014199-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Інком Інтергруп", Код ЄДРПОУ:45113692
Дата подання: 07 липня 2023 13:40
Дата подання: 07 липня 2023 13:40
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 липня 2023 17:48
рішення від 10.07.2023 № 10185.pdf
Дата публікації: 10 липня 2023 17:47
інформація про резолютивну частину рішення від 24.07.2023 № 11186.pdf
Дата публікації: 25 липня 2023 14:03
рішення від 24.07.2023 № 11186.pdf
Дата публікації: 27 липня 2023 11:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: ПРОТОКОЛ
Уповноваженої особи
ФІЛІЯ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ»
№ 1-28/07/23 від 28.07.2023 р.
1. Найменування замовника. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця»
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900
2.1. Категорія замовника:юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі»
3. Місцезнаходження замовника. --- місто Київ --
4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель. UA-2023-06-05-014199-a
5. Перелік тендерних пропозицій по лоту №3:
1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Д.ТРЕЙДІНГ"
6. результат розгляду :
Рішенням № 11186-р/пк-пз від 24.07.2023 комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Д.ТРЕЙДІНГ" переможцем за процедурою закупівлі, за лотом №3.
ВИРІШЕНО:
- скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Д.ТРЕЙДІНГ" переможцем процедури закупівлі, за лотом №3.
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця» _________________________ Удовик Костянтин
Дата виконання рішення замовником: 28 липня 2023 12:56
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 3. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 57 388 560,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 573 885,60 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №5 ТД. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: Лот № 3 – 1 721 656,80 грн (один мільйон сімсот двадцять одна тисяча шістсот п’ятдесят шість грн. 80 коп.) Якщо Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції - тендерна пропозиція учасника відхиляється Замовником. Випадки, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, відповідно до положень ст. 25 Закону з урахуванням вимог додатку 5 ТД. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику відповідно положень ст. 25 Закону з урахуванням вимог додатку 5 ТД. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1721656.8 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 2.1. Відповідно до ст. 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» та на умовах передбачених цією тендерною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (банківська гарантія) у розмірі: 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа. Всі необхідні реквізити для оформлення гарантії,строк та умови надання, зазначені в Додатку № 5 ТД. 2.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених ст. 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. 2.3. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників |
Аукціон
Позиції
5000 т
Вугілля кам`яне марки ДГ (13-100)
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –товар -відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. | Пiсляоплата | 2 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2023-06-05-014199-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Інком Інтергруп", Код ЄДРПОУ:45113692
Дата подання: 07 липня 2023 13:40
Дата подання: 07 липня 2023 13:40
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 липня 2023 17:48
рішення від 10.07.2023 № 10185.pdf
Дата публікації: 10 липня 2023 17:47
інформація про резолютивну частину рішення від 24.07.2023 № 11186.pdf
Дата публікації: 25 липня 2023 14:03
рішення від 24.07.2023 № 11186.pdf
Дата публікації: 27 липня 2023 11:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: ПРОТОКОЛ
Уповноваженої особи
ФІЛІЯ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ»
№ 1-28/07/23 від 28.07.2023 р.
1. Найменування замовника. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця»
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900
2.1. Категорія замовника:юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі»
3. Місцезнаходження замовника. --- місто Київ --
4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель. UA-2023-06-05-014199-a
5. Перелік тендерних пропозицій по лоту №3:
1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Д.ТРЕЙДІНГ"
6. результат розгляду :
Рішенням № 11186-р/пк-пз від 24.07.2023 комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Д.ТРЕЙДІНГ" переможцем за процедурою закупівлі, за лотом №3.
ВИРІШЕНО:
- скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Д.ТРЕЙДІНГ" переможцем процедури закупівлі, за лотом №3.
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця» _________________________ Удовик Костянтин
Дата виконання рішення замовником: 28 липня 2023 12:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2023 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНСКОІЛ" |
51 940 000,00
UAH з ПДВ
|
49 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СОЮЗТЕХНОІНВЕСТ |
51 495 000,00
UAH з ПДВ
|
48 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" |
54 060 000,00
UAH з ПДВ
|
54 060 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Д.ТРЕЙДІНГ" |
57 388 560,00
UAH з ПДВ
|
44 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГІОН ДСТ" |
49 975 000,00
UAH з ПДВ
|
46 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
51 000 000,00
UAH з ПДВ
|
51 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Інком Інтергруп" |
52 485 000,00
UAH з ПДВ
|
52 485 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПраймСелл |
52 410 000,00
UAH з ПДВ
|
46 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" |
54 450 000,00
UAH з ПДВ
|
54 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КАРБО ІНДАСТРІ" |
75 000 000,00
UAH з ПДВ
|
57 388 560,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Д.ТРЕЙДІНГ" #42751799 |
Рішення скасоване |
44 000 000,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2023 12:37
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Д.ТРЕЙДІНГ" #42751799 |
Відхилено |
44 000 000,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2023 12:48
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГІОН ДСТ" #44401058 |
Відхилено |
46 200 000,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2023 16:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 серпня 2023 11:12
|
ТОВ ПраймСелл #44528092 |
Відхилено |
46 800 000,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2023 17:54
|
|
ТОВ СОЮЗТЕХНОІНВЕСТ #44267272 |
Переможець |
48 000 000,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2023 12:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2023 10:07
|
пов лот.docx | зміни до договору |
03 листопада 2023 10:06
|
ДУ 1 ВУГІЛЛЯ_ЛОТ 3_.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2023 10:06
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2023 11:59
|
Договір Вугілля_ЛОТ 3_pdf_публ.pdf | укладений |
25 серпня 2023 11:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця»., 41022900, - місто Київ , юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 2) унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів/закупівлі, здійсненої з використанням електронного каталогу/звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, присвоєний електронною системою закупівель; UA-2023-06-05-014199-a, Лот 3 3) дата укладення та номер договору про закупівлю; 25.08.2023, № ПК/МТЗ/23513/Ю 4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю; ТОВ СОЮЗТЕХНОІНВЕСТ 5) ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/реєстраційний номер облікової картки платника податків учасника, з яким укладено договір про закупівлю; 44267272 6) місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю, номер телефону:місто Київ, тел. +380995597980 7) дата внесення змін до договору про закупівлю; 31.10.2023 8) випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до цього пункту; пп.4 п. 19 Особливостей – «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» 9) опис змін, що внесені до істотних умов договору. Внести зміни до п. 16.1 та Додатку № 1 до Договору та викласти в новій редакції, продовжено дію договору до 30.11.2023. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»___________________________ Олександр ДУМА |
Номер договору про закупівлю: | ПК/МТЗ/23513/Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПК/МТЗ/23513/Ю/ду1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |