Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт дорожнього покриття провулків Одеський, Нагірний (перший, другий, третій) та Приморських (перший, третій, четвертий) »
Очікувана вартість
4 033 016,63 UAH
UA-2023-06-05-013991-a ● f23b2c4108744fe887ef48cee2507606
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КАРОЛІНО-БУГАЗЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04527307 |
Місцезнаходження: | 67844, Україна , Одеська обл., Овідіопольський р-н, село Кароліно-Бугаз, ВУЛИЦЯ ПРИМОРСЬКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Косих Лідія Олександрівна +380487701250 byx_otdel_karolino@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2023 18:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 033 016,63 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 165,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дорожнього покриття провулків Одеський, Нагірний (перший, другий, третій) та Приморських (перший, третій, четвертий) »
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67844, Україна, Одеська область, Овідіопольський р-н, село Кароліно-Бугаз, ВУЛИЦЯ ПРИМОРСЬКА, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 червня 2023 13:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 червня 2023 13:20 |
ТД переулки (Зміни).docx | |
12 червня 2023 13:18 |
протокол 142 змін.pdf |
12 червня 2023 13:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
12 червня 2023 13:20 |
ТД переулки (Зміни).docx
|
||||
12 червня 2023 13:18 |
протокол 142 змін.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ЩОДО ПОТУЖНОСТІ АСФАЛЬТОБЕТОННОГО ЗАВОДУ
Дата подання: 06 червня 2023 10:40
Дата відповіді: 06 червня 2023 17:34
В тендерній документації є умова, щодо потужності асфальтобетонного заводу, а саме - 250 т/год. Замовник умисно обмежує можливість нас як потенційного учасника, прийняти участь в даній закупівлі, включивши нічим не обумовлену вимогу щодо такої потужності заводу. У нашого підприємства власний асфальтобетонний завод з меншою потужністю , який повністю може задовільнити необхідним об'ємом асфальтобетону об'єкт, але замовник умисно обмежив участь таких учасників, як ми. В закупівлях на 1 млрд гривень в умовах вимагають заводи з потужністю - не менше 160 т/год, ви ж замовник закупівлі на 4 млн, вимагаєте завод с потужністю неначе потрібно виготовити 100 тис тонн асфальту.
Дії замовника в частині встановлення в Документації наведених вище дискримінаційних вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
У зв’язку із вище викладеним, просимо Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та усунути дискримінаційну вимогу, тобто виключити вимову щодо потужності заводу з тендерної документації. У разі не виключення даної вимоги, та не внесення відповідних змін до ТД, ми будемо змушені звернутися до АМКУ зі скаргою.
Аналогічна позиція міститься у рішеннях АМКУ №2504-р/пк-пз від 11.02.2021, АМКУ№11327-р/пк-пз від 24.05.2021, АМКУ № 6329-р/пк-пз від 18.10.2022
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Участнику!
З приводу Вашого запитання надаємо наступні пояснення:
вказана вимога є важливою оскільки: У разі перебоїв з постачанням асфальтобетонної суміші до місця її укладання, які викликані помилками в організації вантажопотоку АБС або через велику відстань доставки асфальтобетонної суміші, укладчик змушений зупинятися в очікування суміші. 6 – 8 тонн суміші в бункері укладчика зможуть забезпечити лише кілька хвилин роботи навіть при зниженні швидкості його руху до мінімуму. У місці його зупинки і подальшого початку руху утворюється поперечний валик. Він виникає через перерозподіл сил, що діють на плиту при завантаженні спорожнілого бункера укладальника і через поштовх укладальника самоскидом. Ця ділянка, крім того, є місцем контакту охолодженого за час простою асфальту і свіжопідвезеного. Ця ділянка з порушеною геометрією набуває, до того ж, і температурну сегрегацію.При переході температури навколишнього повітря через 0°С такі ділянки руйнуються значно швидше, ніж основна частина покриття, оскільки волога, що знаходиться в шарі асфальтобетону, переходить в твердий стан – лід. Перехід з рідкого стану в твердий супроводжується збільшенням займаного обсягу, і руйнує покриття зсередини. При інтенсивному русі автотранспорту, під впливом навантажень від його коліс, швидше руйнуються саме ці ділянки. Звідси, вибоїни і локальні тріщини покриття, істотно знижують його загальну довговічність і проявляються найчастіше через 1 – 2 роки експлуатації.Враховуючи те, що вище перелічені фізико-хімічні зміни, що виникають у дорожньому покритті при подачі асфальтобетонної суміші від АБЗ недостатньої потужності, впливають на якість виконаних робіт, то заходи з їх усунення вимагатимуть у майбутньому замовлення робіт з ремонту дорожнього покриття, що призведе до надмірних витрат коштів місцевого бюджету, чого можна уникнути якщо роботи будуть виконані АБЗ потужністю 250 т/д за максимально короткий час.Разом з тим, Учасником не доведено, що АБЗ потужністю меншою, ніж заявлена у ТД, у сукупності із наявною в Учасника технікою (вантажні автомобілі, каток, асфальтоукладчик, АБЗ) здатні забезпечити доставку асфальтобетонної суміші від АБЗ до пункту виконання робіт та укладання асфальтобетонної суміші із безперервною швидкістю, для уникнення утворення поперечних валиків (нерівностей в повздовжньому та поперечному напрямах), що буде відповідати вимогам ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ Будівництво. Зміна № 1".
Тому вважаємо свою вимогу повністю обгрунтованою.
Бажаємо Вам участі у торгах!
З приводу Вашого запитання надаємо наступні пояснення:
вказана вимога є важливою оскільки: У разі перебоїв з постачанням асфальтобетонної суміші до місця її укладання, які викликані помилками в організації вантажопотоку АБС або через велику відстань доставки асфальтобетонної суміші, укладчик змушений зупинятися в очікування суміші. 6 – 8 тонн суміші в бункері укладчика зможуть забезпечити лише кілька хвилин роботи навіть при зниженні швидкості його руху до мінімуму. У місці його зупинки і подальшого початку руху утворюється поперечний валик. Він виникає через перерозподіл сил, що діють на плиту при завантаженні спорожнілого бункера укладальника і через поштовх укладальника самоскидом. Ця ділянка, крім того, є місцем контакту охолодженого за час простою асфальту і свіжопідвезеного. Ця ділянка з порушеною геометрією набуває, до того ж, і температурну сегрегацію.При переході температури навколишнього повітря через 0°С такі ділянки руйнуються значно швидше, ніж основна частина покриття, оскільки волога, що знаходиться в шарі асфальтобетону, переходить в твердий стан – лід. Перехід з рідкого стану в твердий супроводжується збільшенням займаного обсягу, і руйнує покриття зсередини. При інтенсивному русі автотранспорту, під впливом навантажень від його коліс, швидше руйнуються саме ці ділянки. Звідси, вибоїни і локальні тріщини покриття, істотно знижують його загальну довговічність і проявляються найчастіше через 1 – 2 роки експлуатації.Враховуючи те, що вище перелічені фізико-хімічні зміни, що виникають у дорожньому покритті при подачі асфальтобетонної суміші від АБЗ недостатньої потужності, впливають на якість виконаних робіт, то заходи з їх усунення вимагатимуть у майбутньому замовлення робіт з ремонту дорожнього покриття, що призведе до надмірних витрат коштів місцевого бюджету, чого можна уникнути якщо роботи будуть виконані АБЗ потужністю 250 т/д за максимально короткий час.Разом з тим, Учасником не доведено, що АБЗ потужністю меншою, ніж заявлена у ТД, у сукупності із наявною в Учасника технікою (вантажні автомобілі, каток, асфальтоукладчик, АБЗ) здатні забезпечити доставку асфальтобетонної суміші від АБЗ до пункту виконання робіт та укладання асфальтобетонної суміші із безперервною швидкістю, для уникнення утворення поперечних валиків (нерівностей в повздовжньому та поперечному напрямах), що буде відповідати вимогам ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ Будівництво. Зміна № 1".
Тому вважаємо свою вимогу повністю обгрунтованою.
Бажаємо Вам участі у торгах!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" |
4 009 855,20
UAH з ПДВ
|
4 009 855,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" #42846767 |
Переможець |
4 009 855,20
UAH з ПДВ
|
19 червня 2023 14:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2023 13:47
|
ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ_page-0001.pdf | укладений |
07 вересня 2023 13:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2023 20:15
|
дод_уг_буд.PDF | зміни до договору |
29 липня 2023 20:14
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2023 10:02
|
дог_63.PDF | укладений |
27 червня 2023 10:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни вартості у бік зменьшення |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |