Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ АДЖАМСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43919723 |
Місцезнаходження: | 27620, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький р-н, село Аджамка, вул.Центральна, будинок 65 |
Контактна особа: |
Вадим Нагорний +380999021357 osvita_adz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 червня 2023 09:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2023 08:21 |
Очікувана вартість: | 363 607,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 636,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється у строк 60 (шістдесят) календарних днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування на вказані цілі, Замовник здійснює розрахунки з Підрядником протягом 10 (десять) робочих днів з дня надходження коштів на його рахунок | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 червня 2023 09:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 червня 2023 09:01 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЗДО Білочка.doc | |
06 червня 2023 09:01 |
Протокол 67.pdf | |
06 червня 2023 09:01 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЗДО Білочка.doc | |
06 червня 2023 09:01 |
Дефектний акт.rtf | |
05 червня 2023 18:08 |
Дефектний акт.rtf |
06 червня 2023 09:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
06 червня 2023 09:01 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЗДО Білочка.doc
|
||
06 червня 2023 09:01 |
Протокол 67.pdf
|
||
06 червня 2023 09:01 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЗДО Білочка.doc
|
||
06 червня 2023 09:01 |
Дефектний акт.rtf
|
||
05 червня 2023 18:08 |
Дефектний акт.rtf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-11-000121 ● bddb4f76309244c69162e6fce2e900a9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2023 17:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.07.2023 № 48-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 11.07.2023 № 48-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-06-05-013850-a 05.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-12 08:37:06
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Поточний ремонт харчоблоку Аджамського ЗДО «Білочка» за адресою: Кіровоградська область, Кропивницький район, с. Аджамка, вул. Урожайна, 9», код ДК «Єдиний закупівельний словник» 021:2015: 45450000-6 – інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-05-013850-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-17 09:47:45
Надання пояснень на 1 запитання моніторингу
На Ваш запит щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі послуги «Поточний ремонт харчоблоку Аджамського ЗДО «Білочка» за адресою: Кіровоградська область, Кропивницький район, с. Аджамка, вул. Урожайна, 9», код ДК «Єдиний закупівельний словник» 021:2015: 45450000-6 – інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-05-013850-a).
Нижче наведено інформацію щодо документів, на підставі яких здійснюється обґрунтування розміру бюджетного призначення технічних та якісних характеристик закупівлі, а саме: дефектний акт у якому зазначено всі необхідні витрати на проведення ремонтних робіт з урахуванням правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013, затверджена наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293, а також при плануванні закупівлі визначення очікуваної вартості закупівлі проводилось з урахуванням вимог внутрішніх нормативних документів, Кошторисні норми в будівництві, затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, що набули чинності 08.11.2021 року, ГКД 34.08.601-2003 "Порядок визначення вартості ремонту основного і допоміжного енергетичного обладнання, передавальних пристроїв і споруд".
посилання на веб-сайт https://adzhamka.osv.org.ua/news/1686041545/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-12 08:43:03
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Поточний ремонт харчоблоку Аджамського ЗДО «Білочка» за адресою: Кіровоградська область, Кропивницький район, с. Аджамка, вул. Урожайна, 9», код ДК «Єдиний закупівельний словник» 021:2015: 45450000-6 – інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-05-013850-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Артемошіна О.О. як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей та автоматично не відмінено електронною системою закупівель процедуру відкритих торгів на підставі підпункту 1 пункту 51 Особливостей (в редакції від 20.05.2023)?
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто, якщо невідповідність виявлено на виконання вимог технічних та якісних характеристик до предмета закупівлі, то виправляти можна помилки, які не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Слід зазначити, підпунктом 1.1 пункту 1 додатка 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам» (далі – підпункт 1.1 пункт 1 Додаток 5) тендерної документації передбачено, якщо пропозиція учасника містить не весь перелік надання послуг з поточного ремонту або зміну обсягів та складу послуг з поточного ремонту (та/або не враховані в ціні пропозиції усі пункти дефектного акту), ця пропозиція вважається такою, що не відповідає закупівлі та відхиляється Замовником.
Так, Замовником в електронній системі закупівель розміщена вимога про усунення невідповідностей в документах та/або інформації до 16.06.2023 щодо виправлення невідповідностей (помилок, розбіжностей) у відомості ресурсів до локального кошторису, наданого учасником ФОП Артемошіним О.О. у складі тендерної пропозиції, а саме, виключити установку мийок на два відділення, установку столів, шаф під мийки, холодильних шаф та зазначити установку вентиляторів витяжних масою до 0,025 т.
Оскільки виправлення вказаних невідповідностей (помилок, розбіжностей) в наданій учасником ФОП Артемошіним О.О. відомості ресурсів до локального кошторису, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, призвело до зміни предмета закупівлі, його технічної специфікації, технічної складової, Замовник не повинен був розміщувати повідомлення з вимогою про усунення вказаних невідповідностей учаснику, якого в подальшому визнано переможцем та за результатами проведеної процедури укладено договір. Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ФОП Артемошіна О.О. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, відповідно вказані дії Замовника призвели до автоматичної не відміни електронною системою закупівель процедуру відкритих торгів на підставі підпункту 1 пункту 51 Особливостей, чим не дотримано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 Додаток 5 тендерної документації.
Крім того, додатком 6 «Дефектний акт» (далі – Додаток 6) тендерної документації передбачено, зокрема, перевезення сміття до 10 км в кількості 9,769 тонн.
Пунктом 2 додатка 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника» (далі – пункт 2 Додаток 3) тендерної документації передбачено, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимозі щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі, де учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для надання послуг з поточного ремонту, що є предметом закупівлі.
На виконання вказаної вимоги учасником ФОП Артемошіним О.О. у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність МТБ від 13.06.2022 № 5, в якій не зазначено автомобільний транспорт для перевезення сміття до 10 км в кількості 9,769 тонн, чим не дотримано вимоги Додатка 6, пункту 2 Додатка 3 тендерної документації та не підтверджено відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі тендерній пропозиції учасника ФОП Артемошіна О.О.
Також, Додатком 5 тендерної документації передбачено, що на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасником у складі пропозиції має бути надано, зокрема, договірну ціну, розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів.
На виконання вказаної вимоги, учасником у складі тендерної документації ФОП Артемошіним О.О. надано договірну ціну на поточний ремонт харчоблоку Аджамського ЗДО «Білочка» з ціновою пропозицією 317 900,00 грн, де розрахунком № 3 «Вартість експлуатації будівельних машин і механізмів» всього зазначено вартість у тис. грн. - 168, 42678; лист-пояснення від 13.06.2023 № 19, де вказано, що розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів у складі тендерної пропозиції не надано, оскільки такі не застосовуватимуться в процесі робіт, чим не дотримано учасником вимоги Додатка 5, Додатка 6 тендерної документації та не підтверджено відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі тендерній пропозиції учасника ФОП Артемошіна О.О.
2. Чому Вами не оприлюднено разом із змінами до тендерної документації в окремому документі Перелік змін, що вносяться, протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення, як це передбачено пунктом 54 Особливостей?
Так, в колонках «Остання редакція», «Історія змін» оголошення розміщено дві редакції тендерної документації – від 05.06.2023, від 06.06.2023, згідно яких в розділ ІV «Подання та розкриття тендерних пропозицій» Замовником внесено зміни щодо перенесення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме, з дати 16.06.2023 на дату 14.06.2023.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-17 14:50:36
Відповідь на запитання моніторингу
1. В частині не відхилення тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Артемошіна О.О. як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей та автоматично не відмінено електронною системою закупівель процедуру відкритих торгів на підставі підпункту 1 пункту 51 Особливостей (в редакції від 20.05.2023)
Документом №12 від 13.06.2023 року Довідкою Учасник повідомляє про відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, тому Учаснику запропоновано внести зміни до документів своєї пропозиції. Зазначаємо, що документом Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 39_ДЦ_ЛС1_02-01-01.pdf пропозиції учасника зазначено повний перелік робіт відповідно Дефектного акту Замовника. При тому, що у документі Відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 39_ДЦ_ВРЛС_02-01-01.pdf у якому зазначено в п.43 +С130-59 варіант 2 Вентилятори витяжні шт 1 1236,00. Також варто зазначити, що документом Дефектний акт на Поточний ремонт харчоблоку Аджамського ЗДО «Білочка» за адресою: Кіровоградська область, Кропивницький район, с.Аджамка, вул.Урожайна, 9 (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) зазначено перелік робіт та послуг у повному обсязі до потреб Замовника. Проте Замовником подано вимогу усунення невідповідностей у частині Ресурсів, при цьому не змінюючи предмету закупівлі, а саме звернувши увагу Учасника, що Установлення столів, шаф під мийки, холодильних шаф та ін., установлення мийок на два відділення зворотнє(тобто встановлення вже демонтованих раніше).
У довідці №5 від 13.06.2022 року зазначено, що «Я, Фізична особа -підприємець Артемошін Олександр Олександрович, цією довідкою повідомляю про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі.» та «Разом з цим зазначаю, що маю велику кількість додаткового обладнання та ручного інструменту та гарантую залучити його в разі необхідності для якісного виконання робіт в необхідні строки», надано довідку у довільній формі, яка дала зрозуміти, що в Учасника наявна матеріально-технічна база, необхідна для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
2. Стосовно неоприлюднення переліку змін до тендерної документації, повідомляю, що тендерна документація на електронному майданчику була розміщена чернеткою. А затвердження її остаточного варіанту відбулось від 06.06.2023 09:01 з моменту накладання КЕП та початку прийняття пропозицій, відповідний протокол №67 оприлюднено 06.06.2023 року, тому і не оприлюднювались перелік змін до документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноваженій особі Вадиму НАГОРНОМУ : 1.1. Врахувати в подальшій роботі результати проведеного моніторингу, викладеного у Висновку моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ по процедурі закупівлі UA-2023-06-05-013850-a (Поточний ремонт харчоблоку Аджамського ЗДО «Білочка» за адресою: Кіровоградська область, Кропивницький район, с.Аджамка, вул.Урожайна, 9 (Код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)). 1.2. Неухильно дотримуватись вимог чинного законодавства при проведенні процедур закупівель
2023-07-27 16:02:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 04-11/63/2023пр |
Дата публікації: | 14 серпня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 390/1516/23 |
Дата відкриття провадження: | 24 листопада 2023 |
Документи:
25 грудня 2023 14:30
|
Електронний підпис |
14 серпня 2023 16:24
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 червня 2023 08:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "АРТЕМОШІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
317 900,00
UAH з ПДВ
|
317 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "АРТЕМОШІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3435814950 |
Переможець |
317 900,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2023 16:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2023 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 12:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2023 16:02
|
Додаткова угода 1 Білочка.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2023 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2023 15:07
|
Договір 2306 ЗДО об.pdf | укладений |
23 червня 2023 15:06
|
Договір 2306 ЗДО.pdf | укладений |
23 червня 2023 14:49
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт харчоблоку Аджамського ЗДО «Білочка» за адресою: Кіровоградська область, Кропивницький район, с.Аджамка, вул.Урожайна, 9 | 1 | послуга |
317 900,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 2306 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт харчоблоку Аджамського ЗДО «Білочка» за адресою: Кіровоградська область, Кропивницький район, с.Аджамка, вул.Урожайна, 9 | 1 | послуга |
311 769,45
UAH
|