Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гуманітарний відділ виконавчого комітету Зимнівської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44054715 |
Місцезнаходження: | 44752, Україна , Волинська обл., село Зимне, вул. Миру, буд. 6 |
Контактна особа: |
Сівак Валентина 0672963466 zmnosvita@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2023 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 77 735 990,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 388 679,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Дана закупівля проводиться у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі – Закон), з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості) (із змінами й доповненнями) та інших нормативно-правових актів у сфері закупівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2023 14:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2023 14:12 |
Додаток 5 (2) - Перелік іншої обов’язкової інформації та документів (зі змінами).docx | |
07 червня 2023 14:12 |
Перелік змін.PDF | |
07 червня 2023 14:12 |
Тендерна документація 2 за Особливостями (зі змінами від 12.05.2023 року) зі змінами.docx | |
05 червня 2023 16:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2023 16:53 |
Додаток 1 - Тендерна пропозиція.doc | |
05 червня 2023 16:53 |
Додаток 3 - Кваліфікаційні критерії.docx | |
05 червня 2023 16:53 |
Додаток 2 - Технічне завдання.docx | |
05 червня 2023 16:53 |
Додаток 5 - Перелік іншої обов’язкової інформації та документів.docx | |
05 червня 2023 16:53 |
Додаток 4 - Проєкт договору.doc | |
05 червня 2023 16:53 |
Додаток 6- Гарантійний лист.docx | |
05 червня 2023 16:53 |
Додаток 7 - Підстави, визначені пунктом 47 Особливостей.docx | |
05 червня 2023 16:53 |
Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 12.05.2023 року).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-14-000041 ● 5f651425c3bc410581f60371dcf8a4ee
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2023 18:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.08.2023 № 56-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 14.08.2023 № 56-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-06-05-013071-a 05.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-16 12:15:15
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт з протиаварійними та енергозберігаючими заходами Ліцею с. Льотниче Зимнівської сільської ради Володимирського району Волинської області за адресою: вул. Молодіжна, 2, с. Льотниче Володимирського району Волинської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-05-013071-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-21 14:45:29
Надання пояснення
У відповідності до проведення моніторингу процедури публічної закупівлі “Капітальний ремонт з протиаварійними та енергозберігаючими заходами Ліцею с. Льотниче Зимнівської сільської ради Володимирського району Волинської області за адресою: вул. Молодіжна, 2, с. Льотниче Володимирського району Волинської області” (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-05-013071-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та повідомляємо, що розмір бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та відповідно до проектно-кошторисної документації, яка затверджена розпорядженням сільського голови Зимнівської сільської ради №101А від 01.06.2023 року.
З метою створення належних умов для надання якісної освіти в Зимнівській громаді розроблено проєктно-кошторисну документацію по капітальному ремонту з протиаварійними та енергозберігаючими заходами ліцею с. Льотниче Зимнівської сільської ради Володимирського району Волинської області
Закупівля робіт обумовлена необхідністю створення безпечних та комфортних умов для занять школярів.
Однією з головних проблем є зношення та протікання твердої і м’якої покрівлі будівлі ліцею, яка за довгі роки експлуатації вичерпала свій ресурс. Старе шиферне покриття у багатьох місцях потріскалося від зношеності та перепадів температур. Водостічні труби частково відсутні, дощова вода тече по стінах будівлі. В приміщенні неможливо забезпечити виконання вимог Санітарного регламенту через те, що дах під час інтенсивних дощів та шквального вітру стрімко протікає. Вода просочується на стелю, яка почала теж протікати та осідати від чого на стінах утворюється пліснява, створює небезпеку для здоров’я учнів та має не естетичний вигляд, зниження температурного режиму, порушення санітарних норм в навчальних кабінетах та приміщеннях. Передбачені ремонтні роботи дадуть можливість краще організувати навчально-виховний процес із здобувачами освіти на належному рівні. Учні та працівники будуть навчатися та працювати у комфортних умовах, батьки школярів будуть впевнені, що їх діти у безпеці. Збільшаться показники кількості набору учнів до школи та зросте якість надання освітніх послуг.
Закупівля робіт з проведення капітального ремонту здійснюється відповідно до діючих стандартів, норм та правил, виконання робіт з будівництва, які повинні відповідати проектним рішенням та затвердженій в установленому порядку проектній документації Замовника.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відбувається виходячи з вимог законодавства України щодо якості аналогічних товарів, робіт або подібних послуг.
Загальна інформація про закупівлю згідно тендерної документації, інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно додатку 2 до тендерної документації.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі визначався з урахуванням ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»” відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт з протиаварійними та енергозберігаючими заходами Ліцею с. Льотниче Зимнівської сільської ради Володимирського району Волинської області за адресою: вул. Молодіжна, 2, с. Льотниче Володимирського району Волинської області) 77’735’990,00 грн (з ПДВ).
Закупівля «Капітальний ремонт з протиаварійними та енергозберігаючими заходами Ліцею с. Льотниче Зимнівської сільської ради Володимирського району Волинської області за адресою: вул. Молодіжна, 2, с. Льотниче Володимирського району Волинської області» за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація проведена із застосуванням процедури Відкриті торги з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) та Закону України «Про публічні закупівлі».
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) https://zymnivska-gromada.gov.ua/news/1691505519/.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" |
60 526 283,03
UAH з ПДВ
|
60 526 283,03
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" #41255327 |
Переможець |
60 526 283,03
UAH з ПДВ
|
14 червня 2023 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2024 09:28
|
Додаткова угода 8.PDF | зміни до договору |
19 грудня 2024 09:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 червня 2024 16:30
|
ScanДоговірна ціна.pdf | зміни до договору |
13 червня 2024 16:24
|
Додаткова угода 7.PDF | зміни до договору |
13 червня 2024 16:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2024 15:56
|
Додаткова угода 6.PDF | зміни до договору |
11 березня 2024 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 березня 2024 11:01
|
Додаткова угода 5.PDF | зміни до договору |
08 березня 2024 11:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2023 09:21
|
Договірна ціна НОВА.PDF | зміни до договору |
24 жовтня 2023 09:20
|
Додаткова угода 4.PDF | зміни до договору |
24 жовтня 2023 09:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2023 16:03
|
Додаткова угода 3.PDF | зміни до договору |
23 жовтня 2023 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2023 15:57
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
23 жовтня 2023 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 липня 2023 14:46
|
Додаткова угода 1 ремонт.PDF | зміни до договору |
06 липня 2023 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2023 16:55
|
Договірна ціна.PDF | зміни до договору |
26 червня 2023 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2023 15:15
|
ДОГОВІР ремонт Льотниче.PDF | укладений |
26 червня 2023 15:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Договірна ціна на будівництво Капітальний ремонт з протиаварійними та енергозберігаючими заходами Ліцею с. Льотниче Зимнівської сільської ради Володимирського району Волинської області за адресою: вул. Молодіжна, 2, с. Льотниче Володимирського району Волинської області |
Номер договору про закупівлю: | № 07/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №0 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення Договору підряду від 26 червня 2023 року № 07/23 Додатком № 3 Орієнтовний план фінансування підрядних робіт по об'єкту |
Номер договору про закупівлю: | № 07/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінення Орієнтовного плану фінансування підрядних робіт по об'єкту в Додатку № 3 згідно розпорядження сільського голови Зимнівської сільської ради № 188 від 11 жовтня 2023 року |
Номер договору про закупівлю: | № 07/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна назви юридичної особи Замовника відповідно до рішення сесії Зимнівської сільської ради № 33/44 від 22.08.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | № 07/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування Договірної ціни до Договору без зміни загальної вартості робіт та ціни Договору |
Номер договору про закупівлю: | № 07/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінення Орієнтовного плану фінансування підрядних робіт по об'єкту в Додатку № 3 згідно рішення сесії Зимнівської сільської ради № 39/3 від 29 лютого 2024 року |
Номер договору про закупівлю: | № 07/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна строку закінчення виконання робіт (Додаток 2), продовження дії Договору та зміна Орієнтовного плану фінансування підрядних робіт по об'єкту в Додатку № 3 згідно рішення сесії Зимнівської сільської ради № 39/3 від 29 лютого 2024 року |
Номер договору про закупівлю: | № 07/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування Договірної ціни до Договору без збільшення загальної вартості Договору. |
Номер договору про закупівлю: | № 07/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінення Орієнтовного плану фінансування підрядних робіт по об'єкту в Додатку № 3 згідно рішення сесії Зимнівської сільської ради № 46/2 від 12 листопада 2024 року |
Номер договору про закупівлю: | № 07/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |