Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівська музична школа №2 |
Код ЄДРПОУ: | 22392331 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Коперніка, буд. 5 |
Контактна особа: |
Мнюх Стефанія Михайлівна 380974184235 stevaniamnjuch@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2023 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2023 17:00 |
Очікувана вартість: | 490 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37310000-4: Музичні інструменти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно умов договору про закупівлю | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2023 16:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2023 16:51 |
Оголошення 2023р..docx | |
05 червня 2023 16:51 |
ТД музичні інструменти 2023р..docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-25-000037 ● a9e6cf9bc3a24d41bec34dd043cfff2c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2023 16:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.07.2023 № 219
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.07.2023 № 219.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-05-012839-a, 05.06.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-26 12:54:01
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-06-05-012839-a, яка проводилась Львівською музичною школою №2 (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-28 11:08:44
ПОЯСНЕННЯ
на запит Державної аудиторської служби України, Західного офісу Держаудитслужби від 26.07.2023 р. в межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 37310000-4 - Музичні інструменти
(оголошення № UA-2023-06-05-012839-a)
Відповідно до підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) рекомендовано, з урахуванням затверджених цією постановою заходів, органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Під час розроблення тендерної документації, та визначення необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, з метою отримання товару належної якості Замовником було враховано позитивний досвід експлуатації музичних інструментів фірми Adams. Фірма Adams відома своєю високою якістю і довговічністю інструментів. Купуючи інструменти цієї фірми школа інвестує в довгострокове рішення, що забезпечить стабільну і надійну роботу інструментів протягом тривалого періоду часу. Висока якісь звуку та легкість гри на музичних інструментах Adams стимулюватимуть інтерес учнів до музики та мотивуватимуть їх більше практикувати та розвиватись у цій сфері. На ринку наявні інструменти інших фірм, проте вони виготовлені з менш якісних матеріалів, що впливатиме на якісний звук, на його стабільність та довговічність. Вібрафон та ксилофони матимуть менш точний та недбалий механізм і не так добре збалансовані. Це обмежує можливості виразності та музичного виконання.
У школі існує оркестр музичних інструментів, який показує високий рівень виконання (Див. 24 квітня 2023р. Творчий звіт ансамблю ударних інструментів ЛМШ № 2). Для подальшого існування цього оркестру потрібні інструменти високої якості .
Очікувана вартість закупівлі розрахована відповідно до інформації, що міститься у відкритому доступі мережі Інтернет з урахуванням доставки товару, його налаштувань та ПДВ, а також згідно із плануванням видатків із спецфонду (батьківська плата). Додатково до Пояснення долучаємо знімки екрану сайтів, де здійснювався моніторинг цін необхідних музичних інструментів, також інформуємо, що ціни зазначені без врахування ПДВ (вважаємо обов’язковим оголошення закупівлі з ПДВ задля розширення кола учасників), доставки товару та його налаштування. Водночас повідомляємо, що такого роду товар виготовляється за межами України та зрідка буває в наявності, що ускладнює порівняння цін. Важливо: ціни, зазначені на знімках екрану станом на 27.07.2023, що свідчить про незначне подорожчання від моменту оголошення Замовником цієї закупівлі.
Додатково повідомляємо, що у Львівської музичної школи №2 відсутній власний веб-сайт, відтак з метою виконання підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Львівською музичною школою №2 оприлюднюється обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на веб-сайті Львівської міської ради.
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Львівської міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення до даної процедури закупівлі- https://city-adm.lviv.ua/public-information/offices/upravlinnia-kultury/obhruntuvannia-zakupivli/2023-rik.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Висновок Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-05-012839-a, що опублікований 8 серпня 2023 року, повідомляємо, що в Замовника відсутня технічна можливість внесення змін у тендерну документацію до закупівлі UA-2023-06-05-012839-a, оскільки закупівля завершена. Водночас задля недопущення порушень у наступних закупівлях Замовником прийнято рішення про проходження навчання для підвищення кваліфікації уповноваженої особи.
2023-08-11 10:02:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
УБСП "КОМОРА" |
489 600,00
UAH з ПДВ
|
489 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
УБСП "КОМОРА" #14292414 |
Переможець |
489 600,00
UAH з ПДВ
|
29 червня 2023 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2023 15:13
|
звіт про виконання.pdf | укладений |
04 вересня 2023 15:11
|
Львівська шк Щодо закупівлі (1).pdf | укладений |
04 вересня 2023 15:11
|
додаткова угода на розірвання.pdf | укладений |
04 вересня 2023 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2023 14:37
|
договір муз інструменти 2023.pdf | укладений |
12 липня 2023 14:36
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
489 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 81 600,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На підставі ст.651, ст.654 Цивільного кодексу України та Листа Постачальника №2023/8/1Т від 23.08.2023 р. щодо неможливості поставки товару в повному обсязі Сторони дійшли згоди достроково розірвати (припинити) дію Договору. |