Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ ХОРОШЕВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 03189660 |
Місцезнаходження: | 62466, Україна , Харківська обл., смт Хорошеве, вул. Сонячна, 2 |
Контактна особа: |
Зуб Микола Миколайович +380675770163 zubm999@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2023 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 785 231,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 556,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує вартість кожної поставленої партії (товару) по безготівковому розрахунку протягом 30 банківських днів з дати постачання | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2023 14:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2023 14:32 |
ТД овочі 2023.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-18-000083 ● f6fd6965e71f4f4baf13c3bc0ec7bdaa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2023 21:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.07.2023 №168
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 17.07.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 18.07.2023 № 168
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
13 UA-2023-06-05-008884-a 05.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-20 16:02:33
Запит про надання пояснень
Керівнику КУ Хорошевський геріатричний пансіонат
Мельнику Олександру Михайловичу
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи Буряк, буряк молодий, морква, морква молода, капуста, капуста молода, цибуля молода, огірки, помідори, перець солодкий, баклажани, часник, яблука, груші, банани, апельсини», (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-05-008884-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Олена КИРИЛЕНКО
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-25 11:55:07
Пояснення замовника
Державною аудиторською службою України Північно-східним офісом Держаудитслужби (далі — Орган державного фінансового контролю) 18.07.2023 року наказом №168 було розпочато процедуру моніторингу закупівлі буряка, буряка молодого, моркви, моркви молодої, капусти, капусти молодої, цибулі молодої, огірків, помідорів, перцю солодкого, баклажанів, часнику, яблук, груш, бананів, апельсинів (код ДК 021:2015 – 03220000-9 овочі, фрукти та горіхи)) проведеного КУ Хорошевський геріатричний пансіонат. На Ваш запит протягом трьох робочих днів з дня його оприлюднення надаємо наступні пояснення:
Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Обґрунтування розміру витрат визначалося розміром бюджетного призначення встановленого кошторисом. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначалося відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» та у відповідності до вимог ДСТУ, ТУ України. Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі визначалася за методикою, яка передбачена наказом №275 від 18.02.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін, а саме за результатами пошуку, збору та аналізу загальнодоступної цінової інформації (моніторинг середньоринкових цін на відповідні види овочів та фруктів при плануванні відповідної закупівлі).
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) забезпечується головними розпорядниками бюджетних коштів (розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктами господарювання державного сектору економіки.
КУ Хорошевський геріатричний пансіонат створена Харківською обласною радою і діє на основі комунальної власності територіальної громади та є неприбутковою установою, та виступає одержувачем бюджетних коштів, оскільки використовує вже розподілені грошові кошти. Крім того, КУ Хорошевський геріатричний пансіонат відсутня у Реєстрі (переліку) суб`єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об`єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків, розміщеному на офіційному веб-сайті Фонду державного майна України.
Отже, КУ Хорошевський геріатричний пансіонат не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктом господарювання державного сектору економіки, відтак і не належить до переліку суб`єктів господарювання, на яких розповсюджуються вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 щодо оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту, проте Замовник за власним бажанням розмістив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті в мережі Інтернет за адресою: https://xoroshevo.com.ua/2023/03/27/%d1%96%d0%bd%d1%84%d0%be%d1%80%d0%bc%d0%b0%d1%86%d1%96%d1%8f-%d1%89%d0%be%d0%b4%d0%be-%d0%b7%d0%b0%d0%ba%d1%83%d0%bf%d1%96%d0%b2-2023-%d1%80%d0%be%d0%ba%d1%83/
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державною аудиторською службою України Північно-східним офісом Держаудитслужби (далі — Орган державного фінансового контролю) 18.07.2023 року наказом №168 було розпочато процедуру моніторингу закупівлі буряка, буряка молодого, моркви, моркви молодої, капусти, капусти молодої, цибулі молодої, огірків, помідорів, перцю солодкого, баклажанів, часнику, яблук, груш, бананів, апельсинів (код ДК 021:2015 – 03220000-9 овочі, фрукти та горіхи)) проведеного КУ Хорошевський геріатричний пансіонат. За результатами проведеного моніторингу були встановлено, що тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону, а саме встановлено, що на порушення абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 в тендерній документації Замовника не зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності підставам, встановленим статтею 17 Закону для об’єднання учасників. Але, відповідно до п. 1 «Змiст i спосiб подання тендерної пропозицiї» розділу «Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї», у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання (надається підтверджуючий документ). Крім того встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 в тендерній документації Замовника не зазначено такі відомості як посада посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. При цьому в тендерній документації на закупівлю буряка, буряка молодого, моркви, моркви молодої, капусти, капусти молодої, цибулі молодої, огірків, помідорів, перцю солодкого, баклажанів, часнику, яблук, груш, бананів, апельсинів в п. 2.3. «посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками» розділу «Загальні положення» вказано - уповноважена особа Микола Миколайович ЗУБ, вул. Сонячна, 2, смт. Хорошеве, Харківський р-н, Харківська обл., 62466, Телефон: (067) 577-01-63, Е-mail: zubm999@gmail.com, натомість Орган державного фінансового контролю зазначає, що у Національному класифікаторі України «Класифікатор професій ДК 003:2010», затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327 із змінами, така посада як «уповноважена особа» відсутня. Звертаємо Вашу увагу на те, що Органом державного фінансового контролю вже було проведено моніторинг інших закупівель Замовника (UA-2023-01-04-003174-a; UA-2022-12-28-005006-a), де в тендерній документації також була зазначена посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками - уповноважена особа Микола Миколайович ЗУБ, а також було вказано, що у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. При цьому за результатом проведених моніторингів вказаних закупівель Органом державного фінансового контролю порушень такого характеру зафіксовано не було. З огляду на викладене та керуючись висновками проведеного моніторингу Замовником здійснено інші заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме буде організовано проходження уповноваженою особою замовника додаткового навчання з питань публічних закупівель.
2023-08-01 14:48:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
724 781,50
UAH з ПДВ
|
724 781,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3505206652 |
Переможець |
724 781,50
UAH з ПДВ
|
14 червня 2023 14:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2023 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2023 10:36
|
Додаткова угода 8 дог.162.23-Т.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2023 09:49
|
Додаткова угода 7 дог.162.23-Т.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2023 09:49
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2023 09:13
|
Додаткова угода 6 дог.162.23-Т.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2023 09:11
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2023 10:28
|
Додаткова угода 5 дог.162.23-Т.pdf | зміни до договору |
11 серпня 2023 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2023 11:57
|
Додаткова угода 4 дог.162.23-Т.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2023 11:56
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2023 11:36
|
Додаткова угода 3 дог.162.23-Т.pdf | зміни до договору |
26 липня 2023 11:35
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2023 14:08
|
Додаткова угода 2 дог. 162.23-Т.pdf | зміни до договору |
21 липня 2023 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2023 13:30
|
Додаткова угода 1 дог.162.23-Т.pdf | зміни до договору |
06 липня 2023 13:29
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2023 09:55
|
Протокол 51.23в.pdf | укладений |
04 липня 2023 09:54
|
дог. 162.23-Т.pdf | зміни до договору |
04 липня 2023 09:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене Сторонами зміна ціни у бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 162/23-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене Сторонами зміна ціни у бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 162/23-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене Сторонами зміна ціни у бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 162/23-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене Сторонами зміна ціни у бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 162/23-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене Сторонами зміна ціни у бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 162/23-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене Сторонами зміна ціни у бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 162/23-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене Сторонами зміна ціни у бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 162/23-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене Сторонами зміна ціни у бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 162/23-Т |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |