Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359090 |
Місцезнаходження: | 03170, Україна , Київська обл., Київ, вул. Янтарна, буд. 5 |
Контактна особа: |
Солтановська Анастасія Олександрівна 380685917708 a.saltanovska@kyivcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2023 13:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 15 червня 2023 12:23 |
Початок аукціону: | 15 червня 2023 12:23 |
Очікувана вартість: | 5 244 777,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 223,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2023 12:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2023 12:05 |
зміни до ТД.docx | |
09 червня 2023 12:05 |
Тендерна_документація — зі змінами.docx | |
05 червня 2023 13:25 |
Тендерна_документація.docx |
09 червня 2023 12:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 червня 2023 12:05 |
зміни до ТД.docx
|
|||
09 червня 2023 12:05 |
Тендерна_документація — зі змінами.docx
|
|||
05 червня 2023 13:25 |
Тендерна_документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Внесено зміни до Тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-05-000031 ● b153b955a40b49f7a15206be0006bb53
- Статус: вирішено ● Дата: 27 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2023 17:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.09.2023 № 241
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 05.09.2023 № 241.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-05-007078-a, 05.06.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-06 15:01:24
Запит про надання пояснення Замовнику – Комунальному підприємству «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-06-05-007078-a, яка проводилась Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-08 10:09:55
Щодо надання пояснень
На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету Благоустрій вулично-дорожньої мережі (поточний ремонт) покриття тротуару за адресою: просп. Берестейський, 100, у Святошинському районі м. Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-05-007078-a), проведеної Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва (далі – Замовник/ШЕУ Святошинського району), надаємо запитувані документи та повідомляємо наступне.
1) Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» розміщувати запитувану Вами інформацію повинні: «4-1 Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Згідно з даними Фонду Державного Майна України останній є розпорядником Єдиного реєстру об’єктів державної власності (далі – Реєстр) та здійснює його формування та ведення відповідно до Закону України «Про управління об’єктами державної власності», постанов Уряду від 14.04.2004 № 467 «Про затвердження Положення про Єдиний реєстр об’єктів державної власності» (із змінами та доповненнями), від 30.11.2005 № 1121 «Про затвердження Методики проведення інвентаризації об’єктів державної власності» та інших нормативно-правових актів.
ШЕУ Святошинського району не обліковується в даному Реєстрі, оскільки має комунальну форму власності, а не державну. Також підприємство не є розпорядником бюджетних коштів будь-якого рівня, а відповідно до пункту 38 частини 2 Бюджетного Кодексу України є одержувачем бюджетних коштів.
Таким чином, обов’язок створення власного веб-сайту та розміщення на ньому інформації в порядку вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» у ШЕУ Святошинського району відсутній.
Порядок проведення процедури закупівлі її планування, розміщення оголошень та інформації про її проведення регламентується Законом України «Про публічні закупівлі», в якому не передбачено обов’язку Замовників розміщувати на окремому веб-сайті запитувану Вами інформацію.
Відповідно до пункту 1 Розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», керівникам підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - підприємства, установи та організації), при проведенні закупівель товарів, робіт та послуг (далі - закупівлі) забезпечити надання до Головного управління внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) належним чином завірених копій документів та введення відповідної інформації до інформаційно-аналітичної системи "Закупівлі міста Києва", відповідно до вимог (етапів, форм, у терміни та у вигляді), що вказані у додатку 1 до цього розпорядження.
ШЕУ Святошинського району під час проведення закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Благоустрій вулично-дорожньої мережі (поточний ремонт) покриття тротуару за адресою: просп. Берестейський, 100, у Святошинському районі м. Києва) було дотримано всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також дотримано вимог місцевих органів влади, зокрема, Розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036.
Відповідно до вимог Розпорядження на сайті Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації, ШЕУ Святошинського району було розміщено інформацію про вказану закупівлю та розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до Плану поточного ремонту об’єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд комунальних підприємств шляхово-експлуатаційних управлінь по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них районів міста Києва, комунального підприємства по ремонту та утриманню мостів і шляхів міста Києва «Київавтошляхміст», комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них «Магістраль» комунальної корпорації «Київавтодор» за кошти, виділені з бюджету міста Києва та за рахунок коштів державного дорожнього фонду на 2023 рік, затвердженого Наказом Директора Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.02.2023 № Н-41 (зі змінами, затвердженими Наказом Директора Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 19.04.2023 № Н-75 (далі – План поточного ремонту), ШЕУ Святошинського району було виділено кошти на благоустрій вулично-дорожньої мережі (поточний ремонт) покриття тротуару за адресою: просп. Берестейський, 100, у Святошинському районі м. Києва.
Виробничо-технічним відділом було надано кошторисну документацію, де визначено, зокрема, обсяги необхідної закупівлі, а саме: площа обсягів закупівлі складає 2 520 м2.
Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, рекомендації Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), Замовником було проведено моніторинг цін на визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (копія додається) з урахуванням Експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проєктом від 22.05.2023 № 0226-23Е, затвердженої Товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза» (копія додається).
Враховуючи вищевикладене, з метою виконання Плану поточного ремонту, ШЕУ Святошинського району було проведено закупівлю за предметом код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Благоустрій вулично-дорожньої мережі (поточний ремонт) покриття тротуару за адресою: просп. Берестейський, 100, у Святошинському районі м. Києва) шляхом проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-07 17:10:11
Запит про надання пояснення Замовнику – Комунальному підприємству «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-06-05-007078-a, яка проводилась Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-11 14:24:43
Щодо надання пояснень
На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Благоустрій вулично-дорожньої мережі (поточний ремонт) покриття тротуару за адресою: просп. Берестейський, 100, у Святошинському районі м. Києва» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-05-007078-a), проведеної Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва (далі – Замовник/ШЕУ Святошинського району), надаємо запитувані документи та повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 23.05.2023 № 33-05/23-1 (зі змінами) (далі – Тендерна документація) тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме, зокрема, інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 2 до тендерної документації;
Розділом 1 Додатком № 2 Тендерної документації встановлено перелік документів, які підтверджують право підпису пропозиції та/або договору про закупівлю. Пунктом 1 Розділу 1 Додатку № 2 Тендерної документації встановлено перелік документів, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю.
Так, переможцем закупівлі по предмету «Благоустрій вулично-дорожньої мережі (поточний ремонт) покриття тротуару за адресою: просп. Берестейський, 100, у Святошинському районі м. Києва» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-05-007078-a) у складі своєї тендерної пропозиції надано відповідні документи, а саме:
сканований лист в довільній формі, в якому потрібно вказати особу (осіб) уповноважену (-их) на підписання договору за результатами здійснення закупівлі, пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення закупівлі (файл: 2. Лист уповноважена особа.pdf).
скановане протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) про призначення керівника (директора, генерального директора тощо), сканований наказ про призначення керівника або довіреність на підписанта договору за результатами здійснення закупівлі, пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення закупівлі (оформлена належним чином з урахуванням статутних документів, в разі якщо підписант договору, пропозиції та представник інтересів учасника довірена особа). В разі якщо особа, уповноважена на підписання договору за результатами здійснення закупівлі, пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення закупівлі, діє відповідно до довіреності, надати документ що підтверджує повноваження особи довірителя згідно зі статутними документами Учасника (скановане протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) про призначення керівника (директора, генерального директора, тощо), сканований наказ про призначення керівника) (файл: 3. Документи призначення керівник, право підпису та укладання договорів.pdf)
скановане протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) з наданням повноважень на укладання договору (-ів) в разі наявності обмежень щодо укладання таких договорів відповідно до установчих (статутних) документів (файл: 7.1. Протокол щодо значного правочину.pdf).
сканований паспорт* (ст. 1-2, ст. 3-6 за наявності записів) або ID-картка з додатками. (файл: 4. Паспорт Лимаренко С.М..PDF).
сканований лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Складається та підписується особисто кожною особою, уповноваженою на підписання договору за результатами здійснення закупівлі, пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення закупівлі (Додаток 6) (файл: 5. Згода на обробку персональних данних.pdf).
Таким чином, переможцем закупівлі по предмету «Благоустрій вулично-дорожньої мережі (поточний ремонт) покриття тротуару за адресою: просп. Берестейський, 100, у Святошинському районі м. Києва» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-05-007078-a) вже на етапі кваліфікації учасників було підтверджено інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Крім того, переможцем під час укладання договору було надано замовнику належним чином завірені документи на підтвердження права підпису договору про закупівлю (копії додаються).
Враховуючи вищевикладене, переможцем закупівлі по предмету «Благоустрій вулично-дорожньої мережі (поточний ремонт) покриття тротуару за адресою: просп. Берестейський, 100, у Святошинському районі м. Києва» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-05-007078-a) було виконано пункт 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у повному обсязі та дотримано вимог чинного законодавства та вимог Тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Державної аудиторської служби України від 20.09.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-05-007078-a (далі – висновок) щодо закупівлі за ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Благоустрій вулично-дорожньої мережі (поточний ремонт) покриття тротуару за адресою: просп. Берестейський, 100, у Святошинському районі м. Києва), проведеної Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва (далі – Замовник/ШЕУ Святошинського району), повідомляємо наступне. Листом ШЕУ Святошинського району від 27.09.2023 № 053/275-1084 направлено повідомлення Товариству з обмеженою відповідальністю «КП «Шляхбуд Інвест» щодо укладення Додаткової угоди до Договору від 11.07.2023 № 33-05/23-10 про внесення змін до Календарного плану та Лінійного графіка, а також припинення зобов’язань за вищевказаним Договором. З огляду на встановлені Державною аудиторською службою України порушення законодавства у сфері закупівель, ШЕУ Святошинського району було повідомлено уповноважених осіб щодо вжиття заходів для недопущення виявлених порушень у подальшому та проведено роз’яснювальну роботу. Додатково інформуємо, що уповноважених осіб ШЕУ Святошинського району буде направлено на навчання для підвищення кваліфікації. Також повідомляємо, що будемо неухильно дотримуватися норм чинного законодавства в подальшому.
2023-09-27 12:09:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Договір розірвано
2023-10-27 09:29:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2023 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СК НЕВА+" |
4 351 383,07
UAH з ПДВ
|
4 351 383,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД-11" |
5 064 800,00
UAH з ПДВ
|
5 064 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КП"ШЛЯХБУД ІНВЕСТ" |
5 146 362,29
UAH з ПДВ
|
5 146 362,29
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СК НЕВА+" #42820720 |
Відхилено |
4 351 383,07
UAH з ПДВ
|
20 червня 2023 16:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 червня 2023 11:52
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД-11" #41272096 |
Відхилено |
5 064 800,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2023 14:26
|
|
ТОВ "КП"ШЛЯХБУД ІНВЕСТ" #41891921 |
Переможець |
5 146 362,29
UAH з ПДВ
|
28 червня 2023 08:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 червня 2023 15:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2023 08:50
|
Додаткова угода 4 від 09.10.2023.pdf | укладений |
09 жовтня 2023 08:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2023 13:12
|
Додаткова угода 3 від 04.10.2023.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2023 13:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2023 13:02
|
Додаткова угода 2 від 04.10.2023.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2023 13:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2023 09:39
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
14 липня 2023 09:38
|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2023 14:58
|
Договір від 11.07.2023.pdf | укладений |
11 липня 2023 14:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись пунктами 20.1., 20.2. Договору від 11.07.2023 № 33-05/23-10, за взаємною згодою Сторін, Сторони уклали Додаткову угоду |
Номер договору про закупівлю: | 33-05/23-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктами 17.5., 20.1., 20.2. Договору від 11.07.2023 № 33-05/23-10, Сторони домовились зменшити суму оплати – кошти за рахунок встановлених бюджетних асигнувань та кошторисних призначень на 2023 рік (ЗФ – 1917442) на 183 088,20 грн. та збільшити суму оплати на 183 088,20 грн. - кошти розрахункового рахунку (власні кошти), про що уклали Додаткову угоду |
Номер договору про закупівлю: | 33-05/23-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктами 3.1., 3.6. Договору, у зв’язку зі зміною строків виконання робіт, Сторони домовилися внести зміни до Календарного плану виконання робіт (Додаток № 2 до Договору) та Лінійного графіку виконання робіт (Додаток № 4 до Договору), про що уклали додаткову угоду. |
Номер договору про закупівлю: | 33-05/23-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |