Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИШНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42748063 |
Вебсайт: | http://opishnya.gromada.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 38164, Україна , Полтавська обл., смт. Опішня, вул. Перемоги, буд. 3 |
Контактна особа: |
Теймур Мустафаєв +380535343515 tejmuramustafaev@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2023 20:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 346 528,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 732,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 360 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
умови оплати (відстрочення платежу) за виконані роботи : | 30% |
на строк від 241 по 360 календарних днів: | 30% |
на строк від 181 по 240 календарних днів: | 15% |
на строк від 121 по 180 календарних днів: | 10% |
на строк від 91 по 120 календарних днів: | 5% |
на строк, що складає менш ніж 90 календарних днів: | 0% |
16 червня 2023 20:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 червня 2023 19:00 |
ТД Партизанська нова.docx | |
16 червня 2023 19:00 |
Перелік змін.docx | |
02 червня 2023 18:44 |
ТД Партизанська.docx |
16 червня 2023 20:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 червня 2023 19:00 |
ТД Партизанська нова.docx
|
|||
16 червня 2023 19:00 |
Перелік змін.docx
|
|||
02 червня 2023 18:44 |
ТД Партизанська.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-06-000023 ● 8e72491e51144eb5b72d2b85bdfa4bef
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2023 11:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.09.2023 № 45-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2023-06-02-012992-a 02.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-11 15:09:46
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Партизанська на ділянці від буд. № 60 до буд. № 88 в смт. Опішня Полтавського району Полтавської області. Коригування», очікуваною вартістю 6 346 528,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-02-012992-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК 2016»», вимоги пункту 3 розділу VI «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-13 16:48:04
Щодо надання інформації
https://gromada.org.ua/gromada/opishnya/ob%D2%90runtuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-bjudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zak-12-13-45-11-08-2023/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 2016"" |
6 220 359,35
UAH з ПДВ
|
6 220 359,35
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 4 354 251.54 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 2016"" #40578417 |
Переможець |
6 220 359,35
UAH з ПДВ
|
23 червня 2023 16:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2023 14:55
|
договір Партизанська.pdf | укладений |
30 червня 2023 14:51
|