Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 71247000-1 «Нагляд за будівельними роботами» (Роботи з технічного нагляду по об’єкту: Капітальний ремонт покрівлі спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 127 Дарницького району м. Києва на вул. Ялтинській, 13 (заходи з енергозбереження)
Очікувана вартість
71 715,00 UAH
UA-2023-06-02-012966-a ● 0dafd15764174a4986de8da634f64587
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Антонюк Ірина 380445631724 tender-uo1@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2023 18:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 71 715,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 358,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Роботи з технічного нагляду по об’єкту: Капітальний ремонт покрівлі спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 127 Дарницького району м. Києва на вул. Ялтинській, 13 (заходи з енергозбереження)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02099, Україна, Київська область, Київ, вул. Ялтинська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2023 17:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 червня 2023 18:33 |
Додаток № 6.doc | |
02 червня 2023 18:33 |
Додаток № 4.doc | |
02 червня 2023 18:33 |
Додаток № 3.doc | |
02 червня 2023 18:33 |
Додаток № 5.doc | |
02 червня 2023 18:33 |
ТД (тех нагляд покрівля ЗЗСО 127).doc | |
02 червня 2023 18:33 |
Додаток № 1.doc | |
02 червня 2023 18:33 |
Додаток № 2.doc |
05 червня 2023 17:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 червня 2023 18:33 |
Додаток № 6.doc
|
|||
02 червня 2023 18:33 |
Додаток № 4.doc
|
|||
02 червня 2023 18:33 |
Додаток № 3.doc
|
|||
02 червня 2023 18:33 |
Додаток № 5.doc
|
|||
02 червня 2023 18:33 |
ТД (тех нагляд покрівля ЗЗСО 127).doc
|
|||
02 червня 2023 18:33 |
Додаток № 1.doc
|
|||
02 червня 2023 18:33 |
Додаток № 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-02-012966-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Головерда Олександр Анатолійович", Код ЄДРПОУ:2556214370
Дата подання: 06 червня 2023 18:52
Вимога
Чим законодавчо регламентована Ваша вимога надати документальне підтвердження наявності у інженера технічного нагляду відповідного сертифікату ISO 9001:2015? Необхідно зазначити, що для здійснення технічного нагляду регламентованого Порядком здійснення технічного нагляду затвердженого Постановою КМУ № 903 від 11.07.2007, а також іншими нормативами і стандартами чітко регламентована процедура здійснення технічного нагляду із конкретними результатами цього нагляду зафіксованими в підписаній інженером технічного нагляду будівельно-технічній документації, яка є підтвердженням відповідності проекту і будівельним нормам фактично виконаних робіт, які приймаються до подальшої експлуатації. У разі відсутності в діючих на сьогодні законах та будівельних нормах чітко закріпленої вимоги обов'язкової наявності у інженера технічного нагляду відповідного сертифікату ISO 9001:2015 - вимогаємо Замовника видалити з переліку документів, надання цього документу, як обов'язкового, для уникнення дискримінаційних вимог до Учасників тендера.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 червня 2023 15:52
Шановний Учаснику!
В першу чергу хочемо зазначити, що закупівля здійснюється з метою контролю та дотримання проектних рішень у процесі будівельних та монтажних робіт, вимог державних стандартів, будівельних норм та правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт відповідно до Порядку здійснення авторського нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 903 та інших нормативних документів у цій галузі. ЗУ «Про публічні закупівлі» не обмежує Замовника самостійно визначати вимоги, щодо визначення та встановлення критерію для підтвердження Учасником необхідної кваліфікації для якісного та професійного виконання зазначених видів робіт (надання послуг).
Звертаємо увагу, згідно п. 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації
Зокрема, зауважимо Дискримінаційні вимоги — це вимоги, які встановлюються в тендерній документації та яким можуть відповідати лише обмежене коло Учасників. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Сертифікати ISO – документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості підприємства державним або міжнародним стандартам. Для Замовника наявність сертифікату ISO в Учасника є одним зі способів підтвердження якості товарів, послуг або робіт.
Тендерною документацією передбачено надання у складі пропозиції сертифікату відповідності Учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги». Під час встановленої зазначеної вище вимоги передусім зумовлено тим, що нам як Замовнику доцільно та необхідно отримати достовірну інформацію про можливість виконання робіт (надання послуг) належної якості.
У першу чергу, наявність діючого на підприємстві сертифікату ISO дає впевненість у якості виконання робіт (надання послуг), які закуповує замовник. Ці загальноприйняті стандарти визначають виробничі характеристики й норми, згідно яких мають виконуватись роботи (надаватися послуги). Наявність сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» підтверджує спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність виконання робіт (надання послуг); це забезпечення упевненості в тому, що роботи (послуги), які виконуються (надаються), відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість виконання робіт (надання послуг), знаходяться під контролем.
Крім того, на сьогоднішній день отримати сертифікат про відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною.
Нормативно-правовими актами не передбачено жодних обмежень щодо можливості отримання Учасникам Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» який підтверджує, що підприємство керує процесами управління якістю до вимог міжнародного стандарту ISO 9001 та на виконання даних вимог тендерної документації.
Також слід зазначити, що виконання робіт передбачено на території діючого закладу освіти, де постійно перебувають люди, в тому числі діти, вимога щодо наявності у Учасника сертифікату відповідності Учасника вимогам ISO 9001 гарантує виконання робіт відповідно до вимог встановлених законодавством України та іншими нормативно правовими актами тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною та/ або недоцільною, або такою що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначена позиція підтверджується численною та незмінною практикою Постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, для прикладу, у Рішенні №6492-р/пк-пз від 03.07.2018 по Скарзі UA-2018-05-17-000313-b.b2. Враховуючи викладене, зазначена вимога не є дискримінаційною умовою, тому вимога щодо внесення змін є недоцільною, оскільки це передусім запорука виконання робіт (надання послуг) належної якості.
В першу чергу хочемо зазначити, що закупівля здійснюється з метою контролю та дотримання проектних рішень у процесі будівельних та монтажних робіт, вимог державних стандартів, будівельних норм та правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт відповідно до Порядку здійснення авторського нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 903 та інших нормативних документів у цій галузі. ЗУ «Про публічні закупівлі» не обмежує Замовника самостійно визначати вимоги, щодо визначення та встановлення критерію для підтвердження Учасником необхідної кваліфікації для якісного та професійного виконання зазначених видів робіт (надання послуг).
Звертаємо увагу, згідно п. 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації
Зокрема, зауважимо Дискримінаційні вимоги — це вимоги, які встановлюються в тендерній документації та яким можуть відповідати лише обмежене коло Учасників. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Сертифікати ISO – документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості підприємства державним або міжнародним стандартам. Для Замовника наявність сертифікату ISO в Учасника є одним зі способів підтвердження якості товарів, послуг або робіт.
Тендерною документацією передбачено надання у складі пропозиції сертифікату відповідності Учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги». Під час встановленої зазначеної вище вимоги передусім зумовлено тим, що нам як Замовнику доцільно та необхідно отримати достовірну інформацію про можливість виконання робіт (надання послуг) належної якості.
У першу чергу, наявність діючого на підприємстві сертифікату ISO дає впевненість у якості виконання робіт (надання послуг), які закуповує замовник. Ці загальноприйняті стандарти визначають виробничі характеристики й норми, згідно яких мають виконуватись роботи (надаватися послуги). Наявність сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» підтверджує спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність виконання робіт (надання послуг); це забезпечення упевненості в тому, що роботи (послуги), які виконуються (надаються), відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість виконання робіт (надання послуг), знаходяться під контролем.
Крім того, на сьогоднішній день отримати сертифікат про відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною.
Нормативно-правовими актами не передбачено жодних обмежень щодо можливості отримання Учасникам Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» який підтверджує, що підприємство керує процесами управління якістю до вимог міжнародного стандарту ISO 9001 та на виконання даних вимог тендерної документації.
Також слід зазначити, що виконання робіт передбачено на території діючого закладу освіти, де постійно перебувають люди, в тому числі діти, вимога щодо наявності у Учасника сертифікату відповідності Учасника вимогам ISO 9001 гарантує виконання робіт відповідно до вимог встановлених законодавством України та іншими нормативно правовими актами тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною та/ або недоцільною, або такою що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначена позиція підтверджується численною та незмінною практикою Постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, для прикладу, у Рішенні №6492-р/пк-пз від 03.07.2018 по Скарзі UA-2018-05-17-000313-b.b2. Враховуючи викладене, зазначена вимога не є дискримінаційною умовою, тому вимога щодо внесення змін є недоцільною, оскільки це передусім запорука виконання робіт (надання послуг) належної якості.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Бишевець Володимир Олександрович |
59 762,00
UAH з ПДВ
|
59 762,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Бишевець Володимир Олександрович #2916108778 |
Переможець |
59 762,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2023 20:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 17:17
|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2023 17:12
|
Договір № 557.pdf | укладений |
20 червня 2023 17:12
|