Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Олександр Сергєєнков +380442067433 tenderdrr5@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2023 18:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 32 069 846,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 320 698,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами), згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 (із змінами) Замовник може перерахувати Підряднику аванс/попередню оплату в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 червня 2023 18:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 червня 2023 18:28 |
ТД Капітальний ремонт Бородянка 425А.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-21-000017 ● d7e21e6858f74fb1ab9027e87dd739b7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2023 09:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2023 № 183
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2023-06-02-012956-a 02.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-23 10:50:26
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту з відновленням несучих конструкцій житлового будинку № 425А по вул. Центральна у смт Бородянка пошкоджених в наслідок агресивних дій російської федерації проти України (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-02-012956-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та розрахунків з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-28 15:25:29
Відповідь на запит
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з Капітальний ремонт з відновленням несучих конструкцій житлового будинку № 425А по вул. Центральна у смт Бородянка пошкоджених в наслідок агресивних дій російської федерації проти України, відповідають проєктній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту ТОВ «Будпроектекспертиза» No 20/23 від 27.04.2023, реєстраційний номер EX01:9577-8473-3804-2549. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 10 січня 2023 р. № 20-р "Про розподіл коштів з рахунка “Фонд відновлення зруйнованого майна та інфраструктури” для відновлення у 2023 році пошкоджених багатоквартирних житлових будинків у Київській області"). Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2023/06/obgruntuvannya-czentralna-425a-budivelni-roboty.pdf
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-04 17:55:20
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту з відновленням несучих конструкцій житлового будинку № 425А по вул. Центральна у смт Бородянка пошкоджених в наслідок агресивних дій російської федерації проти України (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-02-012956-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) зокрема:
щодо, відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Атмосфера інжиніринг сістемз» (далі – Учасник) вимогам тендерної документації, визначеним розділом 4 додатку 4 до тендерної документації, в часині ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення;
щодо, відповідності вимогам пункту 1.2 розділу 1 таблиці 1 додатку 4 тендерної документації, в частині дозвільних документів (декларації та/або дозволи, та/або сертифікати, та/або ліцензії тощо) стосовно екскаватора та крана на автомобільному ходу (пункти 81 та 91), які зазначені Учасником у довідці від 02.05.2023 № 41/05 (файл «2.Довідка з рахунками про МТБ та технологій субпідрядника Фундамент.pdf).
Пояснення, інформацію та документи (з посиланням на назву файлу у складі тендерної пропозиції Учасника), щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(их) питання(нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-10 14:43:14
Відповідь на запит
Відповідь міститься в файлі
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-07-12 09:03:41
Додаткові пояснення
В рамках проведення моніторингу даної закупівлі, вважаємо за необхідне долучити лист учасника
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку моніторингу закупівлі UA-2023-06-02-012956-a, Договір №35-23 від 29.06.2023 року "Капітальний ремонт з відновленням несучих конструкцій житлового будинку №425 А по вул. Центральна у смт Бородянка пошкоджених внаслідок агресивних дій російської федерації проти України" було розірвано, відповідно до Додаткової угоди №1 від 18.07.2023
2023-07-18 17:11:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто
Згідно із інформацією та звіту про виконання договору про закупівлю, оприлюднених в електронній системі закупівель Замовник, на усунення виявлених порушень за результатами здійсненого моніторингу процедури закупівлі, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднив додаткову угоду № 1 від 18.07.2023, якою розірвав договір будівельного підряду від 29.05.2023 № 35-23.
2023-07-21 14:56:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «АТМОСФЕРА ІНЖИНІРИНГ СІСТЕМЗ» |
32 069 805,02
UAH з ПДВ
|
32 069 805,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ «АТМОСФЕРА ІНЖИНІРИНГ СІСТЕМЗ» #42828431 |
Переможець |
32 069 805,02
UAH з ПДВ
|
16 червня 2023 16:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 червня 2023 14:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2023 16:58
|
Додаткова угода про розірвання №1.pdf | укладений |
18 липня 2023 16:57
|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2023 12:02
|
35-23.pdf | укладений |
29 червня 2023 12:01
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 29 червня 2023 — 18 липня 2023 |
Сума оплати за договором: |
32 069 805,02
UAH (в тому числі ПДВ 5 344 967,50 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Згідно з пунктом 20.1 договору № 35-23 від 29.06.2023 року, відповідно до ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, на виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-02-012956-a сторони дійшли взаємної згоди розірвати договір №35-23 від 29.06.2023 року |