Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщень Макарівської дитячо-юнацької спортивної школи імені Симоненка Василя Михайловича Макарівської селищної ради – заходи з усунення аварій в закладі освіти за адресою: вул. Димитрія Ростовського, 27, смт. Макарів Бучанського р-ну Київської обл.
Очікувана вартість
1 490 000,00 UAH
UA-2023-06-02-012694-a ● 913cd458f3f64f9da83e4cbd7c6f107d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43917815 |
Місцезнаходження: | 08001, Україна , Київська обл., селище міського типу Макарів Бучанського району, вул. Освіти, буд. 15 |
Контактна особа: |
Левченко Тетяна Григорівна +380994981477 osvitamakariv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2023 17:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 12 червня 2023 13:16 |
Початок аукціону: | 12 червня 2023 13:16 |
Очікувана вартість: | 1 490 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,54% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень Макарівської дитячо-юнацької спортивної школи імені Симоненка Василя Михайловича Макарівської селищної ради – заходи з усунення аварій в закладі освіти за адресою: вул. Димитрія Ростовського, 27, смт. Макарів Бучанського р-ну Київської обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08001, Україна, Київська область, Бучанський район, смт. Макар, вул. Димитрія Ростовського, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 червня 2023 17:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 червня 2023 17:24 |
додаток_4.pdf | |
02 червня 2023 17:24 |
додаток_3.pdf | |
02 червня 2023 17:24 |
додаток_2.pdf | |
02 червня 2023 17:24 |
додаток_1.pdf | |
02 червня 2023 17:24 |
Тендерна_документацiя.pdf |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-06-02-012694-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Фізична особа-підприємець КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА, Код ЄДРПОУ:3287400349
Дата подання: 21 червня 2023 14:15
Дата подання: 21 червня 2023 14:15
С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів.
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД:
UA-2023-06-02-012694-a
№ ЛОТу (назва):
---
Найменування Замовника:
Відділ освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради
(далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону:
«відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі):
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ
НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
Фізична особа-підприємець КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА
(далі по тексту – Скаржник)
Фізична особа-підприємець ГОЛОВАТЮК ОЛЕГ МАРТИНОВИЧ
(далі по тексту – Учасник, Переможець)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів:
НАЗВА ФАЙЛУ (ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ)
ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
протокол.pdf
16.06.2023 15:47
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
№
ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1.
Додаток № 3
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме:
«Учасники процедури закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців) повинні надати у складі тендерних пропозиціи? інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерноі? пропозиціі? учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієі? тендерноі? документаціі?, а саме:
…
…
- перелік та обсяги послуг відповідно до технічноі? специфікаціі?, встановленоі? у тендерніи? документаціі? (згідно з Додатком 3 до цієі? тендерноі? документаціі?), без зазначення вартості окремих складових послуг (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)) та із зазначенням згоди на і?х виконання»(цитата).
Переможець проігнорував вимоги тендерної документації та не надав - перелік та обсяги послуг відповідно до технічноі? специфікаціі?.
В той же час Замовник торгів не мав права звертатись з вимогою про усунення порушень оскільки дані документи прямо відносяться до документів які підтверджують технічні та якісні характеристики закуповуваних робіт.
Хочемо наголосити, що Замовник торгів не мав права надавати вимогу про усунення порушень відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
2.
Додаток № 1 пункт 3 тендерної документації
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження кваліфікаційного критерію, а саме:
В складі пропозиції переможець надає файл «Довідка про аналог робіт» в якому міститься 3 договори.
Проте відгук до договору файл «Лист відгук» надає тільки один і то даний відгук не містить інформації щодо номеру та дати договору відносно якого він надається, інформація попросту відсутня.
Таким чином Переможець не надав відгук на договори визначені в пункті 3.1 Додатку 1 та наданий відгук не містить інформації відносно якого договору він наданий.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
? принцип добросовісної конкуренції;
? принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
? принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. --- (відсутні)
З ПОВАГОЮ,
ФОП КРАВЦОВА Н.Я.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 червня 2023 16:30
рішення від 23.06.2023 № 9224.pdf
Дата публікації: 23 червня 2023 16:29
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.07.2023 № 10003.pdf
Дата публікації: 06 липня 2023 17:20
рішення від 05.07.2023 № 10003.pdf
Дата публікації: 10 липня 2023 16:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ ознайомлений.
Дата виконання рішення замовником: 12 липня 2023 17:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2023 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ГОЛОВАТЮК ОЛЕГ МАРТИНОВИЧ |
1 099 909,00
UAH з ПДВ
|
1 083 909,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА |
1 240 000,00
UAH з ПДВ
|
1 240 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ГОЛОВАТЮК ОЛЕГ МАРТИНОВИЧ #2193505752 |
Рішення скасоване |
1 083 909,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2023 17:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2023 12:55
|
Фізична особа-підприємець ГОЛОВАТЮК ОЛЕГ МАРТИНОВИЧ #2193505752 |
Відхилено |
1 083 909,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2023 17:38
|
|
Фізична особа-підприємець КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА #3287400349 |
Переможець |
1 240 000,00
UAH з ПДВ
|
13 липня 2023 22:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 17:34
|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2023 08:59
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2023 09:33
|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2023 22:49
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
19 вересня 2023 19:26
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2023 08:28
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2023 18:01
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2023 13:49
|
Додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
27 липня 2023 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2023 13:25
|
Договір.pdf | укладений |
27 липня 2023 13:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-11/07-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | доповнення розділу 3 Договору про закупівлю послуг |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-11/07-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-11/07-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-11/07-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |