Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015:51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури (Послуги зі встановлення системи відеоспостереження на території закладів освіти Комишанської територіальної громади на 2023 рік: Комишанського ліцею Комишанської сільської ради Охтирського району Сумської області, що знаходиться за адресою: Сумська область, Охтирський район, с. Комиші, вул. Київська, буд. 55.
Очікувана вартість
299 350,00 UAH
UA-2023-06-02-012571-a ● b10f5e583c134faab00b7f922a2970fa
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Комишанської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41834774 |
Місцезнаходження: | 42721, Україна , Сумська обл., село Комиші, вул.Київська, буд.16/з |
Контактна особа: |
Купріянова Людмила Сергіївна +380992815431 komushi-viddil-osvitu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2023 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2023 17:09 |
Очікувана вартість: | 299 350,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 496,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
код ДК 021:2015:51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури (Послуги зі встановлення системи відеоспостереження на території закладів освіти Комишанської територіальної громади на 2023 рік: Комишанського ліцею Комишанської сільської ради Охтирського району Сумської області, що знаходиться за адресою: Сумська область, Охтирський район, с. Комиші, вул. Київська, буд. 55.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42721, Україна, Сумська область, с. Комиші, вул. Київська, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 51310000-8 — Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2023 09:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 червня 2023 16:51 |
ТД відеоспостереження.doc | |
06 червня 2023 16:51 |
Протокол _ 6 зміни до Додатку 2 т.д..pdf | |
06 червня 2023 16:51 |
Перелік змін від 06.06.23.docx | |
06 червня 2023 16:51 |
Додаток 4 Субпiдрядники.doc | |
06 червня 2023 16:51 |
Додаток 3 Проект договору.doc | |
06 червня 2023 16:51 |
Додаток 2 Технічне завдання в новій редакції.doc | |
06 червня 2023 16:51 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc | |
02 червня 2023 17:04 |
Протокол _5.pdf | |
02 червня 2023 17:04 |
ТД відеоспостереження.doc | |
02 червня 2023 17:04 |
Додаток 4 Субпiдрядники.doc | |
02 червня 2023 17:04 |
Додаток 3 Проект договору.doc | |
02 червня 2023 17:04 |
Додаток 2 Технічне завдання.doc | |
02 червня 2023 17:04 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc |
07 червня 2023 09:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 червня 2023 16:51 |
ТД відеоспостереження.doc
|
||||||
06 червня 2023 16:51 |
Протокол _ 6 зміни до Додатку 2 т.д..pdf
|
||||||
06 червня 2023 16:51 |
Перелік змін від 06.06.23.docx
|
||||||
06 червня 2023 16:51 |
Додаток 4 Субпiдрядники.doc
|
||||||
06 червня 2023 16:51 |
Додаток 3 Проект договору.doc
|
||||||
06 червня 2023 16:51 |
Додаток 2 Технічне завдання в новій редакції.doc
|
||||||
06 червня 2023 16:51 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
|
||||||
02 червня 2023 17:04 |
Протокол _5.pdf
|
||||||
02 червня 2023 17:04 |
ТД відеоспостереження.doc
|
||||||
02 червня 2023 17:04 |
Додаток 4 Субпiдрядники.doc
|
||||||
02 червня 2023 17:04 |
Додаток 3 Проект договору.doc
|
||||||
02 червня 2023 17:04 |
Додаток 2 Технічне завдання.doc
|
||||||
02 червня 2023 17:04 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Обладнання
Дата подання: 05 червня 2023 21:29
Дата відповіді: 06 червня 2023 16:23
1.Надайте пояснення що таке "АКБ/45000" та його характеристик.
2.Ви вказуєте монтаж жорстких дисків, але не вказуєте їх в матеріалах.
3.Ви не вказали кількість конекторів RJ45 50in
4.Виходячи з дефектного акту, то в матеріалах має бути кабель, а в роботах його прокладка, це теж треба вказати. Інакше втрачається суть системи, виконавець встановить камери та реєстратор, але не підключить іх між собою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Уважно розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне.
Щодо першого, третього та четвертого запитання - до Додатку 2 тендерної документації "Технічне завдання" будуть внесено зміни;
щодо другого питання жорсткі диски у нас є придбані раніше.
Щодо першого, третього та четвертого запитання - до Додатку 2 тендерної документації "Технічне завдання" будуть внесено зміни;
щодо другого питання жорсткі диски у нас є придбані раніше.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-02-012571-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШЕ УКРАЇНСЬКЕ АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:42951953
Дата подання: 05 червня 2023 10:30
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовник! У тендерній документації вами встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), (зокрема, - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель), норми частини третьої статті 5 Закону та положення частини четвертої статті 22 Закону, що призвело до порушення норм законодавства.
Вважаємо, що дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, є наступні умови тендерної документації (надалі – Документація).
Відповідно до тендерної документації Замовником зазначено наступне: Для повноти розуміння об’єму робіт визначених дефектними актами Учасник, в період уточнень/звернення за роз’ясненнями обов’язково має відвідати об’єкт (об’єкти), оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги та надати у складі пропозиції акт обстеження об’єкта, підписаний стороною Замовника та Учасника. По-перше, не зрозуміло для чого взагалі здійснювати виїзд представника Учасника на місце надання послуг. Задачею Замовника є доступно та зрозуміло сформулювати положення тендерної документації, у тому числі, згідно з ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлені вимоги змісту технічної специфікації. Тобто технічне завдання має бути викладено в тендерній документації таким чином, щоб кожний потенційний учасник, прочитавши їх, склав уявлення щодо обсягів надання послуг, що закуповуються, їх технічних та якісних характеристик, особливостей надання таких послуг, тощо.
По-друге, попередній виїзд представника Учасника на місце надання послуг, передбачає й спілкування та зустрічі представників учасників із представниками Замовника. Це може призвести до зловживань з боку Замовника, які можуть містити ознаки корупційних правопорушень (наприклад вимагати винагороду в будь-якій формі за сприяння в позитивному результаті розгляду пропозиції такого учасника), а також порушення положень Законів України «Про захист економічної конкуренції» та «Про публічні закупівлі». Зокрема, встановлені статтею 5 Закону такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що вимога щодо надання акту про огляд об’єкту в період до проведення аукціону є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників. На підставі зазначеного вимагаємо виключити дану вимогу з Документації.
Учасник має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Учасника.
У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог.
Звертаємо вашу увагу, що аналогічна ситуація вже була предметом розгляду Постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення наступної процедури закупівлі: ідентифікатор закупівлі:UA-2021-01-04-000377-b.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ" від 15 січня 2021 № UA-2021-01-04-000377-b.c3 щодо аналогічної ситуації, втановила:
«Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині».
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо, що дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, є наступні умови тендерної документації (надалі – Документація).
Відповідно до тендерної документації Замовником зазначено наступне: Для повноти розуміння об’єму робіт визначених дефектними актами Учасник, в період уточнень/звернення за роз’ясненнями обов’язково має відвідати об’єкт (об’єкти), оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги та надати у складі пропозиції акт обстеження об’єкта, підписаний стороною Замовника та Учасника. По-перше, не зрозуміло для чого взагалі здійснювати виїзд представника Учасника на місце надання послуг. Задачею Замовника є доступно та зрозуміло сформулювати положення тендерної документації, у тому числі, згідно з ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлені вимоги змісту технічної специфікації. Тобто технічне завдання має бути викладено в тендерній документації таким чином, щоб кожний потенційний учасник, прочитавши їх, склав уявлення щодо обсягів надання послуг, що закуповуються, їх технічних та якісних характеристик, особливостей надання таких послуг, тощо.
По-друге, попередній виїзд представника Учасника на місце надання послуг, передбачає й спілкування та зустрічі представників учасників із представниками Замовника. Це може призвести до зловживань з боку Замовника, які можуть містити ознаки корупційних правопорушень (наприклад вимагати винагороду в будь-якій формі за сприяння в позитивному результаті розгляду пропозиції такого учасника), а також порушення положень Законів України «Про захист економічної конкуренції» та «Про публічні закупівлі». Зокрема, встановлені статтею 5 Закону такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що вимога щодо надання акту про огляд об’єкту в період до проведення аукціону є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників. На підставі зазначеного вимагаємо виключити дану вимогу з Документації.
Учасник має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Учасника.
У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог.
Звертаємо вашу увагу, що аналогічна ситуація вже була предметом розгляду Постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення наступної процедури закупівлі: ідентифікатор закупівлі:UA-2021-01-04-000377-b.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ" від 15 січня 2021 № UA-2021-01-04-000377-b.c3 щодо аналогічної ситуації, втановила:
«Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині».
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 червня 2023 16:37
Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дазволяє учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитися з порядком застосування наявної в учасника матеріально - технічної бази і техніки, та, відповідно мати можливості в максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальноїекономії та ефективності, закріпленому в законі. Таким чином, дана вимога не порушує права учасників.
Номер вимоги: UA-2023-06-02-012571-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШЕ УКРАЇНСЬКЕ АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:42951953
Дата подання: 07 червня 2023 14:45
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовник. Вимога щодо складання акту огляду об’єкта до проведення аукціону є неправомірною та дискримінаційною у зв’язку з тим, що такий акт передбачає складення якогось документу, в якому Замовник ставить відмітку на підтвердження дійсності проведення такого огляду. Тобто Замовник наперед знатиме всіх учасників аукціону, оскільки на стадії огляду будуть встановлені відповідні контакти і, можливо, буде досягнуто певних домовленостей щодо майбутнього аукціону і порядку участі в ньому. Окрім того, зазначена вимога може призвести до зловживань з боку Замовника, які можуть містити ознаки корупційних правопорушень (наприклад вимагати винагороду в будь-якій формі за підписання документу про здійснення огляду, оскільки відсутність такого документу у складі тендерної пропозиції учасника призведе до його відхилення), а також порушення положень Законів України «Про захист економічної конкуренції» та «Про публічні закупівлі». З раніше наведеної відповіді Замовника на попередню вимогу вбачається ще й небажання Замовника належним чином виконувати свої обов’язки встановлені Законом для Замовників щодо змісту Тендерної документації. Також вбачається, що Учасник повинен прийти та оглянути об’єкт Замовника, скласти документи про огляд і за результатами огляду Замовник поставить свою візу. Такий огляд за своєю господарсько-правовою природою є окремим видом робіт і підпадає під код в ЄЗС ДК 021:2015 (СРУ) - 71245000-7 – плани, робочі креслення та специфікації для затвердження. При цьому ніхто не відшкодує транспортні витрати Учасника, витрати на оплату роботи інженерів Учасника з проведення огляду та складання вказаних документів, які буде затверджувати Замовник тощо. Дані обставини суттєво звужують коло потенційних учасників, враховуючи те, що об’єкт Замовника знаходиться в Сумській області, а потенційні учасники можуть бути з будь-якої області України. Таким чином вимагаючи складання акту огляду об’єкту в період перед проведенням аукціону, Замовник свідомо надає перевагу місцевим учасникам. Хоча задачею будь-якого замовника є доступно та зрозуміло сформулювати положення тендерної документації, у тому числі, згідно з ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлені вимоги до змісту Технічної специфікації. Тобто технічне завдання має бути викладено в тендерній документації таким чином, щоб кожний потенційний учасник, прочитавши їх, склав уявлення щодо обсягів надання послуг, що закуповуються, щодо технічних характеристик охоронного обладнання, що встановлено на об’єктах замовника, вимоги щодо якості тощо. З вимоги Замовника щодо складання акту огляду не зрозумілим є, наприклад, чим саме керівництво Замовника буде підтверджувати надання своєї згоди щодо огляду об’єкта потенційним Учасником? Як саме згода керівництва Замовника буде підтверджуватись документально? Якщо такого підтвердження Замовник документально не надає, то Замовник свідомо дискримінує потенційних учасників, надаючи чи не надаючи свою згоду щодо огляду об’єкта та складання відповідного акту. Таким чином Замовник свідомо порушує принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі та принцип добросовісної конкуренції, а також принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Про яке конкурентне середовище, добросовісну конкуренцію та запобігання проявам корупції може йти мова, коли Замовник наперед знатиме хто прийматиме участь в процедурі закупівлі, більш того, Замовник погоджуватиме тих, хто буде приймати в ньому участь і тих, хто буде розглядатися як потенційний переможець? Вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу щодо складання акту огляду об’єкту в період до проведення аукціону як таку, що порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників.
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому нагадуємо, що в залежності від результатів розгляду нашої вимоги в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Розгорнути
Згорнути
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому нагадуємо, що в залежності від результатів розгляду нашої вимоги в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 червня 2023 14:56
Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дазволяє учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитися з порядком застосування наявної в учасника матеріально - технічної бази і техніки, та, відповідно мати можливості в максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в законі. Таким чином, дана вимога не порушує права учасників.
Номер вимоги: UA-2023-06-02-012571-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШЕ УКРАЇНСЬКЕ АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:42951953
Дата подання: 08 червня 2023 17:39
Дискримінаційна вимога
Звертаємось до замовника, та особисто уповноваженої особи замовника Людмили Купріянової, в діях якої вбачається корумпованість та нехтування Законом України! В рамках чинного законодавства вимагаємо надати роз'яснення. В той час, як у країні йде повномасштабна війна та економіка переживає важкі часи, ви навмисно ухиляєтесь від прямої відповіді на запитання «Чому ОСОБИСТО ВИ порушуєте чинне законодавство України?» Згідно Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (в подальшому – Закон) Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. В тендерній документації до закупівлі Замовник не дає чіткої та вичерпної інформації щодо майбутнього надання послуг потенційними учасниками, вимагаючи складання акту огляду об’єкта в період до проведення аукціону та навмисно унеможливлює розуміння повного обсягу надання послуг потенційним учасником. Замовник нехтує тим фактом, що надаючи чи не надаючи згоду на обстеження об’єкту та в подальшому складання акту огляду об’єкта в період до проведення аукціону, уповноважена особа Замовника ставить в залежність від свого рішення потенційних учасників та вже на цій стадії приймає участь в подальшому складанні акту огляду об’єкту в період до проведення аукціону. Також Замовник навмисно ігнорує запитання про те, яким саме чином буде задокументована згода з боку уповноваженої особи Замовника на надання дозволу на огляд об’єкту для подальшого складання акту огляду об’єкта в період до проведення аукціону. Інакше кажучи, надання чи ненадання такої згоди документально не підтверджується та як наслідок, неможливо довести та підтвердити згоду Замовника. Замовник, у потенційного учасника не має повного представлення про обсяги закупівлі та надання послуг, які викладені в тендерній документації до закупівлі, що є грубим порушенням Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». У той час, коли наша країна повинна бути єдиною та незалежною ви ставите людей в залежність від чого саме? Від вашої неосвіченості та незнання законів України? Чи ви спеціально робите усвідомлену диверсію, спрямовану на народ України? Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо складання акту огляду об’єкта в період до проведення аукціону, як таку що порушує Закон України. У разі вашого нехтування Законом України, ми як добросовісний Учасник будемо звертатись у відповідні правоохоронні органи, в тому числі Службу Безпеки України, яка зможе провести моніторинг особисто ваших дій, як Уповноваженої особи, відносно цілеспрямованих ворожих дій, направлених на економіку України!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 червня 2023 10:37
Доброго дня! Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні Закупівлі», Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначати іншу інформацію (документи), крім тих, які передбачені даною статтею. Дана вимога не є дискримінаційною щодо закупівлі послуг, оскільки, залишається до Вас запитання, як Ви можете обрахувати цінову пропозицію, об’єктивну ціну послуг, якщо не були на об’єкті. Замовник не погоджується, що дана вимога дискримінаційна, навіть навпаки, огляд об’єкту перед подачею пропозиції допоможе реально оцінити вартість замовлення і Ваші можливості під час аукціону.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-06-09-000003 • dcb8e194ab314348b23531835ed78ed7
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-06-09
•
11:37
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Шановні працівники Державної аудиторської служби України! В закупівлі UA-2023-06-02-012571-a Замовник Відділ освіти Комишанської сільської ради, Уповноважена особа Купріянова Людмила Сергіївна грубо порушує законодавство України. Відповідно до тендерної документації Замовником зазначено наступне: Для повноти розуміння об’єму робіт визначених дефектними актами Учасник, в період уточнень/звернення за роз’ясненнями обов’язково має відвідати об’єкт (об’єкти), оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги та надати у складі пропозиції акт обстеження об’єкта, підписаний стороною Замовника та Учасника. Звертаємо вашу увагу, що аналогічна ситуація вже була предметом розгляду Постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення наступної процедури закупівлі: ідентифікатор закупівлі:UA-2021-01-04-000377-b. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ" від 15 січня 2021 № UA-2021-01-04-000377-b.c3 щодо аналогічної ситуації, втановила: «Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. На підставі викладеного просимо вас здійснити моніторинг та перевірку закупівлі UA-2023-06-02-012571-a з метою виявлення зазначених порушень й надання вашого висновку щодо цих порушень, що здійснені організатором - Відділ освіти Комишанської сільської ради.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-06-09-000002 • 17dd02d5ae4142b18ae1da6fab0cc6f5
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-06-09
•
11:30
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Шановні працівники Державної аудиторської служби України! В закупівлі UA-2023-06-02-012571-a Організатор Відділ освіти Комишанської сільської ради, Уповноважена особа якого Купріянова Людмила Сергіївна грубо порушує законодавство України. А саме, відповідно до тендерної документації Замовником зазначено наступне: Для повноти розуміння об’єму робіт визначених дефектними актами Учасник, в період уточнень/звернення за роз’ясненнями обов’язково має відвідати об’єкт (об’єкти), оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги та надати у складі пропозиції акт обстеження об’єкта, підписаний стороною Замовника та Учасника. Хочемо зазначити Звертаємо вашу увагу, що аналогічна ситуація вже була предметом розгляду Постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення наступної процедури закупівлі: ідентифікатор закупівлі:UA-2021-01-04-000377-b. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ" від 15 січня 2021 № UA-2021-01-04-000377-b.c3 щодо аналогічної ситуації, втановила: «Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. На підставі викладеного просимо вас здійснити моніторинг та перевірку закупівлі UA-2023-06-02-012571-a з метою виявлення зазначених порушень й надання вашого висновку щодо цих порушень, що здійснені організатором.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2023 17:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕРА НЕТ" |
239 480,00
UAH з ПДВ
|
239 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕРА НЕТ" #41805900 |
Переможець |
239 480,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2023 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2023 16:41
|
Договір 75.pdf | укладений |
23 червня 2023 16:40
|