Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг (поточний ремонт адміністративної будівлі) за адресою: вул. Ярова, 4, с. Жуківці, Обухівського району, Київської області.
Очікувана вартість
315 139,00 UAH
UA-2023-06-02-012447-a ● 6088ff4f5e4048168c1961453a60a3b4
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Української міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24884653 |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., Українка, Українка, пл. Т.Шевченка, 1 |
Контактна особа: |
ВК Української МР Закупівля 380457220682 valenta2009@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2023 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 12 червня 2023 11:30 |
Початок аукціону: | 12 червня 2023 11:30 |
Очікувана вартість: | 315 139,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 151,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг (поточний ремонт адміністративної будівлі) за адресою: вул. Ярова, 4, с. Жуківці, Обухівського району, Київської області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08720, Україна, Київська область, Українка, Українка, пл. Т.Шевченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 червня 2023
—
20 липня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 червня 2023 17:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 червня 2023 17:03 |
Перелік змін.docx | |
06 червня 2023 17:03 |
Тендерна Документація.docx |
06 червня 2023 17:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 червня 2023 17:03 |
Перелік змін.docx
|
|||
06 червня 2023 17:03 |
Тендерна Документація.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-06-02-012447-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Фізична особа-підприємець КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА, Код ЄДРПОУ:3287400349
Дата подання: 18 червня 2023 17:45
Дата подання: 18 червня 2023 17:45
С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів.
Вихідний №:
18-52/49/06-10-0500
Дата:
від 18.06.2023 року
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД:
UA-2023-06-02-012447-a
№ ЛОТу (назва):
---
Найменування Замовника:
Виконавчий комітет Української міської ради
(далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону:
«відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі):
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ
НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
Фізична особа-підприємець КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА
(далі по тексту – Скаржник)
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНЕЛЬ"
(далі по тексту – Учасник, Переможець)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів:
НАЗВА ФАЙЛУ (ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ)
ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
Протокол №23.docx
13.06.2023 11:18
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
№ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1.
Розділ 7 Тендерної документації
Замовник торгів встановив вимоги щодо надання документів переможця, а саме:
• Довідка з НАЗК;
• Витяг МВС;
• Довідка про відсутність зауважень до виконаних договорів відповідно до підпункту 14 пункту 47 Особливостей 1178.
Дані довідки мали бути надані протягом 4 днів з моменту визначення переможця.
Переможець проігнорував вимоги тендерної документації та не надав зазначені довідки протягом періоду який визначений як в тендерній документації та і в Особливостях 1178.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
2.
Пункт 5 розділу 1 Тендерної документації
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження інших вимог тендерної документації, а саме:
«Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист, яким підтверджує, що не має вищезазначених ознак та не перебуває під дією вищезазначених спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, у тому числі відсутності підстав для застосування мораторію відповідно до Постанови КМУ від 3 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації», а також не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»»(цитата).
Переможець проігнорував вимоги тендерної документації та не надав зазначений лист.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
3.
Пункт 3 Додаток № 2
Замовник торгів встановив вимогу щодо підтвердження кваліфікаційного критерію, а саме:
«Під аналогічними договорами слід розуміти договори з поточного ремонту об’єктів будівель житлового/не житлового фонду»(цитата).
Переможець надає в складі пропозиції один договір файл «Ярніка» проте даний договір надано на капітальний ремонт.
Таким чином Переможець проігнорував вимоги тендерної документації та не надав аналогічний договір.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
? принцип добросовісної конкуренції;
? принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
? принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. --- (відсутні)
З ПОВАГОЮ, ФОП Кравцова Н.Я.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 червня 2023 18:52
Рішення від 20.06.2023 № 8977.pdf
Дата публікації: 20 червня 2023 18:52
інформація про перенесення розгляду скарги від 04.07.2023 № 937.pdf
Дата публікації: 04 липня 2023 19:03
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.07.2023 № 10004.pdf
Дата публікації: 06 липня 2023 14:29
Рішення від 05.07.2023 № 10004.pdf
Дата публікації: 10 липня 2023 17:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання Рішення АМКУ, скасовано рішення про визначення учасника переможцем закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 11 липня 2023 13:12
Номер скарги: UA-2023-06-02-012447-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Фізична особа-підприємець КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА, Код ЄДРПОУ:3287400349
Дата подання: 14 липня 2023 13:27
Дата подання: 14 липня 2023 13:27
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД:
UA-2023-06-02-012447-a
№ ЛОТу (назва):
---
Найменування Замовника:
Виконавчий комітет Української міської ради
(далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону:
«відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі):
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ
НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
Фізична особа-підприємець КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА
(далі по тексту – Скаржник)
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНЕЛЬ"
(далі по тексту – Учасник, Переможець)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів:
НАЗВА ФАЙЛУ (ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ)
ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
Протокол №28.docx
12.07.2023 16:05
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
№
ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1.
Розділ 7 Тендерної документації
Замовник торгів встановив вимоги щодо надання документів переможця, а саме:
• Довідка з НАЗК;
• Витяг МВС;
• Довідка про відсутність зауважень до виконаних договорів відповідно до підпункту 14 пункту 47 Особливостей 1178.
Дані довідки мали бути надані протягом 4 днів з моменту визначення переможця.
Переможець проігнорував вимоги тендерної документації та не надав зазначені довідки протягом періоду який визначений як в тендерній документації та і в Особливостях 1178.
Щодо даного порушення Скаржник звернувся до Комісії АМКУ з скаргою за результатом розгяляду її було прийнято рішення № 10004-р/пк-пз від 05.07.2023 яким було дискваліфіковано Переможця без можливості надання вимоги про усунення порушень так як дані порушення (не подання документів Переможця) не відносяться до помилок на які надається 24 години.
Проте Замовник торгів порушуючи рішення Комісії АМКУ повернув учасника на оцінку та надав можливість виправити порушення.
Підсумовуючи вищевикладене беручи до уваги рішення АМКУ Замовник торгів мав би дискваліфікувати Переможця через не подання документів Переможця протягом строку встановленого тендерною документацією.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
? принцип добросовісної конкуренції;
? принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
? принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. --- (відсутні)
З ПОВАГОЮ,
ФОП Кравцова Н.Я.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 липня 2023 19:12
рішення від 17.07.2023 № 10653.pdf
Дата публікації: 17 липня 2023 19:12
інформація про резолютивну частину рішення від 27.07.2023 № 11542.pdf
Дата публікації: 28 липня 2023 11:56
рішення від 27.07.2023 № 11542.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2023 12:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 11 серпня 2023 09:30
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2023 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНЕЛЬ" |
294 700,00
UAH з ПДВ
|
240 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА |
271 979,62
UAH з ПДВ
|
259 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ТУМА СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА" |
293 053,00
UAH з ПДВ
|
293 053,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНЕЛЬ" #38808393 |
Рішення скасоване |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2023 13:06
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНЕЛЬ" #38808393 |
Рішення скасоване |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2023 09:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 липня 2023 13:58
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНЕЛЬ" #38808393 |
Очікує рішення |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2023 09:29
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2023 09:32 |
Кінець періоду оскарження: | 22 серпня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 22 серпня 2023 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг |
Документи:
11 серпня 2023 09:32
|
Електронний підпис |
11 серпня 2023 09:32
|
Протокол №133.docx |