Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування здобувачів освіти
Очікувана вартість
8 874 320,00 UAH
UA-2023-06-02-011715-a cbcfb53032e54d6bb73292d81b72b346
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лавриненко Андрій Валерійович

+380667875435 NPTZPD@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний заклад професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції»
Код ЄДРПОУ: 41521767
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., Київ, вул. Святослава Хороброго, 9
Контактна особа: Лавриненко Андрій Валерійович
+380667875435
NPTZPD@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2023 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2023 16:03
Початок аукціону: 14 червня 2023 15:06
Початок аукціону: 14 червня 2023 15:06
Очікувана вартість: 8 874 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 371,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34132 послуга
Послуги з організації харчування здобувачів освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 вересня 2023
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:58
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:58
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:58
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:58
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:58
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:58
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:58
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:58
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:58
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:58
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:58
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:58
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:58
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:58
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:58
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:58

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-06-02-011715-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРІК'С ФЕМІЛІ", Код ЄДРПОУ:34692247
Дата подання: 07 червня 2023 18:32
деталі у вимозі

Відповідно до вимог ТД вимагається: «У тому числі Замовник вимагає від Учасників гарантійного листа про забезпечення можливості доступу Відповідальної особи Замовника в приміщення, де відбуватиметься приготування їжі для їх огляду на предмет відповідності кваліфікаційним критеріям та/або технічним вимогам, протягом 3-х год. з моменту надходження такої вимоги від Замовника. Замовник може скористатися своїм правом на огляд приміщень на етапі кваліфікації Учасника або в будь-який інший час протягом строку дії договору про закупівлю. Недопуск Учасником представника Замовника до вищезазначених приміщень на етапі кваліфікації або виявлення невідповідності приміщень вимогам законодавства, а також у разі невідповідності процесу роботи вимогам тендерної документації, буде розглядатися Замовником як невідповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та/або технічним вимогам, що тягне за собою відхилення тендерної пропозиції такого учасника як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації. Для уникнення непорозумінь в частині відповідності потужностей Учасника технічній документації, що можуть вплинути на етапі кваліфікації (відстань до Академії патрульної поліції, кількість наявних посадкових місць, місць складування для подальшого вивезення сміття, тощо) Учаснику рекомендується особисто ознайомити Замовника з наявними умовами до кінцевого терміну подачі пропозицій Учасниками».

Відповідно до абз. 2 п. 31 Особливостей: 31. Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в ЕЛЕКТРОННІЙ формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
За такої умови ТД, Замовник з незалежних від учасника підстав може визначити незадовільний стан інспектованих об'єктів, що в подальшому може стати підставою для відхилення пропозиції учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Дана позиція неодноразово була предметом розгляду скарг в АМКУ.
Просимо видалити процитовані вимоги ТД до 12 години 08.06.2023 року, адже в інакшому випадку, оскаржуватимемо НЕЗАКОННІ вимоги в Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 червня 2023 18:32
Вимогу виконано. В Додатку № 3 до тендерної документації (Технічні умови) три останні абзаци тексту з вимогами видалені.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-08-02-000033 ● 3ee549aca0d34f3a831c949406928cb3
  • Статус: вирішено ● Дата: 23 листопада 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 серпня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 серпня 2023 14:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.08.2023 № 233

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-06-02-011715-a 02.06.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»



Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-08-08 12:41:47

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі
«Послуги з організації харчування здобувачів освіти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2023-06-02-011715-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-08-10 16:43:56

Пояснення

На ваш запит пояснень від 08.08.2023 у межах проведення моніторингової процедури публічної закупівлі «Послуги з організації харчування здобувачів освіти» код ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-02-011715-a) повідомляємо наступне:
Стосовно першого питання:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі сформовані з урахуванням наступних нормативно-правових актів:
- Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97 – ВР;
- постанова Кабінету міністрів України від 29.03.2022 № 426 «Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту» (зі змінами, внесеними в п.п. «в» п.1 постановою КМУ «Про внесення зміни до норм харчування військовослужбовців Збройних Сил та інших військових формувань» від 12.08.2022 №898);
- Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 № 2042-VII;
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб»;
- наказ міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590;
- постанова Міністерства охорони здоров’я України від 07.11.2001 № 139 «Про затвердження Державних санітарних правил і норм "Мікробіологічні нормативи та методи контролю продукції громадського харчування";
- наказ Міністерства освіти і науки України від 30.05.2006 № 419, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.06.2006 № 711/12585 із змінами і доповненнями «Про затвердження Положення про організацію навчально-виробничого процесу у професійно-технічних навчальних закладах»

Для визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі у відповідності з вимогами розділу ІІ, пункту 3 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» Державним закладом професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції» 24.05.2023 (вих. № 626/54/1-2023) до Державної служби статистики України був направлений запит на отримання публічної інформації щодо надання розрахунку вартості продуктів харчування людини на добу станом на 01.06.2023 відповідно до Норм харчування військовослужбовців Збройних Сил та інших військових формувань, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 29.03.2002 № 426, а саме норми харчування № 1 загальновійськова, що використовується для надання послуг з організації харчування слухачів Академії патрульної поліції (додається).
На виконання вказаного запиту Держстат 30.05.2023 (вих. № 15.1.3-22/537Пі-23) відповідно до Методологічних положень державного статистичного спостереження «Зміни цін (тарифів) на споживчі товари (послуги)», затверджених наказом Держстату від 16.12.2021 № 310 (зі змінами), розрахунки середніх цін проводяться помісячно за визначеним переліком товарів (послуг)-представників де надали наявну статистичну інформацію про середні споживчі ціни на продукти харчування по Україні за квітень 2023 року (додається).
Додатково було проведено аналіз ринку та моніторинг інформації в системі закупівель «Prozorro», розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до норми харчування № 1 загальновійськова. Середньоарифметичне значення проведення дослідження складає 260,33 грн. – вартість триразового харчування одного здобувача освіти за одну добу, також проаналізовано отримані дві комерційні пропозиції від учасників закупівель (копії додаються), тому очікувана вартість закупівлі становить 8 874 320,00 грн.

Щодо другого питання:

Відповідно до Закону України «Про Національну поліцію», Положення про національну поліцію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2015 № 877, Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) інформація про проведення закупівель оприлюднюється шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки).
Враховуючи вищевикладене, замовником було розміщено інформацію щодо процедури закупівлі на вебсайті Державного закладу професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції» за електронною адресою: https://academy.police.gov.ua/news/113.
Таким чином, замовником дотримано вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-08-11 12:50:35

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з організації харчування здобувачів освіти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-02-011715-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
На підставі яких документів вами визначено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів Національна академія внутрішніх справ вимогам тендерної документації:
1. Пункту 3.1.1. розділу ІІІ тендерної документації, яким установлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
2. Пункту 3.6.2. розділу ІІІ тендерної документації, яким установлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника сканованих копій документів, що підтверджують право власності або право користування приміщенням, яке відповідає місткості, достатньої для приймання їжі 650 здобувачами освіти одночасно за одну зміну, строком дії не менше, ніж строк дії договору про надання послуг або строку надання послуг.
3. Пункту 3.6.2. розділу ІІІ тендерної документації, яким визначено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника довідки від учасника в довільній формі із зазначенням переліку (найменування, марка, модель) вентиляційного обладнання встановленого у виробничих приміщеннях та обідній залі.
4. Пункту 3.6.2. розділу ІІІ тендерної документації, яким визначено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника сканованих копій технічних паспортів та/або свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів на власний чи орендований автотранспорт.
5. Пункту 3.6.2 розділу ІІІ тендерної документації, яким визначено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника сканованих копій рішень (наказів) компетентного органу про державну реєстрацію потужностей, а також транспортних засобів, якщо останні використовуються як потужність з транспортування харчових продуктів.
6. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку тендерної пропозиції Національної академії внутрішніх справ на предмет дотримання вимог частини третьої додатку 1 до тендерної документації зважаючи на те, що цим учасником, після визначення його переможцем торгів, опубліковано в електронній системі закупівель у строк, що перевищує 4 дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів).
7. Надати документальне підтвердження про те, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-08-15 17:01:25

Надання пояснення

На ваш запит пояснень від 11.08.2023 у межах проведення моніторингової процедури публічної закупівлі «Послуги з організації харчування здобувачів освіти» код ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-02-011715-a) Державний заклад професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції» повідомляє наступне:
Стосовно першого питання:
Згідно наданої виписки «відомості про учасника» № 46/05/1859 від 12.06.2023 до закупівлі UA-2023-06-02-011715-a зазначено, що проректор Національної академії внутрішніх справ (далі - НАВС) Запотоцький Андрій Петрович на підставі довіреності № 46/30 від 04.01.2023 має право підпису зазначених документів (додається).
Стосовно другого питання:
Відповідно до витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності № 272305733 від 28.08.2021 будівля харблоку загальною площею 6423,7 кв.м., що розташована в м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 9 належить Державі України в особі Міністерства внутрішніх справ (додається). Згідно з витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права № 302205414 від 07.06.2022 правого господарського відання за будівлею харчблоку закріплено за НАВС (додається). Також зазначаємо, що під час подання тендерної пропозиції учасником був наданий технічний паспорт на вказане приміщення.
Стосовно третього питання:
Згідно довідки № 46/05/1858 від 12.06.2023 наданою НАВС під час завантаження тендерної пропозиції було повідомлено, що вентиляційне обладнання згідно технічних паспортів являється частиною будівлі, витяжні системи встановлювались при будівництві, тому технічної можливості надати інформацію щодо найменування, марки, моделі вентиляційного обладнання встановленого у виробничих приміщеннях та обідній залі у вказаного учасника відсутня.
Стосовно четвертого та п’ятого питання:
Відповідно до довідки № 46/05/1849 від 12.06.2023 наданою НАВС зазначено, що для виконання договору транспортні засоби використовуватися не будуть, оскільки об’єкти (в т.ч. їдальня) НАВС знаходиться в пішій доступності до Замовника, а саме, на одній території за адресою: в м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 9, тому документи передбачені п.3.6.2 у відповідній колонці тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції не подавались (додається).
Також, учасником в складі тендерної документації подано лист – пояснення № 46/05/2059 від 30.06.2023 де вказана наступна інформація, а саме, відповідно до Статуту НАВС, затвердженого наказом МВС Україна від 17.11.2012 № 555 (у редакції наказу МВС України від 03.08.2020 № 592) (далі – Статут НАВС), матеріально-технічну базу НАВС складають будівлі, споруди, земля, комунікації, обладнання, транспортні засоби та інше майно, які закріплені за НАВС на праві господарського відання та облітуються на балансі НАВС. Уповноваженим органом у системі МВС України, що здійснює постійний контроль за дотриманням санітарного законодавства, є Державна установа «Головний медичний центр Міністерства внутрішніх справ України», а тому даний орган здійснює систематичну перевірку потужностей НАВС. Таким чином виробничі потужності НАВС відповідають санітарному законодавству України (додається). А також, відповідно до п. 2 розділу IV Статуту НАВС, Академія є юридичною особою, яка здійснює свою діяльність на засадах неприбутковості, а тому, виконання вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника сканованих копій рішень (наказів) компетентного органу про державну реєстрацію потужностей, а також транспортних засобів, якщо останні використовуються як потужність з транспортування харчових продуктів не є обов’язковою.

Стосовно шостого питання:
Згідно з абзацом 14 п. 47 постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
Повідомлення про намір укладання договору було завантажено в систему 30.06.2023 о 16:44 годині (п’ятниця).
Через відсутність конкретики у законодавстві з приводу строку подачі документів, а саме: чотири робочі дні чи календарні дні, Замовник вважає, керуючись принципом пропорційності, що документи були оприлюднені Переможцем в термін протягом чотирьох робочих днів.
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Виходячи з норм частини п’ятої статті 17 Закону, під час проведення процедур закупівель замовник самостійно перевіряє інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, не вимагаючи від учасника документального підтвердження такої інформації.

Стосовно сьомого питання:
Договір № 33/07/2023 від 06.07.2023 укладений між Державним закладом професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції» та Національною академією внутрішніх справ був підписаний проректором Запотоцьким А.П., який діяв на підставі довіреності № 46/30 від 04.01.2023 виданою ректором НАВС Чернєєм В.В. в якій зазначено, що він має право оформляти, підписувати, виконувати, укладати, вносити зміни, скасовувати будь-які договори, угоди, фінансові та інші документи від імені Довірителя (додається). Вказана довіреність була завантажена до реєстру отриманих тендерних пропозицій в системі Prozorro разом з усіма документами під час подання пропозиції.

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою усунення встановленого Департаментом моніторингу та перевірок закупівель Державної аудиторської служби України порушення законодавства, Державним закладом професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання Академією патрульної поліції прийнято рішення розірвати Договір про закупівлю послуг з організації харчування від 06.07.2023 № 33/07/2023, про що 28.08.2023 повідомлено Національну академію внутрішніх справ (скан-копія листа додається).

2023-08-30 17:03:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 24 серпня 2023
Кінцевий строк оскарження: 08 вересня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

порушення усунуто шляхом розірвання договору на підставі укладення додаткової угоди до договору

2023-09-21 21:31:29

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 червня 2023 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" 8 685 228,72
UAH з ПДВ
8 685 228,72
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Національна академія внутрішніх справ 8 874 320,00
UAH з ПДВ
8 874 320,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 червня 2023 14:49
Електронний підпис
20 червня 2023 14:41
Електронний підпис
20 червня 2023 14:34
Електронний підпис
20 червня 2023 14:33
1 невідп. договір 3.pdf
13 червня 2023 15:39
Електронний підпис
13 червня 2023 15:39
Електронний підпис
13 червня 2023 15:13
Електронний підпис
13 червня 2023 15:13
СВ 22002-2.2019.pdf.p7s
13 червня 2023 15:13
СВ 9001.pdf.p7s
13 червня 2023 15:13
Витяг ЄДРПОУ 28_12_2022_.pdf.p7s
13 червня 2023 15:13
16. наказ потужності.pdf.p7s
13 червня 2023 15:13
1. цінова пропозиція.pdf.p7s
13 червня 2023 15:13
СВ 22000.pdf.p7s
13 червня 2023 15:13
СВ 45001 (упр.ох.пр.).pdf.p7s
13 червня 2023 15:13
18. договір оренди ТЗ.pdf.p7s
13 червня 2023 15:13
15. тех паспорт авто.pdf.p7s
13 червня 2023 15:13
СВ 14001 (екол.упр.).pdf.p7s
13 червня 2023 15:13
31. довідка мтб.pdf.p7s
13 червня 2023 15:13
20.1 листи-згоди апп.pdf.p7s
13 червня 2023 15:13
5. проєкт договору .pdf.p7s
13 червня 2023 15:13
3. паспорт директора.pdf.p7s
13 червня 2023 15:13
15. тех паспорт авто.pdf
13 червня 2023 15:13
5. проєкт договору .pdf
13 червня 2023 15:13
20.1 листи-згоди апп.pdf
13 червня 2023 15:13
СВ 22002-2.2019.pdf
13 червня 2023 15:13
Витяг ЄДРПОУ 28_12_2022_.pdf
13 червня 2023 15:13
СВ 45001 (упр.ох.пр.).pdf
13 червня 2023 15:13
СВ 9001.pdf
13 червня 2023 15:13
1. цінова пропозиція.pdf
13 червня 2023 15:13
18. договір оренди ТЗ.pdf
13 червня 2023 15:13
17. договір дезінфекції.pdf
13 червня 2023 15:13
СВ 22000.pdf
13 червня 2023 15:13
СВ 14001 (екол.упр.).pdf
13 червня 2023 15:13
31. довідка мтб.pdf
13 червня 2023 15:13
3. паспорт директора.pdf
13 червня 2023 15:13
16. наказ потужності.pdf

Публічні документи

05 липня 2023 16:40
Електронний підпис
05 липня 2023 16:28
Довідки ст 44 (47).pdf
05 липня 2023 15:56
Довідка (19).zip
05 липня 2023 15:56
Довідка (17).zip
30 червня 2023 12:10
Електронний підпис
30 червня 2023 12:05
Акт перевірки сес нов.pdf
30 червня 2023 12:05
лист-пояснення.PDF
13 червня 2023 15:33
Електронний підпис
13 червня 2023 15:12
Довідки всі.PDF
13 червня 2023 15:11
Акт перевірки сес.PDF
13 червня 2023 15:11
ДУ5.pdf
13 червня 2023 15:10
Ришкова Мед книжка 23р..pdf
13 червня 2023 15:10
листи згоди.PDF
13 червня 2023 15:10
Витяг.PDF
13 червня 2023 15:10
Інвентарна карта.PDF
13 червня 2023 15:10
Цінова.PDF
13 червня 2023 15:09
Вартість харчування.PDF
13 червня 2023 15:09
Паспорт Запотоцький.pdf
13 червня 2023 15:09
ДУ4.pdf
13 червня 2023 15:09
Статут НАВС.pdf
13 червня 2023 15:09
Петручек мед книжка 23.pdf
13 червня 2023 15:09
ДУ3.pdf
13 червня 2023 15:09
ДУ2.pdf
13 червня 2023 15:09
ДУ1.pdf
13 червня 2023 15:09
Протокол дезінфекції.PDF
13 червня 2023 15:09
ІПН Запотоцький.PDF
13 червня 2023 15:09
Довіреність.PDF
13 червня 2023 15:09
схема.pdf
13 червня 2023 15:09
ІІІ пов..pdf
13 червня 2023 15:09
ІІ пов..pdf
13 червня 2023 15:09
І пов..pdf
13 червня 2023 15:09
надбудова.pdf
13 червня 2023 15:09
підвал.pdf
13 червня 2023 15:09
титул, експлікація.pdf
13 червня 2023 15:09
UA-2021-07-09-002172-b-contract-ongoing.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Національна академія внутрішніх справ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
#39796819
Рішення скасоване 8 685 228,72
UAH з ПДВ
28 червня 2023 12:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2023 14:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
#39796819
Відхилено 8 685 228,72
UAH з ПДВ
28 червня 2023 12:17
Національна академія внутрішніх справ
#08751177
Переможець 8 874 320,00
UAH з ПДВ
30 червня 2023 16:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 червня 2023 16:37

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (п. 43 Особливостей). У вимогах тендерної документації Замовника встановлено, що Учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати документальне підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (п. 3.6.1, 3.6.2), а саме: • Скановані копії документів, що підтверджують право власності або право користування приміщенням, яке відповідає місткості, достатньої для приймання їжі 650 здобувачами освіти одночасно за одну зміну, строком дії не менше, ніж строк дії договору про надання послуг або строку надання послуг. • Довідка від Учасника в довільній формі або сканована копія технічного паспорту на приміщення (будівлю) їдальні із зазначенням площ обідньої зали, санітарних кімнат, допоміжних та виробничих приміщень тощо. Також пунктом 3.7.1. Тендерної документації передбачено, що: 3.7.1. Предмет закупівлі повинен відповідати технічним та іншим вимогам замовника (згідно Додатку № 3 до тендерної документації). а саме: Виконавець забезпечує послуги їдальні з приготування та видачі сніданків, обідів та вечерь, наданням приміщення обідньої зали місткістю достатньою для приймання їжі 650 здобувачами освіти за одну зміну. Приміщення їдальні повинні відповідати нормам ДБН В.2.2-25:2009 (зі змінами), санітарним нормам та вимогам чинного законодавства. Учасник повинен надати Довідку у довільній формі, в котрій зазначити наявне виробниче обладнання, в тому числі вентиляційне, пожежну сигналізацію, кількість санвузлів, сантехнічного обладнання в них, витяжок, виробничих мийок, наявність роздавальні, обов’язково вказавши площу обідньої зали (без роздавальні), виробничих та інших допоміжних приміщень. Додатком № 1 до тендерної документації «Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам» вимагається обов’язкове подання Учасником документів зокрема: • 1. Документи про наявність підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). 1.1. Скан-копія не менше одного аналогічного договору щодо успішного виконання та завершення в якості виконавця договору (аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на надання послуг з організації харчування) з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце) за період виконання у поточному або за попередні роки (крім інформації, що становить комерційну таємницю); До уваги учасників: Враховуються лише той договір, який був виконаний в повному обсязі. • 2.4. Документи про підтвердження необхідних технічних, кількісних, якісних характеристик предмета закупівлі: - Гарантійний лист про відповідність пропозиції учасника технічним умовам, із зазначенням всього переліку та обсягів послуг відповідно до детального опису технічних умов та із обов’язковим зазначенням всіх особливих вимог (умов), викладених в Додатку 1 тендерної документації. • 2.9. Гарантійний лист про відповідність якості послуг, що будуть надаватись, за нижченаведеною формою: «Учасник ____________________________________ в особі _____________________________ гарантує якість наданих послуг, що пропонується та даним листом засвідчує, що послуги відповідають державним стандартам та іншим вимогам, що ставляться до послуг відповідно до чинних в Україні норм і правил (впровадження системи НАССР). Послуги будуть надаватись з повним дотриманням санітарних норм. У разі визнання нас переможцем та укладання договору про закупівлю, гарантуємо проведення досліджень товару в акредитованих лабораторіях на першу вимогу Замовника». Учасником, у складі своєї тендерної пропозиції подано: • Гарантійні листи щодо гарантії забезпечення, належним чином, послуг з харчування необхідної якості та у необхідній кількості (відповідно до «Технічних умов») (вих. № 07/23 від 08.06.2023 р.), щодо підтвердження своєї безумовної згоди на дотримання технічних, якісних, кількісних та інших вимог предмета закупівлі, які зазначені у Додатку № 3 до тендерної документації (вих. № 24/23 від 08.06.2023 р.), щодо гарантії, що пропозиція учасника відповідає технічним умовам (вих. № 28/23 від 08.06.2023 р.), щодо гарантії, що послуги будуть надаватись належної якості та з повним дотриманням санітарних норм (вих. № 32/23 від 08.06.2023 р.) (файл: 2,4,6-11,21-23,26-30,32-34. Довідки, Гарантійні листи.pdf); • Довідка про наявність приміщень (вих. № 11 від 12.06.2023 р.) (файл: 13. довідка про приміщення.pdf). Інформація, вказана у вищезазначених документах НЕ ВІДПОВІДАЄ технічним вимогам Замовника згідно Додатку № 3 до тендерної документації, а саме вимогам п. 6.2.2 Обідні зали ДБН В.2.2-25:2009 (зі змінами) в частині недостатньої площі обідніх зал (без роздавальної), яка має бути розрахована у розмірі 1,8 м2 на 1 місце в залі. Учасником вказано, що загальна площа двох обідніх зал їдальні становить: 312,4 + 339,2 = 651,6 м2, а згідно вимог п. 6.2.2 ДБН В.2.2-25:2009 (зі змінами) площа обідньої зали, достатня для харчування 650 осіб, має становити: 650 х 1,8 = 1170 м2. Отже, зазначена у документах Учасника площа обідніх зал є критично недостатньою для забезпечення надання послуг належної якості та їх відповідності санітарним нормам, що в свою чергу підтверджує невідповідність наданим Учасником гарантій у зазначених вище гарантійних листах. Скан-копія Договору № 300322 від 30.03.2022, подана Учасником у складі тендерної пропозиції та скан-копія Лист-відгук про співпрацю від 14.12.2022 № 63 (файл: 24. 25. аналогічний договір+відгук.pdf) НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам тендерної документації, оскільки предметом закупівлі скан-копії поданого договору є Кейтерінгові послуги код за ДК 021:2015: 55520000-1, а предметом закупівлі відкритих торгів – Послуги їдалень код за ДК 021:2015: 55510000-8. Інформація, зазначена в Довідці (вих. № 2.2/23 від 08.06.2023 р.), яка подана Учасником (файл: 2,4,6-11,21-23,26-30,32-34. Довідки, Гарантійні листи.pdf) НЕ ВІДПОВІДАЄ дійсності, оскільки між Замовником та Учасником (ТОВ «Київпромсервіс 1») було укладено Договір про закупівлю послуг з організації харчування № 3/01/2023 від 31 січня 2023 року, за період дії якого Учасником допущено кілька випадків порушень умов договору. Дострокового розірвання договору в наслідок допущених Учасником порушень не відбулось, проте Замовником до Виконавця (за договором) було застосовано санкції у вигляді штрафів, які станом 19.06.2023 не сплачені. Інформація, подана Учасником у скан-копії Акту № 1076-25 від 13.06.2023 складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти містить невідповідність, а саме в розділі Акту «Інформація про відбір зразків для проведення простих або лабораторних досліджень (випробувань)» зазначено, що ані відбір зразків, ані простих або лабораторних досліджень (випробувань) під час перевірки не проводилось, проте у пункті 9.6 Переліку питань щодо проведення заходу державного контролю (інспектування) вказано, що «Вода, яка використовується у виробництві харчових продуктів (у технологічному процесі та/або є інгредієнтом), відповідає вимогам установленим до води питної». Ураховуючи вищевикладене, просимо: 1. Надати скановані копії документів, що підтверджують право власності або право користування приміщенням (обідньою залою), яке відповідає місткості, достатньої для приймання їжі 650 здобувачами освіти одночасно за одну зміну (загальна площа обідньої зали має становити не менше 1170 м2), строком дії не менше, ніж строк дії договору про надання послуг або строку надання послуг. 2. Довідку в довільній формі або скановану копію технічного паспорту на приміщення (будівлю) їдальні із зазначенням площ обідньої зали, санітарних кімнат, допоміжних та виробничих приміщень тощо. 3. Скан-копію не менше одного аналогічного договору щодо успішного виконання та завершення в якості виконавця договору (аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на надання послуг з організації харчування за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень) з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце) за період виконання у поточному або за попередні роки (крім інформації, що становить комерційну таємницю). 4. Надати роз’яснення (документ) від компетентного органу, що здійснював контрольний захід (Акт № 1076-25 від 13.06.2023) щодо того яким чином та на підставі чого зроблено висновок: «Вода, що використовується у виробництві харчових продуктів (у технологічному процесі та/або є інгредієнтом), відповідає вимогам установленим до води питної».

Документи

28 червня 2023 12:16
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (п. 43 Особливостей). У вимогах тендерної документації Замовника встановлено, що Учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати документальне підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (п. 3.6.2), а саме: • скановані копії рішення (наказів) компетентного органу про державну реєстрацію потужностей; • скановану копію Акту (Висновку, Дозволу) на ім’я Учасника щодо проведених заходів державного нагляду (контролю) з дотримання вимог санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення у сфері надання послуг з організації громадського харчування конкретного приміщення, в якому надаватимуться послуги у поточному році. Учасником, у складі своєї тендерної пропозиції не подано документів щодо державної реєстрації потужностей, а також сканована копія Акту перевірки дотримання санітарного законодавства від «13-20» березня 2023 р. містить виправлену помилку в даті Акту, а саме виправлена дата з 2022р. на 2023р. Ураховуючи вищевикладене, просимо: 1. Надати скановані копії рішення (наказів) компетентного органу про державну реєстрацію потужностей. 2. Надати скановану копію Акту з правильною датою.

Документи

30 червня 2023 16:44
Довідка НАЗК
30 червня 2023 16:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2023 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Національна академія внутрішніх справ
#08751177
8 874 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 червня 2023 16:44
Довідка НАЗК
30 червня 2023 16:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 вересня 2023 14:27
Додаткова угода укладений
20 вересня 2023 14:26
Електронний підпис укладений
20 вересня 2023 14:18
Додаткова угода _1НАВС.pdf зміни до договору
20 вересня 2023 14:12
Електронний підпис укладений
07 липня 2023 11:30
Договір НАВС 2023 зміни до договору
07 липня 2023 11:24
Електронний підпис укладений
06 липня 2023 10:13
Договір НАВС 2023 укладений
06 липня 2023 10:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено копію Договора з правильним IBAN в реквізитах Замовника
Номер договору про закупівлю: 33/07/2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 33/072023
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та розірвання Договору
Номер договору про закупівлю: 33/07/2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 6 623 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 103 916,67 UAH)
Причини розірвання договору: Рішення Моніторингу