Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний заклад професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції» |
Код ЄДРПОУ: | 41521767 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , Київська обл., Київ, вул. Святослава Хороброго, 9 |
Контактна особа: |
Лавриненко Андрій Валерійович +380667875435 NPTZPD@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2023 15:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2023 16:03 |
Початок аукціону: | 14 червня 2023 15:06 |
Початок аукціону: | 14 червня 2023 15:06 |
Очікувана вартість: | 8 874 320,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 371,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 червня 2023 18:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 червня 2023 18:22 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
08 червня 2023 18:22 |
Тендерна_документація_Харчування_2023_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
02 червня 2023 15:58 |
Додаток_4_Торгів_ПРОЕКТ_Договору_на_Харчування_2023.docx |
08 червня 2023 18:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 червня 2023 18:22 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||
08 червня 2023 18:22 |
Тендерна_документація_Харчування_2023_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
02 червня 2023 15:58 |
Додаток_4_Торгів_ПРОЕКТ_Договору_на_Харчування_2023.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до вимог ТД вимагається: «У тому числі Замовник вимагає від Учасників гарантійного листа про забезпечення можливості доступу Відповідальної особи Замовника в приміщення, де відбуватиметься приготування їжі для їх огляду на предмет відповідності кваліфікаційним критеріям та/або технічним вимогам, протягом 3-х год. з моменту надходження такої вимоги від Замовника. Замовник може скористатися своїм правом на огляд приміщень на етапі кваліфікації Учасника або в будь-який інший час протягом строку дії договору про закупівлю. Недопуск Учасником представника Замовника до вищезазначених приміщень на етапі кваліфікації або виявлення невідповідності приміщень вимогам законодавства, а також у разі невідповідності процесу роботи вимогам тендерної документації, буде розглядатися Замовником як невідповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та/або технічним вимогам, що тягне за собою відхилення тендерної пропозиції такого учасника як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації. Для уникнення непорозумінь в частині відповідності потужностей Учасника технічній документації, що можуть вплинути на етапі кваліфікації (відстань до Академії патрульної поліції, кількість наявних посадкових місць, місць складування для подальшого вивезення сміття, тощо) Учаснику рекомендується особисто ознайомити Замовника з наявними умовами до кінцевого терміну подачі пропозицій Учасниками».
Відповідно до абз. 2 п. 31 Особливостей: 31. Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в ЕЛЕКТРОННІЙ формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
За такої умови ТД, Замовник з незалежних від учасника підстав може визначити незадовільний стан інспектованих об'єктів, що в подальшому може стати підставою для відхилення пропозиції учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Дана позиція неодноразово була предметом розгляду скарг в АМКУ.
Просимо видалити процитовані вимоги ТД до 12 години 08.06.2023 року, адже в інакшому випадку, оскаржуватимемо НЕЗАКОННІ вимоги в Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-02-000033 ● 3ee549aca0d34f3a831c949406928cb3
- Статус: вирішено ● Дата: 23 листопада 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2023 14:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.08.2023 № 233
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-06-02-011715-a 02.06.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-08 12:41:47
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі
«Послуги з організації харчування здобувачів освіти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2023-06-02-011715-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-10 16:43:56
Пояснення
На ваш запит пояснень від 08.08.2023 у межах проведення моніторингової процедури публічної закупівлі «Послуги з організації харчування здобувачів освіти» код ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-02-011715-a) повідомляємо наступне:
Стосовно першого питання:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі сформовані з урахуванням наступних нормативно-правових актів:
- Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97 – ВР;
- постанова Кабінету міністрів України від 29.03.2022 № 426 «Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту» (зі змінами, внесеними в п.п. «в» п.1 постановою КМУ «Про внесення зміни до норм харчування військовослужбовців Збройних Сил та інших військових формувань» від 12.08.2022 №898);
- Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 № 2042-VII;
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб»;
- наказ міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590;
- постанова Міністерства охорони здоров’я України від 07.11.2001 № 139 «Про затвердження Державних санітарних правил і норм "Мікробіологічні нормативи та методи контролю продукції громадського харчування";
- наказ Міністерства освіти і науки України від 30.05.2006 № 419, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.06.2006 № 711/12585 із змінами і доповненнями «Про затвердження Положення про організацію навчально-виробничого процесу у професійно-технічних навчальних закладах»
Для визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі у відповідності з вимогами розділу ІІ, пункту 3 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» Державним закладом професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції» 24.05.2023 (вих. № 626/54/1-2023) до Державної служби статистики України був направлений запит на отримання публічної інформації щодо надання розрахунку вартості продуктів харчування людини на добу станом на 01.06.2023 відповідно до Норм харчування військовослужбовців Збройних Сил та інших військових формувань, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 29.03.2002 № 426, а саме норми харчування № 1 загальновійськова, що використовується для надання послуг з організації харчування слухачів Академії патрульної поліції (додається).
На виконання вказаного запиту Держстат 30.05.2023 (вих. № 15.1.3-22/537Пі-23) відповідно до Методологічних положень державного статистичного спостереження «Зміни цін (тарифів) на споживчі товари (послуги)», затверджених наказом Держстату від 16.12.2021 № 310 (зі змінами), розрахунки середніх цін проводяться помісячно за визначеним переліком товарів (послуг)-представників де надали наявну статистичну інформацію про середні споживчі ціни на продукти харчування по Україні за квітень 2023 року (додається).
Додатково було проведено аналіз ринку та моніторинг інформації в системі закупівель «Prozorro», розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до норми харчування № 1 загальновійськова. Середньоарифметичне значення проведення дослідження складає 260,33 грн. – вартість триразового харчування одного здобувача освіти за одну добу, також проаналізовано отримані дві комерційні пропозиції від учасників закупівель (копії додаються), тому очікувана вартість закупівлі становить 8 874 320,00 грн.
Щодо другого питання:
Відповідно до Закону України «Про Національну поліцію», Положення про національну поліцію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2015 № 877, Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) інформація про проведення закупівель оприлюднюється шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки).
Враховуючи вищевикладене, замовником було розміщено інформацію щодо процедури закупівлі на вебсайті Державного закладу професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції» за електронною адресою: https://academy.police.gov.ua/news/113.
Таким чином, замовником дотримано вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-11 12:50:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з організації харчування здобувачів освіти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-02-011715-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
На підставі яких документів вами визначено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів Національна академія внутрішніх справ вимогам тендерної документації:
1. Пункту 3.1.1. розділу ІІІ тендерної документації, яким установлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
2. Пункту 3.6.2. розділу ІІІ тендерної документації, яким установлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника сканованих копій документів, що підтверджують право власності або право користування приміщенням, яке відповідає місткості, достатньої для приймання їжі 650 здобувачами освіти одночасно за одну зміну, строком дії не менше, ніж строк дії договору про надання послуг або строку надання послуг.
3. Пункту 3.6.2. розділу ІІІ тендерної документації, яким визначено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника довідки від учасника в довільній формі із зазначенням переліку (найменування, марка, модель) вентиляційного обладнання встановленого у виробничих приміщеннях та обідній залі.
4. Пункту 3.6.2. розділу ІІІ тендерної документації, яким визначено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника сканованих копій технічних паспортів та/або свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів на власний чи орендований автотранспорт.
5. Пункту 3.6.2 розділу ІІІ тендерної документації, яким визначено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника сканованих копій рішень (наказів) компетентного органу про державну реєстрацію потужностей, а також транспортних засобів, якщо останні використовуються як потужність з транспортування харчових продуктів.
6. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку тендерної пропозиції Національної академії внутрішніх справ на предмет дотримання вимог частини третьої додатку 1 до тендерної документації зважаючи на те, що цим учасником, після визначення його переможцем торгів, опубліковано в електронній системі закупівель у строк, що перевищує 4 дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів).
7. Надати документальне підтвердження про те, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-15 17:01:25
Надання пояснення
На ваш запит пояснень від 11.08.2023 у межах проведення моніторингової процедури публічної закупівлі «Послуги з організації харчування здобувачів освіти» код ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-02-011715-a) Державний заклад професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції» повідомляє наступне:
Стосовно першого питання:
Згідно наданої виписки «відомості про учасника» № 46/05/1859 від 12.06.2023 до закупівлі UA-2023-06-02-011715-a зазначено, що проректор Національної академії внутрішніх справ (далі - НАВС) Запотоцький Андрій Петрович на підставі довіреності № 46/30 від 04.01.2023 має право підпису зазначених документів (додається).
Стосовно другого питання:
Відповідно до витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності № 272305733 від 28.08.2021 будівля харблоку загальною площею 6423,7 кв.м., що розташована в м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 9 належить Державі України в особі Міністерства внутрішніх справ (додається). Згідно з витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права № 302205414 від 07.06.2022 правого господарського відання за будівлею харчблоку закріплено за НАВС (додається). Також зазначаємо, що під час подання тендерної пропозиції учасником був наданий технічний паспорт на вказане приміщення.
Стосовно третього питання:
Згідно довідки № 46/05/1858 від 12.06.2023 наданою НАВС під час завантаження тендерної пропозиції було повідомлено, що вентиляційне обладнання згідно технічних паспортів являється частиною будівлі, витяжні системи встановлювались при будівництві, тому технічної можливості надати інформацію щодо найменування, марки, моделі вентиляційного обладнання встановленого у виробничих приміщеннях та обідній залі у вказаного учасника відсутня.
Стосовно четвертого та п’ятого питання:
Відповідно до довідки № 46/05/1849 від 12.06.2023 наданою НАВС зазначено, що для виконання договору транспортні засоби використовуватися не будуть, оскільки об’єкти (в т.ч. їдальня) НАВС знаходиться в пішій доступності до Замовника, а саме, на одній території за адресою: в м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 9, тому документи передбачені п.3.6.2 у відповідній колонці тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції не подавались (додається).
Також, учасником в складі тендерної документації подано лист – пояснення № 46/05/2059 від 30.06.2023 де вказана наступна інформація, а саме, відповідно до Статуту НАВС, затвердженого наказом МВС Україна від 17.11.2012 № 555 (у редакції наказу МВС України від 03.08.2020 № 592) (далі – Статут НАВС), матеріально-технічну базу НАВС складають будівлі, споруди, земля, комунікації, обладнання, транспортні засоби та інше майно, які закріплені за НАВС на праві господарського відання та облітуються на балансі НАВС. Уповноваженим органом у системі МВС України, що здійснює постійний контроль за дотриманням санітарного законодавства, є Державна установа «Головний медичний центр Міністерства внутрішніх справ України», а тому даний орган здійснює систематичну перевірку потужностей НАВС. Таким чином виробничі потужності НАВС відповідають санітарному законодавству України (додається). А також, відповідно до п. 2 розділу IV Статуту НАВС, Академія є юридичною особою, яка здійснює свою діяльність на засадах неприбутковості, а тому, виконання вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника сканованих копій рішень (наказів) компетентного органу про державну реєстрацію потужностей, а також транспортних засобів, якщо останні використовуються як потужність з транспортування харчових продуктів не є обов’язковою.
Стосовно шостого питання:
Згідно з абзацом 14 п. 47 постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
Повідомлення про намір укладання договору було завантажено в систему 30.06.2023 о 16:44 годині (п’ятниця).
Через відсутність конкретики у законодавстві з приводу строку подачі документів, а саме: чотири робочі дні чи календарні дні, Замовник вважає, керуючись принципом пропорційності, що документи були оприлюднені Переможцем в термін протягом чотирьох робочих днів.
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Виходячи з норм частини п’ятої статті 17 Закону, під час проведення процедур закупівель замовник самостійно перевіряє інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, не вимагаючи від учасника документального підтвердження такої інформації.
Стосовно сьомого питання:
Договір № 33/07/2023 від 06.07.2023 укладений між Державним закладом професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції» та Національною академією внутрішніх справ був підписаний проректором Запотоцьким А.П., який діяв на підставі довіреності № 46/30 від 04.01.2023 виданою ректором НАВС Чернєєм В.В. в якій зазначено, що він має право оформляти, підписувати, виконувати, укладати, вносити зміни, скасовувати будь-які договори, угоди, фінансові та інші документи від імені Довірителя (додається). Вказана довіреність була завантажена до реєстру отриманих тендерних пропозицій в системі Prozorro разом з усіма документами під час подання пропозиції.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення встановленого Департаментом моніторингу та перевірок закупівель Державної аудиторської служби України порушення законодавства, Державним закладом професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання Академією патрульної поліції прийнято рішення розірвати Договір про закупівлю послуг з організації харчування від 06.07.2023 № 33/07/2023, про що 28.08.2023 повідомлено Національну академію внутрішніх справ (скан-копія листа додається).
2023-08-30 17:03:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
порушення усунуто шляхом розірвання договору на підставі укладення додаткової угоди до договору
2023-09-21 21:31:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 червня 2023 15:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" |
8 685 228,72
UAH з ПДВ
|
8 685 228,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Національна академія внутрішніх справ |
8 874 320,00
UAH з ПДВ
|
8 874 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" #39796819 |
Рішення скасоване |
8 685 228,72
UAH з ПДВ
|
28 червня 2023 12:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2023 14:59
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" #39796819 |
Відхилено |
8 685 228,72
UAH з ПДВ
|
28 червня 2023 12:17
|
|
Національна академія внутрішніх справ #08751177 |
Переможець |
8 874 320,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2023 16:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 червня 2023 16:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2023 14:27
|
Додаткова угода | укладений |
20 вересня 2023 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2023 14:18
|
Додаткова угода _1НАВС.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2023 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2023 11:30
|
Договір НАВС 2023 | зміни до договору |
07 липня 2023 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2023 10:13
|
Договір НАВС 2023 | укладений |
06 липня 2023 10:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено копію Договора з правильним IBAN в реквізитах Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 33/07/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 33/072023 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі та розірвання Договору |
Номер договору про закупівлю: | 33/07/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |