Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку об’єктів КНП «КЛШМД» ДМР
Очікувана вартість
7 452 298,08 UAH
UA-2023-06-02-011306-a 8ee243f0ac3f489197b07cf73ea1e975
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Вікторович Мошенець

+380567706504 bsmp-dp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984636
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-klinichna-likarnya-shvidkoi-medichnoi-dopomogi-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 65
Контактна особа: Сергій Вікторович Мошенець
+380567706504
bsmp-dp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2023 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 червня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 червня 2023 01:00
Початок аукціону: 29 червня 2023 12:25
Початок аукціону: 29 червня 2023 12:25
Очікувана вартість: 7 452 298,08 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 261,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку об’єктів КНП «КЛШМД» ДМР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. В. Антоновича , 65; вул. Філософська, 62; вул. Левка Лук'яненка, 4 А; пр. Івана Мазепи, 47; вул. Степана Бендери, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:40
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:40
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:40
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:40
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:40
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:40
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:40
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:40
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:40
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:40
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:40
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:40
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:40
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:40
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:40
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:40
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:40
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:40
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:40
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:40
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:40
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:40
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:40
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:40
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:40
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 02 червня 2023 15:40

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

23 червня 2023 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2023 14:13
Перелік змін до ТД_від 23.06.2023.docx
23 червня 2023 14:13
Протокол №105.pdf
23 червня 2023 14:13
ТД_громадський порядок_Нова редакція.doc
02 червня 2023 15:40
ТД_громадський порядок_02.06.2023.doc
02 червня 2023 15:40
Додаток 6_Проєкт договору.docx
23 червня 2023 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2023 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2023 14:13
Перелік змін до ТД_від 23.06.2023.docx
23 червня 2023 14:13
Протокол №105.pdf
23 червня 2023 14:13
ТД_громадський порядок_Нова редакція.doc
02 червня 2023 15:40
ТД_громадський порядок_02.06.2023.doc
02 червня 2023 15:40
Додаток 6_Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Акт візуального огляду об'єкта
Дата подання: 02 червня 2023 17:04
Дата відповіді: 05 червня 2023 17:02
Доброго дня! В Додатку 4 до тендерної документації Замовник вказав вимогу: «Учасник в обов’язковому порядку до закінчення періоду уточнень повинен здійснити виїзд до місця надання послуг для ознайомлення з обсягом та місцем надання послуг. Огляд проводиться в присутності відповідальної особи замовника. За результатами огляду складається акт візуального огляду об’єктів замовника за підписом представника замовника та представника учасника. Зазначений акт надається у складі пропозиції.» Замовник встановивши в тендерній документації вимогу про огляд порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст..5 та ст..22 «про публічні закупівлі» Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі нашого підприємства в даній закупівлі. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, виїзд до місця надання послуг для погодження місця розміщення ПЦС та погодження місця встановлення камер спостереження, здійснення заміру та розрахунків по кількості кабелю.. є прямим порушенням норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням акту візуального огляду об’єктів замовника за підписом представника замовника та представника учасника. Адже особисті зустрічі можуть призвести до зловживань з боку Замовника та можуть містити ознаки корупційних правопорушень (наприклад вимагати винагороду в будь-якій формі за сприяння в позитивному результаті розгляду пропозиції такого учасника), а також порушення положень Законів України «Про захист економічної конкуренції» та «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо Вашу увагу, що до аналогічного висновку дійшла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні № 6653-р/пк-пз від 08.11.2022 Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про надання акту огляду об’єкта замовника за підписом представника замовника, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути ВИКЛЮЧЕНА шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Закуповуючи послуги Замовник, крім вартості послуг, дбає про якість та надійність їх надання. Послуги з забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку для Замовника, враховуючи сферу його діяльності та цінність предметів що зберігається на наших об’єктах, складають важливе значення - в зв’язку з чим якості послуг приділяється велика увага. Візуальний огляд об’єкту не може бути дискримінаційною вимогою для учасників, так як всім учасникам надаються однаково рівні права доступу до об’єкту для оцінки власних можливостей (оскільки територія лікарні займає велику розгалужену територію, учасник повинен ознайомитися з значним обсягом надання послуг, ресурсами, які необхідно бути використовувати, ознайомитися з розташуванням евакуаційних виходів та обʼєктів охорони, щоб розрахувати свою логістику), наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання важливої інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції. Наголошуємо увагу, що пости охорони дислоковані на різних територіях міста, обсяги і територія охорони значні. Відповідно до таблиці 1 п. 8 Додатку 4 ТД - необхідно подбати про 24/7 забезпечення до евакуаційних виходів в умовах воєнного стану. А також необхідно забезпечити охорону об’єкту згідно дислокації посту, яку за вимогою Замовника може бути змінено упродовж трьох днів. Маємо зауважити, що більшість місцевих та іногородніх компаній мають своїх регіональних представників, які мешкають в різних містах України та покликані якраз для швидкого реагування та вирішення питань. Також наголошуємо, що КНП «КЛШМД»ДМР відноситься до критичної інфраструктури, тому дана вимога є необхідною для вжиття усіх необхідних заходів та розкриття всієї об’єктивної інформації для усіх потенційних Учасників, а також спроможності потенційному переможцю виконати в повному об’ємі всі роботи/послуги у строки визначені Замовником.
В даному разі йдеться про візуальний огляд Учасником обсягів та місця охорони на території Замовника, де необхідно організувати ефективну охорону. Замовник не погоджується, що дана вимога дискримінаційна, навіть навпаки, огляд об’єкту перед подачею пропозиції допоможе реально оцінити вартість замовлення і Ваші можливості під час аукціону.
На переконання Замовника, Учасники мають бути зацікавлені в проведенні візуального огляду, в отриманні як можна більш повної, вичерпної інформації щодо об’єктів, на яких має бути організована ефективна та якісна охорона. Звичайно, якщо йдеться про надання ефективних та якісних послуг, особливо в нинішніх запроваджених умовах воєнного стану. Оцінити великий обсяг майбутніх послуг є дуже важливим. Відповідно до ч. 3. Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації вимогу щодо обстеження учасником об’єктів, де буде надаватися послуги. На виконання п.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», доступ до об’єктів надається учасникам без будь-яких перешкод, у робочий час.
Наголошуємо, що за наявності заявки Учасника на огляд об’єкту, відсутні підстави для виникнення умов, незалежних від суб'єкта господарювання, в результаті дії яких Замовник може не підписати згаданий вище акт огляду об’єкту, що в подальшому може стати, з незалежних від учасника торгів підстав, причиною відхилення Пропозиції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-06-02-011306-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГАРБІС-ОХОРОНА", Код ЄДРПОУ:39163625
Дата подання: 05 червня 2023 09:33
Обстеження об'єкта
Доброго дня, шановний Замовнику. В Додатку 4 до тендерної документації вами вимагається - Учасник в обов’язковому порядку до закінчення періоду уточнень повинен здійснити виїзд до місця надання послуг для ознайомлення з обсягом та місцем надання послуг. Огляд проводиться в присутності відповідальної особи замовника. За результатами огляду складається акт візуального огляду об’єктів замовника за підписом представника замовника та представника учасника. Зазначений акт надається у складі пропозиції. Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Нагадуємо, що стосовно даної вимоги є чітка позиція АМКУ, та низка рішень, якими дану вимогу визнано дискримінаційною. Тож вимагаємо видалити дану вимогу з тендерної документації. В іншому випадку будемо змушені звернутись до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 червня 2023 13:02
Шановний Учасник!
Розглянувши Вашу вимогу UA-2023-06-02-011306-a.c1 надаємо відповідь:
Закуповуючи послуги Замовник, крім вартості послуг, дбає про якість та надійність їх надання. Послуги з забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку для Замовника, враховуючи сферу його діяльності та цінність предметів що зберігається на наших об’єктах, складають важливе значення - в зв’язку з чим якості послуг приділяється велика увага. Візуальний огляд об’єкту не може бути дискримінаційною вимогою для учасників, так як всім учасникам надаються однаково рівні права доступу до об’єкту для оцінки власних можливостей (оскільки територія лікарні займає велику розгалужену територію, учасник повинен ознайомитися з значним обсягом надання послуг, ресурсами, які необхідно бути використовувати, ознайомитися з розташуванням евакуаційних виходів та обʼєктів охорони, щоб розрахувати свою логістику), наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання важливої інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції. Наголошуємо увагу, що пости охорони дислоковані на різних територіях міста, обсяги і територія охорони значні. Відповідно до таблиці 1 п. 8 Додатку 4 ТД - необхідно подбати про 24/7 забезпечення до евакуаційних виходів в умовах воєнного стану. А також необхідно забезпечити охорону об’єкту згідно дислокації посту, яку за вимогою Замовника може бути змінено упродовж трьох днів. Маємо зауважити, що більшість місцевих та іногородніх компаній мають своїх регіональних представників, які мешкають в різних містах України та покликані якраз для швидкого реагування та вирішення питань. Також наголошуємо, що дана вимога є необхідною для вжиття усіх необхідних заходів та розкриття всієї об’єктивної інформації для усіх потенційних Учасників, а також спроможності потенційному переможцю виконати в повному об’ємі всі послуги у строки визначені Замовником.
В даному разі йдеться про візуальний огляд Учасником обсягів та місця охорони на території Замовника, де необхідно організувати ефективну охорону. Замовник не погоджується, що дана вимога дискримінаційна, навіть навпаки, огляд об’єкту перед подачею пропозиції допоможе реально оцінити вартість замовлення і Ваші можливості під час аукціону.
На переконання Замовника, Учасники мають бути зацікавлені в проведенні візуального огляду, в отриманні як можна більш повної, вичерпної інформації щодо об’єктів, на яких має бути організована ефективна та якісна охорона. Звичайно, якщо йдеться про надання ефективних та якісних послуг, особливо в нинішніх запроваджених умовах воєнного стану. Оцінити великий обсяг майбутніх послуг є дуже важливим. Відповідно до ч. 3. Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації вимогу щодо обстеження учасником об’єктів, де буде надаватися послуги. На виконання п.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», доступ до об’єктів надається учасникам без будь-яких перешкод, у робочий час.
Наголошуємо, що за наявності заявки Учасника на огляд об’єкту, відсутні підстави для виникнення умов, незалежних від суб'єкта господарювання, в результаті дії яких Замовник може не підписати згаданий вище акт огляду об’єкту, що в подальшому може стати, з незалежних від учасника торгів підстав, причиною відхилення Пропозиції.
Замовником надано достатньо часу для відвідування об’єкту саме в період уточнень, гарантовано доступ до нього та підписання відповідного Акту огляду. Таким чином, враховуюче вищезазначене, відсутні підстави, щодо внесення змін до Тендерної документації в цій частині. Дякуємо!
Номер вимоги: UA-2023-06-02-011306-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОХОРОНА24", Код ЄДРПОУ:40404521
Дата подання: 06 червня 2023 10:40
акт візуального огляду об’єктів!
Шановний Замовнику! В Додатку 4 вами зазначена вимога: Учасник в обов’язковому порядку до закінчення періоду уточнень повинен здійснити виїзд до місця надання послуг для ознайомлення з обсягом та місцем надання послуг. Огляд проводиться в присутності відповідальної особи замовника. За результатами огляду складається акт візуального огляду об’єктів замовника за підписом представника замовника та представника учасника. Зазначений акт надається у складі пропозиці.
Дана вимога є дискримінаційною, та порушує Статтю 5 ЗУ про публічні закупівлі, а саме:
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників

1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:

1) добросовісна конкуренція серед учасників;

2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;

3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;

4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;

5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;

6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.

3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.

4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.

5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Також доводимо до вашого відома, що ваша аргументація стосовно особливостей об'єкта не є підставою для зазначення вимоги про огляд, оскільки Відповідно до статті 23 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») Технічна специфікація повинна містити ОПИС УСІХ НЕОБХІДНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ТОВАРІВ, РОБІТ АБО ПОСЛУГ, ЩО ЗАКУПОВУЮТЬСЯ, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Тобто, Замовник має надати повну та вичерпну інформацію щодо особливостей об'єкту чи послуг що закуповуються в Технічній специфікації. На данний момент нічого, крім корупційної складової та дискримінації у вашій вимозі не вбачається, оскільки період уточнень в закупівлях наразі дуже короткий, та не всі компанії мають змогу в такі стислі терміни виконати дану вимогу.
Також повідомляємо, що стосовно даної вимоги є чітка позиція АМКУ, яка визнає дану вимогу дискримінаційною, до прикладу: Рішення Колегії № 21047-р/пк-пз від 15.09.2021, № 21047-р/пк-пз від 15.09.2021
Тож вимагаємо привести у відповідність Додаток 4 до тендерної документації та прибрати дискримінаційну вимогу про обстеження об'єкта. В іншому випадку будемо змушені відстоювати свої права в АМКУ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 червня 2023 13:04
Шановний Учасник!
Розглянувши Вашу вимогу UA-2023-06-02-011306-a.b2 надаємо відповідь:
Закуповуючи послуги Замовник, крім вартості послуг, дбає про якість та надійність їх надання. Послуги з забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку для Замовника, враховуючи сферу його діяльності та цінність предметів що зберігається на наших об’єктах, складають важливе значення - в зв’язку з чим якості послуг приділяється велика увага. Візуальний огляд об’єкту не може бути дискримінаційною вимогою для учасників, так як всім учасникам надаються однаково рівні права доступу до об’єкту для оцінки власних можливостей (оскільки територія лікарні займає велику розгалужену територію, учасник повинен ознайомитися з значним обсягом надання послуг, ресурсами, які необхідно бути використовувати, ознайомитися з розташуванням евакуаційних виходів та обʼєктів охорони, щоб розрахувати свою логістику), наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання важливої інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції. Наголошуємо увагу, що пости охорони дислоковані на різних територіях міста, обсяги і територія охорони значні. Відповідно до таблиці 1 п. 8 Додатку 4 ТД - необхідно подбати про 24/7 забезпечення до евакуаційних виходів в умовах воєнного стану. А також необхідно забезпечити охорону об’єкту згідно дислокації посту, яку за вимогою Замовника може бути змінено упродовж трьох днів. Маємо зауважити, що більшість місцевих та іногородніх компаній мають своїх регіональних представників, які мешкають в різних містах України та покликані якраз для швидкого реагування та вирішення питань. Зауважуємо, що Замовник надав повну та вичерпну інформацію щодо особливостей об'єкту чи послуг що закуповуються у Додатку 4 до Тендерної документації проте, наголошуємо, що дана вимога є необхідною для вжиття усіх необхідних заходів та розкриття всієї об’єктивної інформації для усіх потенційних Учасників, а також спроможності потенційному переможцю виконати в повному об’ємі всі послуги у строки визначені Замовником.
В даному разі йдеться про візуальний огляд Учасником обсягів та місця охорони на території Замовника, де необхідно організувати ефективну охорону. Замовник не погоджується, що дана вимога дискримінаційна, навіть навпаки, огляд об’єкту перед подачею пропозиції допоможе реально оцінити вартість замовлення і Ваші можливості під час аукціону.
На переконання Замовника, Учасники мають бути зацікавлені в проведенні візуального огляду, в отриманні як можна більш повної, вичерпної інформації щодо об’єктів, на яких має бути організована ефективна та якісна охорона. Звичайно, якщо йдеться про надання ефективних та якісних послуг, особливо в нинішніх запроваджених умовах воєнного стану. Оцінити великий обсяг майбутніх послуг є дуже важливим. Відповідно до ч. 3. Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації вимогу щодо обстеження учасником об’єктів, де буде надаватися послуги. На виконання п.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», доступ до об’єктів надається учасникам без будь-яких перешкод, у робочий час.
Наголошуємо, що за наявності заявки Учасника на огляд об’єкту, відсутні підстави для виникнення умов, незалежних від суб'єкта господарювання, в результаті дії яких Замовник може не підписати згаданий вище акт огляду об’єкту, що в подальшому може стати, з незалежних від учасника торгів підстав, причиною відхилення Пропозиції.
Замовником надано достатньо часу для відвідування об’єкту саме в період уточнень, гарантовано доступ до нього та підписання відповідного Акту огляду. Дана вимога не є дискримінаційною, та такою що порушує Статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не погоджується, що дана вимога дискримінаційна, навіть навпаки, огляд об’єкту перед подачею пропозиції допоможе реально оцінити вартість замовлення і Ваші можливості під час аукціону. Таким чином, враховуюче вищезазначене, відсутні підстави, щодо внесення змін до Тендерної документації в цій частині. Дякуємо!

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-06-02-011306-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:43199888
Дата подання: 06 червня 2023 16:20
Дискримінаційні вимоги документації
детально у вкладенні
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 червня 2023 18:05
Рішення від 08.06.2023 № 8327.pdf
Дата публікації: 08 червня 2023 18:04
Рішення від 19.06.2023 № 8893.pdf
Дата публікації: 22 червня 2023 19:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі рішення №8893-р/пк-пз від 19.06.2023 КАМУ Замовник вніс зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за «Єдиним закупівельним словником» ДК 021:2015 код CPV 75240000-0 «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку» (Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку об’єктів КНП «КЛШМД» ДМР), ідентифікатор закупівлі: № UA-2023-06-02-011306-a.
Дата виконання рішення замовником: 23 червня 2023 14:23
Номер скарги: UA-2023-06-02-011306-a.c4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ОХОРОНА24", Код ЄДРПОУ:40404521
Акт візуального огляду об'єкта
02.06.2023 року Замовником було оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі відкриті торги з особливостями на закупівлю Послуг із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку об’єктів КНП «КЛШМД» ДМР за адресами: Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. В. Антоновича , 65; вул. Філософська, 62; вул. Левка Лук'яненка, 4 А; пр. Івана Мазепи, 47; вул. Степана Бендери, 26. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-02-011306-a Очікувана вартість закупівлі: 7 452 298,08 грн з ПДВ. Товариство з обмеженою відповідальністю «Охорона24» (далі – Скаржник) вважає умови закупівлі дискримінаційними відносно нашого підприємства та такими, що порушують права Скаржника. Відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України затвердив постанову від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – Постанова 1178). Пунктом 1 Постанови 1178 визначено: «Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.». Згідно з п. 52 Постанови 1178 оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням цих особливостей. В зв’язку із зазначеним Товариство з обмеженою відповідальністю «Охорона24» вимушене звернутися з цією скаргою за захистом своїх прав, що були порушені в результаті недотримання Замовником процедури закупівлі при формуванні вимог Тендерної документації, а саме: В Додатку 4 до тендерної документації Замовником вимагається: - Учасник в обов’язковому порядку до закінчення періоду уточнень повинен здійснити виїзд до місця надання послуг для ознайомлення з обсягом та місцем надання послуг. Огляд проводиться в присутності відповідальної особи замовника. За результатами огляду складається акт візуального огляду об’єктів замовника за підписом представника замовника та представника учасника. Зазначений акт надається у складі пропозиції. Дана вимога є дискримінаційною, та такою що порушує п. 1. п. 4 та п. 6 Статті 5 ЗУ про публічні закупівлі, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. та обмежує право участі нашого підприємства в даній закупівлі. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Крім того, виїзд до місця надання послуг є прямим порушенням норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням акту візуального огляду об’єктів замовника за підписом представника замовника та представника учасника. Адже особисті зустрічі можуть призвести до зловживань з боку Замовника та можуть містити ознаки корупційних правопорушень (наприклад вимагати винагороду в будь-якій формі за сприяння в позитивному результаті розгляду пропозиції такого учасника), а також порушення положень Законів України «Про захист економічної конкуренції» та «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону Звертаємо вашу увагу на те, що проаналізувавши попередні закупівлі вищещазначених послуг Замовником, можна побачити що в закупівлях брав участь лише один учасник, що підтверджує факт дискримінації інших потенційних учасників та може свідчити про факт змови між Замовником та єдиним постійним учасником, чим були порушені права ТОВ «Охорона24» на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, що передбачено ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Отже, беручи до уваги відмову Замовника на численні звернення потенційних учасників прибрати дискримінаційну вимогу та на наявні ознаки змови між Замовником та єдиним на протязі тривалого часу учасником, та враховуючи попередню практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: Рішення Колегії № 21047-р/пк-пз від 15.09.2021, Рішення Колегії № 6653-р/пк-пз від 08.11.2022 Та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням особливостей встановлених п.п. 52 – 64 Постанови 1178, ПРОШУ: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника внести зміни в Тендерну документацію, а саме: виключити з Додатку 4 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі» вимогу про виїзд до місця надання послуг для ознайомлення з обсягом та місцем надання послуг
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

06 червня 2023 11:18
Документ Microsoft Word (2).docx
06 червня 2023 18:21
3. Договір Ліберті Люкс.pdf
06 червня 2023 18:21
Фото авто.pdf
06 червня 2023 18:24
скарга.pdf
06 червня 2023 18:24
скарга.docx.p7s
06 червня 2023 18:24
Виписка.pdf
06 червня 2023 18:24
скарга.docx
08 червня 2023 17:14
Лист.pdf

Документи подані замовником

12 червня 2023 14:17
Заперечення на скаргу.pdf
12 червня 2023 14:23
Заперечення на скаргу.docx
23 червня 2023 14:23
Протокол №105.pdf

Документи Органу Оскарження

08 червня 2023 18:04
Рішення від 08.06.2023 № 8327.pdf
22 червня 2023 19:49
Рішення від 19.06.2023 № 8893.pdf

Документи подані скаржником

06 червня 2023 12:34
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 червня 2023 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БЕЗПЕКА К9" 2 331 000,00
UAH з ПДВ
2 331 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-ОХОРОНА" 3 871 728,00
UAH з ПДВ
3 871 728,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ГАРБІС-ОХОРОНА" 4 570 964,10
UAH з ПДВ
4 570 964,10
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "СОЮЗ-ГАРАНТІЯ" 7 452 000,00
UAH з ПДВ
7 414 738,51
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 червня 2023 14:55
Електронний підпис
27 червня 2023 16:02
Електронний підпис
27 червня 2023 15:51
статут ТОВ Безпека К9.PDF
27 червня 2023 15:51
Довідка підписант.pdf
27 червня 2023 15:51
Охоронники.pdf
27 червня 2023 15:51
Довідка_субпідряд.pdf
27 червня 2023 15:51
наказ на ліцензію К9-1-6.pdf
27 червня 2023 15:51
Проєкт договору.pdf
27 червня 2023 15:51
Договір 02-23.PDF
27 червня 2023 15:51
Довідка щодо ліцензії.pdf
27 червня 2023 15:51
Тендерна пропозиція.pdf
27 червня 2023 15:51
Шеврони.PDF
27 червня 2023 15:51
Лист-відгук.pdf
27 червня 2023 15:51
Опис про створення К9.PDF
27 червня 2023 15:51
Фото форми К9.pdf
27 червня 2023 15:51
Документи МТБ.pdf
27 червня 2023 15:51
Акт (1).pdf
27 червня 2023 15:51
Витяг ЄДР К9.PDF

Публічні документи

27 червня 2023 15:49
Електронний підпис
27 червня 2023 15:49
Проєкт договору.pdf
27 червня 2023 15:49
Свідоцтва охоронників.pdf
27 червня 2023 15:49
Тендерна пропозиція.pdf
27 червня 2023 15:49
Статут та Опис.pdf.p7s
27 червня 2023 15:49
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
27 червня 2023 15:49
Витяг з наказу МВС.pdf.p7s
27 червня 2023 15:49
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
27 червня 2023 15:49
KO-ВЗ-72039478747316.pdf.p7s
27 червня 2023 15:49
Витяг з ЄДР.pdf
27 червня 2023 15:49
KO-BP-72039477814922.pdf
27 червня 2023 15:49
Додаток 4.pdf
27 червня 2023 15:49
Статут та Опис.pdf
27 червня 2023 15:49
Додаток 4.pdf.p7s
27 червня 2023 15:49
KO-ВЗ-72039478747316.pdf
27 червня 2023 15:49
Витяг з наказу МВС.pdf
27 червня 2023 15:49
KO-BP-72039477814922.pdf.p7s
27 червня 2023 15:49
Проєкт договору.pdf.p7s

Публічні документи

27 червня 2023 15:40
Електронний підпис
27 червня 2023 15:34
Тендерна пропозиція.pdf
27 червня 2023 15:34
Довідка громадянство.pdf
27 червня 2023 15:34
Витяг ГО розширений.pdf
27 червня 2023 15:34
Проєкт договору.pdf
27 червня 2023 15:34
Договір реагування.pdf
27 червня 2023 15:34
Наказ Гаращенко РВ.pdf
27 червня 2023 15:34
Структура власності.pdf

Публічні документи

27 червня 2023 15:23
Електронний підпис
27 червня 2023 15:21
30_Лист-гарантія.pdf
27 червня 2023 15:21
29_Довідка-гарантія.pdf
27 червня 2023 12:08
Електронний підпис
27 червня 2023 12:06
Статут_копія_.pdf
27 червня 2023 12:06
2_Додаток 4 _ТЗ_нове.pdf
09 червня 2023 18:27
Електронний підпис
09 червня 2023 18:15
Електронний підпис
09 червня 2023 18:14
1_Додаток 3 _Пропозиція_.pdf
09 червня 2023 17:53
Електронний підпис
09 червня 2023 17:51
1_Додаток 3 _Пропозиція.pdf
09 червня 2023 17:51
Витяг ЄП_копія.pdf
09 червня 2023 17:51
Рішення_копія.pdf
09 червня 2023 17:51
Акт обстеження обєкту.pdf
09 червня 2023 17:51
Статут_копія.pdf
09 червня 2023 17:51
Наказ_копія.pdf
09 червня 2023 17:51
Ліцензія_копія.pdf
09 червня 2023 17:51
27_Гарантійний лист.pdf
09 червня 2023 17:51
Лист-відгук_оригінал.pdf
09 червня 2023 17:51
Виписка з ЄДР_копія.pdf
09 червня 2023 17:51
До статуту_оригінал.pdf
09 червня 2023 17:51
25_Довіда МТБ.pdf
09 червня 2023 17:51
24_Довідка фахівці.pdf
09 червня 2023 17:51
Договір реагування.pdf
09 червня 2023 17:51
2_Додаток 4 _ТЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЕЗПЕКА К9"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-ОХОРОНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ГАРБІС-ОХОРОНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "СОЮЗ-ГАРАНТІЯ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БЕЗПЕКА К9"
#44167464
Очікує рішення
2 331 000,00
UAH з ПДВ
29 червня 2023 13:00
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 липня 2023 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 04 липня 2023 16:06
Кінець періоду оскарження: 15 липня 2023 00:00
Дата відміни: 15 липня 2023 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Виявлено порушення в технічних вимогах до предмета закупівлі, безпосередньо, технічне завдання на послуги сформовано з технічними помилками щодо закупівлі послуг в частині не включення усіх необхідних обсягів, а також розміру очікуваної вартості закупівлі. Станом на 04 липня 2023 року Закупівля перебуває у статусі «Кваліфікація». З урахуванням вказаного Замовник не може завершити вказану процедуру із наявним технічним завданням, а внесення зміни до Тендерної документації в частині доповнення вимог до техн
Документи:
04 липня 2023 16:06
Електронний підпис
04 липня 2023 16:05
Протокол №108.pdf