Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Південна міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04058700 |
Місцезнаходження: | 62461, Україна , Харківська обл., м. Південне, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, 82 |
Контактна особа: |
Світлана Бородіна +380954664960 borodina_sv74@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2023 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 950 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2023 10:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2023 09:01 |
ТД Дороги Південне (зміни).doc |
07 червня 2023 10:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
07 червня 2023 09:01 |
ТД Дороги Південне (зміни).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-04-000061 ● 797328c3a04743a79d9898459100d3ea
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2023 22:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.07.2023 №158
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 04.07.2023 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби від 04.07.2023 №158
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
12 UA-2023-06-02-009246-a 02.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-10 17:37:48
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з поточного ремонту доріг Південної міської ради. Вулиці:1-го Травня, Визволення, Центральна, Гагаріна» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-02-009246-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-13 12:37:18
Відповідь
UA-2023-06-02-009246-a
Пояснення на запит
Південною міською радою (надалі Замовник) надається пояснення на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з поточного ремонту доріг Південної міської ради. Вулиці:1-го Травня, Визволення, Центральна, Гагаріна» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-02-009246-a).
1.Технічні і якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Замовника та норм чинного законодавства і зазначені в додатку 3 тендерній документації. Передбачено закупівля послуг з поточного ремонту доріг Південної міської ради, а саме вулиць Гагаріна, Центральної, Визволення, 1-го Травня м. Південне.Строкнадання послуг до31 липня 2023 року.
2. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі та розмір витрат здійснено розраховується виходячи з обсягів надання послуг на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання зазначених послуг по об’єкту замовлення та поточних цін на них. Розмір бюджетного призначення за очікуваною вартістю предмета закупівлі: 950 000 грн., КЕКВ: 2240 — оплата послуг (крім комунальних), джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет.
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено у електронній системі закупівель «PROZZORO» у розділі технічне завдання, що відповідає нормам Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-17 17:41:44
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з поточного ремонту доріг Південної міської ради. Вулиці:1-го Травня, Визволення, Центральна, Гагаріна» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-02-009246-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Чому тендерна пропозиція учасника відкритих торгів товариства з обмеженою відповідальністю «УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС» (далі – ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС») не відхилена, якщо ним не виконано вимоги Закону та вимоги тендерної документації, а саме:
1) Відповідно до пункту 1.2.3 частини 1 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» тендерної документації, Замовником окрім іншого передбачено, що «У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку де зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником* /Постачальником* щомісячно протягом строку виконання робіт (надання послуг) з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг)». Однак, учасником ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС» надано довідку від 08.06.2023 № 16-08/23 яка не відповідає вимогам тендерної документації, а саме відсутня інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону щомісячно протягом строку виконання робіт, чим не дотримано вимоги кваліфікаційних критеріїв в частині не підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
2) Відповідно до Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної документації, Замовником окрім іншого передбачено, що «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна були розрахована відповідно до діючих кошторисних норм України у будівництві та виконана у програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (надається замовнику у форматі .imd або .bdcu, або .bdcr) та .pdf.». Однак, учасником ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС» не надано розрахунок договірної ціни у форматі .imd або .bdcu, або .bdcr., чим не дотримано вимоги технічного завдання.
Прошу надати пояснення з приводу вищевикладеного.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-21 11:59:36
відповідь
Відповідно до пункту 1.2.3 частини 1 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» тендерної
документації, Замовником окрім іншого передбачено, що «У разі відсутності власного(них),
орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі
тендерної пропозиції надати довідку де зазначається інформація щодо запланованих обсягів
відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником* /Постачальником* щомісячно
протягом строку виконання робіт (надання послуг) з зазначенням можливості виготовлення
асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього
строку виконання робіт (надання послуг)». Учасником надано файл «Лист Контур
постачання сумішей.pdf», де виробником вказано постачання на адресу Учасника
асфальтобетонних сумішей у кількості 1000 тонн для виконання робіт «Послуги з поточного
ремонту доріг Південної міської ради. Вулиці:1-го Травня, Визволення, Центральна,
Гагаріна». При цьому потреба учасника щодо асфальтобетонних сумішей вказана у наданій
Підсумковій відомості ресурсів до Локального кошториму № 02-001-001 та складає 87,62565
тонн, що повністю задовільняється за рахунок постачаємих обсягів виробника – ПП
«Контур». Окремих вимог щодо порядку оформлення довідки, ким вона має бути складена ,
у тендерній документації не встановлювалося.
Враховуючи вищенаведене, учасником виконана вказана вимога тендерної документації.
Відповідно до Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі»
тендерної документації, Замовником окрім іншого передбачено, що «Ціна тендерної
пропозиції (договірна ціна) учасника повинна були розрахована відповідно до діючих
кошторисних норм України у будівництві та виконана у програмному комплексі АВК-5 або у
програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації
та розрахунків договірних цін (надається замовнику у форматі .imd або .bdcu, або .bdcr) та
.pdf.». Зі змісту наданих учасником розрахунків у складі тендерної пропозиції у форматі
*.pdf, зокрема файл « ДЦ з розрахунками.pdf» видно що учасник використовує програмний
комплекс «Будівельні технології: Кошторис 8», та надав розрахунки відповідно до діючих
кошторисних норм України у будівництві у файлі «44 Договір №1 від 07 06 2023.idc», що
завантажений у систему електронних закупівель 09 червня 2023 о 23:02. Крім того,
відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації серед прикладів формальних помилок
міститься: «подання документа у форматі «PDF» замість «JPEG», «JPEG» замість «PDF»,
«RAR» замість «PDF», «7z» замість «PDF» тощо». Враховуючи вщенаведене, файлі «44
Договір №1 від 07 06 2023.idc» та надані в ньому розрахунки повністю відповідають вимогам
Замовника в цій частині.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Постанови № 1178. За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації, встановлено порушення абзацу 4 пункту 54 Особливостей № 1178.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 20/31/2304/24/пр від 10.01.2024 |
Дата публікації: | 10 січня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
10 січня 2024 16:19
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС" |
927 690,00
UAH
|
927 690,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС" #38775625 |
Переможець |
927 690,00
UAH
|
12 червня 2023 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2023 16:15
|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2023 14:42
|
ремонт доріг.pdf | укладений |
21 червня 2023 14:39
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 21 червня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
927 690,00
UAH (в тому числі ПДВ 154 615,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до вимог ст.ст.651-654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України , керуючись пунктом 10.5,10.6,12.5 Договору. |