Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігорович 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2023 13:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2023 21:00 |
Очікувана вартість: | 8 519 191,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 595,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 42 000,00 грн. (сорок дві тисячі гривень, 00 коп.), у вигляді банківської гарантії, умови надання відповідно п. 3.3 розділу 3 інструкції з підготовки тендерних пропозицій та до додатку 8 тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 42000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 3% від вартості договору про закупівлю |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», від 12.10.2022 №1178 та від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (з урахуванням нормативно-правових актів щодо карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України), згідно з належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, Замовник може надати Виконавцю аванс. Розмір та строк попередньої оплати визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, виходячи із необхідності, що обґрунтовується реальним станом виконання робіт. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, м. Київ, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем робіт виключно з таких рахунків на придбання матеріалів, виробів, конструкцій. Виконавець зобов’язується використати отриманий аванс за призначенням на виконання робіт, передбачених Договором (на придбання матеріалів, виробів, конструкцій, тощо), та звітувати за нього шляхом надання Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) в строк, що визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, але не пізніше останнього фінансового дня поточного бюджетного року. По закінченню строку авансування, невикористані суми авансу повертаються Виконавцем на бюджетний рахунок Замовника в Державній казначейській службі України, м. Києва. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2023 14:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2023 14:46 |
Зміни №2 Оленівська.doc | |
07 червня 2023 14:45 |
ТД Оленівська (нова редакція 2).doc | |
05 червня 2023 10:52 |
Зміни №1 Оленівська.doc | |
02 червня 2023 13:36 |
Оголошення про проведення торгів.doc |
07 червня 2023 14:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 червня 2023 14:46 |
Зміни №2 Оленівська.doc
|
||||||
07 червня 2023 14:45 |
ТД Оленівська (нова редакція 2).doc
|
||||||
05 червня 2023 10:52 |
Зміни №1 Оленівська.doc
|
||||||
02 червня 2023 13:36 |
Оголошення про проведення торгів.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-25-000034 ● 9627f29a80794676b308ae359899efad
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 17:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.09.2023 № 255
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.09.2023 № 255.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-02-007775-a, 02.06.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2026.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-28 11:39:33
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-06-02-007775-a, яка проводилась комунальною корпорацією «Київавтодор» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
За умовами тендерної документації (пункт 6.5 Розділ 6 «Укладання договору про закупівлю») визначено, Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 3% від вартості договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді застави грошових коштів, про що укладається договір про надання застави грошових коштів, як забезпечення виконання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3.Надати до моніторингу з долученням відповідних підтверджуючих документів забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 3% від вартості договору про закупівлю №29-11 від 22.06.2023.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-29 13:33:31
Відповідь
Відповідно до наказу Департаменту транспортної інфраструктури від 28.04.2023 №Н-84 «Про внесення змін до наказу Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03 березня 2023 року №Н-46»КК «Київавтодор» визначено замовником на об’єкті: «Капітальний ремонт дощової каналізації по вул. Оленівській,11 у Подільському районі».
Корпорацією була розроблена проектна документація, яка пройшла експертизу, отримано експертний звіт щодо розгляду проектної документації від 27.04.2023 року р. № 130/е/23 (експертний звіт додається).
Наказом по КК «Київавтодор» від 26 травня 2023 № 36 затверджено робочий проект: «Капітальний ремонт дощової каналізації по вул. Оленівській,11 у Подільському районі».
Укладена угода на виконання робіт.
В складі проектної документації міститься зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, на підставі якого визначена очікувана вартість закупівлі.
Якісні та технічні характеристики предмету закупівлі викладені в дефектному акті.
Надаємо копію договору надання грошового забезпечення виконання Договору та копію платіжного доручення.
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, повідомляємо пунктом 4-1 Постанови КМ № 710 від 11.10.2016 р. із змінами "Про ефективне використання державних коштів" передбачено розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів, КК "Київавтодор" - одержувач бюджетних коштів, тому посилання на сторінку веб-сайту відсутнє.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-03 15:15:06
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-06-02-007775-a, яка проводилась комунальною корпорацією «Київавтодор» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
В опублікованому в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів за досліджуваною процедурою закупівлі UA-2023-06-02-007775-a зазначено: строк виконання робіт до 31.12.2024.
Проте, відповідно до пункту 3.4. розділу 1 та Додатку 5 до тендерної документації Замовника строк виконання робіт визначається у відповідності з календарним планом виконання робіт (Додаток №2), але не більше нормативної тривалості будівництва, яка складає 3 місяці.
Крім того, у Додатку №2 до договору №29-11 від 22.06.2023 (далі – Договір №29-22) зазначено, що вартість по договірній ціні становить 8 454 674,08 грн, на 2023 рік – 980 000,00 грн.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію стосовно строку виконання робіт за UA-2023-06-02-007775-a (враховуючи невідповідність інформації зазначеної в оголошенні та тендерної документації)?
2. Чи виконані роботи згідно Договору №29-11, строк не більше трьох місяців?
3. На підтвердження виконання Договору №29-11 надати: видаткові накладні та інші первинні документи, що стосуються виконання договору, а також документи, що підтверджують здійснення оплати.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-06 13:19:29
Відповідь
П.1
Відповідно до наказу Департаменту транспортної інфраструктури від 28.04.2023 № Н-84 «Про внесення змін до наказу Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03 березня 2023 року №Н-46»КК «Київавтодор» визначено замовником на об’єкті: «Капітальний ремонт дощової каналізації по вул. Оленівській,11 у Подільському районі».
Корпорацією була розроблена проектна документація, яка пройшла експертизу, отримано експертний звіт щодо розгляду проектної документації від 27.04.2023 року № 130/е/23, тривалість будівництва згідно якого складає 3 місяці (експертний звіт додається).
П.2,3
Згідно наказу Департаменту транспортної інфраструктури, головного розпорядника бюджетних коштів, від 28.04.2023 № Н-84 «Про внесення змін до наказу Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03 березня 2023 року № Н-46» КК «Київавтодор» виділено фінансування у обсязі 1 269,0 тис. грн., в тому числі проектні роботи – 269,0 тис. грн.
Пунктом 4.1. Договору від 22.06.2023 № 29-11 передбачено, що обсяги фінансування можуть бути змінені у разі коригування обсягів фінансування на зазначені роботи.
Тому, в разі виділення головним розпорядником бюджетних коштів додаткового фінансування, Корпорація в змозі виконати повний комплекс робіт у поточному році.
Крім того, п. 3.2 Договору передбачено підписання Додаткової угоди з Додатком №4 – Лінійний графік, яка повинна бути підписана не пізніше ніж за 10 днів з дня отримання дозволу Державної інспекції архітектури та містобудування України на виконання будівельних робіт ( дозвіл отримано 22 серпня 2023 року – копія додається). Без отримання дозволу виконання будь – яких робіт заборонено.
Додатковою угодою № 1 від 31 серпня 2023 року до Договору від 22.06.2023 № 29-11 доповнили договір додатком № 4- «Лінійний графік», яким передбачено виконання робіт, тривалістю 3 місяці.
Оплата по даному Договору, станом на 03.10.2023 року не здійснювалась.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Прикріплено в додатку, справа №320/38432/23 від 21.10.2023 |
Дата публікації: | 23 жовтня 2023 |
Номер відкриття провадження: | №320/38432/23 |
Дата відкриття провадження: | 21 жовтня 2023 |
Документи:
23 жовтня 2023 13:16
|
Електронний підпис |
23 жовтня 2023 13:11
|
ПОЗОВ ДАСУ ОЛЕНІВСЬКА.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2023 21:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Будівельно-консалтингова фірма "Граніт" |
8 454 674,08
UAH з ПДВ
|
8 454 674,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Будівельно-консалтингова фірма "Граніт" #35624424 |
Переможець |
8 454 674,08
UAH з ПДВ
|
16 червня 2023 14:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2023 14:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2025 09:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2024 09:39
|
Додаткова 6.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2024 09:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2024 16:43
|
Додаткова 6.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2024 16:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2024 16:46
|
Додаткова 5.pdf | зміни до договору |
30 липня 2024 16:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 травня 2024 09:15
|
Додаткова 4.pdf | зміни до договору |
24 травня 2024 09:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2024 09:30
|
Додаткова 3.pdf | зміни до договору |
05 березня 2024 09:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 11:26
|
Додаткова 2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 11:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2023 09:45
|
Додаткова 1.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2023 09:43
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2023 13:45
|
29-11.pdf | укладений |
22 червня 2023 13:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання пункту 3.2. Договору сторони дійшли згоди доповнити Договір Лінійним графіком виконання робіт (Додаток №4) в редакції, що вступає в силу з моменту підписання цієї Додаткової угоди та є невід’ємною частиною Договору |
Номер договору про закупівлю: | 29-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 4.1. Договору викладено в новій редакції. 2. Додаток 2 до Договору "Календарний план виконання робіт" викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 29-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни в пункт 4.1. Договору; 2. Внести зміни в пункт 4.2. Договору; 3. Додаток 2 "Календарний план виконання робіт" та Додаток 4 "Лінійний графік виконання робіт" до Договору викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 29-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни в Додаток № 4 до Договору "Лінійний графік" та викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 29-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни в Додаток №5 до Договору "Лінійний графік" |
Номер договору про закупівлю: | 29-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Змінити ціну договору, у зв’язку з чим викласти п. 2.1. Договору у новій редакції: «2.1. Договірна ціна (далі - ціна Договору) за цим Договором є динамічною та складає: 7 438 850,93 грн (сім мільйонів чотириста тридцять вісім тисяч вісімсот п’ятдесят грн. 93 коп.), у тому числі ПДВ – 1 239 808,49 грн. (один мільйон двісті тридцять дев’ять тисяч вісімсот вісім грн.49 коп.) та включає всі витрати Виконавця пов’язані з виконанням умов цього Договору (Додаток №1). Ціна Договору може змінюватися у випадках, визначених статтею 41 Закону України «Про публічні закупівлі».» 2. Внести зміни в пункт 4.1. Розділу ІV «Джерела та порядок фінансування робіт» Договору та викласти в наступній редакції: «4.1. Обсяги фінансування виконання робіт на 2024 рік становлять: 6 458 922,06 грн. (шість мільйонів чотириста п’ятдесят вісім тисяч дев’ятсот двадцять дві грн.06 коп.) , у тому числі ПДВ 20% - 1 076 487,01 грн., але можуть бути змінені у разі коригування обсягів бюджетного фінансування на зазначені роботи». 3. Додаток 1 до Договору – «Договірна ціна», Додаток 2 до Договору – «Календарний план виконання робіт» та Додаток 4 до Договору – «Лінійний графік виконання робіт» викласти в новій редакції, що додаються та які є невід’ємною частиною цієї Угоди та Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 29-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Змінити ціну договору, у зв’язку з чим викласти п. 2.1. Договору у новій редакції: «2.1. Договірна ціна (далі - ціна Договору) за цим Договором є динамічною та складає: 7 438 850,93 грн (сім мільйонів чотириста тридцять вісім тисяч вісімсот п’ятдесят грн. 93 коп.), у тому числі ПДВ – 1 239 808,49 грн. (один мільйон двісті тридцять дев’ять тисяч вісімсот вісім грн.49 коп.) та включає всі витрати Виконавця пов’язані з виконанням умов цього Договору (Додаток №1). Ціна Договору може змінюватися у випадках, визначених статтею 41 Закону України «Про публічні закупівлі».» 2. Внести зміни в пункт 4.1. Розділу ІV «Джерела та порядок фінансування робіт» Договору та викласти в наступній редакції: «4.1. Обсяги фінансування виконання робіт на 2024 рік становлять: 6 458 922,06 грн. (шість мільйонів чотириста п’ятдесят вісім тисяч дев’ятсот двадцять дві грн.06 коп.) , у тому числі ПДВ 20% - 1 076 487,01 грн., але можуть бути змінені у разі коригування обсягів бюджетного фінансування на зазначені роботи». 3. Додаток 1 до Договору – «Договірна ціна», Додаток 2 до Договору – «Календарний план виконання робіт» та Додаток 4 до Договору – «Лінійний графік виконання робіт» викласти в новій редакції, що додаються та які є невід’ємною частиною цієї Угоди та Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 29-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |