Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Трубка ендотрахеальна без манжети р. 2,5; Трубка ендотрахеальна без манжети р. 3,0; Трубка ендотрахеальна без манжети р. 3,5; Трубка ендотрахеальна без манжети р. 4,0; Трубка ендотрахеальна з манжетою р. 3,0; Трубка ендотрахеальна з манжетою р. 3,5; Трубка ендотрахеальна з манжетою р. 6,0; Трубка ендотрахеальна з манжетою р. 6,5; Трубка ендотрахеальна з манжетою р. 7,0; Трубка ендотрахеальна з манжетою р. 7,5; Трубка ендотрахеальна з манжетою та портом кисню р. 7,0; Трубка трахеостомічна без манжети розмір 3,0; Трубка трахеостомічна з манжетою та аспіраційним портом розмір 7,0; Фільтр вірусо-бактеріальний одноразового використання, стерильний електростатичний, з портом, для дорослих; Фільтр з тепло та вологообмінником вірусо-бактеріальний одноразового використання, стерильний електростатичний, з портом, для дорослих. (Код номенклатурної позиції ДК 021:2015 33171000-9 «Анестезійні та реанімаційні інструменти»).
Очікувана вартість
1 713 195,33 UAH
UA-2023-06-02-007324-a ● 0d40605d9b6244b7bd3e0b7ea50841dd
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Регіональний медичний центр родинного здоров'я" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 04543536 |
Місцезнаходження: | 49100, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Космічна, 13 |
Контактна особа: |
Рекеда Наталья +380567136316 odkb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2023 13:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2023 23:00 |
Початок аукціону: | 13 червня 2023 14:18 |
Початок аукціону: | 13 червня 2023 14:18 |
Очікувана вартість: | 1 713 195,33 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 565,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штуки
Трубка ендотрахеальна без манжети р. 2,5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Космічна, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33171000-9 — Анестезійні та реанімаційні інструменти
НК 024:2019: 46967 — Ендотрахейна стандартна трубка, одноразового використання
360 штуки
Трубка ендотрахеальна без манжети р. 3,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Космічна, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33171000-9 — Анестезійні та реанімаційні інструменти
НК 024:2019: 46967 — Ендотрахейна стандартна трубка, одноразового використання
150 штуки
Трубка ендотрахеальна без манжети р. 3,5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Космічна, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33171000-9 — Анестезійні та реанімаційні інструменти
НК 024:2019: 46967 — Ендотрахейна стандартна трубка, одноразового використання
40 штуки
Трубка ендотрахеальна без манжети р. 4,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Космічна, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33171000-9 — Анестезійні та реанімаційні інструменти
НК 024:2019: 46967 — Ендотрахейна стандартна трубка, одноразового використання
50 штуки
Трубка ендотрахеальна з манжетою р. 3,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Космічна, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33171000-9 — Анестезійні та реанімаційні інструменти
НК 024:2019: 46967 — Ендотрахейна стандартна трубка, одноразового використання
230 штуки
Трубка ендотрахеальна з манжетою р. 3,5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Космічна, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33171000-9 — Анестезійні та реанімаційні інструменти
НК 024:2019: 46967 — Ендотрахейна стандартна трубка, одноразового використання
300 штуки
Трубка ендотрахеальна з манжетою р. 6,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Космічна, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33171000-9 — Анестезійні та реанімаційні інструменти
НК 024:2019: 46967 — Ендотрахейна стандартна трубка, одноразового використання
500 штуки
Трубка ендотрахеальна з манжетою р. 6,5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Космічна, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33171000-9 — Анестезійні та реанімаційні інструменти
НК 024:2019: 46967 — Ендотрахейна стандартна трубка, одноразового використання
500 штуки
Трубка ендотрахеальна з манжетою р. 7,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Космічна, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33171000-9 — Анестезійні та реанімаційні інструменти
НК 024:2019: 46967 — Ендотрахейна стандартна трубка, одноразового використання
400 штуки
Трубка ендотрахеальна з манжетою р. 7,5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Космічна, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33171000-9 — Анестезійні та реанімаційні інструменти
НК 024:2019: 46967 — Ендотрахейна стандартна трубка, одноразового використання
20 штуки
Трубка ендотрахеальна з манжетою та портом кисню р. 7,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Космічна, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33171000-9 — Анестезійні та реанімаційні інструменти
НК 024:2019: 46967 — Ендотрахейна стандартна трубка, одноразового використання
5 штуки
Трубка трахеостомічна без манжети розмір 3,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Космічна, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33171000-9 — Анестезійні та реанімаційні інструменти
НК 024:2019: 35404 — Трубка трахеостомічна стандартна, одноразового застосування
5 штуки
Трубка трахеостомічна з манжетою та аспіраційним портом розмір 7,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Космічна, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33171000-9 — Анестезійні та реанімаційні інструменти
НК 024:2019: 35404 — Трубка трахеостомічна стандартна, одноразового застосування
15000 штуки
Фільтр вірусо-бактеріальний одноразового використання, стерильний електростатичний, з портом, для дорослих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Космічна, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33171000-9 — Анестезійні та реанімаційні інструменти
НК 024:2019: 46816 — Нестерильний тепло / вологообмінний / бактерійний фільтр
5000 штуки
Фільтр з тепло та вологообмінником вірусо-бактеріальний одноразового використання, стерильний електростатичний, з портом, для дорослих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Космічна, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33171000-9 — Анестезійні та реанімаційні інструменти
НК 024:2019: 37597 — Фільтр, що вставляється в тепло / вологообмінник
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2023 10:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2023 10:55 |
ТД ВТ з особливостями зі змінами.doc | |
07 червня 2023 10:55 |
ТД ВТ з особливостями зі змінами.doc | |
07 червня 2023 10:55 |
Перелік змін.docx | |
07 червня 2023 10:55 |
Перелік змін.docx |
07 червня 2023 10:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 червня 2023 10:55 |
ТД ВТ з особливостями зі змінами.doc
|
|||
07 червня 2023 10:55 |
ТД ВТ з особливостями зі змінами.doc
|
|||
07 червня 2023 10:55 |
Перелік змін.docx
|
|||
07 червня 2023 10:55 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-02-007324-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Денисенко Маргарита Олегівна, Код ЄДРПОУ:3422113866
Дата подання: 05 червня 2023 09:57
Дискримінаційні вимоги Замовника
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-06-02-007324-a Комунальним підприємством "Регіональний медичний центр родинного здоров'я" Дніпропетровської обласної ради" (далі за текстом – Замовник) було розпочато процедуру публічної закупівлі за предметом закупівлі – ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації (Трубка ендотрахеальна без манжети р. 2,5; Трубка ендотрахеальна без манжети р. 3,0; Трубка ендотрахеальна без манжети р. 3,5; Трубка ендотрахеальна без манжети р. 4,0; Трубка ендотрахеальна з манжетою р. 3,0; Трубка ендотрахеальна з манжетою р. 3,5; Трубка ендотрахеальна з манжетою р. 6,0; Трубка ендотрахеальна з манжетою р. 6,5; Трубка ендотрахеальна з манжетою р. 7,0; Трубка ендотрахеальна з манжетою р. 7,5; Трубка ендотрахеальна з манжетою та портом кисню р. 7,0; Трубка трахеостомічна без манжети розмір 3,0; Трубка трахеостомічна з манжетою та аспіраційним портом розмір 7,0; Фільтр вірусо-бактеріальний одноразового використання, стерильний електростатичний, з портом, для дорослих; Фільтр з тепло та вологообмінником вірусо-бактеріальний одноразового використання, стерильний електростатичний, з портом, для дорослих. (Код номенклатурної позиції ДК 021:2015 33171000-9 «Анестезійні та реанімаційні інструменти») (далі за текстом – Процедура закупівлі).
Суб’єкт оскарження – Фізична особа – підприємець Денисенко Маргарита Олегівна (далі за текстом – Скаржник) як потенційний учасник Процедури закупівлі вважає, що тендерна документація по зазначеній Процедурі закупівлі (далі за текстом – Тендерна документація) складена Замовником з порушеннями основних принципів публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників.
Таким чином, свої доводи Скаржник обґрунтовує наступним:
Згідно Додатку 8 до тендерної документації Інформація що підтверджує відповідність Учасника, пункту 2: Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів із строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів; а також згоду про надання дозволу Учаснику використовувати документи для подання у закупівлі, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним та якісним показникам, встановленим замовником (декларацію відповідності, та/або сертифікат якості, тощо) з використання). Гарантійний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, номер закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, назву предмету закупівлі та повинен адресуватися замовнику торгів. Гарантійний лист надається у складі тендерної пропозиції Учасника.
Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Так, зокрема, але не виключно:
По всім позиціям Додатку 1 до Тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до предмету закупівлі виписані Замовником таким чином, що повністю відповідати ним має змогу товар лише одного виробника – ТОВ «Допомога-I» Торгова марка MEDICARЕ®.
Скаржник звернувся до виробника По всім позиціям Додатку 1 до Тендерної документації ТОВ «Допомога-I» з проханням надати гарантійного або авторизаційного листа на зазначену закупівлі (звернення додається), проте отримав відмову через те що на дані торги вже є авторизовані учасники.
Тобто отримання відповідного підтвердження у потенційного учасника безпосередньо пов’язане з волею тільки одного виробника або представника тільки одного виробника товару, що зазначений Скаржником в цій скарзі.
Отже, Замовником в Тендерній документації створене підґрунтя для штучного обмеження кола потенційних учасників тільки тими особами, які отримають відповідне підтвердження від одного виробника або представника такого виробника, тобто – виробник особисто або через своїх уповноважених представників отримає одноосібне право впливати на коло потенційних учасників зазначеної Процедури закупівлі.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретних виробників, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Скаржник звертає увагу, що наявність гарантійного листа жодним чином не гарантує належної поставки у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, оскільки виробник (офіційний представник) не несе жодної відповідальності за договірними відносинами між учасником і замовником. Так само наявність гарантійного листа не гарантує в подальшому належну якість товару, оскільки лист виробника і якість товару жодним чином не пов’язані між собою, адже підтвердженням відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути лише сертифікати відповідності, декларація про відповідність, інструкція про застосування. Крім того, гарантійний лист жодним чином не гарантує і те, що товар, який буде постачатися, не буде фальсифікованим, що б не вкладалося в дане поняття.
Таким чином, Тендерна документація в частині технічних вимог до предмету закупівлі, містить вимоги, що обмежують конкуренцію, звужує коло потенційних учасників та призводить до дискримінації потенційних учасників, оскільки жодна особа, яка не буде уповноважена виробником та/або уповноваженим представником виробника зазначеного товару на участь в Процедурі закупівлі не зможе взяти в ній участь.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, 5 якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Усунення порушення положень законодавства про публічні закупівлі в Тендерній процедурі, на думку Скаржника, можливе шляхом:
- виключення з Тендерної документації вимоги щодо надання гарантійних листів виробників (їх офіційних представників (дистриб’юторів) або заявників державної реєстрації предмету закупівлі в Україні та додатково авторизаційних листів від виробників чи заявників держаної реєстрації, у випадку надання гарантійних листів від представників (дистриб’юторів).
- Задоволення вимог, викладених у Скарзі призведе до відновлення наших прав і законних інтересів, як потенційного учасника цієї закупівлі та дозволить нам взяти участь у цій закупівлі на рівних умовах.
Тому, відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», п. 53-64 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» -
- Враховуючи вищевикладене, ФОП "Денисенко Маргарита Олегівна" вимагаю:
- Прийняти поки що цю вимогу до розгляду
- Зобов’язати Замовника Комунальне підприємство "Регіональний медичний центр родинного здоров'я" Дніпропетровської обласної ради" виключити з тендерної документації дискримінаційні вимоги щодо надання гарантійних листів виробників (їх офіційних представників (дистриб’юторів) або заявників державної реєстрації предмету закупівлі в Україні та додатково авторизаційних листів від виробників чи заявників держаної реєстрації, у випадку надання гарантійних листів від представників (дистриб’юторів).
Розгорнути
Згорнути
Суб’єкт оскарження – Фізична особа – підприємець Денисенко Маргарита Олегівна (далі за текстом – Скаржник) як потенційний учасник Процедури закупівлі вважає, що тендерна документація по зазначеній Процедурі закупівлі (далі за текстом – Тендерна документація) складена Замовником з порушеннями основних принципів публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників.
Таким чином, свої доводи Скаржник обґрунтовує наступним:
Згідно Додатку 8 до тендерної документації Інформація що підтверджує відповідність Учасника, пункту 2: Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів із строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів; а також згоду про надання дозволу Учаснику використовувати документи для подання у закупівлі, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним та якісним показникам, встановленим замовником (декларацію відповідності, та/або сертифікат якості, тощо) з використання). Гарантійний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, номер закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, назву предмету закупівлі та повинен адресуватися замовнику торгів. Гарантійний лист надається у складі тендерної пропозиції Учасника.
Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Так, зокрема, але не виключно:
По всім позиціям Додатку 1 до Тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до предмету закупівлі виписані Замовником таким чином, що повністю відповідати ним має змогу товар лише одного виробника – ТОВ «Допомога-I» Торгова марка MEDICARЕ®.
Скаржник звернувся до виробника По всім позиціям Додатку 1 до Тендерної документації ТОВ «Допомога-I» з проханням надати гарантійного або авторизаційного листа на зазначену закупівлі (звернення додається), проте отримав відмову через те що на дані торги вже є авторизовані учасники.
Тобто отримання відповідного підтвердження у потенційного учасника безпосередньо пов’язане з волею тільки одного виробника або представника тільки одного виробника товару, що зазначений Скаржником в цій скарзі.
Отже, Замовником в Тендерній документації створене підґрунтя для штучного обмеження кола потенційних учасників тільки тими особами, які отримають відповідне підтвердження від одного виробника або представника такого виробника, тобто – виробник особисто або через своїх уповноважених представників отримає одноосібне право впливати на коло потенційних учасників зазначеної Процедури закупівлі.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретних виробників, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Скаржник звертає увагу, що наявність гарантійного листа жодним чином не гарантує належної поставки у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, оскільки виробник (офіційний представник) не несе жодної відповідальності за договірними відносинами між учасником і замовником. Так само наявність гарантійного листа не гарантує в подальшому належну якість товару, оскільки лист виробника і якість товару жодним чином не пов’язані між собою, адже підтвердженням відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути лише сертифікати відповідності, декларація про відповідність, інструкція про застосування. Крім того, гарантійний лист жодним чином не гарантує і те, що товар, який буде постачатися, не буде фальсифікованим, що б не вкладалося в дане поняття.
Таким чином, Тендерна документація в частині технічних вимог до предмету закупівлі, містить вимоги, що обмежують конкуренцію, звужує коло потенційних учасників та призводить до дискримінації потенційних учасників, оскільки жодна особа, яка не буде уповноважена виробником та/або уповноваженим представником виробника зазначеного товару на участь в Процедурі закупівлі не зможе взяти в ній участь.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, 5 якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Усунення порушення положень законодавства про публічні закупівлі в Тендерній процедурі, на думку Скаржника, можливе шляхом:
- виключення з Тендерної документації вимоги щодо надання гарантійних листів виробників (їх офіційних представників (дистриб’юторів) або заявників державної реєстрації предмету закупівлі в Україні та додатково авторизаційних листів від виробників чи заявників держаної реєстрації, у випадку надання гарантійних листів від представників (дистриб’юторів).
- Задоволення вимог, викладених у Скарзі призведе до відновлення наших прав і законних інтересів, як потенційного учасника цієї закупівлі та дозволить нам взяти участь у цій закупівлі на рівних умовах.
Тому, відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», п. 53-64 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» -
- Враховуючи вищевикладене, ФОП "Денисенко Маргарита Олегівна" вимагаю:
- Прийняти поки що цю вимогу до розгляду
- Зобов’язати Замовника Комунальне підприємство "Регіональний медичний центр родинного здоров'я" Дніпропетровської обласної ради" виключити з тендерної документації дискримінаційні вимоги щодо надання гарантійних листів виробників (їх офіційних представників (дистриб’юторів) або заявників державної реєстрації предмету закупівлі в Україні та додатково авторизаційних листів від виробників чи заявників держаної реєстрації, у випадку надання гарантійних листів від представників (дистриб’юторів).
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 червня 2023 10:52
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Вимога підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 червня 2023 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
РОЖЕЦЬ ЛЮДМИЛА СТАНІСЛАВІВНА |
1 195 884,15
UAH з ПДВ
|
997 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Деркач Олександр Миколайович |
1 444 922,55
UAH з ПДВ
|
997 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" |
1 511 076,00
UAH з ПДВ
|
998 104,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТАТУС-ПРОМЕД" |
1 225 977,05
UAH з ПДВ
|
1 060 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ТЕНДЕРМЕД" |
1 225 990,00
UAH з ПДВ
|
1 225 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМПОНЕНТИ ТІ" |
1 335 876,00
UAH з ПДВ
|
1 335 876,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Любчіч Володимир Іванович |
1 392 412,50
UAH з ПДВ
|
1 392 412,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
РОЖЕЦЬ ЛЮДМИЛА СТАНІСЛАВІВНА #3403914625 |
Переможець |
997 000,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2023 15:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 червня 2023 14:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2023 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2023 14:01
|
Додаткова угода № 1 від 21.11.2023 року.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2023 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2023 15:06
|
Договір № 114 від 27.06.2023 року ФОП Рожець Л.С..pdf | укладений |
27 червня 2023 15:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 114 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |