Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
44810000-1 Фарби (Фарба ПФ-266П та ПФ-115; Фарба латексна акрилова для внутрішніх робіт та зовнішніх робіт, пігмент водно- дисперсійний для закладів освіти Колківської селищної ради)
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2023-06-02-006209-a ● 58cd53ccd622456e88ce5d660842229d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ КОЛКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42302409 |
Вебсайт: | http://kolky-osvita.department.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 44661, Україна , Волинська обл., Луцький р-н., смт. Колки, вул. Шкільна, буд. 3 |
Контактна особа: |
Віталіна Чапуріна +380982962978 ab210481cvs1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2023 12:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
1. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
2. Закупівля здійснюється згідно Постанови Кабінету Міністрів Українивід 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Розгорнути
Згорнути
2. Закупівля здійснюється згідно Постанови Кабінету Міністрів Українивід 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2180 одиниця
44810000-1 Фарби (Фарба ПФ-266П та ПФ-115; Фарба латексна акрилова для внутрішніх робіт та зовнішніх робіт, пігмент водно- дисперсійний для закладів освіти Колківської селищної ради)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2023 11:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2023 11:35 |
Оголошення Зміни 2.docx | |
07 червня 2023 11:35 |
Зміни Фарба 2.docx | |
07 червня 2023 11:35 |
ТД ФАРБА Зміни 2.docx | |
07 червня 2023 11:35 |
Додаток 9 Зміни 2.xlsx |
07 червня 2023 11:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 червня 2023 11:35 |
Оголошення Зміни 2.docx
|
||||||
07 червня 2023 11:35 |
Зміни Фарба 2.docx
|
||||||
07 червня 2023 11:35 |
ТД ФАРБА Зміни 2.docx
|
||||||
07 червня 2023 11:35 |
Додаток 9 Зміни 2.xlsx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо кольору емалі
Дата подання: 02 червня 2023 20:50
Дата відповіді: 05 червня 2023 10:50
Шановний Замовнику! Кольору емалі теракотової не існує на ринку ЛФМ, можливо малось на увазі жовто-коричневий? Просимо уточнити і внести відповідні зміни до тендерної документації.Завчасно вдячні!
Відповідь: Добрий день. Внесли зміни в тендерну документацію. Змінено з теракотовий на червоно-коричневий.
Щодо приведення умов проєкту договору у відповідність до ТД та специфіки товару
Дата подання: 06 червня 2023 13:44
Дата відповіді: 07 червня 2023 11:38
Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 3.1. Постачальник гарантує якість Товару у цілому. Якість Товару, що постачається повинна відповідати нормативній технічній документації виробника нормативним документам, діючим в Україні стандартам і підтверджуватися супроводжуючими Товар документами, передбаченими чинним законодавством і має відповідні сертифікати якості
В Україні не існує документу з єдиною назвою, якою має підтверджуватися якість товару. Це може бути сертифікат якості або паспорт якості або інший аналогічний документ виробника. Вказівка в п.3.1. необхідності мати виключно сертифікати якості суперечить наведеному та ТД. Так, відповідно до додатку 1 ТД: Порівняння технічних характеристик буде здійснюватись за нормативними показниками. При цьому назва запропонованої продукції в пропозиції має відповідати продукції зазначеній в паспортах (сертифікатах) якості та інших нормативних документах та документах від виробника поданих для участі у процедурі закупівлі, в тому числі на підтвердження відповідності технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі.
Просимо внести зміни до п.3.1., привівши його у відповідність до специфіки товару та вимогам ТД (або підтвердити такі зміни при укладанні договору з переможцем)
3.1. Постачальник гарантує якість Товару у цілому. Якість Товару, що постачається повинна відповідати нормативній технічній документації виробника нормативним документам, діючим в Україні стандартам і підтверджуватися супроводжуючими Товар документами, передбаченими чинним законодавством і має відповідні сертифікати якості або паспортам якості або іншим аналогічним документам виробника, що підтверджують якість.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник! Дякуємо за Вашу активну зацікавленість нашою закупівлею. Ваше зауваження розглянуто та приведено до відповідності.
Щодо приведення санкцій у відповідність до законодавства
Дата подання: 06 червня 2023 13:45
Дата відповіді: 07 червня 2023 10:37
Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 7.3. За порушення строків поставки Постачальник зобов’язаний сплатити пеню у розмірі 10% від вартості непоставленого Товару за кожен день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 25 відсотків вказаної вартості. У випадку відмови Постачальника від виконання поставки за Договором, Постачальник зобов’язаний сплатити на користь Покупець штраф у розмірі 50 % непоставленого Товару.
Згідно зі статтею 233 ГК України у разі якщо належні до сплати штрафні санкції надмірно великі порівняно із збитками кредитора, суд має право зменшити розмір санкцій. При цьому повинно бути взято до уваги: ступінь виконання зобов'язання боржником; майновий стан сторін, які беруть участь у зобов'язанні; не лише майнові, але й інші інтереси сторін, що заслуговують на увагу. Якщо порушення зобов'язання не завдало збитків іншим учасникам господарських відносин, суд може з урахуванням інтересів боржника зменшити розмір належних до сплати штрафних санкцій.
Відповідно до частини третьої статті 551 ЦК України розмір неустойки може бути зменшений за рішенням суду, якщо він значно перевищує розмір збитків, та за наявності інших обставин, які мають істотне значення.
Цивільні та господарські відносини повинні ґрунтуватись на засадах справедливості, добросовісності, розумності, як складових елементів принципу верховенства права. Наявність у кредитора можливості стягувати із боржника надмірні грошові суми як неустойку спотворює її дійсне правове призначення, оскільки із засобу розумного стимулювання боржника виконувати основне зобов`язання неустойка перетворюється на несправедливо непомірний тягар для боржника та джерело отримання невиправданих додаткових прибутків кредитором.
Аналогічна правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 06.11.2018 у справі № 913/89/18, від 04.12.2018 у справі № 916/65/18, від 03.07.2019 у справі №917/791/18, від 22.10.2019 у справі № 904/5830/18.
Ст. 231 ГК України визначає розмір санкцій при простроченні виконання зобов'язань, тож просимо привести у відповідність п. 7.3. договору та викласти його в редакції бо підтвердити таку зміну при укладанні з переможцем:
7.3.У разі затримки поставки Товару Постачальник сплачує Покупцю пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. У випадку необґрунтованої відмови Постачальника з його вини від виконання поставки за Договором, Постачальник зобов’язаний сплатити на користь Покупець штраф у розмірі 30 % непоставленого Товару.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник! Дякуємо за Вашу зацікавленість нашою закупівлею. Ми впевнені, що всі Учасники відповідальні та належним чином виконуватимуть свої зобов’язання тому пункт п. 7.3. не буде задіяний та носитиме лише інформаційний характер. Але враховуючи існування на території України надзвичайних обставин та приведення умов до чинного законодавства наведене доповнення та зміни до договору можливі при укладанні договору з переможцем відкритих торгів шляхом укладення додаткової угоди.
Щодо деталізації форс-мажору в умовах триваючої агресії рф проти України
Дата подання: 06 червня 2023 13:47
Дата відповіді: 07 червня 2023 09:46
Шановний Замовнику!
Зважаючи, що договір укладається під час триваючої військової агресії рф проти України, задля уникнення можливих непорозумінь між сторонами та однакового розуміння ними умов співпраці пропонуємо конкретизувати в цій частині умови форс-мажору щодо російської агресії проти України, як такі, що можуть застосовуватися до сторін виключно щодо обставин, які настали після укладання договору та за їх безпосереднього впливу на можливість сторони виконувати зобов'язання.
Пропонуємо доповнити договір або підтвердити таке доповнення при укладанні з переможцем:
8.5. Сторони ознайомлені з обставинами, які Торгово-промислова палата України своїм листом від 28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1 засвідчує як форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), а саме: військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та погоджуються з тим, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки (ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування Товару, сировини, при інших обставинах непереборної сили (ракетні, артилерійські, інші обстріли), тощо) вважається форс-мажорною обставиною для цілей виконання Договору за одночасного настання умов:
- вони безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов’язання за Договором;
- настали після укладання Договору;
- підтверджуються відповідними доказами.
Сторони погодили, що надання документу Торгово-промислової палати України для доведення визначених вище обставин (форс-мажору) не вимагається, попередження про такі обставини може бути здійснено поштою, електронною поштою, месенджерами, будь-яким іншим доступним засобом зв'язку (у такому випадку з подальшим письмовим підтвердженням).
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник! Компетентними органами виступають Торгово-промислова палата та її регіональні представництва, які видають сертифікати про обставини непереборної сили протягом семи днів з дня звернення відповідного суб'єкта. Однак це є можливим, лише в разі реального існування та належного підтвердження причинно-наслідкового зв'язку між дією форс-мажорних обставин і неможливістю виконання зобов'язання.
Існування на території України надзвичайних обставин, а саме - введення воєнного стану, що неодмінно впливає на спроможність своєчасного ведення розрахунків та обмежує безперешкодне провадження господарської діяльності, є загальновідомим та нормативно врегульованим. При наявності реальної можливості письмово повідомляйте про настання форс-мажорних обставин за процедурою, яка передбачена умовами договору.
Наведене доповнення до п 8.5 договору можливе в разі потреби при укладанні договору з переможцем відкритих торгів шляхом підписання додаткової угоди.
Існування на території України надзвичайних обставин, а саме - введення воєнного стану, що неодмінно впливає на спроможність своєчасного ведення розрахунків та обмежує безперешкодне провадження господарської діяльності, є загальновідомим та нормативно врегульованим. При наявності реальної можливості письмово повідомляйте про настання форс-мажорних обставин за процедурою, яка передбачена умовами договору.
Наведене доповнення до п 8.5 договору можливе в разі потреби при укладанні договору з переможцем відкритих торгів шляхом підписання додаткової угоди.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2023 00:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" |
450 000,00
UAH з ПДВ
|
450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" #32318370 |
Переможець |
450 000,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2023 11:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2023 11:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 червня 2023 08:18
|
Додаткова 1.pdf | зміни до договору |
27 червня 2023 08:16
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2023 17:07
|
Договір 392.pdf | укладений |
26 червня 2023 17:05
|
Додаток 2 Адреси постачання.pdf | укладений |
26 червня 2023 17:05
|
Додаток 1 Специфікація.pdf | укладений |
26 червня 2023 17:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток 1 до Договору про закупівлю №392 від 26.06.2023 року. Доповнення в пункт 8.5 договору |
Номер договору про закупівлю: | 392 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |