Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний формату А4, поштові конверти - С6 СКЛ, С5 СКЛ та поштові пакети – С4 СКЛ, С4 СКЛ з розширенням за Кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» 2 Лота
Очікувана вартість
399 850,00 UAH
UA-2023-06-01-013970-a ● 6f6c4510e91e4027960bb9b9008792b1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Хмельницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 40108824 |
Місцезнаходження: | 29017, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Зарічанська, 7 |
Контактна особа: |
Губай Олександра Миколаївна +380382692436 Aleksandra.gubaj@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2023 19:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 399 850,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська, учасник надає переклад цього документу. Переклад повинен бути засвідченим підписом та печаткою (у разі використання) перекладача та підписом учасника. Розмір, вид та умови надання забезпечення пропозицій - забезпечення не вимагається, математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
01 червня 2023 19:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-01-013970-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 05 червня 2023 09:33
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2023-06-01-013970-a на закупівлю «Папір офісний формату А4» де Замовником виступає Головне управління Національної поліції в Хмельницькій області.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-06-01-013970-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-06-01-013970-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 червня 2023 14:14
Шановний учаснику! Розглянувши Вашу вимогу щодо дискримінаційних параметрів встановлених Замовником до предмета закупівлі повідомляємо наступне. Замовником визначено предмет закупівлі виходячи з потреб Замовника та його технічні характеристики у відповідності з нормами ст. 22, 23, Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому Замовником дотримано принципи публічних закупівель в частині недискримінації учасників.
В Додатку № 2 «Технічне завдання інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» щодо Лоту 1 за Кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір офісний формату А4) про проведення відкритих торгів з особливостями, замовником зазначені наступні технічні характеристики предмету закупівлі:
Папір офісний формату А4 80г/м2, 500 аркушів, 1666 пачок (Папір для друку: Формат: А4 (210*297мм); Щільність(вага, маса) (ISO 536): від 80г/м² , Білизна ( ISO 11475): від 161%; Непрозорість (ISO 2471): від 92%, Товщина ( ISO 534): від 103 мк.; Вологість ( ISO 287): від 4,6 до 4,8 %, Кількість аркушів у пачці: 500 аркушів. Вимоги до матеріалу: білий
(без застосування хлору), чистоцелюлозний, ксерографічний, не крейдований.
Білизна паперу – це здатність паперу відбивати світло рівномірно у всіх напрямках. Цей показник забезпечує контраст між зображенням і папером, що полегшує сприйняття інформації. Непрозорість паперу – це показник того, наскільки сам папір перешкоджає просвічуванню друкарського зображення, нанесеного із зворотної сторони аркушу, на його лицьову сторону. Цей показник особливо важливий при двосторонньому друкуванні/копіюванні, коли друк наноситься з обох боків аркуша паперу.
Зазначені показники встановлювались Замовником виключно з метою закупівлі якісного паперу для потреб структурних підрозділів установи. Слід зазначити, що кожна із зазначених характеристика має суттєве значення для якості паперу, яка в свою чергу впливає на якість виготовлених документів, а також забезпечує кращу працездатність офісної техніки та економію коштів на її обслуговування. В Додатку № 2 «Технічне завдання інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» щодо Лоту 1 за Кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір офісний формату А4) відсутні посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку, Замовником зазначені технічні характеристики предмету закупівлі, тобто передбачена можливість для Учасників надавати будь-яку торгівельну марку паперу. На ринку паперової продукції достатньо виробників паперу та їх торгівельних марок, які виготовляють продукцію із зазначеними характеристиками.
Під час моніторингу відповідного ринку встановлено ряд інших виробників, які виробляють папір згідно встановлених Замовником параметрів, а саме:
- Mаestro Standart+;
- BASIC COPY PAPER;
- NEXO PREMIUM КЛАС;
- Multioffice.
Таким чином, доводи щодо дискримінаційних вимог до Учасників закупівлі паперу є безпідставними, а вимога щодо зміни характеристик паперу, недоцільною, адже такі зміни суттєво вплинуть на якість паперу та умови експлуатації оргтехніки.
В Додатку № 2 «Технічне завдання інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» щодо Лоту 1 за Кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір офісний формату А4) про проведення відкритих торгів з особливостями, замовником зазначені наступні технічні характеристики предмету закупівлі:
Папір офісний формату А4 80г/м2, 500 аркушів, 1666 пачок (Папір для друку: Формат: А4 (210*297мм); Щільність(вага, маса) (ISO 536): від 80г/м² , Білизна ( ISO 11475): від 161%; Непрозорість (ISO 2471): від 92%, Товщина ( ISO 534): від 103 мк.; Вологість ( ISO 287): від 4,6 до 4,8 %, Кількість аркушів у пачці: 500 аркушів. Вимоги до матеріалу: білий
(без застосування хлору), чистоцелюлозний, ксерографічний, не крейдований.
Білизна паперу – це здатність паперу відбивати світло рівномірно у всіх напрямках. Цей показник забезпечує контраст між зображенням і папером, що полегшує сприйняття інформації. Непрозорість паперу – це показник того, наскільки сам папір перешкоджає просвічуванню друкарського зображення, нанесеного із зворотної сторони аркушу, на його лицьову сторону. Цей показник особливо важливий при двосторонньому друкуванні/копіюванні, коли друк наноситься з обох боків аркуша паперу.
Зазначені показники встановлювались Замовником виключно з метою закупівлі якісного паперу для потреб структурних підрозділів установи. Слід зазначити, що кожна із зазначених характеристика має суттєве значення для якості паперу, яка в свою чергу впливає на якість виготовлених документів, а також забезпечує кращу працездатність офісної техніки та економію коштів на її обслуговування. В Додатку № 2 «Технічне завдання інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» щодо Лоту 1 за Кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір офісний формату А4) відсутні посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку, Замовником зазначені технічні характеристики предмету закупівлі, тобто передбачена можливість для Учасників надавати будь-яку торгівельну марку паперу. На ринку паперової продукції достатньо виробників паперу та їх торгівельних марок, які виготовляють продукцію із зазначеними характеристиками.
Під час моніторингу відповідного ринку встановлено ряд інших виробників, які виробляють папір згідно встановлених Замовником параметрів, а саме:
- Mаestro Standart+;
- BASIC COPY PAPER;
- NEXO PREMIUM КЛАС;
- Multioffice.
Таким чином, доводи щодо дискримінаційних вимог до Учасників закупівлі паперу є безпідставними, а вимога щодо зміни характеристик паперу, недоцільною, адже такі зміни суттєво вплинуть на якість паперу та умови експлуатації оргтехніки.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 Код ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір офісний формату А4) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 500,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1666 паков
Папір офісний формату А4
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, Місце поставки товару буде надано Замовником при укладенні договору.
Дата доставки:
31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2023 19:11 |
Додаток _ 5 Лист-згода (1).docx |
01 червня 2023 19:11 |
Додаток _ 4 (Форма пропозиції) _ зміни.docx |
01 червня 2023 19:11 |
Додаток 3.docx |
01 червня 2023 19:11 |
Додаток _2 - Технічні_ якісні характеристики Лот 1_ _ копія.doc |
01 червня 2023 19:11 |
Додаток _1 .docx |
01 червня 2023 19:11 |
Тендерна документація (52) (5).docx |
01 червня 2023 19:11 |
Оголошення .doc |
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-01-013970-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 05 червня 2023 09:33
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2023-06-01-013970-a на закупівлю «Папір офісний формату А4» де Замовником виступає Головне управління Національної поліції в Хмельницькій області.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-06-01-013970-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-06-01-013970-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 червня 2023 14:14
Шановний учаснику! Розглянувши Вашу вимогу щодо дискримінаційних параметрів встановлених Замовником до предмета закупівлі повідомляємо наступне. Замовником визначено предмет закупівлі виходячи з потреб Замовника та його технічні характеристики у відповідності з нормами ст. 22, 23, Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому Замовником дотримано принципи публічних закупівель в частині недискримінації учасників.
В Додатку № 2 «Технічне завдання інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» щодо Лоту 1 за Кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір офісний формату А4) про проведення відкритих торгів з особливостями, замовником зазначені наступні технічні характеристики предмету закупівлі:
Папір офісний формату А4 80г/м2, 500 аркушів, 1666 пачок (Папір для друку: Формат: А4 (210*297мм); Щільність(вага, маса) (ISO 536): від 80г/м² , Білизна ( ISO 11475): від 161%; Непрозорість (ISO 2471): від 92%, Товщина ( ISO 534): від 103 мк.; Вологість ( ISO 287): від 4,6 до 4,8 %, Кількість аркушів у пачці: 500 аркушів. Вимоги до матеріалу: білий
(без застосування хлору), чистоцелюлозний, ксерографічний, не крейдований.
Білизна паперу – це здатність паперу відбивати світло рівномірно у всіх напрямках. Цей показник забезпечує контраст між зображенням і папером, що полегшує сприйняття інформації. Непрозорість паперу – це показник того, наскільки сам папір перешкоджає просвічуванню друкарського зображення, нанесеного із зворотної сторони аркушу, на його лицьову сторону. Цей показник особливо важливий при двосторонньому друкуванні/копіюванні, коли друк наноситься з обох боків аркуша паперу.
Зазначені показники встановлювались Замовником виключно з метою закупівлі якісного паперу для потреб структурних підрозділів установи. Слід зазначити, що кожна із зазначених характеристика має суттєве значення для якості паперу, яка в свою чергу впливає на якість виготовлених документів, а також забезпечує кращу працездатність офісної техніки та економію коштів на її обслуговування. В Додатку № 2 «Технічне завдання інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» щодо Лоту 1 за Кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір офісний формату А4) відсутні посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку, Замовником зазначені технічні характеристики предмету закупівлі, тобто передбачена можливість для Учасників надавати будь-яку торгівельну марку паперу. На ринку паперової продукції достатньо виробників паперу та їх торгівельних марок, які виготовляють продукцію із зазначеними характеристиками.
Під час моніторингу відповідного ринку встановлено ряд інших виробників, які виробляють папір згідно встановлених Замовником параметрів, а саме:
- Mаestro Standart+;
- BASIC COPY PAPER;
- NEXO PREMIUM КЛАС;
- Multioffice.
Таким чином, доводи щодо дискримінаційних вимог до Учасників закупівлі паперу є безпідставними, а вимога щодо зміни характеристик паперу, недоцільною, адже такі зміни суттєво вплинуть на якість паперу та умови експлуатації оргтехніки.
В Додатку № 2 «Технічне завдання інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» щодо Лоту 1 за Кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір офісний формату А4) про проведення відкритих торгів з особливостями, замовником зазначені наступні технічні характеристики предмету закупівлі:
Папір офісний формату А4 80г/м2, 500 аркушів, 1666 пачок (Папір для друку: Формат: А4 (210*297мм); Щільність(вага, маса) (ISO 536): від 80г/м² , Білизна ( ISO 11475): від 161%; Непрозорість (ISO 2471): від 92%, Товщина ( ISO 534): від 103 мк.; Вологість ( ISO 287): від 4,6 до 4,8 %, Кількість аркушів у пачці: 500 аркушів. Вимоги до матеріалу: білий
(без застосування хлору), чистоцелюлозний, ксерографічний, не крейдований.
Білизна паперу – це здатність паперу відбивати світло рівномірно у всіх напрямках. Цей показник забезпечує контраст між зображенням і папером, що полегшує сприйняття інформації. Непрозорість паперу – це показник того, наскільки сам папір перешкоджає просвічуванню друкарського зображення, нанесеного із зворотної сторони аркушу, на його лицьову сторону. Цей показник особливо важливий при двосторонньому друкуванні/копіюванні, коли друк наноситься з обох боків аркуша паперу.
Зазначені показники встановлювались Замовником виключно з метою закупівлі якісного паперу для потреб структурних підрозділів установи. Слід зазначити, що кожна із зазначених характеристика має суттєве значення для якості паперу, яка в свою чергу впливає на якість виготовлених документів, а також забезпечує кращу працездатність офісної техніки та економію коштів на її обслуговування. В Додатку № 2 «Технічне завдання інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» щодо Лоту 1 за Кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір офісний формату А4) відсутні посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку, Замовником зазначені технічні характеристики предмету закупівлі, тобто передбачена можливість для Учасників надавати будь-яку торгівельну марку паперу. На ринку паперової продукції достатньо виробників паперу та їх торгівельних марок, які виготовляють продукцію із зазначеними характеристиками.
Під час моніторингу відповідного ринку встановлено ряд інших виробників, які виробляють папір згідно встановлених Замовником параметрів, а саме:
- Mаestro Standart+;
- BASIC COPY PAPER;
- NEXO PREMIUM КЛАС;
- Multioffice.
Таким чином, доводи щодо дискримінаційних вимог до Учасників закупівлі паперу є безпідставними, а вимога щодо зміни характеристик паперу, недоцільною, адже такі зміни суттєво вплинуть на якість паперу та умови експлуатації оргтехніки.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2023 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ" |
248 234,00
UAH з ПДВ
|
223 244,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОРВЕТ" |
224 810,04
UAH з ПДВ
|
223 210,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
244 402,20
UAH з ПДВ
|
229 908,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОРВЕТ" #21337459 |
Переможець |
223 210,68
UAH з ПДВ
|
12 червня 2023 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 12:11
|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2023 18:42
|
Договір № 869 від 20.06.2023 | зміни до договору |
20 червня 2023 18:40
|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2023 18:12
|
Договір № 869 від 20.06.2023 | укладений |
20 червня 2023 18:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовником під час оприлюднення договору про закупівлю було допущено помилку, а саме оприлюднено неправильний файл, у зв’язку з чим договір про закупівлю не було оприлюднено. Процедура закупівлі знаходиться на стадії “Завершена”, і в замовника на даному етапі відсутня технічна можливість видалити помилково завантажений файл та замінити його договором про закупівлю. У зв’язку з цим замовником прийнято рішення оприлюднити договір про закупівлю через функціонал для оприлюднення додаткових угод шляхом обрання підстави для внесення змін до договору про закупівлю “покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю”. Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, яке сформується в електронній системі закупівель, вирішено вважати недійсним |
Номер договору про закупівлю: | 869 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 869 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |