ЗВІТ

про результати проведення процедури закупівлі
UA-2023-06-01-011954-a
Дата формування звіту: 13 червня 2023


Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ЗАПОРІЖМІСЬКСВІТЛО"
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Ідентифікаційний код замовника в ЄДР: 03345076
Місцезнаходження замовника: 69032, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Південне шосе, буд. 7
Вид предмета закупівлі: Товари
Назва предмета закупівлі: Код ДК 021:2015: 32260000-3 Обладнання для передавання даних (обладнання для місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення територіальної громади міста Запоріжжя)
Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015:32260000-3: Обладнання для передавання даних

Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг
КОНТРОЛЕР, у складі: Блок контролера СВТ.ЕМ для керування сиреною Силовий блок запуску СВТ Система зв’язку: Модуль радіо- зв’язку VHF Антена з кабелем Бокси, кріплення, комплектом Роутер з підтримкою LTE ДК 021:2015: 32260000-3 — Обладнання для передавання даних 5 штуки 69032, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Південне шосе, 7 до 31 грудня 2023

Вид закупівлі: Процедура
Умови оплати:
Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на умовах відстрочення платежу протягом 7 банківських днів з дня отримання Замовником фінансування на предмет даного Договору на свій рахунок, після передачі Товару у власність Замовника, при умові отримання від Постачальника документів, передбачених Договором, та документів, що стосуються Товару, які передбачені цим Договором. В разі здійснення оплати за рахунок коштів підприємства розрахунки здійснюються на умовах відстрочення платежу протягом 7 банківських днів після передачі Товару у власність Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування – розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 банківських днів після отримання Замовником фінансування на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. Допускається відстрочення платежу оплати за фактом поставленого товару на 60 календарних днів. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі: 01 червня 2023 16:12
Кількість учасників закупівлі: 0

Найменування учасників процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) Ціна пропозицій учасника до початку аукціону (ціна пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі) Ціна пропозицій учасника після закінчення аукціону Інформація про наявність і відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 цього Закону

Дата оприлюднення повідомлення про намір укласти договір:
Підстави для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю, у разі якщо в результаті проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі не було укладено договір про закупівлю:
неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме невідповідність технічних вимог предмету закупівель.
Дата укладення договору про закупівлю: Відсутні
Сума, визначена в договорі про закупівлю: Відсутні
Найменування учасника, з яким укладено договір про закупівлю: Відсутні
Місцезнаходження учасника, з яким укладено договір про закупівлю: Відсутні
Інформація про субпідрядника (у разі залучення до виконання робіт або надання послуг): Відсутня
Ідентифікатор договору: Відсутній
Застосовані критерії оцінки: Ціна - 100%