Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ ХОРОШЕВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 03189660 |
Місцезнаходження: | 62466, Україна , Харківська обл., смт Хорошеве, вул. Сонячна, 2 |
Контактна особа: |
Зуб Микола Миколайович +380675770163 zubm999@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2023 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 385 960,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 578,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує вартість кожної поставленої партії (товару) по безготівковому розрахунку протягом 30 банківських днів з дати постачання. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2023 16:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2023 16:04 |
ТД молоко 2023.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-18-000075 ● 4b81ec7ef92047e8b68907d9918bcc14
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2023 21:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.07.2023 № 168
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 17.07.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 18.07.2023 № 168
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
16 UA-2023-06-01-011710-a 01.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-20 13:20:27
Запит про надання пояснень
Керівнику
КУ ХОРОШЕВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Молоко коров’яче пастеризоване 2,5%-2,6% жирності; молоко згущене 8,5% без рослинних домішок, код за ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-01-011710-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. На підставі чого Вами укладено Договір про закупівлю від 03.07.2023 року № 170/23-Т, умови якого не відповідають умовам тендерної пропозиції учасника – переможця ФОП Кандубіна А.В., в частині невідповідності нeoбхiдним тeхнiчним, якicним тa кiлькicним хapaктepиcтикaм, а саме: в Додатку 5 зазначено Графік поставки: два рази на тиждень з 08-00 до 13-00 год, а в пункті 5.1 розділу V Договору : «Поставка: 1 раз на тиждень - з 08-00 до 13-00?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-25 12:56:53
Протокол
Державною аудиторською службою України Північно-східним офісом Держаудитслужби (далі — Орган державного фінансового контролю) 18.07.2023 року наказом №168 було розпочато процедуру моніторингу закупівлі молока коров’ячого пастеризованого 2,5% - 2,6% жирності; молока згущеного 8,5% без рослинних домішок (код ДК 021:2015 – 15510000-6 молоко та вершки) проведеного КУ Хорошевський геріатричний пансіонат. На Ваш запит протягом трьох робочих днів з дня його оприлюднення надаємо наступні пояснення:
Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Обґрунтування розміру витрат визначалося розміром бюджетного призначення встановленого кошторисом. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначалося відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» та у відповідності до вимог ДСТУ, ТУ України. Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі визначалася за методикою, яка передбачена наказом №275 від 18.02.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін, а саме за результатами пошуку, збору та аналізу загальнодоступної цінової інформації (моніторинг середньоринкових цін на молоко коров’яче пастеризоване 2,5%-2,6% жирності та молоко згущене 8,5% без рослинних домішок при плануванні відповідної закупівлі).
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) забезпечується головними розпорядниками бюджетних коштів (розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктами господарювання державного сектору економіки.
КУ Хорошевський геріатричний пансіонат створена Харківською обласною радою і діє на основі комунальної власності територіальної громади та є неприбутковою установою, та виступає одержувачем бюджетних коштів, оскільки використовує вже розподілені грошові кошти. Крім того, КУ Хорошевський геріатричний пансіонат відсутня у Реєстрі (переліку) суб`єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об`єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків, розміщеному на офіційному веб-сайті Фонду державного майна України.
Отже, КУ Хорошевський геріатричний пансіонат не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктом господарювання державного сектору економіки, відтак і не належить до переліку суб`єктів господарювання, на яких розповсюджуються вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 щодо оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту, проте Замовник за власним бажанням розмістив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті в мережі Інтернет за адресою: https://xoroshevo.com.ua/2023/03/27/%d1%96%d0%bd%d1%84%d0%be%d1%80%d0%bc%d0%b0%d1%86%d1%96%d1%8f-%d1%89%d0%be%d0%b4%d0%be-%d0%b7%d0%b0%d0%ba%d1%83%d0%bf%d1%96%d0%b2-2023-%d1%80%d0%be%d0%ba%d1%83/
Щодо укладеного договору
В проекті договору викладеному в додатку 2 тендерної документації Замовником було допущено механічну (технічну) помилку, щодо графіку поставки - 1 раз на тиждень, про що було складено протокол уповноваженої особи, відповідно до якого вірними вважається графік поставки викладений у додатку 5 тендерної документації. До договору про закупівлю від 03.07.2023 року № 170/23-Т було складено додаткову угоду від 24.07.2023 року про виправлення технічної помилки в пункті 5.1. розділу 5 цього договору, а саме: поставка товару здійснюється 2 рази на тиждень – з 08-00 до 13-00. Поставка товару Постачальником здійснюється не пізніше двох календарних днів з дня надання Замовником заявки Постачальнику. Таким чином умови договору про закупівлю від 03.07.2023 року № 170/23-Т відповідають умовами тендерної пропозиції учасника ФОП Кандубіної А.В.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державною аудиторською службою України Північно-східним офісом Держаудитслужби (далі — Орган державного фінансового контролю) 18.07.2023 року наказом №168 було розпочато процедуру моніторингу закупівлі молока коров’ячого пастеризованого 2,5% - 2,6% жирності; молока згущеного 8,5% без рослинних домішок (код ДК 021:2015 – 15510000-6 молоко та вершки) проведеного КУ Хорошевський геріатричний пансіонат. За результатами проведеного моніторингу були встановлено, що тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону, а саме встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 в тендерній документації Замовника не зазначено такі відомості як посада посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. При цьому в тендерній документації на закупівлю молока коров’ячого пастеризованого 2,5% - 2,6% жирності; молока згущеного 8,5% без рослинних домішок в п. 2.3. «посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками» розділу «Загальні положення» вказано - уповноважена особа Микола Миколайович ЗУБ, вул. Сонячна, 2, смт. Хорошеве, Харківський р-н, Харківська обл., 62466, Телефон: (067) 577-01-63, Е-mail: zubm999@gmail.com, натомість Орган державного фінансового контролю зазначає, що у Національному класифікаторі України «Класифікатор професій ДК 003:2010», затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327 із змінами, така посада як «уповноважена особа» відсутня. Звертаємо Вашу увагу на те, що Органом державного фінансового контролю вже було поведено моніторинг інших закупівель Замовника (UA-2023-01-04-003174-a; UA-2022-12-28-005006-a), де в тендерній документації також була зазначена посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками - уповноважена особа Микола Миколайович ЗУБ. При цьому за результатом проведених моніторингів вказаних закупівель Органом державного фінансового контролю порушень такого характеру зафіксовано не було. З огляду на викладене та керуючись висновками проведеного моніторингу Замовником здійснено інші заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме буде організовано проходження уповноваженою особою замовника додаткового навчання з питань публічних закупівель.
2023-08-01 14:45:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КАНДУБІНА А.В. |
385 000,00
UAH з ПДВ
|
385 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП КАНДУБІНА А.В. #2821319261 |
Переможець |
385 000,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2023 14:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 15:50
|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2023 13:01
|
Протокол 33.23.pdf | зміни до договору |
25 липня 2023 13:00
|
Додаткова угода1 дог.170.23-Т.pdf | зміни до договору |
25 липня 2023 13:00
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2023 11:54
|
Протокол 41.23в.pdf | укладений |
04 липня 2023 11:52
|
дог.170.23-Т.pdf | зміни до договору |
04 липня 2023 11:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з технічною (механічною) помилкою |
Номер договору про закупівлю: | 170/23-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |