Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42641417 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49 |
Контактна особа: |
Ковтун Олеся Григорівна 0487958918 OLESYAKOVTUN2@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2023 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 265 217 318,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 652 173,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі: її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія має відповідати вимогам постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та бути оформленою відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації.Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає – 2 000 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію.Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання /надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника(Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації..... |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2000000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Одеського району
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Детально зазначено у проекті договору | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2023 14:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2023 14:11 |
Проект договору НР.docx | |
07 червня 2023 14:11 |
Перелік змін .docx | |
07 червня 2023 14:11 |
НР ТД_ПР Одеський .docx | |
01 червня 2023 16:01 |
Проект договору .docx | |
01 червня 2023 16:01 |
ТД_ПР Одеський .docx |
07 червня 2023 14:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 червня 2023 14:11 |
Проект договору НР.docx
|
|||
07 червня 2023 14:11 |
Перелік змін .docx
|
|||
07 червня 2023 14:11 |
НР ТД_ПР Одеський .docx
|
|||
01 червня 2023 16:01 |
Проект договору .docx
|
|||
01 червня 2023 16:01 |
ТД_ПР Одеський .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі»- Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Окрім того в кінці ч. III. Інші документи, Додатку 3до тендерної документації є виноска, відповідно до якої зазначено, що Учасник самостійно обирає яку інформацію вказувати, в залежності від того, що саме відповідає дійсності.
Тобто, в даному випадку учасник повинен керуватися чинним законодавством України та надати всі підтверджуючі документи, в тому числі фінансову звітність за минулий період.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-02-000026 ● e625f1dcd8a54396ac2d02fdaadbbe6e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2023 14:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.08.2023 № 233
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2023-06-01-011648-a 01.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-14 16:34:22
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Одеського району» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-01-011648-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. В додатку 5.1 до тендерної документації зазначені ціни на основні матеріальні ресурси з урахуванням ПДВ, транспортної складової та з урахуванням вагового коефіцієнту матеріального ресурсу, що відображає його питому вагу. Відповідно до пункту 3.5 проекту договору кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами призначені на компенсацію збільшення вартості матеріально-технічних ресурсів протягом строку надання послуг. Компенсація додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, відбувається на підставі порівняльної відомості, відповідно до переліку основних матеріальних ресурсів (додаток 5.1). В Додатку 5.1 зазначено, що ціни сформовано станом на травень 2023 року. Просимо надати розрахунок ціни на основні матеріальні ресурси без врахування транспортної складової та вагового коефіцієнту матеріального ресурсу, що відображає його питому вагу та надати документальне підтвердження зазначеного рівня цін на травень місяць або посилання на відповідний веб-ресурс.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-16 10:21:34
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 14.08.2023
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу по процедурі закупівлі: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Одеського району) що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-01-011648-a вирішено надати наступну відповідь:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у затвердженому дефектному акті складеному відповідно до додатку 5 Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, а види та перелік робіт відповідають вимогам ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання
Також якість послуг повинна відповідати законодавчо встановленим нормам, та здійснюватися відповідно, але не виключно, до діючих норм і правил у дорожньому будівництві, зокрема:
ДБН А.3.1-5-2016 Організація будівельного будівництва;
СОУ 45.2-00018112-028:2008 Забезпечення якості при будівництві, ремонті та експлуатаційному утриманні автомобільних доріг та мостових споруд;
НПАОП 63.21-1.01-09 Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг
П Г.1-218-113:2009 Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України;
ДСТУ 2587:2021 Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні;
ДСТУ 8751:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні;
ДСТУ 4036:2021 Безпека дорожнього руху. Вставки розмічальні дорожні. Загальні технічні вимоги;
ДСТУ 4100:2021 Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування;
ДСТУ 4241-2003 Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні та інформаційні табло зі змінною інформацією. Загальні технічні умови;
ДСТУ 7168:2010 Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні тимчасові. Загальні технічні умови;
ДСТУ 8751:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги;
ДСТУ Б В.2.3-10:2003 Споруди транспорту. Огородження дорожнє парапетного типу. Загальні технічні умови;
ДСТУ Б В.2.3-11:2004 Споруди транспорту. Огородження дорожнє перильного типу. Загальні технічні умови;
ДСТУ Б В.2.3-12:2004 Споруди транспорту. Огородження дорожнє металеве бар’єрного типу. Загальні технічні умови;
ДСТУ Б В.2.3-25:2009 Огородження дорожнє тросового типу. Загальні технічні умови;
СОУ 42.1-37641918-106:2013 (У частині методики визначення глибини вдавлювання штампу (додаток А) замінено з 01.04.2017 на ДСТУ Б В.2.7-319:2016) «Будівельні матеріали. Суміші асфальтобетонні та асфальтобетон литі. Технічні умови»
ДСТУ 8732:2017 Безпека дорожнього руху. Смуги шумові. Загальні технічні вимоги. Правила застосування;
«Рекомендацій з визначення місць термінового ремонту автомобільних доріг» (Р В.3.2 – 218 – 21476215 – 665:2006);
СОУ 42.1-37641918-128:2019 Настанова щодо приймання робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування.
Обґрунтування очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення.
Кошторисна вартість об’єкта Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Одеського району розрахована відповідно Настанови з визначення вартості будівництва, Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування та галузевих розрахунків витрат ресурсів на ремонтно-будівельні роботи на автомобільних дорогах загального користування.
2. Також надаємо скан документу сформованого станом на травень 2023р. а саме: розрахунок цін на основні матеріальні ресурси з ПДВ, без врахування транспортної складової та вагового коефіцієнту матеріального ресурсу.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Вивчивши висновок, прийнято рішення оприлюднити звіт про усунення порушень. До Договору 1-ПР/23 від 26.06.2023р. в пункт 3.2. розділу III. «Ціна Договору» замовником були внесені зміни Додатковою угодою №2 від 30.08.2023 р., що додається наступним файлом.
2023-08-31 11:34:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Сторони уклали додаткову угоду від 30.08.2023 № 2 до Договору від 26.06.2023 1-ПР/23 (змінено пункт 3.2)
2023-09-04 11:09:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 червня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
255 934 680,00
UAH з ПДВ
|
255 934 680,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
255 934 680,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2023 12:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 13:49
|
1ПР_23.pdf | укладений |
28 грудня 2023 13:49
|
1ПР_23.pdf | укладений |
28 грудня 2023 13:49
|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2023 14:26
|
Договір № 1_ПР_23 від 26.06.23р. ТОВ РОСТДОРСТРОЙ.pdf | укладений |
28 червня 2023 14:26
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 26 червня 2023 — 28 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | 1. Сторони спільно дійшли згоди розірвати договір № 1-ПР/23 від 26.06.2023р., укладений між Замовником та Виконавцем, відповідно до п.11.7., XI розділу «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» з моменту підписання цієї додаткової угоди. 2. Надання послуг та оплата за договором на момент розірвання складає - 0,00 грн. 3.У Сторін відсутні претензії щодо виконання зобов’язань за даним договором один до одного. 4 . Ця Угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення її печатками Сторін. 5. Ця Угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу - по одному для кожної із Сторін. |