Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відокремлений підрозділ "Шахта 1-3 "Новогродівська" Державного підприємства "Селидіввугілля" |
Код ЄДРПОУ: | 33621589 |
Місцезнаходження: | 85483, Україна , Донецька обл., Новогродівка, вулиця Шахтна, будинок 1 |
Контактна особа: |
Кареліна Тетяна Леонідівна 380623723731 snab.13novogrodovs@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2023 14:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 12 994 088,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 129 940,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43600000-9: Частини гірничодобувного та будівельного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Післяоплата протягом 180-ти календарних днів з моменту поставки | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2023 14:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2023 14:36 |
Тендерна документація запчастини до мех.комплексу КДДС.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-18-000040 ● 2bc6e8222ca34720a32e9acec180ac7d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2023 11:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.08.2023 № 43-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Олександр ЗАКУРІН
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2023-06-01-008909-a 01.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-28 16:01:01
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Частини гірничодобувного та будівельного обладнання», очікуваною вартістю 12 994 088,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-01-008909-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чи були дотримані переможцем – ТОВ ТД «КОНТРАКТ-ЕНЕРГО» вимоги частини другої статті 41 Закону, а саме «Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-30 14:26:57
Відповідь
1.Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі було визначено технічною документацією завода -виробника механічного кріплення . Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена шляхом проведення Замовником моніторинга згідно Наказу Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 р.
2. Переможцем закупівлі були дотримані всі вимоги тендерної документаціїї.
2.1. Право підписання договору про закупівлю переможець має на підставі Наказу, який додавался переможцем до документів,що підтверджують відповідність, до цієї закупівлі.
2.2. Згідно Статті 7 Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» в тендерної документації не вимогалось від учасників ліцензій чи дозволів на вровадження такого виду діяльності.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-29 15:22:12
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Частини гірничодобувного та будівельного обладнання», очікуваною вартістю 12 994 088,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-01-008909-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно підпункту 2.1. пункту 2 «Наявність документального підтвердження на продукцію (товар), який пропонується постачати» Додатку 4 до тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник має надати в складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності та/або сертифікат якості від виробника товару.
В тендерній пропозиції ТОВ ТД «КОНТРАКТ-ЕНЕРГО» надано довідку «6.3.2 Довідка_щодо надання паспорту», в якій зазначено, що предмет закупівлі не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
Просимо пояснити, на підставі яких нормативно-правових документів предмет закупівлі не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-01 12:51:26
Відповідь:
Згідно Декрету Кабінету Міністрів №46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» з 1 січня 2018 року припиняє своє існування Державна система сертифікації (УкрСЕПРО), що спрощує процедуру підтвердження якості продукції.
Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації.
За нормами Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124) не визначено норм щодо здійснення такої сертифікації в обов’язковому порядку. Загалом сертифікація в Україні не є обов’язковою ще з 1 січня 2018 року.
В складі тендерної документації Учасником було надано документи, а саме: лист від виробника продукції (а саме ТОВ «Укрспецналадка»), про гарантію постачання продукції у разі акцептування пропозиції ТОВ «ТД «КОНТРАКТ-ЕНЕРГО», як переможцю процедури закупівлі, оприлюдненої 01.06.2023 року на веб-порталі https://zakupki.prom.ua/, та надано копію зразку паспорту на гідродомкрат пересування саме від виробника продукції.
Розділом 5 Тендерної документації передбачено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи те, що тендерною документацію вимагався Сертифікат на продукцію, а Учасник не мав можливості його надати, тому що виробник надає на такий вид продукції саме паспорт, то Учасник надав відповідну довідку про надання іншого документу, та те, що пропонований ним товар своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-09-12 12:17:24
коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
В Специфікації до договору від 19.06.2023 № Т1/67-2023 зазначені частини до секції мех. крепі КДДС (яка є обладнанням), а всі позиції до неї є частинами цього обладнання.
Що з наведенного в договорі від 19.06.2023 № Т1/67-2023 вважається обаднанням?
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Прийняте рішення схвалити та впровадити в подальшій роботи заходи щодо усунення виявлених органом державного фінансового контролю порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а також недопущення таких порушень в подальшому.
2023-09-14 11:53:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОНТРАКТ-ЕНЕРГО" |
12 577 968,64
UAH з ПДВ
|
12 577 968,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОНТРАКТ-ЕНЕРГО" #33536263 |
Переможець |
12 577 968,64
UAH з ПДВ
|
12 червня 2023 09:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2023 10:58
|
Договір частини гірн.обл..pdf | укладений |
19 червня 2023 10:57
|