Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ПРОБІРКИ ТА ВИТРАТНИЙ МАТЕРІАЛ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЛАБОРАТОРНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ, 6 (шість) найменувань
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2023-06-01-008304-a ● 9d0091de04cb4a1d8b29acffb90d3e27
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Національний інститут фтизіатрії і пульмонології ім. Ф.Г. Яновського Національної академії медичних наук України" |
Код ЄДРПОУ: | 02011964 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вулиця Миколи Амосова, 10 |
Контактна особа: |
Богдан МАЄВСЬКИЙ +380442755666 02011964@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2023 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Закупівля здійснюється ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ЕЛЕКТРОННОГО АУКЦІОНУ відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за номером 1178 (в т.ч. із змінами).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 штуки
пробірка К2ЕДТА, 2 мл. (деталізований код товарної позиції за дк 021:2015 33192500-7 пробірки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Миколи Амосова, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43865 — Вакуумна пробірка для взяття зразків крові, з K2ЕDТА, IVD
4000 штуки
пробірка цитрат натрію 3,2%, 4,5 мл. (деталізований код товарної позиції за дк 021:2015 33192500-7 пробірки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Миколи Амосова, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 42585 — Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD
20000 штуки
пробірка активатор згортання + гель, 8 мл. (деталізований код товарної позиції за дк 021:2015 33192500-7 пробірки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Миколи Амосова, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 41128 — Пробірка вакуумна для взяття зразків крові IVD, з активатором згортання і гелем для розділення
3 упаковка
пробірка для зразків 6 мл. (деталізований код товарної позиції за дк 021:2015 33192500-7 пробірки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Миколи Амосова, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 46237 — Нестерильна пробірка
1 упаковка
реагентний флакон 25 мл. (деталізований код товарної позиції за дк 021:2015 33192500-7 пробірки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Миколи Амосова, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 42841 — Стерильний флакон для розчинів, багаторазовий
1 упаковка
комплект кюветних роторів (деталізований код товарної позиції за дк 021:2015 33194000-6 прилади та інструменти для переливання та вливання крові / розчинів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Миколи Амосова, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 61033 — Кювету для лабораторного аналізатора ІВД, багаторазового використання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | МОВА (МОВИ), ЯКОЮ (ЯКИМИ) ПОВИННІ ГОТУВАТИСЯ ТЕНДЕРНІ ПРОПОЗИЦІЇ – українська. В разі якщо тендерна пропозиція учасника подається на іншій ніж українська мова, то така пропозиція повинна супроводжуватись автентичним перекладом на українську мову. При цьому, визначальним є текст, викладений українською мовою. Власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адмін.одиниць, адреси, абревіатури, значення тех. характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська в документах, що входять до складу пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2023 14:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2023 14:17 |
1. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ | |
01 червня 2023 14:17 |
2. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ | |
01 червня 2023 14:17 |
3. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-01-008304-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 02 червня 2023 13:22
Вимога
01.06.2023 року Замовник оголосив закупівлю ПРОБІРКИ ТА ВИТРАТНИЙ МАТЕРІАЛ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЛАБОРАТОРНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ, 6 (шість) найменувань
Ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію. А саме відповідно Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них. Звертаємо Вашу увагу, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до медичних виробів (за позиціями №1-6), ВІДСУТНІ ВЗАГАЛІ ВИРОБНИКИ, які можуть ОДРАЗУ РАЗОМ запропонувати такі медичні вироби, ЖОДЕН ВИРОБНИК НЕ МАЄ ТАКИХ МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ САМЕ З ТАКИМИ СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ. Зокрема, дискримінаційними є наступні вимоги:
- Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції , пункт 6. Інформація про технічні,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підпункт 6.4. Технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі, № п/п 4-6.
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. 5, 20, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, просимо ВНЕСТИ ЗМІНИ до тендерної документації:
- Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції , пункт 6. Інформація про технічні,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підпункт 6.4. Технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі, № п/п 4-6 винести в окремий лот
Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ з аналогічних обставин (наявність дискримінаційних вимог) вже неодноразово приймав рішення. Зокрема надаємо Вам для огляду копії рішень АМКУ, якими було встановлено факт дискримінаційних вимог, а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації (копії рішень АМКУ додаються).
В разі незадоволення даної вимоги, залишаємо за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” .
Дякуємо за розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію. А саме відповідно Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них. Звертаємо Вашу увагу, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до медичних виробів (за позиціями №1-6), ВІДСУТНІ ВЗАГАЛІ ВИРОБНИКИ, які можуть ОДРАЗУ РАЗОМ запропонувати такі медичні вироби, ЖОДЕН ВИРОБНИК НЕ МАЄ ТАКИХ МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ САМЕ З ТАКИМИ СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ. Зокрема, дискримінаційними є наступні вимоги:
- Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції , пункт 6. Інформація про технічні,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підпункт 6.4. Технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі, № п/п 4-6.
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. 5, 20, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, просимо ВНЕСТИ ЗМІНИ до тендерної документації:
- Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції , пункт 6. Інформація про технічні,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підпункт 6.4. Технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі, № п/п 4-6 винести в окремий лот
Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ з аналогічних обставин (наявність дискримінаційних вимог) вже неодноразово приймав рішення. Зокрема надаємо Вам для огляду копії рішень АМКУ, якими було встановлено факт дискримінаційних вимог, а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації (копії рішень АМКУ додаються).
В разі незадоволення даної вимоги, залишаємо за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” .
Дякуємо за розуміння!
Скасована
Дата: 02 червня 2023 15:55
Причина: Помилково створена
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Реал Діагностик" |
296 901,77
UAH з ПДВ
|
296 901,77
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Реал Діагностик" #39231218 |
Переможець |
296 901,77
UAH з ПДВ
|
09 червня 2023 11:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2024 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 10:34
|
ДОДАТКОВА УГОДА №2 | зміни до договору |
19 січня 2024 10:33
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 11:59
|
ДОДАТКОВА УГОДА №1 | зміни до договору |
28 грудня 2023 11:57
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2023 11:42
|
ДОГОВІР № 15/06-01 | укладений |
15 червня 2023 11:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись підпунктом 8 пункту 11.5 розділу XI Договору та відповідно до пункту 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року за номером 1178 (зі змінами), враховуючи положення частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», досягли взаємної згоди продовжити його дію на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2024 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, а саме - до 29 лютого 2024 року. Умови цієї Додаткової угоди № 1 застосовуються з дня затвердження Замовнику в установленому законодавством України видатків на зазначені цілі. |
Номер договору про закупівлю: | 15/06-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись підпунктом 8 пункту 11.5 розділу XI Договору та відповідно до пункту 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року за номером 1178 (зі змінами), досягли взаємної згоди внести зміни до Договору та збільшити його загальну суму на 56 672 гривні 55 копійок (п'ятдесят шість тисяч шістсот сімдесят дві гривнi 55 копійок), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі укладеного в 2023 році. НОВА КІЛЬКІСТЬ для позиції товару за номером ОДИН – 20 450 штук, за номером три - 20 450 штук. НОВА СУМА (ЦІНА) ДОГОВОРУ = 353 574 гривні 32 копійки, в тому числі ПДВ – 23 131 гривня 03 копійки (триста п'ятдесят три тисячі п'ятсот сімдесят чотири гривнi 32 копійки, в тому числі ПДВ - двадцять три тисячі сто тридцять одна гривня 03 копійки). |
Номер договору про закупівлю: | 15/06-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |