Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
встановлення системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу) на об'єкті : КЗ"Центр надання соціальних послуг" Пятихатьскої міської рад
Очікувана вартість
597 773,00 UAH
UA-2023-06-01-007322-a ● 51bfc5ac61114b3aa8a07dc9b0d8501c
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ" ПЯТИХАТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44035514 |
Місцезнаходження: | 52100, Україна , Дніпропетровська обл., місто П'ятихатки, вулиця Олександрійська, будинок 177 |
Контактна особа: |
Олександр Білоткач +380675898952 centre.nsp@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2023 13:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2023 21:36 |
Початок аукціону: | 16 червня 2023 13:02 |
Початок аукціону: | 16 червня 2023 13:02 |
Очікувана вартість: | 597 773,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 977,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
встановлення системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу) на об'єкті : КЗ"Центр надання соціальних послуг" Пятихатьскої міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52100, Україна, Дніпропетровська область, Днипропетровська обл., Камьянський р-н, мисто Пьятихатки, вул.Олександрийська,177
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2023
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2023 11:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2023 11:17 |
ТД1.docx |
10 червня 2023 11:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
10 червня 2023 11:17 |
ТД1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ст. 17 Закону
Дата подання: 02 червня 2023 09:15
Дата відповіді: 02 червня 2023 09:56
"Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених ст. 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір в електронному вигляді (скан-копії) через електронну систему закупівель ProZorro з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення ЕЦП або КЕП." Оскільки закупівля проводиться з урахуванням Особливостей, то підстави визначені не ст.17 Закону, а п.47 Особливостей. І термін надання їх переможцем не 10 днів, а 4. Внесіть, будь ласка, зміни
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня , дякую змінили.
вартість закупівлі - з ПДВ чи без?
Дата подання: 02 червня 2023 09:21
Дата відповіді: 02 червня 2023 09:56
В системі вартість закупівлі зазначена "без ПДВ", а в Додатку 3 тендерної документації - "з ПДВ". Уточніть, будь ласка.
Відповідь: Доброго дня , вартість з ПДВ .
ліцензія відповідно до ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності"
Дата подання: 10 червня 2023 20:27
Дата відповіді: 12 червня 2023 12:33
після внесення змін в ТД, замовником була опублікована вимога:"10. Ліцензії на виконання робіт (надання послуг), відповідно до діючого законодавства, у тому числі: Статті 7, ЗУ "Про ліцензування видів господарської діяльності", ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" та ін. відповідно до діючого законодавства." По-перше, чому в множині - "ліцензії", якщо для надання послуг з предмету закупівлі достатньо однієї ліцензії? По-друге, ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" не має жодного відношення до даної закупівлі, як і будівельна ліцензія, оскільки, відповідно до ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" - "будівництво - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва", що як бачимо не відповідає предмету закупівлі. Єдина ліцензія, яку повинні мати учасники- це ліцензія на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Таким чином, внесіть зміни в зазначений пункт, виклавши його в наступній редакцїї: 10. Ліцензії на виконання робіт (надання послуг), відповідно до діючого законодавства, у тому числі: Статті 7, ЗУ "Про ліцензування видів господарської діяльності", Постанова КМУ від 23.11.2016 №852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
Шановний учаснику, зміни внесені не будуть, оскільки зазначена вимога не несе дискримінайційних характер, якщо на вашу думку, за для виконання робіт що є предметом закупівлі, не потрібна будівельна ліцензія, будь ласка надайте лист обгрунтування, чому така ліцензія не потрібна.
Шановний учаснику, зміни внесені не будуть, оскільки зазначена вимога не несе дискримінайційних характер, якщо на вашу думку, за для виконання робіт що є предметом закупівлі, не потрібна будівельна ліцензія, будь ласка надайте лист обгрунтування, чому така ліцензія не потрібна.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-01-007322-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШЕ УКРАЇНСЬКЕ АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:42951953
Дата подання: 02 червня 2023 10:44
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовник! У тендерній документації вами встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), (зокрема, - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель), норми частини третьої статті 5 Закону та положення частини четвертої статті 22 Закону, що призвело до порушення норм законодавства.
Вважаємо, що дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, є наступні умови тендерної документації (надалі – Документація).
Відповідно до тендерної документації Замовником зазначено наступне: Замовник прагне отримати послуги високої якості та відповідних об’ємів за конкурентною ціною, тому вимагає провести обов’язковий огляд об’єкту (надати підтвердження). По-перше, не зрозуміло для чого взагалі здійснювати виїзд представника Учасника на місце надання послуг. Задачею Замовника є доступно та зрозуміло сформулювати положення тендерної документації, у тому числі, згідно з ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлені вимоги змісту технічної специфікації. Тобто технічне завдання має бути викладено в тендерній документації таким чином, щоб кожний потенційний учасник, прочитавши їх, склав уявлення щодо обсягів надання послуг, що закуповуються, їх технічних та якісних характеристик, особливостей надання таких послуг, тощо.
По-друге, попередній виїзд представника Учасника на місце надання послуг, передбачає й спілкування та зустрічі представників учасників із представниками Замовника. Це може призвести до зловживань з боку Замовника, які можуть містити ознаки корупційних правопорушень (наприклад вимагати винагороду в будь-якій формі за сприяння в позитивному результаті розгляду пропозиції такого учасника), а також порушення положень Законів України «Про захист економічної конкуренції» та «Про публічні закупівлі». Зокрема, встановлені статтею 5 Закону такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що вимога щодо надання акту про огляд об’єкту в період до проведення аукціону є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників. На підставі зазначеного вимагаємо виключити дану вимогу з Документації.
Учасник має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Учасника.
У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог.
Звертаємо вашу увагу, що аналогічна ситуація вже була предметом розгляду Постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення наступної процедури закупівлі: ідентифікатор закупівлі:UA-2021-01-04-000377-b.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ" від 15 січня 2021 № UA-2021-01-04-000377-b.c3 щодо аналогічної ситуації, втановила:
«Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині».
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо, що дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, є наступні умови тендерної документації (надалі – Документація).
Відповідно до тендерної документації Замовником зазначено наступне: Замовник прагне отримати послуги високої якості та відповідних об’ємів за конкурентною ціною, тому вимагає провести обов’язковий огляд об’єкту (надати підтвердження). По-перше, не зрозуміло для чого взагалі здійснювати виїзд представника Учасника на місце надання послуг. Задачею Замовника є доступно та зрозуміло сформулювати положення тендерної документації, у тому числі, згідно з ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлені вимоги змісту технічної специфікації. Тобто технічне завдання має бути викладено в тендерній документації таким чином, щоб кожний потенційний учасник, прочитавши їх, склав уявлення щодо обсягів надання послуг, що закуповуються, їх технічних та якісних характеристик, особливостей надання таких послуг, тощо.
По-друге, попередній виїзд представника Учасника на місце надання послуг, передбачає й спілкування та зустрічі представників учасників із представниками Замовника. Це може призвести до зловживань з боку Замовника, які можуть містити ознаки корупційних правопорушень (наприклад вимагати винагороду в будь-якій формі за сприяння в позитивному результаті розгляду пропозиції такого учасника), а також порушення положень Законів України «Про захист економічної конкуренції» та «Про публічні закупівлі». Зокрема, встановлені статтею 5 Закону такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що вимога щодо надання акту про огляд об’єкту в період до проведення аукціону є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників. На підставі зазначеного вимагаємо виключити дану вимогу з Документації.
Учасник має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Учасника.
У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог.
Звертаємо вашу увагу, що аналогічна ситуація вже була предметом розгляду Постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення наступної процедури закупівлі: ідентифікатор закупівлі:UA-2021-01-04-000377-b.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ" від 15 січня 2021 № UA-2021-01-04-000377-b.c3 щодо аналогічної ситуації, втановила:
«Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині».
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 червня 2023 13:50
було внесено зміни до тендерної документацї в Додатку 5, протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 червня 2023 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" |
406 653,74
UAH з ПДВ
|
406 653,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" |
479 999,65
UAH з ПДВ
|
462 065,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Охорона Мастерс Сервіс |
480 000,00
UAH з ПДВ
|
462 066,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" |
592 455,60
UAH з ПДВ
|
585 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" #34774188 |
Очікує рішення |
406 653,74
UAH з ПДВ
|
16 червня 2023 13:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 червня 2023 20:49
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 22 червня 2023 17:39 |
Кінець періоду оскарження: | 03 липня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 03 липня 2023 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з неможливістю усунення порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: некоректно складено та оприлюдненно вимоги технічної специфікації та кваліфікаційних критеріїв до учасників. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень |
Документи:
22 червня 2023 17:39
|
Електронний підпис |
22 червня 2023 17:33
|
протокол 14.pdf |