Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Azithromycin, Ammonia, Amoxicillin and beta-lactamase inhibitor, Benzyl benzoate, Benzylpenicillin, Bisoprolol, Verapamil, Heparin, Fluconazole, Imipenem and cilastatin, Ipratropium bromide, Lidocaine, Mannitol, Moxifloxacin, Moxifloxacin, Naloxone, Bupivacaine, Omeprazole, Ofloxacin, Dexpanthenol, Prednisolone, Cefixime, Tranexamic acid, Insulin (human), Ferric oxide polymaltose complexes, Enoxaparin, Nitrofurantoin, Furosemide, Furosemide, Cefotaxime, Ceftazidime, Ciprofloxacin)
Очікувана вартість
2 276 000,00 UAH
UA-2023-06-01-005464-a ● 632dd2d26f2d43e7a7a9420d112e3654
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр радіаційного захисту населення міста Києва від наслідків Чорнобильської катастрофи" виконавчого органу київської міської Ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 21490652 |
Місцезнаходження: | 01004, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Пушкінська, будинок 40 |
Контактна особа: |
Недобор Тетяна Вадимівна 380996181656 Nedobortania@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2023 12:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 276 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 380,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” .
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 упаковка
Азимед таблетки, в/плів. обол. по 500 мг №3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кубанської України, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Azithromycin
30 упаковка
Аміаку розчин д/зовн. заст. 10 % по 40 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кубанської України, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ammonia
500 упаковка
Амоксил-К порошок для р-ну д/ін. по 1.2 г у флак. №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кубанської України, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Amoxicillin and beta-lactamase inhibitor
5 упаковка
Бензилбензоату емульсія н/ш 20 % по 50 г у флак.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кубанської України, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Benzyl benzoate
120 Флакон
Бензилпеніцилін порошок для р-ну д/ін. по 500000 ОД у флак.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кубанської України, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Benzylpenicillin
250 упаковка
Бісопрол таблетки по 5 мг №30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кубанської України, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Bisoprolol
10 упаковка
Верапаміл таблетки, в/плів. обол. по 40 мг №20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кубанської України, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Verapamil
50 упаковка
Гепарин розчин д/ін. 5000 МО/мл (25000 МО) по 5 мл №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кубанської України, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Heparin
286 упаковка
Дифлюзол капсули по 100 мг №7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кубанської України, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fluconazole
15 упаковка
Імібацид порошок для р-ну д/інф. по 500 мг/500 мг у флак. №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кубанської України, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Imipenem and cilastatin
100 упаковка
Іпратропіум інгаляція п/тиск., р-н 20 мкг/дозу по 200 доз (10 мл) у балон.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кубанської України, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ipratropium bromide
100 упаковка
Лідокаїну гідрохлорид розчин д/ін. 20 мг/мл по 2 мл №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кубанської України, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Lidocaine
5 Флакон
Маніт розчин д/інф. 15 % по 200 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кубанської України, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Mannitol
60 упаковка
Моксифлоксацин розчин д/інф. по 250 мл у флак. №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кубанської України, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Moxifloxacin
250 упаковка
Моксифлоксацин таблетки, в/о по 400 мг №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кубанської України, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Moxifloxacin
100 упаковка
Налоксон розчин д/ін. 0.4 мг/мл по 1 мл №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кубанської України, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Naloxone
200 упаковка
Новостезин розчин д/ін. 5 мг/мл по 5 мл №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кубанської України, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Bupivacaine
1000 упаковка
Омепразол капсули по 20 мг №30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кубанської України, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Omeprazole
300 упаковка
Офлоксацин розчин д/інф. 2 мг/мл по 100 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кубанської України, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ofloxacin
50 упаковка
Пантенол мазь 50 мг/г по 30 г у тубах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кубанської України, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Dexpanthenol
30 упаковка
Преднізолон розчин д/ін. 30 мг/мл по 1 мл №3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кубанської України, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Prednisolone
100 упаковка
Сорцеф таблетки, в/плів. обол. по 400 мг №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кубанської України, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Cefixime
200 упаковка
Трамікс розчин д/ін. 100 мг/мл по 5 мл №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кубанської України, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tranexamic acid
30 упаковка
Фармасулін H розчин д/ін. 100 МО/мл по 10 мл у флак. №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кубанської України, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Insulin (human)
17 упаковка
Феррофол таблетки жув. №30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кубанської України, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ferric oxide polymaltose complexes
400 упаковка
Фленокс розчин д/ін. 10000 анти-Ха МО/мл по 3 мл (30000 анти-Ха МО) у флак. №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кубанської України, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Enoxaparin
100 упаковка
Фурадонін таблетки по 100 мг №20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кубанської України, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Nitrofurantoin
1200 упаковка
Фуросемід розчин д/ін. 10 мг/мл по 2 мл №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кубанської України, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Furosemide
100 упаковка
Фуросемід таблетки по 40 мг №50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кубанської України, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Furosemide
400 упаковка
Цефотаксим порошок для р-ну д/ін. по 1 г у флак. №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кубанської України, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Cefotaxime
1000 упаковка
Цефтум порошок для р-ну д/ін. по 1 г у флак. №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кубанської України, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ceftazidime
100 упаковка
Ципрофлоксацин таблетки, в/о по 500 мг №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кубанської України, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ciprofloxacin
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2023 12:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2023 12:01 |
Проект договору.docx | |
01 червня 2023 12:01 |
ТД ЛІКИ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-01-005464-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТОМАШ", Код ЄДРПОУ:25184975
Дата подання: 01 червня 2023 16:50
Вимога, щодо усунення дискримінаційних вимог
Ознайомившись з тендерними вимогами закупівлі, нами було виявлено дискримінаційні вимоги до потенційних учасників:
- Дискримінаційні вимоги в тендерній документації на закупівлю Лікарських засобів, код згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника»: 33600000-6 – Фармацевтична продукція у вигляді об’єднання в неподільній частині предмету закупiвлi найменування різних МНН (міжнародних непатентованих назв, тобто унікальних найменувань діючої речовини лікарського засобу), серед котрих є такі, що не мають еквівалентів, тобто є «ексклюзивними» на ринку України та виробляються виключно одним виробником.
Відповідно до Державного реєстру лікарських засобів:
В Україні зареєстровано лише 1 препарат з МНН:
"Бензилпеніцилін (Benzylpenicillin)" в дозуванні " порошок для р-ну д/ін. по 500000 ОД у флак.". Виробник та заявник " ПАТ "Київмедпрепарат", Україна".
Підтвердженням цього є Державний реєстр лікарських засобів (за посиланням http://www.drlz.com.ua)
Предмет закупівлі та всі вимоги до нього визначені в Додатку 3 до тендерної документації, та предмет закупiвлi об'єднує 32 найменування лiкарських засобiв.
У Додатку 3 до ТД зазначено, що «8. Усі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, що є предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент"», що є суто формальним виконанням норм законодавства про публічні закупівлі.
Вiдповiдно до п. 4.2. роздiлу I ТД - Поділ на лоти не передбачено.
Вимоги до предмета закупівлі (Інформація про необхідні кількісні, технічні та якісні характеристики на закупівлю по предмету) зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Вiдповiдно до ч.2 ст.26 Закону України «Про публiчнi закупiвлi» кожен учасник має право подати тiльки одну тендерну пропозицiю (у тому числi до визначеної в тендернiй документації частини предмета закупiвлi (лота).
Тобто потенцiйний учасник в неподільній частині предмету закупiвлi повинен надати пропозицiю одночасно за BCIMA найменуваннями МНН (у кількості 32) та з дотриманням BCIX технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупiвлi, визначених замовником в Додатку 3 ТД.
Водночас, умовами ТД передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей (п. 3. розділу 5 ТД)
В той же час, Замовником об’єднано в неподільній частині предмету закупiвлi разом з найменуваннями лiкарських засобiв, що мають еквіваленти, найменування лікарського засобу, який не має еквівалентів, що штучно унеможливлює доступ учасників до відкритих торгів з особливостями на закупівлю фармацевтичної продукції та є необґрунтованим, оскільки пропозиція будь-якого з учасників, у тому числi нас, як потенційного Учасника, котрі не зможуть запропонувати певну «ексклюзивну» позицію, що включена до неподільної частини предмету закупiвлi, незалежно від можливості запропонувати всі інші позиції за конкурентними цінами, не будуть відповідати умовам документації та повинні бути відхилені Замовником відповідно до вищенаведених підстав.
Коли певні препарати об’єднані в один предмет закупiвлi або його частину, яка складається одразу з декількох позицій, за обставин, що хоча б один препарат в неподільній частині предмету закупiвлi може бути поставлений лише одним виробником, то виробники або дистриб'ютори інших товарів, що входять до предмету закупiвлi, не можуть взяти участь у торгах, не маючи змоги запропонувати Замовнику одночасно всі інші позиції i такі дії Замовника є свідомим обмеженням останнім кола потенційних учасників та конкуренції, чим, в тому числi, зменшується економія бюджетних коштів.
Зазначене свідчить, що тендерна документація викладена у такий спосіб, який не дає можливості потенційному Учаснику брати участь у процедурі закупiвлi, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку фармацевтичної продукції.
Вiдповiдно до Закону України «Про публiчнi закупiвлi» закріплено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зважаючи на наведені положення законодавства та викладені доводи вимоги, вважаємо, що дії Замовника в частині об'єднання в Єдиному предметі закупiвлi (неподільній частині) 6 найменувань різних позицій, серед котрих є ексклюзивні (такі, що не мають еквівалентів) - Бензилпеніцилін (Benzylpenicillin) в дозуванні порошок для р-ну д/ін. по 500000 ОД у флак, прямо порушує вимоги ст. 22 Закону України «Про публiчнi закупiвлi» та принципи здійснення закупiвель, визначених ст. 5 Закону України - недискримінацію учасників.
Отже, сформувавши предмет закупiвлi шляхом об'єднання в неподільній частині предмету закупiвлi 6 найменувань позицій з включенням до них таких, що не мають еквівалентів, Замовник обмежив коло учасників відкритих торriв тiльки тими, які зможуть запропонувати лікарські препарати одразу по всім найменуванням, в т,ч. ексклюзивним, які виробляються виключно одним ВИРОБНИКОМ.
Згідно вищенаведеного, викладена саме в такий недопустимий та протизаконний спосіб, оскільки лікарські засоби, які закуповується Замовником за вказаними вище позиціями об'єднаними в неподільному предметі закупiвлi (невід’ємно від інших препаратів), внаслідок чого до участю у процедурі закупiвлi можуть бути допущені лише ті учасники, які отримають цей гарантійний лист виробника.
Зазначене свідчить, що тендерна документація викладена у спосіб, що не дає можливості потенційному Учаснику брати участь у процедурі закупiвлi, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку фармацевтичної продукції та тим самим порушив права та охоронювані законом інтереси потенційного учасника щодо реалізації права у конкурентному змаганні щодо поставки предмету закупiвлi та дискримінує його як потенційного учасника в порівнянні з тими, які мають у портфелі лікарські засоби, які є монопольними на ринку, що суперечать законодавству у сфері публічних закупiвель.
На підставі викладеного, керуючись ЗУ «Про публiчнi закупiвлi» та Постановою КМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», - просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію, а саме виділити з предмету закупiвлi в окремі лоти позицій, які не мають еквівалентів, а саме: виділити позицію
5 Бензилпеніцилін (Benzylpenicillin) Бензилпеніцилін порошок для р-ну д/ін. по 500000 ОД у флак. фл 120
У разі ігнорування Замовником норм законодавства у сфері публічних закупівель будем змушені звертатись до Антимонопольного комітету України, та до Офісу фінансового контролю з метою моніторингу цієї закупівлі, захисту своїх прав та законних інтересів, а також публікації цієї інформації у системі Дозорро.
Розгорнути
Згорнути
- Дискримінаційні вимоги в тендерній документації на закупівлю Лікарських засобів, код згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника»: 33600000-6 – Фармацевтична продукція у вигляді об’єднання в неподільній частині предмету закупiвлi найменування різних МНН (міжнародних непатентованих назв, тобто унікальних найменувань діючої речовини лікарського засобу), серед котрих є такі, що не мають еквівалентів, тобто є «ексклюзивними» на ринку України та виробляються виключно одним виробником.
Відповідно до Державного реєстру лікарських засобів:
В Україні зареєстровано лише 1 препарат з МНН:
"Бензилпеніцилін (Benzylpenicillin)" в дозуванні " порошок для р-ну д/ін. по 500000 ОД у флак.". Виробник та заявник " ПАТ "Київмедпрепарат", Україна".
Підтвердженням цього є Державний реєстр лікарських засобів (за посиланням http://www.drlz.com.ua)
Предмет закупівлі та всі вимоги до нього визначені в Додатку 3 до тендерної документації, та предмет закупiвлi об'єднує 32 найменування лiкарських засобiв.
У Додатку 3 до ТД зазначено, що «8. Усі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, що є предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент"», що є суто формальним виконанням норм законодавства про публічні закупівлі.
Вiдповiдно до п. 4.2. роздiлу I ТД - Поділ на лоти не передбачено.
Вимоги до предмета закупівлі (Інформація про необхідні кількісні, технічні та якісні характеристики на закупівлю по предмету) зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Вiдповiдно до ч.2 ст.26 Закону України «Про публiчнi закупiвлi» кожен учасник має право подати тiльки одну тендерну пропозицiю (у тому числi до визначеної в тендернiй документації частини предмета закупiвлi (лота).
Тобто потенцiйний учасник в неподільній частині предмету закупiвлi повинен надати пропозицiю одночасно за BCIMA найменуваннями МНН (у кількості 32) та з дотриманням BCIX технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупiвлi, визначених замовником в Додатку 3 ТД.
Водночас, умовами ТД передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей (п. 3. розділу 5 ТД)
В той же час, Замовником об’єднано в неподільній частині предмету закупiвлi разом з найменуваннями лiкарських засобiв, що мають еквіваленти, найменування лікарського засобу, який не має еквівалентів, що штучно унеможливлює доступ учасників до відкритих торгів з особливостями на закупівлю фармацевтичної продукції та є необґрунтованим, оскільки пропозиція будь-якого з учасників, у тому числi нас, як потенційного Учасника, котрі не зможуть запропонувати певну «ексклюзивну» позицію, що включена до неподільної частини предмету закупiвлi, незалежно від можливості запропонувати всі інші позиції за конкурентними цінами, не будуть відповідати умовам документації та повинні бути відхилені Замовником відповідно до вищенаведених підстав.
Коли певні препарати об’єднані в один предмет закупiвлi або його частину, яка складається одразу з декількох позицій, за обставин, що хоча б один препарат в неподільній частині предмету закупiвлi може бути поставлений лише одним виробником, то виробники або дистриб'ютори інших товарів, що входять до предмету закупiвлi, не можуть взяти участь у торгах, не маючи змоги запропонувати Замовнику одночасно всі інші позиції i такі дії Замовника є свідомим обмеженням останнім кола потенційних учасників та конкуренції, чим, в тому числi, зменшується економія бюджетних коштів.
Зазначене свідчить, що тендерна документація викладена у такий спосіб, який не дає можливості потенційному Учаснику брати участь у процедурі закупiвлi, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку фармацевтичної продукції.
Вiдповiдно до Закону України «Про публiчнi закупiвлi» закріплено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зважаючи на наведені положення законодавства та викладені доводи вимоги, вважаємо, що дії Замовника в частині об'єднання в Єдиному предметі закупiвлi (неподільній частині) 6 найменувань різних позицій, серед котрих є ексклюзивні (такі, що не мають еквівалентів) - Бензилпеніцилін (Benzylpenicillin) в дозуванні порошок для р-ну д/ін. по 500000 ОД у флак, прямо порушує вимоги ст. 22 Закону України «Про публiчнi закупiвлi» та принципи здійснення закупiвель, визначених ст. 5 Закону України - недискримінацію учасників.
Отже, сформувавши предмет закупiвлi шляхом об'єднання в неподільній частині предмету закупiвлi 6 найменувань позицій з включенням до них таких, що не мають еквівалентів, Замовник обмежив коло учасників відкритих торriв тiльки тими, які зможуть запропонувати лікарські препарати одразу по всім найменуванням, в т,ч. ексклюзивним, які виробляються виключно одним ВИРОБНИКОМ.
Згідно вищенаведеного, викладена саме в такий недопустимий та протизаконний спосіб, оскільки лікарські засоби, які закуповується Замовником за вказаними вище позиціями об'єднаними в неподільному предметі закупiвлi (невід’ємно від інших препаратів), внаслідок чого до участю у процедурі закупiвлi можуть бути допущені лише ті учасники, які отримають цей гарантійний лист виробника.
Зазначене свідчить, що тендерна документація викладена у спосіб, що не дає можливості потенційному Учаснику брати участь у процедурі закупiвлi, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку фармацевтичної продукції та тим самим порушив права та охоронювані законом інтереси потенційного учасника щодо реалізації права у конкурентному змаганні щодо поставки предмету закупiвлi та дискримінує його як потенційного учасника в порівнянні з тими, які мають у портфелі лікарські засоби, які є монопольними на ринку, що суперечать законодавству у сфері публічних закупiвель.
На підставі викладеного, керуючись ЗУ «Про публiчнi закупiвлi» та Постановою КМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», - просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію, а саме виділити з предмету закупiвлi в окремі лоти позицій, які не мають еквівалентів, а саме: виділити позицію
5 Бензилпеніцилін (Benzylpenicillin) Бензилпеніцилін порошок для р-ну д/ін. по 500000 ОД у флак. фл 120
У разі ігнорування Замовником норм законодавства у сфері публічних закупівель будем змушені звертатись до Антимонопольного комітету України, та до Офісу фінансового контролю з метою моніторингу цієї закупівлі, захисту своїх прав та законних інтересів, а також публікації цієї інформації у системі Дозорро.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 червня 2023 11:44
У відповідь на Ваше звернення зазначаємо наступне:
Замовником була отримана Вимога з проханням внести зміни до тендерної документації для усунення порушення законодавства в сфері здійснення публічних закупівель, а саме: виокремлення лікарського засобу Бензилпеніцилін порошок для р-ну д/ін. по 500000 ОД у флак. в окремий лот.
Замовником було оголошено закупівлю НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Azithromycin, Ammonia, Amoxicillin and beta-lactamaseinhibitor, Benzylbenzoate, Benzylpenicillin, Bisoprolol, Verapamil, Heparin, Fluconazole, Imipenemandcilastatin, Ipratropiumbromide, Lidocaine, Mannitol, Moxifloxacin, Moxifloxacin, Naloxone, Bupivacaine, Omeprazole, Ofloxacin, Dexpanthenol, Prednisolone, Cefixime, Tranexamicacid, Insulin (human), Ferric oxide polymaltose complexes, Enoxaparin, Nitrofurantoin, Furosemide, Furosemide, Cefotaxime, Ceftazidime, Ciprofloxacin) (оголошення UA-2023-06-01-005464-a): Заявник мотивує свою вимогу сприянням відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, запобігання проявам корупції, недопущення спотворення конкуренції, без будь-якого посилання на норми чинного законодавства які б забороняли Замовникам закупівель, об’єднувати предмет закупівлі в одну частину закупівель. Згідно пункту 22, частини 1 статті ЗУ «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Замовник, формуючи технічну специфікацію предмета закупівлі, в цілях максимальної ефективності та економії майбутньої поставки від одного учасника (постачальника) предмета закупівлі, характеристики якого визначені виходячи з функціональних потреб підприємства, керуючись принципами здійснення закупівлі, закріплених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», не вважає критерії, викладені в тендерній документації, дискримінаційними.
Щодо поділу предмета закупівлі на окремі лоти. При плануванні предмету закупівлі та детальному вивченні ринку даного товару, Замовником прийнято рішення, що проведення закупівлі зазначеного товару єдиною закупівлею є доцільним та не призведе до зниження конкуренції (виходячи з кількості комерційних пропозицій). Крім цього, станом на сьогодні є чинним Порядок визначення предмета закупівлі затверджений Наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 року (зареєстровано в Міністерстві юстиції України за № 500/34783 від 09.06.2020 року, який в силу положень статті 117 Конституції України є нормативно-правовим актом міністерства). Розподілення предмета закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком Замовника.
Разом із цим, Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме Замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі лікарських засобів та критерії такого поділу. З огляду на зазначене вбачається, що згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, Замовник закупівлі самостійно формує предмет закупівлі в межах групи «Фармацевтична продукція», яка може включати в себе необмежену кількість видів лікарських засобів у межах визначених класів та категорій. Отже, оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено переліку випадків, коли Замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) в процедурі закупівлі та критерії такого поділу, -вимога автора звернення розділити предмет закупівлі (специфікацію) на окремі лоти є, по суті, його власним (суб’єктивним) бажанням та ніяким чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, оскільки згідно з вимогами тендерної документації та Закону учасником закупівлі може бути як і виробник, так і постачальник товару.
Крім того,хочемо звернути увагу на Позицію ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ міста КИЄВА про визнання протиправним та скасування рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель Антимонопольного комітету України в частині зобов’язання Замовника усунути порушення шляхом внесення змін до документації, зокрема розділити предмет закупівлі на лоти. (номер судової справи № 2а-19419/10/2670).
Таким чином, вимога щодо виокремлення лікарського засобу Бензилпеніцилін порошок для р-ну д/ін. по 500000 ОД у флак. в окремий лот є необгрунтованою.
Замовником була отримана Вимога з проханням внести зміни до тендерної документації для усунення порушення законодавства в сфері здійснення публічних закупівель, а саме: виокремлення лікарського засобу Бензилпеніцилін порошок для р-ну д/ін. по 500000 ОД у флак. в окремий лот.
Замовником було оголошено закупівлю НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Azithromycin, Ammonia, Amoxicillin and beta-lactamaseinhibitor, Benzylbenzoate, Benzylpenicillin, Bisoprolol, Verapamil, Heparin, Fluconazole, Imipenemandcilastatin, Ipratropiumbromide, Lidocaine, Mannitol, Moxifloxacin, Moxifloxacin, Naloxone, Bupivacaine, Omeprazole, Ofloxacin, Dexpanthenol, Prednisolone, Cefixime, Tranexamicacid, Insulin (human), Ferric oxide polymaltose complexes, Enoxaparin, Nitrofurantoin, Furosemide, Furosemide, Cefotaxime, Ceftazidime, Ciprofloxacin) (оголошення UA-2023-06-01-005464-a): Заявник мотивує свою вимогу сприянням відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, запобігання проявам корупції, недопущення спотворення конкуренції, без будь-якого посилання на норми чинного законодавства які б забороняли Замовникам закупівель, об’єднувати предмет закупівлі в одну частину закупівель. Згідно пункту 22, частини 1 статті ЗУ «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Замовник, формуючи технічну специфікацію предмета закупівлі, в цілях максимальної ефективності та економії майбутньої поставки від одного учасника (постачальника) предмета закупівлі, характеристики якого визначені виходячи з функціональних потреб підприємства, керуючись принципами здійснення закупівлі, закріплених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», не вважає критерії, викладені в тендерній документації, дискримінаційними.
Щодо поділу предмета закупівлі на окремі лоти. При плануванні предмету закупівлі та детальному вивченні ринку даного товару, Замовником прийнято рішення, що проведення закупівлі зазначеного товару єдиною закупівлею є доцільним та не призведе до зниження конкуренції (виходячи з кількості комерційних пропозицій). Крім цього, станом на сьогодні є чинним Порядок визначення предмета закупівлі затверджений Наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 року (зареєстровано в Міністерстві юстиції України за № 500/34783 від 09.06.2020 року, який в силу положень статті 117 Конституції України є нормативно-правовим актом міністерства). Розподілення предмета закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком Замовника.
Разом із цим, Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме Замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі лікарських засобів та критерії такого поділу. З огляду на зазначене вбачається, що згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, Замовник закупівлі самостійно формує предмет закупівлі в межах групи «Фармацевтична продукція», яка може включати в себе необмежену кількість видів лікарських засобів у межах визначених класів та категорій. Отже, оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено переліку випадків, коли Замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) в процедурі закупівлі та критерії такого поділу, -вимога автора звернення розділити предмет закупівлі (специфікацію) на окремі лоти є, по суті, його власним (суб’єктивним) бажанням та ніяким чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, оскільки згідно з вимогами тендерної документації та Закону учасником закупівлі може бути як і виробник, так і постачальник товару.
Крім того,хочемо звернути увагу на Позицію ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ міста КИЄВА про визнання протиправним та скасування рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель Антимонопольного комітету України в частині зобов’язання Замовника усунути порушення шляхом внесення змін до документації, зокрема розділити предмет закупівлі на лоти. (номер судової справи № 2а-19419/10/2670).
Таким чином, вимога щодо виокремлення лікарського засобу Бензилпеніцилін порошок для р-ну д/ін. по 500000 ОД у флак. в окремий лот є необгрунтованою.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДЕРН-ФАРМ" |
2 264 247,12
UAH з ПДВ
|
2 264 247,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДЕРН-ФАРМ" #44559026 |
Переможець |
2 264 247,12
UAH з ПДВ
|
09 червня 2023 18:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 11:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 12:30
|
Д.у. 2 до дог 67-23.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 12:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2023 09:30
|
ду 67-23.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2023 09:29
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2023 09:56
|
Дог. 67-23.pdf | укладений |
19 червня 2023 09:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 67/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 67/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |