Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інженерні послуги різні (код 71330000-0 за ДК 021:2015) (комплексне діагностичне обстеження протикорозійного захисту та корозійного стану лінійної частини магістральних трубопроводів (3 лоти: Лот 1. Комплексне діагностичне обстеження протикорозійного захисту та корозійного стану лінійної частини магістральних трубопроводів на 3-х ділянках; Лот 2. Комплексне діагностичне обстеження протикорозійного захисту та корозійного стану лінійної частини магістральних трубопроводів на 5-х ділянках; Лот 3. Комплексне діагностичне обстеження протикорозійного захисту та корозійного стану лінійної частини магістральних трубопроводів на 4-х ділянках))
Очікувана вартість
15 068 520,86 UAH
UA-2023-06-01-003160-a ● 7ac1088479eb4508a3b0a3aff3e73c6c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 31570412 |
Вебсайт: | https://www.ukrtransnafta.com |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Князів Острозьких, будинок 32/2 |
Контактна особа: |
Інна Завадська +380442015750 i.zavadska@ukrtransnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2023 11:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 15 068 520,86 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71330000-0: Інженерні послуги різні
Тендерна документація
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зауваження до проекту договору про надання послуг
Дата подання: 09 червня 2023 11:04
Дата відповіді: 12 червня 2023 15:14
Зауваження та пропозиції до проекту договору про надання послуг
«Інженерні послуги різні (код 71330000-0 за ДК 021:2015) (комплексне діагностичне обстеження протикорозійного захисту та корозійного стану лінійної частини магістральних трубопроводів (3 лоти: Лот 1. Комплексне діагностичне обстеження протикорозійного захисту та корозійного стану лінійної частини магістральних трубопроводів на 3-х ділянках; Лот 2. Комплексне діагностичне обстеження протикорозійного захисту та корозійного стану лінійної частини магістральних трубопроводів на 5-х ділянках; Лот 3. Комплексне діагностичне обстеження протикорозійного захисту та корозійного стану лінійної частини магістральних трубопроводів на 4-х ділянках))» (далі – договір) за закупівлею відкриті торги з особливостями № UA-2023-06-01-003160-a:
1. Проект договору містить велику кількість не заповнених істотних умов договору, зокрема:
- щодо обсягу, вимог до послуг в пункті 1.2;
- щодо строків надання послуг, в т.ч. календарного графіка в пункті 3.1;
- щодо етапів послуг в пункті 3.2;
- щодо тривалості форс-мажорних обставин в пункті 9.9;
- щодо строку дії договору в пункті 10.1;
- щодо переліку додатків до договору у розділі 16.
На якому етапі буде узгоджено між замовником та виконавцем вказані вище істотні умови договору, та який вихід, в разі якщо сторони не зможуть досягти порозуміння в цих умовах?
2. У преамбулі договору зазначено, що сторони уклали даний договір про надання послуг в електронній формі. Для цього згідно умов підпункту 5.2.15 Виконавець зобов'язаний здійснити вхід до Сервісу IDocHUB та підписати договір про приєднання до сервісу IDocHUB у порядку, передбаченому умовами Договору, розміщеного за посиланням: www.ukrtransnafta.com/elektronni-zakupivli-2/. Проект договору про приєднання до сервісу IDocHUB, який розміщений за посиланням: www.ukrtransnafta.com/elektronni-zakupivli-2/, не містить порядку свого підписання. При цьому при спробі підписати договір про приєднання до сервісу IDocHUB видає помилку "Помилка! Документ не знайдений. Можливо документ було видалено або зміненно автором.", тому підписати договір про приєднання до сервісу IDocHUB наразі неможливо. Згідно підпункту 10.2.1 договору у разі невиконання умов підпункту 5.2.15 договору Замовник має право відмовитися від договору в односторонньому порядку шляхом направлення Виконавцю повідомлення про таку відмову, що не передбачається можливим, адже договір не буде укладеним і Замовник не матиме від чого відмовлятись.
Яким чином виконавцю здійснити підписання договору про приєднання до сервісу IDocHUB, без якого неможливе укладання договору даної закупівлі?
3. Умова пункту 2.1 про неможливість збільшення ціни договору не враховує виключення передбачені законодавством про закупівлі.
Пропонуємо привести договір у відповідність до чинного законодавства про закупівлі.
4. В пункті 3.1 договору конкретно не визначено з дати підписання якого саме документа буде обчислюватись строк надання послуг.
На якому етапі буде узгоджено між замовником та виконавцем строк надання послуг згідно договору, та який вихід, в разі якщо сторони не зможуть досягти порозуміння в цій умові договору?
5. В пункті 4.9 зазначено, що виконавець надає гарантії на якісне надання послуг, передбачених п. 1.1 Договору та Протоколом узгодження ціни до договору, який відсутній і тому не відомо, які в ньому можуть бути гарантії.
На якому етапі буде узгоджено між замовником та виконавцем гарантійні умови договору, та який вихід, в разі якщо сторони не зможуть досягти порозуміння в цих умовах договору?
6. Умова пункту 10.2 про заборону дострокового розірвання договору суперечить вимогам статті 907 ЦК України.
Пропонуємо привести договір у відповідність до вимог статті 907 ЦК України.
7. Умовами договору не передбачено кількість примірників договору та яким чином виконавець отримає свій примірник договору. Не передбачено, яким чином буде визначено номер договору та дату його укладання. Не зрозуміло, яким чином виконавець зможе до номеру договору включити власну внутрішню нумерацію.
Пропонуємо визначити ці умови в проекті договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Згідно з п. 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова 1178), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, а також інші необхідні вимоги передбачені вимогами чинного законодавства України. Разом з тим, ч. 3 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пунктом 17 Постанови 1178 передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
При цьому, пункт 18 встановлює, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону.
В абзаці 4 пункту 49 Постанови 1178 закріплено імперативну норму, про те, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Так, Замовником у пп. 6.4.1. п. 6.4. тендерної документації визначено, що істотними умовами договору відповідно до вимог статті 41 Закону є: предмет, ціна, строк надання послуг, обсяг послуг, строк дії договору.
Замовник має право конкретизувати та уточнювати умови проекту договору, крім змін до його істотних умов.
Виходячи із вищевикладеного, тендерна документація та додатки до неї містять необхідну інформацію стосовно істотних умов договору, крім його ціни, яка буде сформована за результатами проведеного аукціону, для формування відповідних умов договору, зокрема додатків до нього.
Щодо договору про приєднання до Сервісу iDocHUB.
Договір про приєднання до сервісу IDocHUB підписується вже після визначення переможця процедури закупівлі. Підписання відбувається за допомогою КЕП з ЄДРПОУ (тобто це повинен бути представник переможця).
Пунктом 1.1. Договору про приєднання до Сервісу iDocHUB передбачено, що договір про приєднання до Сервісу iDocHUB є договором приєднання в розумінні ст. 634 ЦК України і може бути укладений лише шляхом приєднання Користувача до всіх його умов в цілому шляхом здійснення входу до Сервісу iDocHUB та підписання цього Договору у порядку, передбаченому Додатком № 1 до цього Договору. Разом з цим, п. 2.1. договору про приєднання до Сервісу iDocHUB передбачено, що користувач, на підставі вільного волевиявлення, приєднується до умов Договору в цілому та повністю, у тому числі й додатків до нього, які є його невід’ємною частиною, а Товариство надає Користувачу можливість використання Сервісу iDocHUB, який розташований в мережі Інтернет за адресою: https://partners.naftadiv.com/.
Таким чином, після входу та використання можливостей сервісу iDocHUB, свідчить про те, що сторона приєдналась до Сервісу iDocHUB. Додатково повідомляємо, що в додатку 3 до тендерної документації процедури закупівлі, а саме підпункту 10.2.1. п. 10.2. проекту договору, передбачено саме право, а не обовязок в односторонньому порядку розірвати договорів.
Щодо зміни ціни договору.
Ціна договору є істотною умовою договору про закупівлю. Пунктом 19 Постанови 1178 визначено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону.
Зміна істотних умов договору про закупівлю у випадках, встановлених пунктом 19 Постанови 1178, може здійснюватися саме у разі та у спосіб, що передбачені договором про закупівлю. При цьому порядок зміни умов договору про закупівлю визначається замовником самостійно та з дотриманням законодавства в цілому. Внесення змін до договору про закупівлю у випадках, які передбачені Законом та умовами такого договору, має відбуватися шляхом укладення додаткової угоди, а також бути обґрунтованим та документально підтвердженим у спосіб, встановлений у договорі.
Звертаємо Вашу увагу, що проектом договору, а саме п. 13.5., передбачено, що зміни або розірвання Договору вчиняються шляхом укладання додаткових угод та набирають чинності з моменту укладання цих додаткових угод, окрім випадків, передбачених Договором.
Отже, збільшення ціни Договору допускається лише у випадках прямо передбачених п. 19 Постанови 1178, та такі зміни оформлюються шляхом укладення між Сторонами договору відповідної додаткової угоди.
Згідно з п. 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова 1178), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, а також інші необхідні вимоги передбачені вимогами чинного законодавства України. Разом з тим, ч. 3 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пунктом 17 Постанови 1178 передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
При цьому, пункт 18 встановлює, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону.
В абзаці 4 пункту 49 Постанови 1178 закріплено імперативну норму, про те, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Так, Замовником у пп. 6.4.1. п. 6.4. тендерної документації визначено, що істотними умовами договору відповідно до вимог статті 41 Закону є: предмет, ціна, строк надання послуг, обсяг послуг, строк дії договору.
Замовник має право конкретизувати та уточнювати умови проекту договору, крім змін до його істотних умов.
Виходячи із вищевикладеного, тендерна документація та додатки до неї містять необхідну інформацію стосовно істотних умов договору, крім його ціни, яка буде сформована за результатами проведеного аукціону, для формування відповідних умов договору, зокрема додатків до нього.
Щодо договору про приєднання до Сервісу iDocHUB.
Договір про приєднання до сервісу IDocHUB підписується вже після визначення переможця процедури закупівлі. Підписання відбувається за допомогою КЕП з ЄДРПОУ (тобто це повинен бути представник переможця).
Пунктом 1.1. Договору про приєднання до Сервісу iDocHUB передбачено, що договір про приєднання до Сервісу iDocHUB є договором приєднання в розумінні ст. 634 ЦК України і може бути укладений лише шляхом приєднання Користувача до всіх його умов в цілому шляхом здійснення входу до Сервісу iDocHUB та підписання цього Договору у порядку, передбаченому Додатком № 1 до цього Договору. Разом з цим, п. 2.1. договору про приєднання до Сервісу iDocHUB передбачено, що користувач, на підставі вільного волевиявлення, приєднується до умов Договору в цілому та повністю, у тому числі й додатків до нього, які є його невід’ємною частиною, а Товариство надає Користувачу можливість використання Сервісу iDocHUB, який розташований в мережі Інтернет за адресою: https://partners.naftadiv.com/.
Таким чином, після входу та використання можливостей сервісу iDocHUB, свідчить про те, що сторона приєдналась до Сервісу iDocHUB. Додатково повідомляємо, що в додатку 3 до тендерної документації процедури закупівлі, а саме підпункту 10.2.1. п. 10.2. проекту договору, передбачено саме право, а не обовязок в односторонньому порядку розірвати договорів.
Щодо зміни ціни договору.
Ціна договору є істотною умовою договору про закупівлю. Пунктом 19 Постанови 1178 визначено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону.
Зміна істотних умов договору про закупівлю у випадках, встановлених пунктом 19 Постанови 1178, може здійснюватися саме у разі та у спосіб, що передбачені договором про закупівлю. При цьому порядок зміни умов договору про закупівлю визначається замовником самостійно та з дотриманням законодавства в цілому. Внесення змін до договору про закупівлю у випадках, які передбачені Законом та умовами такого договору, має відбуватися шляхом укладення додаткової угоди, а також бути обґрунтованим та документально підтвердженим у спосіб, встановлений у договорі.
Звертаємо Вашу увагу, що проектом договору, а саме п. 13.5., передбачено, що зміни або розірвання Договору вчиняються шляхом укладання додаткових угод та набирають чинності з моменту укладання цих додаткових угод, окрім випадків, передбачених Договором.
Отже, збільшення ціни Договору допускається лише у випадках прямо передбачених п. 19 Постанови 1178, та такі зміни оформлюються шляхом укладення між Сторонами договору відповідної додаткової угоди.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 12 червня 2023 22:27
Дата відповіді: 14 червня 2023 14:23
Шановний замовнику!
Наша організація володіє багаторічним успішним досвідом надання послуг з
комплексного обстеження засобів протикорозійного захисту та корозійного стану об’єктів
магістральних та промислових газопроводів.
Так історично склалось, що послуги з комплексного обстеження засобів
протикорозійного захисту та корозійного стану об’єктів магістральних газопроводів
надавались до 2020 року (до проведення анбандлінгу) на власних об’єктах компанії, тому в
нас відсутні аналогічні договори, предметом яких є саме «надання послуг з комплексного
обстеження засобів протикорозійного захисту та корозійного стану об’єктів магістральних
трубопроводів». В наявності тільки договори на надання послуг з камеральної обробки
даних з оформленням технічних звітів з комплексного обстеження засобів
протикорозійного захисту та корозійного стану об’єктів магістральних газопроводів,
оскільки польові роботи було виконано без договору на власних об’єктах компанії до
проведення анбандлінгу в 2019 році. Підставою для виконання даних робіт були
затверджені керівництвом компанії План-завдання (правочини) та річний план робіт з
діагностування.
Відповідно до умови пункту 3 таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації
«КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, ВИМОГИ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ
ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА
ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Учасник повинен володіти успішним досвідом виконання
аналогічного (-их) договору (-ів) щодо надання послуг з комплексного обстеження засобів
протикорозійного захисту та корозійного стану об’єктів магістральних трубопроводів.
В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
маємо намір надати скан-копії повністю виконаних договорів (з додатками), предметом
яких є «Послуги з інспектування трубопроводів (Діагностичне обстеження лінійної частини
промислових трубопроводів (послуги з експертного обстеження лінійної частини
промислових трубопроводів))» (газопроводів, конденсатопроводів). Вказані послуги є
більш розширеними, ніж послуги з комплексного обстеження засобів протикорозійного
захисту та корозійного стану об’єктів, оскільки, крім комплексного обстеження засобів
протикорозійного захисту та корозійного стану, включають також експертне обстеження
трубопроводів відповідно до Порядку проведення огляду, випробування та експертного
обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної
небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 687 (зі
змінами). При цьому технічне завдання на дані послуги передбачає увесь обсяг робіт, який
передбачає проведення комплексного обстеження засобів протикорозійного захисту та
корозійного стану згідно ДСТУ 4219:2003 «Трубопроводи сталеві магістральні. Загальні
вимоги до захисту від корозії». Об’єктами обстежень згідно вказаних договорів, є як
промислові трубопроводи (газопроводи, конденсатопроводи), так і магістральні
трубопроводи (газопроводи, конденсатопроводи), зокрема, враховуючи визначення
магістрального газопроводу (далі – МГ) згідно НПАОП 60.3-1.01-10 «Правила безпечної
експлуатації магістральних газопроводів».
Враховуючи вищесказане, просимо надати відповіді на наступні питання:
1. Чи буде Замовником прийнято, як аналогічний, договір надання послуг, яким
передбачено надання послуг з камеральної обробки даних з оформленням
технічних звітів з комплексного обстеження засобів протикорозійного захисту та
корозійного стану об’єктів МГ?
2. Чи буде Замовником прийнято, як аналогічний, договір надання послуг, яким
передбачено проведення комплексного обстеження засобів протикорозійного
захисту та корозійного стану магістральних та промислових трубопроводів, проте
ця назва не зазначена прямо в предметі договору, а також переліком об’єктів не
визначено чітко розподілу на магістральні та промислові трубопроводи
(газопроводи, конденсатопроводи)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваші запитання.
Дані питання будуть опрацьовані Замовником у найкоротший термін.
За необхідності, у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни
Дані питання будуть опрацьовані Замовником у найкоротший термін.
За необхідності, у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-01-003160-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: Акціонерне товариство "Укртрансгаз" (Виробничий центр технічної діагностики "Техдіагаз"), Код ЄДРПОУ:30019801
Дата подання: 12 червня 2023 22:35
Щодо кваліфікаційних критеріїв
Враховуючи вимоги частин 1, 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України «Про
публічні закупівлі», з метою забезпечення максимальної економії, ефективності та
пропорційності, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, просимо змінити
вимоги тендерної документації, що обмежують конкуренцію та призводять до
дискримінації учасників, виклавши умову пункту 3 таблиці 1 Додатку 6 до тендерної
документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, ВИМОГИ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ
ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА
ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» в наступній редакції:
«Учасник повинен володіти успішним досвідом виконання аналогічного (-их) договору
(-ів), який (-і) включає (-ють) надання послуг з комплексного обстеження засобів
протикорозійного захисту та корозійного стану (в тому числі, послуги з камеральної обробки
даних з оформленням технічних звітів з комплексного обстеження засобів
протикорозійного захисту та корозійного стану) об’єктів магістральних та/або промислових
трубопроводів»
Розгорнути
Згорнути
публічні закупівлі», з метою забезпечення максимальної економії, ефективності та
пропорційності, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, просимо змінити
вимоги тендерної документації, що обмежують конкуренцію та призводять до
дискримінації учасників, виклавши умову пункту 3 таблиці 1 Додатку 6 до тендерної
документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, ВИМОГИ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ
ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА
ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» в наступній редакції:
«Учасник повинен володіти успішним досвідом виконання аналогічного (-их) договору
(-ів), який (-і) включає (-ють) надання послуг з комплексного обстеження засобів
протикорозійного захисту та корозійного стану (в тому числі, послуги з камеральної обробки
даних з оформленням технічних звітів з комплексного обстеження засобів
протикорозійного захисту та корозійного стану) об’єктів магістральних та/або промислових
трубопроводів»
Скасована
Дата: 13 червня 2023 14:05
Причина: Скасування вимоги
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-06-01-003160-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ДП Західний Експертно-технічний центр Держпраці, Код ЄДРПОУ:20774790
Дата подання: 25 вересня 2023 12:39
Дата подання: 25 вересня 2023 12:39
оскарження рішення замовника щодо відхилення учасника ДП "Західний ЕТЦ"
оскарження рішення замовника щодо відхилення учасника ДП "Західний ЕТЦ"
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 вересня 2023 13:54
рішення від 27.09.2023 № 15392.pdf
Дата публікації: 27 вересня 2023 13:54
інформація про перенесення розгляду скарги від 09.10.2023 № 1467.pdf
Дата публікації: 11 жовтня 2023 17:44
інформація про резолютивну частину рішення від 13.10.2023 № 16402.pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2023 15:33
рішення від 13.10.2023 № 16402.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2023 16:21
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. Комплексне діагностичне обстеження протикорозійного захисту та корозійного стану лінійної частини магістральних трубопроводів на 3-х ділянках |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 6 036 696,61 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 30 183,48 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог п.3.2. Розділу 3 тендерної документації та Додатку 12 (для банків-резидентів України ), Додатку 13 (для іноземних банків) до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 60366 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець надає забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 1 % (один відсоток) від суми договору відповідно до вимог п.6.6 Розділу 6 тендерної документації та Додатку 14 ( для банків-резидентів України), Додатку 15 (для іноземних банків) до тендерної документації. |
Аукціон
Позиції
1 посл
Комплексне діагностичне обстеження протикорозійного захисту та корозійного стану лінійної частини магістральних трубопроводів на 3-х ділянках
ДК 021:2015: 71330000-0 — Інженерні послуги різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Платежі здійснюються Замовником по кожному окремому етапу шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (Десяти) календарних днів з дати складання електронного первинного документа, підписаного Сторонами. Детальні умови оплати та розрахунків, передбачено проектом договору у додатку 3 до цієї тендерної документації. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2023-06-01-003160-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ДП Західний Експертно-технічний центр Держпраці, Код ЄДРПОУ:20774790
Дата подання: 25 вересня 2023 12:39
Дата подання: 25 вересня 2023 12:39
оскарження рішення замовника щодо відхилення учасника ДП "Західний ЕТЦ"
оскарження рішення замовника щодо відхилення учасника ДП "Західний ЕТЦ"
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 вересня 2023 13:54
рішення від 27.09.2023 № 15392.pdf
Дата публікації: 27 вересня 2023 13:54
інформація про перенесення розгляду скарги від 09.10.2023 № 1467.pdf
Дата публікації: 11 жовтня 2023 17:44
інформація про резолютивну частину рішення від 13.10.2023 № 16402.pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2023 15:33
рішення від 13.10.2023 № 16402.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2023 16:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 червня 2023 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМУНІКАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ" |
5 910 600,00
UAH з ПДВ
|
5 910 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП Західний Експертно-технічний центр Держпраці |
5 748 000,00
UAH з ПДВ
|
4 899 999,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Акціонерне товариство "Укртрансгаз" (Виробничий центр технічної діагностики "Техдіагаз") |
5 985 144,89
UAH з ПДВ
|
4 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІТВІС" |
5 991 423,00
UAH з ПДВ
|
5 449 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДП Західний Експертно-технічний центр Держпраці #20774790 |
Рішення скасоване |
4 899 999,96
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2023 09:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2023 09:47
|
ДП Західний Експертно-технічний центр Держпраці #20774790 |
Відхилено |
4 899 999,96
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2023 09:41
|
|
Акціонерне товариство "Укртрансгаз" (Виробничий центр технічної діагностики "Техдіагаз") #30019801 |
Очікує рішення |
4 900 000,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2023 09:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 жовтня 2023 11:45
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2023 12:50 |
Кінець періоду оскарження: | 12 листопада 2023 00:00 |
Дата відміни: | 12 листопада 2023 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відмінити відкриті торги з особливостями на закупівлю інженерних послуг різних (код 71330000-0 за ДК 021:2015) (комплексне діагностичне обстеження протикорозійного захисту та корозійного стану лінійної частини магістральних трубопроводів (3 лоти)) за Лотом 1 згідно з п.п. 2 п. 50 Особливостей у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. |
Документи:
01 листопада 2023 12:50
|
Електронний підпис |
01 листопада 2023 12:45
|
Протокол 154УОВ-9 від 01.11.2023 відміна торгів лот 1.doc |