Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02141680 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, буд. 101 |
Контактна особа: |
Вікторія Ягодіна +0969440515 ums.kovel@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2023 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 10 058 758,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 293,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Об'єкт: Нове будівництво укриття закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 на вулиці Сухомлинського, 2 в місті Ковелі Волинської області. (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
(ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
(ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) протягом 7 робочих днів з дня підписання акту приймання - передачі виконаних робіт. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-11-000029 ● 64bdea2f68534721a3027c7cfc542d59
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2023 15:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.09.2023 № 37-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 11.09.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
11.09.2023 №37-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-31-010110-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-14 14:41:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу предмету закупівлі згідно до ДК021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID UA-2023-05-31-010110-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
- надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості;
- надати посилання на сторінку офіційного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-18 13:37:12
Щодо надання відповіді (пояснення) на запитання
КОВЕЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
45000, м. Ковель, вул. Незалежності,101, тел.(03352) 59518, факс 53679
E-mail: kovel_osvita@ukr.net
Код ЄДРПОУ 02141680
_____________________________________________________________________
Вих. №776/01-19 від 18.094.2023 р.
НАЧАЛЬНИКУ
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ
Щодо надання відповіді (пояснення) на запитання
Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради надає наступну відповідь (пояснення) на Ваш запит:
31 травня 2023 року Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради було розпочато відкриті торги з Особливостями щодо закупівлі за 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт. Об'єкт: Нове будівництво укриття закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 на вулиці Сухомлинського, 2 в місті Ковелі Волинської області.
Інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-31-010110-a, Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2023-05-31-002245-c.
Щодо інформації та розрахунків з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості
Розміри бюджетних призначень на 2023 рік на об’єкт: «Нове будівництво укриття закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 на вулиці Сухомлинського,2 в місті Ковелі Волинської області» визначені виходячи з потреб територіальної громади міста та затверджені рішеннями Ковельської міської ради:
( https://kowelrada.gov.ua/doc_vyd/rishennya-miskoyi-rady/ ), а саме:
- в сумі 150000 грн. рішенням Ковельської міської ради №32/16 від 28.02.2023 р. «Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2022 р №29/23 «Про бюджет Ковельської міської територіальної громади на 2023 рік»;
-в сумі 1500000 грн. рішенням Ковельської міської ради №34/13 від 27.04.2023 р. «Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2022 р №29/23 «Про бюджет Ковельської міської територіальної громади на 2023 рік»;
- в сумі 4000000 грн. рішенням Ковельської міської ради №38/12 від 27.07.2023 р. «Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2022 р №29/23 «Про бюджет Ковельської міської територіальної громади на 2023 рік»;
- виділення асигнувань в розмірі 4723038 грн. буде розглянуто на сесії 28.09.2023р
Витяги з рішення Ковельської міської ради №29/23 від 21.12.2022 рік «Про бюджет Ковельської міської територіальної громади на 2023 рік» додаються (Додаток 1)
(150000 грн. + 1500000 грн. + 4000000 грн.) = 5650000 грн. (на даний час виділено коштів).
5650000 грн. + 4723038 грн.(кошти, що мають надійти) = 10373038 грн. (вартість згідно ПКД).
Щодо визначення очікуваної вартості.
Для визначення очікуваної вартості брались дані зведеного кошторису розрахункової вартості обꞌєкта будівництва з розробленої ПП «Ковелькомунпроект» проектно – кошторисної документації (Додаток 2).
До розрахунку брались статті:
1. «Обꞌєкти основного призначення» 8047,922 тис. грн.
2. «Кошторисний прибуток» 261,354 тис. грн.
3. «Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій» 73,023 тис. грн.
4. ПДВ 20%
(8047,922тис. грн. + 261,354тис.грн. + 73,023тис.грн.) * 20% = 10058,758 тис.грн.
Очікувана вартість закупівлі становить 10 058 758 грн з ПДВ
Щодо посилання на сторінку офіційного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради було розміщене обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі за ДК:021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт. Об'єкт: Нове будівництво укриття закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 на вулиці Сухомлинського, 2 в місті Ковелі Волинської області на офіційному веб-сайті управління.
Офіційний веб-сайту управління: https://osvita.kowelrada.gov.ua/
Для пошуку оголошення вищевказаної закупівлі необхідно увійти на офіційний веб-сайт управління, перейти у розділ «Публічні закупівлі» та знайти публікацію за 31 травня 2023 року, чи за Посиланням: https://osvita.kowelrada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-nove-budivnycztvo-ukryttya-zakladu-zagalno/
ДОДАТКИ:
Додаток 1 Витяги з рішення Ковельської міської ради №29/23 від 21.12.2022 рік «Про бюджет Ковельської міської територіальної громади на 2023 рік» - 2-а аркуша. (скан-копія).
Додаток 2 Витяг з проектно – кошторисної документації Розділ ІІІ:, Зведений кошторисний розрахунок вартості обꞌєкта будівництва». – 2-а арк. (скан-копія).
.
Начальник Управління освіти
виконавчого комітету Ковельської міської ради В.В.БИЧКОВСЬКИ
В.В.Ягодіна
конт. тел. 096 944 0515
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-18 09:57:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу предмету закупівлі згідно до ДК021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID UA-2023-05-31-010110-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
- вказати, яким чином учасником ТОВ «ЖИТЛОБУД-2» виконано вимогу Замовника згідно пункту 3 Додатку 1 тендерної документації щодо надання сканованих оригіналів або копії аналогічних* договорів, укладених у 2020-2022 роках з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності) та скан-копії відповідних довідок форми КБ-3, які підтверджують повне виконання робіт по даному об’єкту зазначених в наданій учасником інформаційній довідці, а саме надання договору Приватного акціонерного товариства «Національна енергетична компанія «Укренерго», що зазначений у наданій учасником інформаційній довідці від 09.06.2023 №71/12 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» та скан-копію відповідної довідки форми КБ-3 ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-21 08:51:24
Щодо надання відповіді (пояснення) на запитання
КОВЕЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
45000, м. Ковель, вул. Незалежності,101, тел.(03352) 59518, факс 53679
E-mail: kovel_osvita@ukr.net
Код ЄДРПОУ 02141680
_____________________________________________________________________
Вих. № 792/01-19 від 20.09.2023 р.
НАЧАЛЬНИКУ
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ
Щодо надання відповіді (пояснення) на запитання
Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради надає наступну відповідь (пояснення) на Ваш запит:
31 травня 2023 року Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради було розпочато відкриті торги з Особливостями щодо закупівлі за 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт. Об'єкт: Нове будівництво укриття закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 на вулиці Сухомлинського, 2 в місті Ковелі Волинської області.
Інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-31-010110-a, Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2023-05-31-002245-c.
Прийом пропозицій проводився від 31.05.2023, 16:18 год. до 12.06.2023, 00:00 год.
Результат закупівлі: було отримано 1-ну пропозицію від ТОВ «ЖИТЛОБУД-2». Реєстр отриманих пропозицій UA-2023-05-31-010110-a додається до даного листа.
Відповідно до п. 36 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі-Особливості), «Якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. …».
Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради у своїй роботі, на виконання чинного Законодавства, керувалось п. 36 Особливостей.
Також повідомляємо, що згідно п.3.1. Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати довідку за запропонованою формою, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, не менше 3 (трьох), укладених у 2020-2022 роках.
ТОВ «ЖИТЛОБУД-2» виконав дану вимогу повністю. Було подано 6-ть аналогічних договорів за предметом закупівлі з усіма додатками, що є невід’ємними частинами договору та скан-копії відповідних довідок форми КБ-3, які підтверджують повне виконання робіт по даному об’єкту.
Що стосується аналогічного Договору з Приватним акціонерним товариства «Національна енергетична компанія «Укренерго», то даний Договір №3146 заключений 03.01.2023 р. (Замовником вимагалось «…укладених у 2020-2022 роках…»). Тому, даний договір Замовник розглядав як додаткову інформацію.
Крім того, ні Законом України «Про публічні закупівлі» ні Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) не заборонено надавати Учаснику додаткові документи (матеріали і т.п.) до своєї тендерної пропозиції.
Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради просить, Вас, взяти до уваги вищевикладену інформація та не вбачати будь – яких порушень у даній закупівлі.
ДОДАТКИ:
Додаток 1 Реєстр отриманих пропозицій UA-2023-05-31-010110-a (скан-копія) – 1-н арк. (скан-копія).
Начальник Управління освіти
виконавчого комітету Ковельської міської ради В.В.БИЧКОВСЬКИ
В.В.Ягодіна
конт. тел. 096 944 0515
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-21 11:07:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу предмету закупівлі згідно до ДК021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID UA-2023-05-31-010110-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
- технічним завданням (Додаток 2 до тендерної документації) передбачено виконання робіт таких як розроблення ґрунту бульдозерами потужністю 96 кВт (130 к.с.) з переміщенням грунту до 10м., група ґрунтів 2, шифр норми КБ1-25-2 та планування площ бульдозерами потужністю 79 кВт [108 к.с.] за 1 прохід, шифр норми КБ1-30-2. Проте, надана довідка від 09.06.2023 № 71/13 та підсумкова відомість ресурсів не містять інформації щодо наявності бульдозера;
- чи виконав учасник ТОВ «ЖИТЛОБУД-2» вимогу згідно пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації Замовника щодо підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в наданій довідці від 09.06.2023 №71/13, шляхом надання на кожну одиницю такого обладнання копії технічних паспортів або копій свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-26 09:30:20
Щодо надання відповіді (пояснення) на запитання
КОВЕЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
45000, м. Ковель, вул. Незалежності,101, тел.(03352) 59518, факс 53679
E-mail: kovel_osvita@ukr.net
Код ЄДРПОУ 02141680
_____________________________________________________________________
Вих. № 812/01-19 від 26.09.2023 р.
НАЧАЛЬНИКУ
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ
Щодо надання відповіді (пояснення) на запитання
Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради надає наступну відповідь (пояснення) на Ваш запит щодо закупівлі за 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт. Об'єкт: Нове будівництво укриття закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 на вулиці Сухомлинського, 2 в місті Ковелі Волинської області, ID: UA-2023-05-31-010110-a.
Щодо запитання «… технічним завданням (Додаток 2 до тендерної документації) передбачено виконання робіт таких як розроблення ґрунту бульдозерами потужністю 96 кВт (130 к.с.) з переміщенням грунту до 10м., група ґрунтів 2, шифр норми КБ1-25-2 та планування площ бульдозерами потужністю 79 кВт [108 к.с.] за 1 прохід, шифр норми КБ1-30-2. Проте, надана довідка від 09.06.2023 № 71/13 та підсумкова відомість ресурсів не містять інформації щодо наявності бульдозера»
Так, відповідно до технічного завданням (Додаток 2 до тендерної документації) передбачено виконання робіт таких як розроблення ґрунту бульдозерами потужністю 96 кВт (130 к.с.) з переміщенням грунту до 10м., група ґрунтів 2, шифр норми КБ1-25-2 та планування площ бульдозерами потужністю 79 кВт [108 к.с.] за 1 прохід, шифр норми КБ1-30-2.
Надана ТОВ «ЖИТЛОБУД-2» довідка від 09.06.2023 № 71/13 та підсумкова відомість ресурсів не містять інформації щодо наявності бульдозера, про те Учасник надав / замінив транспортний засіб бульдозер на екскаватор.
Отже, вищевказана підсумкова відомість ресурсів та довідка від 09.06.2023 № 71/13, містять інформацію щодо наявності екскаватора, який виконує таку саму функцію як бульдозер не порушуючи технології виконання робіт. Технічні характеристики екскаватора JCB 4CX: важить 8,1 - 8,8 тонн. Екскаватор копає в глибину 5,5 метрів, ємність заднього ковша складає 0,48 куб. м, фронтального – 1,1 куб. м. Експлуатаційна потужність 74.2 кВт Експлуатаційна маса 8660 кг Макс. обсяг ковша навантажувача 1.1 куб. м Макс. обсяг ковша екскаватора 0.48 куб. м Макс. глибина копання 4.32/5.53 м.
Екскаватори-навантажувачі 4CX проводять розробку ґрунту, ущільнення і укладання; глибина копання − 4,32м; об’єм ковша − 1,1-0,3м3; максимальна швидкість пересування − 41,5км/г; об’єм бака – 160л, або 43,2 галлона; вантажопідйомність спецтехніки − 4,638т; масса − 8660кг; габарити, в см. − 591/233/284; двигун – 4-циліндровий двигун з прямим упорскуванням дизпалива; вид шасі – колісне.
Вищевказана заміна є допустима, правомірна та не погіршує якість проведення будівництва укриття ЗЗСО №2 по вул. Сухомлинського, 2 в м. Ковелі Волинської області.
Щодо запитання «… чи виконав учасник ТОВ «ЖИТЛОБУД-2» вимогу згідно пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації Замовника щодо підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в наданій довідці від 09.06.2023 №71/13, шляхом надання на кожну одиницю такого обладнання копії технічних паспортів або копій свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності?».
Згідно п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав Довідку про наявність обладнання, матеріально – технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування за запропонованою формою.
ТОВ «ЖИТЛОБУД-2» у довідці від 09.06.2023 № 71/13 відобразив наявність обладнання та матеріально – технічної бази необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах. На машини, що будуть задіяні при будівництві обꞌєкту, ТОВ «ЖИТЛОБУД-2» надав відповідні свідоцтва та технічні паспорти.
У даній довідці чітко поділено які машини, механізми та обладнання є власними, які орендовані, а які потужності будуть задіяні у субпідрядника.
Отже, на основні засоби (автомобілі) ТОВ «ЖИТЛОБУД-2» надав скан-копії свідоцтв та тех. паспорти. На інше устаткування, що необхідне для виконання робіт як апарати для газового зварювання, перфоратори, пилки і т.п. – підтвердженням є сама довідка №71/13 з чітким зазначенням власності обладнання. (у тендерній документації зазначено «Для підтвердження наявності власного обладнання …..учасник надає копії технічних паспортів …..або інший документ….., який підтверджує право власності.»). Відповідно до п.п. 1, п. 2 «Інша інформація» Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України.
Замовник, також, повідомляє, що квалівікація Учасника проводилась відповідно до п. 36 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі-Особливості), «Якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. …». За результатом закупівлі UA-2023-05-31-010110-a було отримано 1-ну пропозицію від ТОВ «ЖИТЛОБУД-2».
Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради просить, Вас, взяти до уваги вищевикладену інформація та не вбачати будь – яких порушень у даній закупівлі.
Начальник Управління освіти
виконавчого комітету Ковельської міської ради В.В.БИЧКОВСЬКИ
Вікторія Ягодіна
конт. тел. 096 944 0515
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-10-03 11:02:35
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЕЛЬ UA-2023-05-31-010110-a
КОВЕЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
45000, м. Ковель, вул. Незалежності,101, тел.(03352) 59518, факс 53679
E-mail: kovel_osvita@ukr.net
Код ЄДРПОУ02141680
__________________________________________________________________________________
Вих. № 837/01-19 від 03.10.2023 р.
НАЧАЛЬНИКУ
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЕЛЬ UA-2023-05-31-010110-a
Відповідно до наказу начальника Північного офісу Держаудитслужби управління південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 11.09.2023 № 37 проведений моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: Об'єкт: Нове будівництво укриття закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 на вулиці Сухомлинського, 2 в місті Ковелі Волинської області. (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2023-05-31-010110-a).
Згідно висновку про результати моніторингу закупівлі Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області виявлене одне порушення законодавства у сфері державних закупівель, а саме: невідповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації в частині надання копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або іншого документу, який підтверджує право власності на кожну одиницю обладнання, а відтак повинен здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
В порядку встановленого абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) заперечуємо щодо Висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради ДК 021:2015 2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт, оприлюдненого в електронній системі закупівель 31 травня 2023 року, а саме, не визнаємо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, наслідком яких повинно стати розірвання укладеного договору.
Слід зазначити, що Замовником 18.09.2023 р., 21.09.2023 р. та 26.09.2023 р. року було надано через електронну систему закупівель обґрунтовані пояснення, які Держаудитслужба, вважаємо, що безпідставно, не прийняла до уваги при складанні Висновку.
Так, згідно п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав Довідку про наявність обладнання, матеріально – технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування за запропонованою формою. Для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в Довідці (в таблиці), на кожну одиницю такого обладнання, учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності.
Замовник чітко зазначив перелік того, що може слугувати як підтверджуючий документ права власності майна ТОВ «ЖИТЛОБУД - 2». Як зазначалось вище це може бути і копії технічних паспортів, і копії свідоцтва про реєстрацію, і будь – який інший документ.
ТОВ «ЖИТЛОБУД-2» у довідці від 09.06.2023 № 71/13 відобразив наявність обладнання та матеріально – технічної бази необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, що будуть задіяні при будівництві обꞌєкту.
У даній довідці (№71/13 від 09.06.2023 р.) чітко поділено які машини, механізми та обладнання є власними, які орендовані, а які потужності будуть задіяні у субпідрядника.
Отже, на основні засоби (автомобілі) ТОВ «ЖИТЛОБУД-2» надав скан-копії свідоцтв та тех. паспорти. На інше устаткування, що необхідне для виконання робіт як апарати для газового зварювання, перфоратори, пилки і т.п. – підтвердженням є сама довідка №71/13 з чітким зазначенням власності обладнання. (у тендерній документації зазначено «Для підтвердження наявності власного обладнання …..учасник надає копії технічних паспортів …..або інший документ….., який підтверджує право власності.»). Відповідно до п.п. 1, п. 2 «Інша інформація» Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України.
Крім того, Держаудитслужбою не врахований той факт, що за результатами закупівлі UA-2023-05-31-010110-a було отримано 1-ну пропозицію - від ТОВ «ЖИТЛОБУД-2»
В даному випадку кваліфікація Учасника проводилась відповідно до п. 36 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі-Особливості), «Якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. …». Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п'ятої - дев'ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п'ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Твердження Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області про те, що встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є «значущим, через необꞌєктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі», є абсолютно необґрунтованим, формальним та помилковим. У висновку про результати моніторингу закупівлі не зазначено, по відношенню до кого була виявлена необꞌєктивність та упередженість, за наявності лише одного учасника закупівлі. Також, не доведена значущість даного порушення. Навпаки, можна говорити про формальність такої вимоги на етапі виконання договору, зважаючи на те, що на даний момент учасником вже виконана та прийнята замовником значна частина робіт за договором (на загальну суму 4 000 827,93 грн.), а отже, в учасника наявне необхідне для виконання робіт обладнання, щодо якого вимагалося підтвердження, і яке зазначене у довідці учасника.
Висновком про результати моніторингу закупівлі передбачене зобов`язання «здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів».
При цьому Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області не конкретизувало, яких саме заходів необхідно вжити, не визначила спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про нечіткість та невизначеність висновку.
Зазначаємо, що Верховний Суд неодноразово (зокрема в постановах від 21 жовтня 2021 року у справі № 640/17797/20, від 30 листопада 2021 року у справі № 420/5590/19, від 4 травня 2023 року у справі № 160/5890/22) висловлював правову позицію, згідно з якою можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанта поведінки), якого слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень. Спонукання замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії.
Також, з огляду, на вище викладене, зазначаємо, що на момент прийняття висновку про результати моніторингу закупівлі (27 вересня 2023 року), вказана закупівля перебувала в статусі «Завершена». На даному етапі Замовник не має будь-яких технічних можливостей усувати виявлені порушення або відмінити процедуру закупівлі. На момент прийняття рішення щодо укладення договору про закупівлю, Замовник керувався положенням частини третьої статті 8 Закону, відповідно до якого, рішення про початок моніторингу закупівлі не зупиняє проведення процедур закупівель. Крім того, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням Особливостей, визначених Законом.
Згідно із констатуючої частини Висновку Держаудитслужби зазначено вимогу здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів, щодо розірвання договору відповідно до законодавства. Однією з засад цивільного законодавства згідно ст.3 ЦК України є принцип свободи договору. Частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Статтею 526 ЦК України встановлено, що зобов’язання має виконуватися належним чином, зокрема відповідно до умов договору. Частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України визначено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Відповідно до пп. 10.10. Договору Замовник має право розірвати договір в односторонньому порядку у разі: -. Прострочення Підрядником виконання робіт на строк більше ніж 30 календарних днів (крім випадків відсутності фінансування чи інших форс-мажорних обставин); - З підстав, передбачених п. 5.4.4, 5.4.5. (п. 5.4.4. Відмовитися від Договору та вимагати відшкодування збитків, якщо Підрядник своєчасно не виконав роботи або виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений Договором, стає неможливим; п. 5.4.5. Достроково розірвати Договір у разі виявлення недоліків виконаних робіт, які виключають можливість їх використання відповідно до мети, зазначеної у проектній документації та Договорі, і не можуть бути усунені Підрядником, Замовником або третьою особою, а також невиконання зобов’язань Підрядником, повідомивши про це його у строк 10 робочих днів з дати прийняття рішення про необхідність розірвання Договору) цього Договору.). Істотними порушеннями для умов цього договору будуть вважатися - систематичні (три і більше разів) порушення Підрядником умов цього Договору
Таким чином, оскільки ТОВ «ЖИТЛОБУД-2» не порушило взятих по Договору зобов’язань, то Замовник не має законних підстав для розірвання договору в односторонньому порядку.
Крім того, відповідно до частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі: - якщо замовник уклав Договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; - його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; - його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; - його укладення з порушенням строків, передбачених частиною п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону; - якщо назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником.
При підписанні договору жодного із вищезазначених порушень допущено не було, а отже, Замовник не може розірвати договір чи вважати його нікчемним в розумінні Закону. Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону та п. 19 Особливостей, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Отже вимога, щодо розірвання договору є такою, що суперечить основному принципу цивільного права – свободи договору та не є такою, яку можливо виконати без порушення прав сторін Договору. Дана вимога Держаудитслужби про розірвання договору є недопустимою, оскільки не має під собою правового підґрунтя. Договір укладено в строки та у повній відповідності до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України.
Вимога Держаудитслужби про розірвання договору суперечить ч. 1 та 2 ст. 651 Цивільного Кодексу України.
Тобто, ані Цивільний Кодекс України, ані Закон не передбачає можливості та права Держаудитслужби вимагати розірвання договору.
В свою чергу Замовник також не має права розірвати договір з причин викладених у висновку. А отже, вважаємо, що вимога Держаудитслужби про вжиття заходів щодо розірвання договору є недопустимою, безпідставною, та не відповідає вимогам Закону, Цивільного та Господарського кодексів України.
Вважаємо за необхідне додатково зазначити, що Висновок Держаудитслужби та зазначена в ньому вимога розірвати договір є також незаконними з інших наступних підстав. Так, основними завданнями Держаудитслужби є здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів. Втручання органу державного фінансового контролю в публічні закупівлі є виправданим у разі, якщо виявлене порушення має негативний вплив для бюджету (зайве витрачання бюджетних коштів) (пп. 3 п. 3 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43).
Чинним законодавством, в тому числі Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. В той же час, Висновок Дежаудитслужби не містить посилань навіть про можливий негативний вплив для бюджету (зайве витрачання бюджетних коштів), а відтак втручання Держаудитслужби у публічну закупівлю та її вимога розірвати укладений договір є незаконними.
Держаудитслужбою не виявлені порушення, які мали шкідливі наслідки й призвели до нецільового використання бюджетних коштів чи завдали збитків бюджету, тому спираючись на принцип пропорційності, замовник прийняв рішення про оскарження висновку про результати моніторингу закупівлі до суду.
Начальник управління освіти Віктор БИЧКОВСЬКИЙ
Вікторія Ягодіна
0969440515
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява від 09.10.2023 р. №01-19/858, Інформація про відправлення. опис. |
Дата публікації: | 10 жовтня 2023 |
Номер відкриття провадження: | Справа 140/31795/23 |
Дата відкриття провадження: | 17 жовтня 2023 |
Документи:
18 жовтня 2023 13:45
|
Електронний підпис |
10 жовтня 2023 09:47
|
Опис.pdf |
10 жовтня 2023 09:47
|
Позовна заява від 09.10.2023 р. №01-19.858.pdf |
18 жовтня 2023 13:45
|
Електронний підпис |
10 жовтня 2023 09:51
|
Електронний підпис |
10 жовтня 2023 09:47
|
Опис.pdf |
10 жовтня 2023 09:47
|
Позовна заява від 09.10.2023 р. №01-19.858.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЖИТЛОБУД-2" |
9 885 679,20
UAH з ПДВ
|
9 885 679,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЖИТЛОБУД-2" #01274350 |
Переможець |
9 885 679,20
UAH з ПДВ
|
13 червня 2023 13:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 12:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 11:41
|
Дод. угода №4 від 15.12.2023 р. до Договору №302 від 19.06.2023 р..pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2023 13:47
|
Додаткова угода №3 від 13.12.2023 р. до Договору №302 від 19.06.2023 р..pdf | зміни до договору |
13 грудня 2023 13:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2023 09:03
|
Дод угода №2 від 31 жовтня 2023 р. до Договору №302 від 19.06.2023 р..pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2023 08:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2023 10:35
|
1 ДОД УГОДА №1 від 26.09.2023 р. до ДОГОВОРУ №302 від 19.06.2023 р. + коригуючий акт + підсумова відомість.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2023 10:31
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2023 15:08
|
Договір №302 від 19.06.2023 р..pdf | укладений |
19 червня 2023 15:05
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Об'єкт: Нове будівництво укриття закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 на вулиці Сухомлинського, 2 в місті Ковелі Волинської області. (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) | 1 | роботи |
9 885 679,20
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування проектно - кошторисної документації згідно коригуючого акту без зміни договірної ціни. |
Номер договору про закупівлю: | 302 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобовꞌязань за Договором на термін до 15.12.2023 р., у звꞌязку з обставинами, що виникли не залежно від Підрядника і перешкоджають виконанню робіт у встановлені терміни, а саме: тривалим строком постачання з-за кордону (до 90 днів) вентиляційного обладнання та активною мобілізацією працівників товариства. |
Номер договору про закупівлю: | 302 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до договірної ціни без змін вартості договірної ціни. |
Номер договору про закупівлю: | 302 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). |
Номер договору про закупівлю: | 302 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Об'єкт: Нове будівництво укриття закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 на вулиці Сухомлинського, 2 в місті Ковелі Волинської області.(ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) | 1 | роботи |
9 366 996,11
UAH з ПДВ
|