Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44250562 |
Місцезнаходження: | 33013, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул.Шевченка, будинок 45 |
Контактна особа: |
Гордієвський Сергій Іванович 380362266626 dep_t2021@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2023 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2023 14:20 |
Початок аукціону: | 09 червня 2023 14:20 |
Очікувана вартість: | 9 303 615,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 93 036,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 травня 2023 16:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2023 16:18 |
Проєкт договору про закупівлю.docx | |
31 травня 2023 16:18 |
Тендерна документація_Соборна_тротуари.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-04-000042 ● 17d7a8d5112d47f2a5a3ea9450e4cf5e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 11:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.09.2023 № 25-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 01.09.2023 № 25-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-05-31-010069-а 31.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-06 15:36:20
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт тротуарів вул. Соборної на ділянці від вул. Корольова до вул. Млинівська в місті Рівне» Департаментом інфраструктури та благоустрою Рівненською міською радою (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-31-010069-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником будуть виконані роботи з дорожньої розмітки, згідно Додатку №3 до тендерної документації, а саме нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами, якщо ТОВ «Прогрес Девелопмент Компані» документального підтвердження, щодо наявності відповідної техніки на не надано.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-08 09:47:39
Надання пояснення.
РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ
вул.Шевченка,45, м.Рівне, 33013, тел. (0362)26-66-26, факс(0362)633-557,
e-mail: ditb.zag@gmail.com, код ЄДРПОУ 44250562
08.09.2023 № 612-08
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
У відповідь на запит по моніторингу UA-M-2023-09-04-000042 повідомляємо наступне:
Роботи будуть відбуватись на підставі розробленої фізичною особою-підприємцем Алексієвцем Валентином Івановичем проектно-кошторисної документації.
На вищезазначену проектну документацію було отримано позитивний експертний звіт № 18-0062/01-23 від 24 квітня 2023 року, зареєстрований в Єдиній Державній електронній системі у сфері будівництва за номером ЕХ01:7850-2841-5252-2145, щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт тротуарів вул. Соборної на ділянці від вул. Корольова до вул. Млинівська в м. Рівне», складений філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Рівненській області, ЄДРПОУ 35850128, м. Рівне, вул. Лермонтова, 6. Зі змістом експертного звіту Ви маєте можливість ознайомитись в Єдиній Державній електронній системі у сфері будівництва.
Проектно-кошторисна документація на капітальний ремонт тротуарів вул. Соборної на ділянці від вул. Корольова до вул. Млинівська в м. Рівне затверджена наказом Департаменту інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради №172/01 від 24.05.2023 року. Сканкопію зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт тротуарів вул. Соборної на ділянці від вул. Корольова до вул. Млинівська в м. Рівне» додаємо.
На основі проектної документації було складено технічне завдання для оголошення процедури закупівлі.
Щодо нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами та твердження про відсутність відповідної техніки у Підрядника:
Замовник не вимагав надання всього переліку техніки, необхідної для виконання робіт по об»єкту з включенням у відповідну таблицю та наданням підтверджуючих документів щодо права власності. Проте учасником в листі №32 від 07.06.2023р. зазначено:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПЕМЕНТ КОМПАНІ» гарантує наявність всього необхідного обладнання для надання послуг згідно умов Тендерної документації у разі визнання нас переможцями.
Разом з тим подаємо у складі тендерної пропозиції завірені копії договорів оренди, щодо зазначеного обладнання, будівельних машин та/або механізмів Договори чинні на дату подання пропозиції та копії документів на право власності на машини, вказані у довідці, а також листи-підтвердженням власників.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПЕМЕНТ КОМПАНІ» має можливість співпрацювати з різними будівельними організаціями щодо оренди необхідних механізмів та гарантує наявність обладнання що відповідають еквіваленту.
Також учасником надано копію Договіру оренди машин, механізмів та техніки №03/20 від 13.07.2020р. (з додатковими угодами на продовження терміну дії), де в рядку 50 зазначено Машина маркірувальна самохідна Hofmann НЗЗ-З та наявний лист №25 від 02.06.2023р. ТОВ «АВТОСЕРВІС РІВНЕ» щодо незаперечення використання техніки протягом всього терміну проведення робіт за предметом закупівлі.
Директор Руслан ГУДИМА
Гордієвський
0362 266626
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-09-15 11:58:22
Щодо оскарження висновку моніторинга.
РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ
вул.Шевченка,45, м.Рівне, 33013, тел. (0362)26-66-26, факс(0362)633-557,
e-mail: ditb.zag@gmail.com, код ЄДРПОУ 44250562
15.09.2023 №630-08 На №____________від ________________
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради надає заперечення на висновок від 12.09.2023р. ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ по моніторингу UA-M-2023-09-04-000042.
1. Щодо порушення Наказу №680 від 13.04.2016р.
Під час створення та публікації оголошення про закупівлю вносяться лише основні дані про закупівлю, інформацію про предмет закупівлі, терміни періоду подачі пропозиції тощо. Крім того, прикріплюється тендерна документація, де більш детально прописані вимоги до пропозицій Постачальників.
Тендерна документація - це, по суті, інструкція, на підставі якої Постачальники будуть готувати свої пропозиції. В ній прописуть кваліфікаційні критерії до постачальників, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, прикріплюють проект договору, зазначають критерії та методику оцінки тендерних пропозицій, інформацію про мову, валюту тощо.
Разом з тим, Мінекономрозвитку України затвердило Примірну тендерну документацію (наказ від 13.04.2016 №680). Примірна тендерна документація не є обов'язковою для застосування Замовниками, проте на її основі можна сформувати власну тендерну документацію, врахувавши особливості своєї закупівлі.
Замовники наразі проводять відкриті торги з особливостями відповідно до вимог Закону № 922 та ураховують під час цієї процедури закупівлі вимоги Особливостей. А отже — тендерну документацію складають за вимогами статті 22 Закону № 922 з урахуванням Особливостей. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
Згідно з пунктом 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Отже, замовники можуть використовувати Примірну тендерну документацію, затверджену наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 в частині, що не суперечить вимогам Закону.
Звертаємо увагу, що поняття «відкриті торги з особливостями» не внесено в Примірну тендерну документацію (наказ від 13.04.2016 №680), а даний Наказ містить рекомендації для проведення процедур закупівель у вигляді відкритих торгів та конкурентного діалогу.
Також інформація розміщена в Системі ПРОЗОРО замовником повністю висвітлює інформацію передбачену Законом «Про публічні закупівлі», зокрема детально описано перелік інформації, яку повинна містити тендерна документація (та надати потенційні учасник торгів), зокрема передбачену статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі", та жоден з учасників не задавав питань на етапі уточнень, щодо незрозуміло розміщеної інформації в додатках чи не повного обсягу даних для складання своїх пропозицій, вважати це значним порушення некоректно.
Разом з тим, повідомляємо про наявні рішення судів на користь замовників при визначенні органами Держаудитслужби порушенням Наказу №680 від 13.04.2016р. при проведенні замовниками процедур закупівель навіть у вигляді відкритих торгів щодо нерозміщення додатків окремими файлами.
2. Щодо включення ризиків в договірну ціну.
У підпункті 3.2 пункту 3 розділу 6 тендерної документації «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Замовником ДВІЧІ зазначено, що договірна ціна повинна бути розрахована відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва», що чомусь не бачить перевіряючий та трактує упереджено, вважаючи, що Замовником надано вичерпний перелік витрат та спонукаючи до порушення чинного законодавства. Замовником визначено конкретно, що не може включатись до складу витрат: «До Договірної ціни не включаються витрати, пов'язані з укладенням договору». Включення інших витрат регулюється законодавством у сфері визначення вартості будівництва.
Слід зазначити, що розрахунок вартості робіт (кошторисна частина) здійснюється відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01.11.2021 року № 281 (далі – Настанова). У Настанові чітко зазначено, що показник вартості роботи повинен включати в себе заробітну плату робітників-будівельників, витрати на експлуатацію будівельних машин та механізмів, будівельні матеріали, вироби та комплекти, загальновиробничі та адміністративні витрати, інші роботи та витрати (у тому числі кошти на покриття витрат, пов’язаних з інфляційними процесами), прибуток на одиницю виміру певного виду роботи.
Відповідно до пункту 5.1. підрозділу «Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови: ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. У разі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівель з використанням укрупнених показників вартості робіт пункти 5.3 – 5.30 та 5.33 цієї Настанови не застосовуються. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. 5.31. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%; б) за динамічної договірної ціни —не враховується. Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт.
Також рекомендуємо проаналізувати рішення Антимонопольного комітету щодо невключення коштів на покриття ризиків та коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами за останні кілька місяців.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» відповідає усім встановленим нормам з приводу розрахунку договірної ціни (твердої).
Враховуючи вищевикладене, Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради вимагає:
- скасувати висновок від 12.09.2023р. по моніторингу UA-M-2023-09-04-000042.
Директор Руслан ГУДИМА
Гордієвський
Мазур
0362 266626
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ вул.Шевченка,45, м.Рівне, 33013, тел. (0362)26-66-26, факс(0362)633-557, e-mail: ditb.zag@gmail.com, код ЄДРПОУ 44250562 15.09.2023 №630-08 На №____________від ________________ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради надає заперечення на висновок від 12.09.2023р. ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ по моніторингу UA-M-2023-09-04-000042. 1. Щодо порушення Наказу №680 від 13.04.2016р. Під час створення та публікації оголошення про закупівлю вносяться лише основні дані про закупівлю, інформацію про предмет закупівлі, терміни періоду подачі пропозиції тощо. Крім того, прикріплюється тендерна документація, де більш детально прописані вимоги до пропозицій Постачальників. Тендерна документація - це, по суті, інструкція, на підставі якої Постачальники будуть готувати свої пропозиції. В ній прописуть кваліфікаційні критерії до постачальників, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, прикріплюють проект договору, зазначають критерії та методику оцінки тендерних пропозицій, інформацію про мову, валюту тощо. Разом з тим, Мінекономрозвитку України затвердило Примірну тендерну документацію (наказ від 13.04.2016 №680). Примірна тендерна документація не є обов'язковою для застосування Замовниками, проте на її основі можна сформувати власну тендерну документацію, врахувавши особливості своєї закупівлі. Замовники наразі проводять відкриті торги з особливостями відповідно до вимог Закону № 922 та ураховують під час цієї процедури закупівлі вимоги Особливостей. А отже — тендерну документацію складають за вимогами статті 22 Закону № 922 з урахуванням Особливостей. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. Згідно з пунктом 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Отже, замовники можуть використовувати Примірну тендерну документацію, затверджену наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 в частині, що не суперечить вимогам Закону. Звертаємо увагу, що поняття «відкриті торги з особливостями» не внесено в Примірну тендерну документацію (наказ від 13.04.2016 №680), а даний Наказ містить рекомендації для проведення процедур закупівель у вигляді відкритих торгів та конкурентного діалогу. Також інформація розміщена в Системі ПРОЗОРО замовником повністю висвітлює інформацію передбачену Законом «Про публічні закупівлі», зокрема детально описано перелік інформації, яку повинна містити тендерна документація (та надати потенційні учасник торгів), зокрема передбачену статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі", та жоден з учасників не задавав питань на етапі уточнень, щодо незрозуміло розміщеної інформації в додатках чи не повного обсягу даних для складання своїх пропозицій, вважати це значним порушення некоректно. Разом з тим, повідомляємо про наявні рішення судів на користь замовників при визначенні органами Держаудитслужби порушенням Наказу №680 від 13.04.2016р. при проведенні замовниками процедур закупівель навіть у вигляді відкритих торгів щодо нерозміщення додатків окремими файлами. 2. Щодо включення ризиків в договірну ціну. У підпункті 3.2 пункту 3 розділу 6 тендерної документації «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Замовником ДВІЧІ зазначено, що договірна ціна повинна бути розрахована відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва», що чомусь не бачить перевіряючий та трактує упереджено, вважаючи, що Замовником надано вичерпний перелік витрат та спонукаючи до порушення чинного законодавства. Замовником визначено конкретно, що не може включатись до складу витрат: «До Договірної ціни не включаються витрати, пов'язані з укладенням договору». Включення інших витрат регулюється законодавством у сфері визначення вартості будівництва. Слід зазначити, що розрахунок вартості робіт (кошторисна частина) здійснюється відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01.11.2021 року № 281 (далі – Настанова). У Настанові чітко зазначено, що показник вартості роботи повинен включати в себе заробітну плату робітників-будівельників, витрати на експлуатацію будівельних машин та механізмів, будівельні матеріали, вироби та комплекти, загальновиробничі та адміністративні витрати, інші роботи та витрати (у тому числі кошти на покриття витрат, пов’язаних з інфляційними процесами), прибуток на одиницю виміру певного виду роботи. Відповідно до пункту 5.1. підрозділу «Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови: ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. У разі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівель з використанням укрупнених показників вартості робіт пункти 5.3 – 5.30 та 5.33 цієї Настанови не застосовуються. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. 5.31. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%; б) за динамічної договірної ціни —не враховується. Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт. Також рекомендуємо проаналізувати рішення Антимонопольного комітету щодо невключення коштів на покриття ризиків та коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами за останні кілька місяців. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» відповідає усім встановленим нормам з приводу розрахунку договірної ціни (твердої). Враховуючи вищевикладене, Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради вимагає: - скасувати висновок від 12.09.2023р. по моніторингу UA-M-2023-09-04-000042. Директор Руслан ГУДИМА Гордієвський Мазур 0362 266626
2023-09-19 11:26:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу № 680, щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.)
Оскарження в суді
Опис: | Визнання протиправним та скасування висновку Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Луганській області про результати моніторингу закупівлі № UA-2023-05-31-010069-а «Капітальний ремонт тротуарів вул.Соборної на ділянці від вул.Корольова до вул.Млинівська в місті Рівне», проведеної Департаментом інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради. |
Дата публікації: | 26 вересня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 60602/23 |
Дата відкриття провадження: | 26 вересня 2023 |
Документи:
26 вересня 2023 16:37
|
Електронний підпис |
26 вересня 2023 16:36
|
таб. провадження.pdf |
26 вересня 2023 12:47
|
ПОЗОВ.pdf |
26 вересня 2023 16:37
|
Електронний підпис |
26 вересня 2023 12:47
|
Електронний підпис |
26 вересня 2023 16:36
|
таб. провадження.pdf |
26 вересня 2023 12:47
|
ПОЗОВ.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2023 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "РОСТРАНС" |
8 714 894,66
UAH з ПДВ
|
8 714 894,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" |
9 182 515,19
UAH з ПДВ
|
9 182 515,19
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "РОСТРАНС" #31964715 |
Відхилено |
8 714 894,66
UAH з ПДВ
|
14 червня 2023 08:50
|
|
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" #41150966 |
Переможець |
9 182 515,19
UAH з ПДВ
|
16 червня 2023 14:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2023 11:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2024 12:23
|
ду №4 д405.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2024 12:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2024 17:08
|
405_3.pdf | зміни до договору |
23 травня 2024 17:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 16:48
|
405_2.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 16:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2023 09:59
|
405_1.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2023 09:59
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2023 11:49
|
405.PDF | укладений |
30 червня 2023 11:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 405 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну виконання робіт, терміну дії договору. Бюджетні зобов"язання на 2023 рік 1047784,10 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 405 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Затримка фінансування витрат замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 405 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну виконання робіт до 24.12.2025 року та термін дії договору до 31.12.2025 року |
Номер договору про закупівлю: | 405 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |