Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт ділянки дороги, що проходить вулицями: Кармелюка та М. Бажана в м. Борщів Чортківського району Тернопільської області
Очікувана вартість
6 188 925,20 UAH
UA-2023-05-31-009182-a 793349f0c5c14dbfb1a01da0bf0e866e
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тернавська Оксана Петрівна

380677032782 zamosna30@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Борщівський комунальник" Борщівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44044801
Місцезнаходження: 48702, Україна , Тернопільська обл., Борщів, вул.Гніздовського, будинок 2
Контактна особа: Тернавська Оксана Петрівна
380677032782
zamosna30@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2023 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2023 18:00
Початок аукціону: 12 червня 2023 11:39
Початок аукціону: 12 червня 2023 11:39
Очікувана вартість: 6 188 925,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 944,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт ділянки дороги, що проходить вулицями: Кармелюка та М. Бажана в м. Борщів Чортківського району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48702, Україна, Тернопільська область, Борщів, вул.Кармелюка та М. Бажана
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2023
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за фактично надані послуги проводяться тільки після підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів наданих послуг (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів протягом 10-ти календарних днів з моменту підписання актів наданих послуг (в межах бюджетних призначень при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному Об’єкту). Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 15:37
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 15:37
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 15:37
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 15:37
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 15:37
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 15:37
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 15:37
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 15:37
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 15:37
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 15:37
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 15:37
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 15:37
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 15:37
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 15:37
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 15:37
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 15:37
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 15:37
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 15:37
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 15:37
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 15:37
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 15:37
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 15:37

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

05 червня 2023 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2023 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2023 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2023 16:18
Перелік змін.docx
02 червня 2023 16:32
Перелік змін.docx
05 червня 2023 16:18
Нова редакція Тендерна документація - Борщів вул. Кармелюка та М. Бажана.doc
31 травня 2023 15:37
Тендерна документація - Борщів вул. Кармелюка та М. Бажана.doc
05 червня 2023 16:18
Нова редакція Додаток 3 до ТД - Перелік документів Борщів вул.Кармелюка та М. Бажана.doc
02 червня 2023 16:32
Нова редакція Додаток 3 до ТД - Перелік документів Борщів вул.Кармелюка та М. Бажана.doc
31 травня 2023 15:37
Додаток 3 до ТД - Перелік документів Борщів вул. Кармелюка та М. Бажана.doc
31 травня 2023 15:37
Додаток 1 до ТД технічне завдання м. Борщів вул. Кармелюка та М. Бажана.docx
31 травня 2023 15:37
Додаток 2до ТД - Тендерна пропозиція Борщів вул. Кармелюка та М. Бажана.doc
31 травня 2023 15:37
Додаток 4 до ТД -Проект договору Борщів вул. Кармелюка та М. Бажана.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-05-31-009182-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ", Код ЄДРПОУ:37306789
Дата подання: 01 червня 2023 10:17
Вимога
Шановний Замовнику, за результатами вивчення Тендерної документації, ми дійшли висновку, що її окремі положення містять вимоги, що обмежують конкуренцію, призводять до дискримінації учасників процедури Закупівлі та заздалегідь створюють загрозу зловживання з боку Замовника, а отже суперечать вимогам частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту - Закон) та порушують інтереси скаржника. 1. Надмірні вимоги до наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Відповідно до п.1.2.1 Додатку 3 До Тендерної документації «інженерно-технічні працівники (виконроб, майстер, чи інший працівник з категорії «Керівники» відповідно до довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи») – не менше 2 осіб з вищою освітою з кваліфікацією «будівельник», «інженер - будівельник», «будівництво та цивільна інженерія». Додатково на майстрів надаються посвідчення про проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки (у формі копії чи оригіналу). Стаж роботи інженерно-технічних працівників на займаних посадах на підприємстві чи на аналогічних посадах у іншому підприємстві повинен становити не менше 1 року (дана вимога застосовується для забезпечення якісного надання послуг, раціонального використання бюджетних коштів);» Саме такі вимоги тендерної документації неодноразово визнані абсолютно дискримінаційними та такими, які обмежують конкуренцію і заздалегідь створюють загрозу зловживання з боку Замовника рішеннями постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме : рішення АМКУ №6290 від 10.05.2023, рішення АМКУ №6305 від 10.05.2023, рішення АМКУ №6304 від 10.05.2023, рішення №14731 від 15.10.2019 та інші. 2. Дискримінаційна вимога щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно абзацу 14 пункту 47 Особливостей. Відповідно до п.3 «Підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 44 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення» Додатку 3 До Тендерної документації на підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно абзацу 14 пункту 44 Особливостей, Учасник подає інформацію (у довільній формі) про відсутність факту невиконання своїх зобов’язань Учасником за раніше укладеними договорами про закупівлю із Замовником даної процедури, яка має бути підтверджена листом Замовника або підписом посадової особи Замовника на такій інформаційній довідці. Водночас інформаційна довідка повинна містити посилання на ідентифікатор даної закупівлі. За результатами розгляду скарг постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, були прийняті такі рішення АМКУ №6290 від 10.05.2023, рішення АМКУ №6305 від 10.05.2023, рішення АМКУ №6304 від 10.05.2023, та іншими, які визнані абсолютно дискримінаційними та такими, які обмежують конкуренцію і заздалегідь створюють загрозу зловживання з боку Замовника. Виходячи з вищевикладеного, просимо Вас усунути дані дискримінаційні вимоги із тендерної документації, та внести зміни у цих частинах, у разі, якщо Ви не внесете зміни та не усунете ці дискримінаційні вимоги, ми змушені будемо оскаржувати дану тендерну документацію, як таку що обмежує конкуренцію, призводить до дискримінації учасників процедури Закупівлі та заздалегідь створює загрозу зловживання з боку Замовника. Також Ми змушені будемо звертатися до відповідних органів, для усунення подальшого включення таких вимог до Ваших тендерних документацій, та інші відповідні інстанції з висвітленням Замовника торгів завідомо незаконних, упереджених вимог, на користь вже відомого учасника. Шановний Замовнику, не обмежуйте конкуренцію! Слава Україні!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 червня 2023 16:30
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Одним із кваліфікаційних критеріїв є: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Надання послуг з поточного ремонту дороги вимагає наявності кваліфікованих працівників для якісного та безпечного виконання робіт. Крім того надання послуг буде проводитись в населеному пункті, а тому роботи повинні проводитись із дотриманням ДСТУ 8749:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт, та інших законодавчих актів. Замовником вимагається мінімальний стаж роботи працівників, крім того стаж роботи не обмежується тільки у тому підприємстві де працівник працює на даний момент, а враховується і на інших підприємствах. Отже дана вимога не є дискримінаційною, так як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід передбачено ЗУ «Про публічні закупівлі».
По другому питанні будуть внесенні відповідні зміни.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-05-31-009182-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД", Код ЄДРПОУ:41037833
Дата подання: 20 червня 2023 18:03
Скарга на дії Замовника
Вих. № 3/06 Від «20» червня 2023 р. Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ЄДРПОУ: 00032767 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 тел.: (044)594-64-12, факс: (044) 520-10-4 Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Борщівський комунальник" Борщівської міської ради, 48702, Україна, Тернопільська область, Борщів, вул.Гніздовського, будинок 2 ЄДРПОУ: 44044801 Тел. +380677032782 Е-mail: zamosna30@gmail.com Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «БМБУД» ЄДРПОУ: 41037833 47734, Тернопільська обл., Тернопільський р-н, село Настасів, вул.Плебанівка, будинок 712/9 Тел: +38-097-822-42-06 e-mail: bmbtov@gmail.com Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-31-009182-a СКАРГА на дії Замовника 31.05.2023 року в системі публічних закупівель "PROZORRO" опубліковано оголошення про початок проведення відкритих торгів на надання послуг: «Поточний ремонт ділянки дороги, що проходить вулицями: Кармелюка та М. Бажана в м. Борщів Чортківського району Тернопільської області» (надалі – Процедура закупівлі). Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої тендерні пропозиції (надалі - Пропозиції) для участі у процедурі закупівлі подали наступні учасники: • Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" (далі – Скаржник); • ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР". 12.06.2023 року КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Борщівський комунальник" Борщівської міської ради (надалі – Замовник) опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей стосовно тендерної пропозиції ТОВ «БМБУД». Скаржником було загружено документальну інформацію на виправлення невідповідностей. 15.06.2023 року, Замовником було оприлюднено протокол №134 від 15.06.2023 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БМБУД». ТОВ «БМБУД» уважно вивчивши Протокол, не погоджується з рішеннями Замовника. Вважаємо, що Замовником при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника порушено основні принципи здійснення публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість на прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (частина 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), що є підставою для визнання дій Замовника неправомірним. Наше твердження ґрунтується на наступному. 1. У відповідності до протоколу №134 від 15.06.2023 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою, порядком денним був розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «БМБУД», яка визначена найбільш економічно вигідною, поданою під час проведення процедури закупівлі: Поточний ремонт ділянки дороги по вул. Л. Курбаса в м. Борщів Чортківського району Тернопільської області. На підставі цього протоколу тендерну пропозицію Скаржника було відхилено. ТОВ «БМБУД» категорично не погоджується з прийнятим незаконним рішенням Замовника, оскільки вважає його безпідставним та таким що порушує його права, законні інтереси, та суперечить принципам та нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та встановленим вимогам в тендерній документації з наступних підстав. Під час прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника Замовником порушено частину 2 статті 31 Закону, а саме Замовником у протоколі відхилення не вірно вказано назву предмета закупівлі, що міститься у тендерній документації. Так, порядком денним зазначеним у протоколі є розгляд тендерної пропозиції Скаржника поданої ним під час проведення процедури закупівлі: Поточний ремонт ділянки дороги по вул. Л. Курбаса в м. Борщів Чортківського району Тернопільської області. Проте, згідно тендерної документації, назва предмета закупівлі, зовсім інша: Поточний ремонт ділянки дороги, що проходить вулицями: Кармелюка та М. Бажана в м. Борщів Чортківського району Тернопільської області. Окрім того процедура проведення закупівлі була саме з надання послуг по Поточний ремонт ділянки дороги, що проходить вулицями: Кармелюка та М. Бажана в м. Борщів Чортківського району Тернопільської області. Тобто виходячи із вищевказаного варто зазначити, що опублікований протокол Замовником про відхилення тендерної пропозиції Скаржника містить зовсім іншу процедуру закупівлі, тобто порядок денний по протоколу містить розгляд пропозиції Скаржника по зовсім іншій процедурі закупівлі, що не відповідає частині 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тобто Замовником було неправомірно відхилено пропозицію Скаржника. Виходячи із вищевказаного вважаємо, що під час розгляду пропозиції Скаржника Замовником було грубо порушено норми Закону України «Про публічні закупівлі» зокрема недотримано вимог які встановлені у статті 31 Закону, порушено принципи здійснення публічних закупівель встановлених частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципи максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. 2. Згідно протоколу №134 від 15.06.2023 року, тендерна пропозиція Скаржника не відповідає абзацу 2 частини 9 Розділу 3 документації, оскільки Скаржник нібито не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, зокрема, атестат виробництва наданий ТОВ «БМБУД» виготовлений відповідно до ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, але не виготовлений ще і відповідно до ДСТУ Б В.2.7-305:2015. Категорично не погоджуємося із вищевказаним, з огляду на наступне. У відповідь на оприлюднене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Скаржником 13.06.2023 року були завантажені документи на виправлення, серед яких зокрема, Атестат виробництва (файл. «3.2 Атестат виробництва АБЗ») та лист-пояснення щодо атестату (файл. «3.3 Лист-пояснення щодо атестату»). Згідно п.1.4 Додатку №3 до тендерної документації: «Додатково у складі тендерної пропозиції надається схема перевезення асфальтобетонної суміші, що підтверджує місце розташування асфальтобетонного заводу від місця виконання робіт на відстані, що дозволить зберегти параметри асфальтобетонної суміші у відповідності з ДСТУ Б В.2.7-119-2011, та скан-копія атестату виробництва асфальтобетонної суміші (Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011, затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.12.2011 № 416, та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 10.08.2015 № 191, ДСТУ Б В.2.7-305:2015, затверджені Наказ Мінрегіону № 345 від 30.12.2015).» Проте, виходячи із змісту вказаної вимоги, вбачається те, що такий атестат має обов’язково містити інформацію про атестацію на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно до ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015. Однак, слід констатувати відсутність чіткої вимоги про те, що атестат повинен бути атестований саме на виготовлення ДСТУ Б В.2.7-305:2015, затверджені Наказ Мінрегіону № 345 від 30.12.2015). Більше того, технічне завдання №1 до тендерної документації містить наявність матеріалу для виконання робіт, який передбачений атестацією саме лише згідно стандартів ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015. ДСТУ Б В.2.7-305:2015 «Суміші бітумомінеральні дорожні. Загальні технічні умови», технічне завдання №1 до тендерної документації не передбачає застосування бітумомінеральних сумішей, що чергово підтверджує відсутність необхідності зазначення у атестаті саме цього ДСТУ. Більше того, відповідно до примітки 5 Додатку №3 до тендерної документації: «Примітка 5: Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.» Звертаємо увагу на те, що Скаржником було подано таке пояснення з обґрунтуванням, що викладене у листі-поясненні з вихідним №3 від 13.06.2023 року (файл. «3.3 Лист-пояснення щодо атестату»). 3. Згідно протоколу №134 від 15.06.2023 року, тендерна пропозиція Скаржника була відхилена, оскільки в складі пропозиції відсутня довідка видана Замовником даної закупівлі не раніше дати оголошення даної закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником. Категорично не погоджуємося із вищевказаним, з огляду на наступне. Відповідно до пункту 1.3.3 Додатку №3 до тендерної документації: «1.3.3. Учасник повинен гарантувати відсутність рекламацій (негативних відгуків) від замовника даної закупівлі щодо виконання аналогічних робіт протягом останніх двох років. Підтверджується шляхом подання довідки довільної форми, виданої Замовником даної закупівлі не раніше дати оголошення даної закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником.» На виконання вказаної вимоги Скаржником в складі тендерної пропозиції було надано Гарантійний лист (файл. «29. Гарантійний лист про відсутність рекламацій»). Гарантійний лист містив гарантії та підтвердження відсутності негативного досвіду (рекламацій), згідно тексту Гарантійного листа: «Товариство з обмеженою відповідальністю «БМБУД» гарантує відсутність рекламацій (негативних відгуків) від замовника даної закупівлі щодо виконання аналогічних робіт протягом останніх двох років. ТОВ «БМБУД» підтверджує те, що ТОВ «БМБУД» не має негативного досвіду співпраці з Замовником.» На підтвердження вказаної вимоги був наданий Лист-пояснення щодо довідки Замовника (файл. «30. Лист-пояснення щодо довідки Замовника»). 07 червня представник ТОВ «БМБУД» здійснив візит до Замовника за адресою: вул. Гніздовського, 2, м. Борщів, Тернопільська обл. Представником були передані та зареєстровані Вами супровідні листи із проханням надання довідок про відсутність негативного досвіду співпраці між ТОВ «БМБУД» та Комунальним підприємством «Борщівський комунальник» Борщівської міської ради. Вказані листи містять вихідний номер та дату, а саме: 07.07.2023 року. Окрім того, юрисконсультом Комунального підприємства «Борщівський комунальник» Борщівської міської ради були поставлені відмітки про прийняття вказаного листа із проханням. Після довготривалого очікування представником ТОВ «БМБУД» на отримання вказаних довідок від Замовника, юрисконсультом та уповноваженою особою було повідомлено про відмову в отриманні за рішенням керівника комунального підприємства, ПОВНІСТЮ БЕЗПІДСТАВНО. 08 червня, представниками ТОВ «БМБУД» було використано можливість здійснення зв’язку із посадовою особою замовника - Тернавською Оксаною Петрівною – уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель. Зокрема були здійсненні дзвінки за телефоном: 380677032782, що вказаний у електронних полях процедур закупівель, як засіб для здійснення зв’язку із уповноваженою особою. На неодноразові дзвінки та прохання надання довідки для виконання вимоги тендерної документації, уповноважена особа повідомляла про прохання зателефонувати на наступний день. Проте, 09 червня 2023 року, на дзвінки за вказаним номером телефону не було жодної відповіді. Зважаючи на вищевказане, а також на факт того, що між ТОВ «БМБУД» та Комунальним підприємством «Борщівський комунальник» Борщівської міської ради раніше не укладалися договори та не здійснювалась співпраця, відповідно жодної негативної співпраці існувати не могло. В зв’язку із вищевказаним, Замовником було порушено основоположні принципи проведення публічних закупівель та порушено право ТОВ «БМБУД» на добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них. «Згідно ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.» В листі нами було вказано про те, що В зв’язку із відсутністю будь-якої співпраці між ТОВ «БМБУД» та Вами як Замовником, просимо вважати даний лист підтвердженням відсутності негативного досвіду співпраці з Замовником. Окрім того нами було долучено в складі тендерної пропозиції «Супровідний лист Замовнику про надання довідки» (файл. 30.1 «Супровідний лист Замовнику про надання довідки») на якому стоїть відмітка Замовника про прийняття вказаного листа. Незважаючи на це, в повідомленні про усунення невідповідностей містилась вимога про надання довідки виданої Замовником. Проте Замовник безпідставно відмовився видати довідку. Незважаючи на це, Скаржником 13.06.2023 року були завантажені повторно вищевказані документи. Водночас, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей було опубліковане 12.06.2023р., кінцевим днем завантаження невідповідностей було 13.06.2023р., а вже 14.06.2023 року за адресою нашого підприємства надійшов лист від Замовника, який містив довідку видану Замовником, яку нам як учаснику потрібно було завантажити в строк до кінцевого терміну подання пропозицій. Окрім того, вказаний лист відправлений поштою, що містив довідку видану Замовником, не був одержаний за нашої поштовою адресою у строк до 13.06.2023р., в зв’язку із чим фактично не було можливим завантажити таку довідку видану Замовником для виправлення невідповідностей. Окрім того, Замовником було проігноровано наше прохання про відправлення такої довідки за електронною адресою нашого підприємства. Беручи до уваги все вищевказане, слід констатувати відсутність факту негативного досвіду співпраці та відсутності співпраці в загальному між Замовником і нашим підприємством. Окрім того, з незрозумілих причин Замовник відмовився надавати таку довідку у терміни передбачені для подання тендерних пропозицій та у термін для виправлення невідповідностей опублікованих Замовником. Водночас, після спливу всіх вказаних строків, Замовник наважився надати довідку видану ним про відсутність негативного досвіду співпраці із Скаржником. Тому, нами додається вказана довідка (файл. «Довідка видана Замовником»). 4. Згідно протоколу №134 від 15.06.2023 року, тендерна пропозиція Скаржника була відхилена, оскільки відсутні записи про прийняття на роботу у трудових книжках в наступних працівників: Бучинський Василь Якович, Ковтуцький Василь Вікторович, Савчук Олександр Петрович. Крім того, трудова книжка Ковтуцького Василя Вікторовича надана не у повному обсязі. Трудова книжка Савчука Олександра Петровича містить запис про звільнення 05.04.2021р., отже працівник немає основного місяця роботи, а запис повинен бути занесений. Категорично не погоджуємося із вищевказаним, з огляду на наступне. По-перше, вказані працівники Бучинський Василь Якович, Ковтуцький Василь Вікторович, Савчук Олександр Петрович працюють на підприємстві за сумісництвом. Вказане підтверджується наказами, що містилися у тендерній пропозиції та завантажувались на вимогу замовника про усунення невідповідностей, накази додаємо (файл. «4.1 Бучинський В.Я. прийняття», файл. «4.2 Савчук О.П. прийняття», файл. «4.3 Ковтуцький В.В. прийняття». Окрім того, нами завантажувався лист-пояснення із законодавчим обґрунтуванням відсутності записів в трудових книжках працівників (файл. «4.4 Лист-пояснення трудові»). Вказаний лист містився у тендерній пропозиції та завантажувався на вимогу замовника про усунення невідповідностей. Щодо відсутності записів у трудових книжках вказаних працівників: «ТОВ «БМБУД» повідомляє, що в поданих нами трудових книжках працівників: «Інженер з організації дорожнього руху Бучинський Василь Якович», «Інженер з пожежної безпеки Ковтуцький Василь Вікторович» та «Інженер з охорони праці Савчук Олександр Петрович», записи про прийом на роботу на підприємство ТОВ «БМБУД» не здійснювались, оскільки згідно з законодавством в трудових книжках працівників, які прийняті на роботу за сумісництвом, запис про сумісництво не здійснюється. Даний факт обґрунтовується нормами законодавства, а саме: Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затверджена наказом Міністерства праці України, Міністерства соціального захисту населення України, Міністерства юстиції України від 29.07.1993 р. № 58 (далі — Інструкція № 58). Відповідно до пункту 1.1 Інструкції №58: «На осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи». Відповідно до пункту 2.14 Інструкції №58: «Запис відомостей про роботу за сумісництвом провадиться за бажанням працівника власником або уповноваженим ним органом». Повідомляємо, що за взаємною згодою нашого підприємства та працівників такі записи про сумісництво у трудову книжку не здійснювались.» По-друге, трудова книжка Ковтуцького Василя Вікторовича була подана у повному обсязі шляхом виправлення невідподностей у оприлюдненому повідомленні Замовником про виправлення таких невідповідностей (файл. «4.3.2 Трудова Ковтуцький»). По-третє, трудова книжка Савчука Олександра Петровича містить запис про звільнення датований згідно наказу від 02.04.2021 №61-к, проте і містить запис про прийом на основне місце роботи вже після звільнення датований 12.04.2021 року згідно наказу №7-К, а саме на 2-3 сторінці трудової книжки (або 44 сторінка файлу що додається «4.2.2 Трудова Савчук О.П.») «Вкладыш в трудовую книжку». Зважаючи на все вищевказане, Замовник упереджено оцінив пропозицію учасника, порушив процедуру проведення закупівлі та неправомірно відхилив пропозицію. Вважаємо, що Замовник при оцінці пропозиції Скаржника порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлені ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість на прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам Тендерної документації та є найбільш економічно вигідною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яке викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №134 від 15 червня 2023 року. Додатки: - Протокол 134; - Нова редакція Тендерна документація - Борщів вул. Кармелюка та М. Бажана; - Нова редакція Додаток 3 до ТД - Перелік документів Борщів вул.Кармелюка та М. Бажана; - Додаток 1 до ТД технічне завдання м. Борщів вул. Кармелюка та М. Бажана; - Довідка видана Замовником; - 30.1 Супровідний лист Замовнику про надання довідки; - 30. Лист-пояснення щодо довідки Замовника; - 29. Гарантійний лист про відсутність рекламацій; - 4.4 Лист-пояснення трудові; - 4.3.2 Трудова Ковтуцький; - 4.3 Ковтуцький В.В. прийняття; - 4.2.3 Трудова Савчук О.П. (переклад); - 4.2.2 Трудова Савчук О.П.; - 4.2 Савчук О.П. прийняття; - 4.1 Бучинський В.Я. прийняття; - 3.3 Лист-пояснення щодо атестату; - 3.2 Атестат виробництва АБЗ. Директор ТОВ «БМБУД» Валерій НОСИК
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 червня 2023 17:32
Рішення від 22.06.2023 № 9155.pdf
Дата публікації: 22 червня 2023 17:32
рішення від 03.07.2023 № 9754.pdf
Дата публікації: 06 липня 2023 15:01

Документи подані скаржником

20 червня 2023 17:33
Скарга АМКУ.docx
20 червня 2023 17:33
Протокол 134.pdf
20 червня 2023 17:34
Скарга АМКУ.pdf
20 червня 2023 17:35
4.2.2 Трудова Савчук О.П..pdf
20 червня 2023 17:37
4.3.2 Трудова Ковтуцький.pdf
20 червня 2023 18:37
Скарга АМКУ_оновлена.docx
20 червня 2023 18:37
Лист ДерждорНДІ.pdf
20 червня 2023 18:37
Скарга АМКУ_оновлена.pdf

Документи подані замовником

26 червня 2023 16:53
Протокол 135.pdf
26 червня 2023 16:53
Довідка.pdf
26 червня 2023 16:53
Супровідний лист.pdf
26 червня 2023 16:53
Укрпошта.pdf

Документи Органу Оскарження

22 червня 2023 17:32
Рішення від 22.06.2023 № 9155.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2023 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" 4 425 081,52
UAH з ПДВ
4 425 081,52
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 5 570 028,00
UAH з ПДВ
5 570 028,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 червня 2023 16:15
Електронний підпис
13 червня 2023 16:13
3. Довідка АБЗ.pdf.p7s
13 червня 2023 16:13
1. Довідка МТБ.pdf.p7s
13 червня 2023 16:04
4.3.2 Трудова Ковтуцький.pdf
13 червня 2023 16:03
4.1.2 Трудова Бучинський.pdf
13 червня 2023 16:03
4.2.2 Трудова Савчук О.П..pdf
13 червня 2023 16:02
4.3.1 Диплом Ковтуцький.pdf
13 червня 2023 16:02
4.2.1 Диплом Савчук О.П..pdf
13 червня 2023 16:01
4.1.1 Диплом Бучинський.pdf
13 червня 2023 16:01
3. Довідка АБЗ.pdf
13 червня 2023 16:01
1. Довідка МТБ.pdf
13 червня 2023 16:01
1.1 Камаз 5320 (бортовий).pdf
09 червня 2023 17:48
Електронний підпис
09 червня 2023 17:47
16. Ліцензія БМБУД.pdf.p7s
09 червня 2023 17:47
24. Диплом Мозиль Г.Л..pdf.p7s
09 червня 2023 17:47
21.3.2. Диплом Бліщ Р.Д..pdf
09 червня 2023 17:47
17. Статут.pdf
09 червня 2023 17:47
15. Сертифікат ISO 45001.pdf
09 червня 2023 17:47
21.3 .Бліщ Р. Д, прийняття.pdf
09 червня 2023 17:47
24.5 Диплом Савчук О.П..pdf
09 червня 2023 17:47
19.2.2 Коток HAMM DV08V SUPER.pdf
09 червня 2023 17:47
19.1.1 Самоскиди.pdf.p7s
09 червня 2023 17:47
21.3.2. Диплом Бліщ Р.Д..pdf.p7s
09 червня 2023 17:47
12. Сертифікат ISO 37001.pdf
09 червня 2023 17:47
23. Трудова Бліщ Р.Д..pdf.p7s
09 червня 2023 17:47
27.3 Схема перевезення.pdf
09 червня 2023 17:47
19.1.3 Навантажувач LOVOL.pdf.p7s
09 червня 2023 17:47
24. Диплом Мозиль Г.Л..pdf
09 червня 2023 17:47
15. Сертифікат ISO 45001.pdf.p7s
09 червня 2023 17:47
24.3 Диплом Ковтуцький.pdf
09 червня 2023 17:47
24.1 Диплом Бліщ Р.Д..pdf.p7s
09 червня 2023 17:47
21.4.1. Диплом Бучинський.pdf
09 червня 2023 17:47
19. Довідка МТБ.pdf.p7s
09 червня 2023 17:47
13. Сертифікат ISO 9001.pdf
09 червня 2023 17:47
23.1 Трудова Ковтуцький.pdf
09 червня 2023 17:47
31. Тендерна пропозиція.pdf
09 червня 2023 17:47
19.4.3 Автогрейдер GR 165.pdf.p7s
09 червня 2023 17:47
23. Трудова Бліщ Р.Д..pdf
09 червня 2023 17:47
24.2 Диплом Бучинський.pdf
09 червня 2023 17:47
24.5 Диплом Савчук О.П..pdf.p7s
09 червня 2023 17:47
28.3 Атестат.pdf.p7s
09 червня 2023 17:47
24.1 Диплом Бліщ Р.Д..pdf
09 червня 2023 17:47
14. Сертифікат ISO 14001.pdf.p7s
09 червня 2023 17:47
21.9. Диплом Ковтуцький.pdf
09 червня 2023 17:47
23.2 Трудова Мозиль Г. Л..pdf
09 червня 2023 17:47
13. Сертифікат ISO 9001.pdf.p7s
09 червня 2023 17:47
28.3 Атестат.pdf
09 червня 2023 17:47
23.4 Трудова Савчук О.П..pdf
09 червня 2023 17:47
19.4.3 Автогрейдер GR 165.pdf
09 червня 2023 17:47
19.1.3 Навантажувач LOVOL.pdf
09 червня 2023 17:47
12. Сертифікат ISO 37001.pdf.p7s
09 червня 2023 17:47
19.4.1 Каток HAMM HD 110 K.pdf.p7s
09 червня 2023 17:47
17. Статут.pdf.p7s
09 червня 2023 17:47
21.10. Диплом Мозиль Г.Л..pdf
09 червня 2023 17:47
19. Довідка МТБ.pdf
09 червня 2023 17:47
19.2.1 Самоскид КРАЗ 65101-82.pdf
09 червня 2023 17:47
19.1.4 Екскаватор ЕО-2621В-3.pdf
09 червня 2023 17:47
14. Сертифікат ISO 14001.pdf
09 червня 2023 17:47
19.4.1 Каток HAMM HD 110 K.pdf
09 червня 2023 17:47
27. Довідка АБЗ.pdf
09 червня 2023 17:47
27. Довідка АБЗ.pdf.p7s
09 червня 2023 17:47
19.1.1 Самоскиди.pdf
09 червня 2023 17:47
21.6.1. Диплом Савчук О.П..pdf
09 червня 2023 17:47
23.5 Трудова Бучинський.pdf
09 червня 2023 17:47
19.2.2 Коток HAMM DV08V SUPER.pdf.p7s
09 червня 2023 17:47
15.1 Звіт сертифікат 45001.pdf
09 червня 2023 17:47
16. Ліцензія БМБУД.pdf

Публічні документи

10 липня 2023 11:16
Електронний підпис
10 липня 2023 11:15
Протокол 10.pdf
10 липня 2023 11:15
Протокол 9.pdf
10 липня 2023 11:15
Наказ 448.pdf
10 липня 2023 11:15
Копія ліцензії.pdf
07 липня 2023 16:25
Електронний підпис
07 липня 2023 16:22
Довідки переможця 2.pdf
07 липня 2023 16:22
ДОВІДКА З МІЛІЦІЇ 23.06.rar
07 липня 2023 16:22
Довідка (18).zip
07 липня 2023 16:22
Довідка (17).zip
09 червня 2023 15:34
Електронний підпис
09 червня 2023 15:33
44_ISO 45001.pdf
09 червня 2023 15:33
58_Статут (копія).pdf
09 червня 2023 15:33
59_ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
09 червня 2023 15:33
37_Звіт про аудит 37001.pdf
09 червня 2023 15:33
4_довідка обладнання.pdf
09 червня 2023 15:33
2_Наказ 448.pdf
09 червня 2023 15:33
9_довідка працівники.pdf
09 червня 2023 15:33
18_довідка досвід.pdf
09 червня 2023 15:33
40_ISO 9001.pdf
09 червня 2023 15:33
57_Копія витягу ПДВ.pdf
09 червня 2023 15:33
53_технічне завдання.pdf
09 червня 2023 15:33
27_атестат.pdf
09 червня 2023 15:33
38_ISO 37001.pdf
09 червня 2023 15:33
54_проект договору.pdf
09 червня 2023 15:33
19_Договір 7.pdf
09 червня 2023 15:33
47_АТЕСТАТ НА ЕМУЛЬСІЮ.PDF
09 червня 2023 15:33
20_відгук 7.pdf
09 червня 2023 15:33
39_Звіт ISO 9001 (оригінал).pdf
09 червня 2023 15:33
12_Накази.7z
09 червня 2023 15:33
25_договір поставки.pdf
09 червня 2023 15:33
14_трудові книжки.7z
09 червня 2023 15:33
13_ДИПЛОМИ.7z
09 червня 2023 15:33
26_схема перевезення.png
09 червня 2023 15:33
31_Протокол 9.pdf
09 червня 2023 15:33
37_сертифікат 37001.pdf
09 червня 2023 15:33
43_Звіт ISO 45001 (оригінал).pdf
09 червня 2023 15:33
50_довідка п. 47.pdf
09 червня 2023 15:33
56_Копія ліцензії.pdf
09 червня 2023 15:33
5_техпаспорти.7z
09 червня 2023 15:33
41_Звіт ISO 14001 (оригінал).pdf
09 червня 2023 15:33
58_Опис (копія).pdf
09 червня 2023 15:33
32_Протокол 10.pdf
09 червня 2023 15:33
24_довідка абз.pdf
09 червня 2023 15:33
42_ISO 14001.pdf
09 червня 2023 15:33
58_Протокол 7.pdf
09 червня 2023 15:33
17_Протокол №3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"
#41037833
Відхилено 4 425 081,52
UAH з ПДВ
15 червня 2023 16:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 червня 2023 16:28
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
Переможець 5 570 028,00
UAH з ПДВ
07 липня 2023 15:14

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "БМБУД"! Повідомляємо, що при розгляді вашої тендерної пропозиції виявлено невідповідності щодо вимог додатку 3 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» (Перелік документів, які надаються учасником процедури закупівлі для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам, а саме: 1) Не підтверджено наявність техніки з відповідними характеристиками, що вимагалась у додатку № 3 до тендерної документації, а саме: 1.1. Документи про підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1.1.1. Інформаційна довідка за формою таблиці 1 (наведено нижче) щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо). Таблиця 1 ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № з/п Назва з характеристикою Тип /марка/ модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** 1 2 3 4 5 6 * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається правові підстави залучення транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці 1. Наявність відповідної техніки та обладнання з наступними характеристиками: • екскаватор – не менше одного; • автогрейдер – не менше одного; • вантажні самоскиди - не менше3; • асфальтоукладальник – не менше одного; • котки дорожні самохідні гладковальцеві – не менше 2; • котки дорожні самохідні комбіновані – не менше 2; • навантажувачі одноковшеві– не менше двох; • автомобіль бортовий, вантажопідйомністю не менші 5 т – не менші 1. Вами завантажено довідку про наявність техніки, п пунктах 19 та 20 якої зазначено автомобіль бортовий. Проте відповідно до свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, вантажопідйомність даних бортових автомобілів складає 1,36 т. В пп. 1.1.1 Додатку 3 необхідна наявність автомобіля бортового, вантажопідйомністю не менше 5 т. – не менше 1 од. 2). Відсутня довідка, яка вимагалась пп. 1.3.3. Додатку 3: «1.3.3.Учасник повинен гарантувати відсутність рекламацій (негативних відгуків) від замовника даної закупівлі щодо виконання аналогічних робіт протягом останніх двох років. Підтверджується шляхом подання довідки довільної форми, виданої Замовником даної закупівлі не раніше дати оголошення даної закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником.» 3). Невідповідність асфальтобетонного заводу, зазначеного вами в інформації про наявність асфальтобетонного заводу пункту 1.4 Додатку 3, а саме:Додатково у складі тендерної пропозиції надається схема перевезення асфальтобетонної суміші, що підтверджує місце розташування асфальтобетонного заводу від місця виконання робіт на відстані, що дозволить зберегти параметри асфальтобетонної суміші у відповідності з ДСТУ Б В.2.7-119-2011, та скан-копія атестату виробництва асфальтобетонної суміші (Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011, затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.12.2011 № 416, та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 10.08.2015 № 191, ДСТУ Б В.2.7-305:2015, затверджені Наказ Мінрегіону № 345 від 30.12.2015). Атестат виробництва, наданий вами у складі пропозиції відповідає ДСТУ Б В.2.7-119:2011, а повинен відповідати ДСТУ Б В.2.7-119:2011, затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.12.2011 № 416, та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 10.08.2015 № 191, ДСТУ Б В.2.7-305:2015, затверджені Наказ Мінрегіону № 345 від 30.12.2015). 4). Не підтверджено належно наявність працівників, що вимагалось п. 1.2 додатку 3 тендерної документації, а саме: 1.2.Документи про підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 1.2.1. Інформаційна довідка в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, вказаних в технічному завданні (вказати ПІБ, посади, досвід роботи всіх службових, посадових та ін.(найманих) працівників, які будуть задіяні для виконання робіт згідно технічного завдання), а саме: • інженерно-технічні працівники (виконроб, майстер, чи інший працівник з категорії «Керівники» відповідно до довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи») – не менше 2 осіб з вищою освітою з кваліфікацією «будівельник», «інженер - будівельник», «будівництво та цивільна інженерія». Додатково на майстрів надаються посвідчення про проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки (у формі копії чи оригіналу). Стаж роботи інженерно-технічних працівників на займаних посадах на підприємстві чи на аналогічних посадах у іншому підприємстві повинен становити не менше 1 року (дана вимога застосовується для забезпечення якісного надання послуг, раціонального використання бюджетних коштів); • дорожні робітники – не менше 7 осіб; • водії автомобільного транспорту (категорії С) – не менше 4 осіб; • машиніст котка – не менше 4 осіб; • водій навантажувача – не менше 2 осіб; • машиніст екскаватора – не менше 1 особи; • машиніст автогрейдера – не менше 1 особи; • машиніст асфальтоукладальника – не менше 1 особи; • учасник обов’язково підтверджує наявність у штаті працівника на посаді сертифікованого інженера-проектувальника (кошторисника). Кваліфікація інженера-проектувальника (кошторисника) підтверджується сканованою з оригіналу та/або завіреною копією діючого відповідного сертифікату; • інженер з організації дорожнього руху – не менше 1 особи; • інженер з пожежної безпеки – не менше 1 особи; • інженер з охорони праці – не менше 1 особи 1.2.2. Наявність працівників в достатній кількості підтверджується: - скан-копією наказів (розпорядчих документів) про призначення на посади відповідних працівників або інших документів, що підтверджують наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до вимог пункту 1.2.1. додатку 3 до тендерної документації. Всі працівники повинні бути у штаті Учасника; - для підтвердження кваліфікації інженерно-технічних працівників учасником додатково надаються скан-копії дипломів про вищу (базову вищу) освіту з кваліфікацією «будівельник», «інженер - будівельник», «будівництво та цивільна інженерія» (крім інженера з організації дорожнього руху, інженера з пожежної безпеки, інженера з охорони праці, інженера-проектувальника); - для підтвердження кваліфікації інженерно-технічних працівників учасником додатково надаються скан-копії трудових книжок. - для підтвердження кваліфікації інженера з організації дорожнього руху надається копія/оригінал диплому про вищу освіту (базову вищу) за напрямом «організації дорожнього руху»; - для підтвердження кваліфікації інженера з пожежної безпеки надається копія/оригінал диплому про вищу освіту (базову вищу) за напрямом «пожежна безпека»; - для підтвердження кваліфікації інженера з охорони праці надається копія/оригінал документа встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/ витяг з протоколу про перевірку знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці; Вами у складі пропозиції завантажено довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та трудові книжки, у яких відсутні записи про прийняття на роботу наступних працівників: Бучинський Василь Якович, Ковтуцький Василь Вікторович, Савчук Олександр Петрович. Крім того трудова книжка Ковтуцького Василя Вікторовича надана не у повному обсязі. Також у трудовій книжці Савчука Олександра Петровича наявний запис про звільнення 05.04.2021 р. (наказ від 02.04.2021 №61-к), отже даний працівник немає основного місця роботи, тому запис повинен був бути занесений. Частиною шістнадцятою статті 29 Закону встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані Вами у своїй тендерній пропозиції. Для цього Вам необхідно надати: 1).Надати оновлену Інформаційну довідку щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо), де підтвердити наявність автомобіля бортового, вантажопідйомністю не менші 5 т – не менші 1 одиниці, з наданням всіх підтверджуючих документів, як того вимагає тендерна документація. 2). Надати довідку довільної форми, виданої Замовником даної закупівлі не раніше дати оголошення даної закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником, яка вимагалась пп. 1.3.3. Додатку 3. 3). Надати атестат виробництва на асфальтобетонний завод, який буде відповідати ДСТУ Б В.2.7-119:2011, а повинен відповідати ДСТУ Б В.2.7-119:2011, затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.12.2011 № 416, та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 10.08.2015 № 191, ДСТУ Б В.2.7-305:2015, затверджені Наказ Мінрегіону № 345 від 30.12.2015), або зазначити інформацію про наявність іншого асфальтобетонного заводу, який буде відповідати умовам додатку 3 тендерної документації. 4). Надати трудові книжки на працівників: Бучинський Василь Якович, Ковтуцький Василь Вікторович, Савчук Олександр Петрович, які б містили записи про прийняття на роботу. Також потрібно надати трудову книжку Ковтуцького Василя Вікторовича в повному обсязі.

Документи

15 червня 2023 16:18
Електронний підпис
15 червня 2023 16:17
Протокол 134.pdf

Документи

07 липня 2023 15:14
Довідка НАЗК
07 липня 2023 15:14
Електронний підпис
07 липня 2023 15:14
Протокол 163.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2023 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
5 570 028,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 липня 2023 15:14
Довідка НАЗК
07 липня 2023 15:14
Електронний підпис
07 липня 2023 15:14
Протокол 163.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2024 12:30
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2023 09:25
ДУ №1 до дог №173 від 19 07 2023.pdf зміни до договору
06 жовтня 2023 09:24
Електронний підпис укладений
19 липня 2023 11:31
Договір 173.pdf укладений
19 липня 2023 11:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 5 560 773,59
UAH (в тому числі ПДВ 926 795,60 UAH)