Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Відеореєстратори цифрові нагрудні
Очікувана вартість
1 455 000,00 UAH
UA-2023-05-31-009071-a ● d19a332cedbf433f9004371e59903ba8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління поліції охорони в м. Києві |
Код ЄДРПОУ: | 40109147 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , м. Київ обл., вулиця Студентська, будинок 9 |
Контактна особа: |
Титаренко Наталія В'ячеславівна 380957283302 prozorrome@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2023 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2023 15:51 |
Початок аукціону: | 09 червня 2023 15:51 |
Очікувана вартість: | 1 455 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штуки
Відеореєстратор цифровий нагрудний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м. Київ, вулиця Студентська, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2023
—
21 червня 2023
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар проводяться протягом 5 (п'яти) робочих днів, після підписання супровідних докуметів на поставку товару. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 червня 2023 18:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 червня 2023 18:29 |
Тендерна документація відеореєстратори нагрудні (із змінами).docx | |
02 червня 2023 18:28 |
Зміни до тендерної документації відеореєстратори.doc | |
31 травня 2023 15:43 |
Тендерна документація відеореєстратори нагрудні.docx |
02 червня 2023 18:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 червня 2023 18:29 |
Тендерна документація відеореєстратори нагрудні (із змінами).docx
|
||||||
02 червня 2023 18:28 |
Зміни до тендерної документації відеореєстратори.doc
|
||||||
31 травня 2023 15:43 |
Тендерна документація відеореєстратори нагрудні.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Техничні вимоги товару носять дискримінаційний характер
Дата подання: 31 травня 2023 17:15
Дата відповіді: 02 червня 2023 18:27
Техничні вимоги товару у додатку 2 до ТД носять дискримінаційний характер, а саме:
вага - 155 гр.;
Чіпсет: Mstar 8328P;
Батарея: 4000мАг;
Робоча температура: від -30°С до +55°С;
Розміри: 95мм-62мм-33мм;
Якщо Учасник запропонує товар який кращий за зазначиними характеристиками, чи вважається це покращення пропозиції.
Такими характеристиками ви обмежуєте Учасників які можут запропонувати кращий товар. Прошу усунути дискримінаційні вимоги та зазначити не конкретні характеристики, а в такому форматі: більше або меньше, краще, тощо. Наприклад: вага - не більше 155 гр.;
Чіпсет: Mstar 8328P або краще;
Батарея: не меньше 4000мАг;
Робоча температура: не меньше -30°С та не більше +55°С;
Розміри: не більше 95мм-62мм-33мм;
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Найближчим часом будуть внесені зміни до умов тендерної документації
Очікувана вартість
Дата подання: 01 червня 2023 13:10
Дата відповіді: 02 червня 2023 18:26
Доброго дня, шановний замовнику!, прохання надати уточнення щодо очікуваної вартість закупівлі:
1 455 000 грн вказана точно без ПДВ, чи можливо з ПДВ?
Відповідь: Відповідно до Річного плану закупівель на 2023 рік (ID UA-P-2023-05-31-003763-b) замовник визначив для даної закупівлі очікувану вартість з урахуванням всіх податків та зборів, в тому числі ПДВ, яка складає 1 746 000,00 грн.
Оскільки, замовник є платником ПДВ на загальних підставах, ним було вирішено оголосити закупівлю без ПДВ. Тож, в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями зазначено очікувану вартість закупівлі в сумі 1 445 000,00 грн. без ПДВ.
Для учасників (як платників ПДВ так і не платників ПДВ) це означає, що вартість своєї цінової пропозиції, при заповненні відповідного електронного поля в електронній системі закупівель, вони зазначають в гривнях без ПДВ. Вказана сума без ПДВ буде стартовою пропозицією учасника на аукціоні (за наявності умов для його проведення).
При оформленні форми «Тендерна пропозиція» (Додаток 3 до тендерної документації) учасник-платник ПДВ зазначає вартість своєї пропозиції в гривнях без ПДВ, окремо вартість ПДВ в гривнях, та загальну вартість своєї пропозиції в гривнях з урахуванням ПДВ.
Відповідно до тендерної пропозиції учасника-платника ПДВ та у разі набуття ним статусу переможця торгів, в пункті 3.1. договору про закупівлю (Додаток 4 до тендерної документації) з таким учасником буде зазначатися вартість товару в гривнях без ПДВ, окремо вартість ПДВ в гривнях, та загальна вартість товару в гривнях з урахуванням ПДВ.
При оформленні форми «Тендерна пропозиція» (Додаток 3 до тендерної документації) учасником-неплатником ПДВ, ним зазначається ця обставина з посиланням на відповідні положення податкового законодавства та заповнюється тендерна пропозиція в гривнях без ПДВ. Аналогічно, в пункті 3.1. договору про закупівлю (Додаток 4 до тендерної документації) учасником-неплатником ПДВ та у разі набуття ним статусу переможця торгів, буде зазначатися вартість товару лише в гривнях без ПДВ.
Оскільки, замовник є платником ПДВ на загальних підставах, ним було вирішено оголосити закупівлю без ПДВ. Тож, в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями зазначено очікувану вартість закупівлі в сумі 1 445 000,00 грн. без ПДВ.
Для учасників (як платників ПДВ так і не платників ПДВ) це означає, що вартість своєї цінової пропозиції, при заповненні відповідного електронного поля в електронній системі закупівель, вони зазначають в гривнях без ПДВ. Вказана сума без ПДВ буде стартовою пропозицією учасника на аукціоні (за наявності умов для його проведення).
При оформленні форми «Тендерна пропозиція» (Додаток 3 до тендерної документації) учасник-платник ПДВ зазначає вартість своєї пропозиції в гривнях без ПДВ, окремо вартість ПДВ в гривнях, та загальну вартість своєї пропозиції в гривнях з урахуванням ПДВ.
Відповідно до тендерної пропозиції учасника-платника ПДВ та у разі набуття ним статусу переможця торгів, в пункті 3.1. договору про закупівлю (Додаток 4 до тендерної документації) з таким учасником буде зазначатися вартість товару в гривнях без ПДВ, окремо вартість ПДВ в гривнях, та загальна вартість товару в гривнях з урахуванням ПДВ.
При оформленні форми «Тендерна пропозиція» (Додаток 3 до тендерної документації) учасником-неплатником ПДВ, ним зазначається ця обставина з посиланням на відповідні положення податкового законодавства та заповнюється тендерна пропозиція в гривнях без ПДВ. Аналогічно, в пункті 3.1. договору про закупівлю (Додаток 4 до тендерної документації) учасником-неплатником ПДВ та у разі набуття ним статусу переможця торгів, буде зазначатися вартість товару лише в гривнях без ПДВ.
Цінова пропозиція
Дата подання: 01 червня 2023 15:21
Дата відповіді: 02 червня 2023 18:26
Доброго дня, в ціновій пропозиції вказувати суму з пдв чи без пдв?
Відповідь: Цінова пропозиція надається відповідно до форми «Тендерна пропозиція» (Додаток 3 до тендерної документації )
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-05-31-009071-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:39328390
Дата подання: 23 червня 2023 15:10
Дата подання: 23 червня 2023 15:10
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 червня 2023 17:53
рішення від 26.06.2023 № 9267.pdf
Дата публікації: 26 червня 2023 17:53
інформація про резолютивну частину рішення від 05.07.2023 № 9994.pdf
Дата публікації: 06 липня 2023 12:20
рішення від 05.07.2023 № 9994.pdf
Дата публікації: 10 липня 2023 15:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення АМКУ № 9994-р/пк-пз від 05.07.2023 скасовано рішення про визначення ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ КИРИЧЕНКО АНТОНА ВОЛОДИМИРОВИЧА переможцем процедури закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 21 липня 2023 16:23
Номер скарги: UA-2023-05-31-009071-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3112520830
Дата подання: 22 липня 2023 17:48
Дата подання: 22 липня 2023 17:48
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи Управління поліції охорони в м. Києві (надалі Замовник), яке оформлено протоколом № 48/21/07/23-HB від 21.07.2023, про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ, ІПН 3112520830 (надалі Скаржник) на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
При прийняття рішення, яке оскаржується Замовником було порушено порядок проведення процедури закупівлі, а саме для виконання рішення колегії АМКУ № 9994/-р/пк-пз від 05.07.2023 року, Замовник повинен був надати учаснику (Скаржнику) повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель в порядку ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон).
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Разом з тим, відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником під час повторної кваліфікації учасників не розміщено повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей для Скаржника. Ненадання Замовником можливості учаснику виправити всі наявні невідповідності тендерної пропозиції є порушенням прав учасника.
Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Посилання Замовника на той факт що у рішенні органу оскарження № 9994/-р/пк-пз від 05.07.2023 року не вказано повторно розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах що подані учасником у складі тендерної пропозиції в строк протягом 24 годин є не доречним та спростовується вищевказаними нормами Закону та Особливостей.
Враховуючи вищевикладену інформацію, вважаю, що пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі розгляду тендерних пропозицій. Неправомірно відхиливши пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі розгляду тендерних пропозицій, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону.
До таких саме висновків дійшла постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "ДС ПРОМ ГРУП" від 24.12.2020, ідентифікатор закупівлі № UA-2020-10-22-007852-с, рішення № 368-р/пк-пз від 12.01.2021, яким Зобов'язала Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ДС ПРОМ ГРУП" за процедурою закупівлі — "ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-10- 08 Київ – Літочки Кіпті на ділянці км 3+810 – км 18+437 (45233142-6 Ремонт доріг)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-1022-007852-c.
Отже, Замовник має право та технічну можливість при проведенні повторного розгляду пропозицій (після оскарження) дати Постачальнику 24 години на виправлення помилок.
Якщо АМКУ прийняв рішення на користь Скаржника і зобов’язав відмінити рішення про відхилення, то Замовник може зробити повідомлення з вимогою про усунення протягом невідповідностей пртягом 24 години.
Замовник, окрім рішення АМКУ має дотримуватись вимог Закону. І рішення АМКУ переглянути рішення про відхилення не протирічить вимозі надати 24 годин на виправлення помилок.
Отже, ненаданий Учасником в повному обсязі документ належить до категорії тих, які згідно з ч. 16 ст. 29 Закону можна виправляти, а отже, враховуючи викладене, замовник, не розмістивши повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги ч. 16 ст. 29 Закону та ч. 9 ст. 26 Закону. Враховуючи наведене, ТП скаржника була неправомірно відхилена замовником.
Як правильно було зробити в даному випадку? Дати Учаснику ФОП Кириченко Антон Володимирович 24 години на виправлення помилок і після цього приймати рішення, та розглядати подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасником виявлених невідповідностей, як це зазначено в абзаці 2 частини 9 статті 26 Закону.
ПРОШУ :
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати порушення Замовником - Управлінням поліції охорони в м. Києві, порядку проведення процедури закупівлі за номером UA-2023-05-31-009071-a, при проведенні повторної кваліфікації учасників.
3. Зобов’язати Замовника:
- скасувати рішення, яке оформлено протоколом № 48/21/07/23-HB від 21.07.2023, про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ, ІПН 3112520830.
- провести відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням Особливостей, процедуру оцінки тендерних пропозицій учасників закупівлі за номером UA-2023-05-31-009071-a та визначити переможця торгів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 липня 2023 19:35
рішення від 25.07.2023 № 11264.pdf
Дата публікації: 25 липня 2023 19:35
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.08.2023 № 12179.pdf
Дата публікації: 08 серпня 2023 14:49
рішення від 07.08.2023 № 12179.pdf
Дата публікації: 10 серпня 2023 17:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2023 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ |
900 000,00
UAH
|
900 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРАРАТ-2000" |
1 245 000,00
UAH
|
1 200 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" |
1 455 000,00
UAH
|
1 455 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ #3112520830 |
Рішення скасоване |
900 000,00
UAH
|
18 липня 2023 10:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 червня 2023 17:17
|
ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ #3112520830 |
Відхилено |
900 000,00
UAH
|
21 липня 2023 16:21
|
|
ТОВ "АРАРАТ-2000" #41677463 |
Відхилено |
1 200 000,00
UAH
|
21 серпня 2023 16:49
|
|
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" #39328390 |
Переможець |
1 455 000,00
UAH
|
22 серпня 2023 19:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2023 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2023 13:10
|
608 Нагрудні відеореєстратори.pdf | укладений |
01 вересня 2023 13:09
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Відеореєстратор цифровий нагрудний | 150 | штуки |
11 640,00
UAH з ПДВ
|