Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056902 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А |
Контактна особа: |
Висоцький Юрій Анатолійович 380487407280 zakupki.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2023 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2023 15:42 |
Початок аукціону: | 09 червня 2023 15:42 |
Очікувана вартість: | 30 461 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 152 308,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП). У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Форму Гарантії забезпечення пропозиції встановлено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі – Форма). Замовник вимагає надання Гарантії згідно з Формою. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Розмір забезпечення тендерної пропозицій 150 000,00 грн. (сто п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.). Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка (виписка) з банку про залишок коштів на рахунку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме протягом 100 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний 150 000,00 грн. (сто п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.) за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення тендерної пропозиції, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Управління капітального будівництва Одеської міської ради код ЄДРПОУ: 04056902 р/р: UA308201720355129034022034555 банк: Державна казначейська служба України, м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 150000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Договір про закупівлю обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою* Учасника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок Управління капітального будівництва Одеської міської ради відкритий у ГУДКСУ в Одеській області, код ЄДРПОУ 04056902, МФО 820172, р/р UA308201720355129034022034555, в призначенні обов’язково зазначається назва предмету закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору становить 0,5 відсотка від вартості договору. Датою внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю не може вноситись за Учасника іншим підприємством, установою чи організацією, оскільки це створює зайві ризики для Замовника. Строк дії забезпечення відповідно до строку дії договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю протягом п’яти банківських днів у наступних випадках: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 травня 2023 15:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2023 15:23 |
Софіївська, Торгова, Преображенська.doc | |
31 травня 2023 15:23 |
15Т ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Під час розгляду нашої пропозиції Замовник начебто встановив невідповідність документів наданих у складі пропозиції вимогам тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету протоколом від 31.05.2023 року №15/Т-1, а саме:
«Вимогами тендерної документації передбачено, що ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується відповідно до технічного завдання тендерної документації з урахуванням вимог щодо енергоефективності матеріалів, обладнання та робіт згідно із законодавством. В Додатку 3 до тендерної документації викладено Технічне завдання по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт елементів благоустрою території міста Одеси в межах вулиць: Софіївської, Торгової, Преображенської». Пунктом 31 передбачено «Улаштування основи тротуарів із щебеню, за зміни товщини на кожен 1 см вилучати з норми 27-17-3, одиниця виміру м2 кількість 987,8». ТОВ "ВБФ "ОЛЕКСАНДР" у складі тендерної пропозиції надано договірну ціну в якій п. 31 викладено «Улаштування основи тротуарів із щебеню, за зміни товщини на кожен 1 см вилучати з норми 27-17-3 одиниця виміру м2 кількість – (мінус) 987,8». У зв’язку з вище викладеним Договірна ціна пропозиції ТОВ "ВБФ "ОЛЕКСАНДР" не відповідає Технічному завданню, так як виключено частину робіт передбачені технічним завданням».
У зв’язку із чим пропозиція ТОВ "ВБФ "ОЛЕКСАНДР" (код за ЄДРПОУ 22484085) була відхилена (Протокол уповноваженої особи управління капітального будівництва Одеської міської ради № 15/Т-2 від 16.06.2023 року
З таким рішенням Замовника ми не згодні. Вважаємо його незаконним, дискримінаційним та таким, що порушує права Учасника. Факти викладені в обґрунтування рішення є перекрученими та не відповідають дійсності, зокрема той факт, що Учасником «виключено частину робіт передбачені технічним завданням».
Що стосується причини відхилення слід зазначити наступне:
Пунктом 30 Додатку 3 до тендерної документації викладено Технічне завдання по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт елементів благоустрою території міста Одеса в межах вулиць: Софіївської, Торгової, Преображенської» передбачено «Улаштування основи тротуарів із щебеню за товщини шару 12 см» одиниця виміру - м2 , кількість - 987,8»
А пунктом 31 Додатку 3 до тендерної документації викладено Технічне завдання по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт елементів благоустрою території міста Одеси в межах вулиць: Софіївської, Торгової, Преображенської» передбачено «Улаштування основи тротуарів із щебеню, за зміни товщини на кожен 1 см вилучати з норми 27-17-3, одиниця виміру м2, кількість 987,8».
Тобто в самому тексті «найменування робіт і витрат» ТЗ вже зазначено Замовником, що необхідно «ВИЛУЧАТИ» певний обсяг чи найменування робіт (тобто сам текст завдання передбачає ВІД’ЄМНЕ значення того чи іншого обсягу робіт чи матеріалу).
Академічний тлумачний словник (1970—1980), виначає термін «ВИЛУЧАТИ», аю, аєш, недок., ВИЛУЧИТИ, чу, чиш, док., перех., як Вибирати, видаляти що-небудь звідкись, із складу чогось і т. ін.
Саме тому ТОВ "ВБФ "ОЛЕКСАНДР" у складі тендерної пропозиції надано Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01, в якому в п.30 (норма КБ27-17-3) зазначено «Улаштування основи тротуарів із щебеню за товщини шару 12 см» одиниця виміру - 100м2 , кількість – 9,878.
А в п. 31 викладено «Улаштування основи тротуарів із щебеню, за зміни товщини на кожен 1 см вилучати з норми 27-17-3» одиниця виміру - 100м2, кількість – (мінус) –9,878».
Від’ємне значення одиниці виміру (мінус 9,878) зазначене саме тому, що в ТЗ Замовник вказав на необхідність «на кожен 1 см. ВИЛУЧАТИ з норми 27-17-3 (тобто п. 30)».
Як наслідок, в наступних колонках – 8,9,10 Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 також можна побачити від’ємні значенні вартості, які віднімаються з вартості робіт п. 30, що пов’язане із тим, що певний обсяг робіт вилучається відповідно до вимоги ТЗ Замовника.
Крім того, слід зазначити, що якщо б Учасник у п. 31 Локального кошторису вписав позитивне значення кількості (плюс) 9, 878 – то це означало б, що Учасник розраховує «основи тротуарів із щебеню за товщини шару 12 см» із додаванням на кожен 1 см. до норми 17-17-3, та як наслідок в наступних колонках 8,9,10 Локального кошторису, вартість відповідно б збільшилася – тоді це можна розцінювати як невідповідність Технічному завданню через те, що Учасник на власний розсуд додає до свого кошторису частину (обсяг) робіт НЕ передбачений ТЗ.
Ми не розуміємо чому Замовник порахував цю обставину помилкою і що Учасником «виключено частину робіт передбачені технічним завданням», адже Замовник сам передбачиі виключення цієї частини робіт, вказавши в ТЗ на необхідність ВИЛУЧАТИ (на кожен 1 см. З норми 27-17-3.
Як приклад можна навести такий же вид робіт у цьому ж Технічному завданні Замовника , а саме – Облицювання стін гранітними плитами полірованими товщиною 40 мм при кількості плит в 1 м2 понад 4 до 6 (п. 16 та 17 ТЗ).
Так, в Додатку 3 до тендерної документації Технічне завдання по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт елементів благоустрою території міста Одеси в межах вулиць: Софіївської, Торгової, Преображенської», пунктом 16 передбачено – «Облицювання стін гранітними плитами полірованими товщиною 40 мм при кількості плит в 1 м2 понад 4 до 6» одиниця виміру - м2, кількість - 14,31
А вже в п. 17 ТЗ передбачено «Додавати або вилучати на кожні 10 мм зміни товщини плит при облицюванні стін і колон гранітом полірованим» одиниця виміру - м2 кількість - (мінус) -14,31.
В нашій Тендерній пропозиції , в документі - Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 в п. 16 зазначено «Облицювання стін гранітними плитами полірованими товщиною 40 мм при кількості плит в 1 м2 понад 4 до 6, одиниця виміру 100 м2 кількість - 0,1431 (тобто 14,31 кв.м.).
В п. 17 Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 Учасника зазначено «Додавати або вилучати на кожні 10 мм зміни товщини плит при облицюванні стін і колон гранітом полірованим» одиниця виміру 100 м2 кількість - (мінус) -0,1431
Тобто як і зазначено у Технічному завданні Замовника, Учасником при прорахунку ціни пропозиції було вилучено на кожні 10 мм зміни товщини плит на загальну площу 14,31 кв.м.
І відповідно в наступних колонках – 8,9,10 також можна побачити від’ємні значення вартості по цим позиціям , що пов’язане із тим , що певний обсяг робіт вилучається згідно із ТЗ.
Оскільки в назві даного виду робіт (п. 17) передбачено «додавати або вилучати», Замовник сам вказав у графі «кількість» від’ємне значення (мінус –14,32), що означає, що Замовник передбачає «вилучати на кожні 10 мм зміни товщини плит при облицюванні стін і колон гранітом полірованим».
Проте в даному випадку, чомусь, Замовник не побачив в цьому пункті помилку, хоча математично та фактично тут також відбулося виключення частини робіт Учасником, але відбулося саме тому, що так вказав у ТЗ Замовник.
Так само і в п. 31 ТЗ Замовник безальтернативно зазначив, про необхідність «на кожен 1 см ВИЛУЧАТИ з норми 27-17-3», але в Протокольному рішенні № 15/Т-2 від 16.06.2023 року незаконно зазначив, що Учасником «виключено частину робіт передбачені технічним завданням», і що це є невідповідністю ТЗ.
Права Учасниа порушені тим, що під час розгляду тендерних пропозицій Учасників Замовником торгів було допущено порушення Закону та Особливостей, не забезпечено всебічний та об’єктивний розгляд таких пропозицій.
Пунктом 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Неправомірне відхилення пропозиції Учасника порушує права Учасника у тому, що Замовником не дотримано принципів публічних закупівель, які визначені статтею 5 Закону.
Не здійснення об’єктивного розгляду пропозицій призвело до порушено прав Учасника.
Підставою для подання цієї Вимоги являються неправомірне рішення Замовника торгів, а саме щодо відхилення пропозиції Учасника.
У зв’язку із викладеним вище
ВИМАГАЮ:
скасувати протокольне рішення № 15/Т-2 від 16.06.2023 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВБФ "ОЛЕКСАНДР" (код за ЄДРПОУ 22484085).
В тендерній пропозиції ТОВ "ВБФ "ОЛЕКСАНДР" (код за ЄДРПОУ 22484085) пункт 31 Додатку 3 до тендерної документації викладений : «Улаштування основи тротуарів із щебеню, за зміни товщини на кожен 1 см вилучати з норми 27-17-3, одиниця виміру м2, кількість -987,8», що не відповідає вимогам Технічного завдання по об’єкту: «Капітальний ремонт елементів благоустрою території міста Одеси в межах вулиць: Софіївської, Торгової, Преображенської»
П. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з:
інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити перелік та обсяги робіт, без зазначення вартості окремих складових робіт(у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі));
пунктом 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД передбачено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.
Розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкову відомість ресурсів), виконується відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Замовник має право на перевірку складових частин договірної ціни.
Тобто, вимогами тендерної документації передбачено, що ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується відповідно до технічного завдання тендерної документації з урахуванням вимог щодо енергоефективності матеріалів, обладнання та робіт згідно із законодавством.
В даній закупівлі Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИМО" – у складі своєї Тендерної пропозиції, яка була завантажена до електронної системи закупівель 06.06.2023 року - НЕ НАДАВ жодної інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити перелік та обсяги робіт, без зазначення вартості окремих складових робіт (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)), тобто не подав у складі тендерної пропозиції розрахунок ДОГОВІРНОЇ ЦІНИ.
Договірна ціна пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИМО" НЕ ВІДПОВІДАЄ Технічному завданню, оскільки з їх пропозиції взагалі не вбачається розрахунку Договірної ціни та відсутня будь-яка можливість перевірити ціну пропозиції на відповідність Технічному завданню.
У зв’язку з вище викладеним пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИМО» На підставі частини 2 п. 44 Особливостей повинна була відхилена Замовником
., але Замовник чомусь визнав Учасника, в складі пропозиції якого відсутній розрахунок Договірної ціни – переможцем.
При цьому нашу пропозицію ТОВ «ВБФ «ОЛЕКСАНДР» Замовник незаконно відхилив саме через надуману невідповідність Договірної ціни вимогам Технічного завдання. Проте якщо Замовником не вимагалося подання Договірної ціни у даній закупівлі на етапі подання Тендерних пропозиції – чому пропозиція ТОВ «ВБФ «ОЛЕКСАНДР» була відхилена саме через невідповідність Договірної ціни Технічному завданню.
Відповідно до ч.2 ст.31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається. Частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону № 922-VIII замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі викладеного вище, ВИМАГАЮ: скасувати рішення Замовника про визнання ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИМО» переможцем процедури закупівлі.
Крім того, хочу зазначити, що таки дії Уповноважених осіб Замовника мають у собі ознаки корупційних порушень, змови між Замовником та Учасником, а також ознаки складу службових злочинів таких як службова недбалість, зловживання службовим становищем
У випадку укладення Договору між УКБ та ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИМО» як з незаконним переможцем процедури закупівлі – ми звернемося до правоохоронних та антикорупційних органів із відповідними заявами з метою усунення порушень у сфері публічних закупівель та притягнення винних осіб до відповідальності
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-03-000099 ● 8decc88ef6384c56a7455959652b315c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2023 18:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.07.2023 Одеса № 169
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 03.07.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 03.07.2023 № 169
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
4 UA-2023-05-31-008707-a 31.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-05 12:48:52
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ОЛЕКСАНДР» відповідно до підпункту 2 пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), з підстави надання учасником у складі тендерної пропозиції договірної ціни, в якій пункт 31 викладено «Улаштування основи тротуарів із щебеню, за зміни товщини на кожен 1 см вилучати з норми 27-17-3 одиниця виміру м2 кількість – (мінус) 987,8», тобто договірна ціна пропозиції учасника не відповідає Технічному завданню, так як виключено частину робіт передбачену технічним завданням (протокол уповноваженої особи Замовника від 16.06.2023 № 15/Т-2), тоді як згідно з умовами тендерної документації Замовником не вимагалось надання учасниками у складі тендерної пропозиції договірної ціни та розрахунків до неї, а вимагалось лише надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити перелік та обсяги робіт, без зазначення вартості окремих складових робіт (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)) (пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації), яку, в свою чергу, надано учасником у складі тендерної пропозиції (файл «Тех.завдання.pdf») складену у відповідності до Додатка № 3 «Технічне завдання» тендерної документації?
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЛИМО» вимогам пункту 1 Додатка № 1 «Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації, тоді як учасником на підтвердження його відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій на підтвердження наявності двох котків дорожніх самохідних вібраційних FYL 880, інформація про наявність яких зазначена у довідці учасника від 01.06.2023 № 6 (від 27.06.2023 № 6/1), надано договір від 01.06.2023 № 1 про надання послуг будівельних механізмів, згідно з умовами якого послуги надаються лише одним котком дорожнім самохідним вібраційним FYL 880?
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЛИМО» вимогам пункту 2 Додатка № 1 «Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації, тоді як учасником на підтвердження його відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надано штатний розпис, в якому відсутня посада лицювальника-мармурника, інформація про наявність якого зазначена у довідці учасника від 01.06.2023 № 7 (від 27.06.2023 №7/1)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-10 17:15:21
Інформація
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Капітальний ремонт елементів благоустрою території міста Одеси в межах вулиць: Софіївської, Торгової, Преображенської», надаємо наступну інформацію.
1. У складі тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ОЛЕКСАНДР» надано договірну ціну та розрахунки до неї. В якій в Додатку 3 до тендерної документації викладено Технічне завдання по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт елементів благоустрою території міста Одеси в межах вулиць: Софіївської, Торгової, Преображенської». Пунктом 31 передбачено «Улаштування основи тротуарів із щебеню, за зміни товщини на кожен 1 см вилучати з норми 27-17-3, одиниця виміру м2 кількість 987,8». ТОВ "ВБФ "ОЛЕКСАНДР" у складі тендерної пропозиції надано договірну ціну в якій п. 31 викладено «Улаштування основи тротуарів із щебеню, за зміни товщини на кожен 1 см вилучати з норми 27-17-3 одиниця виміру м2 кількість – (мінус) 987,8». У зв’язку з вище викладеним Договірна ціна пропозиції ТОВ "ВБФ "ОЛЕКСАНДР" не відповідає Технічному завданню, так як виключено частину робіт передбачені технічним завданням.
2. У складі тендерної пропозиції надано договір від 01.06.2023 № 1 про надання послуг будівельних механізмів, згідно з умовами якого надаються послуги котком дорожнім самохідним вібраційним FYL 880. В довідці учасником допущено формальну помилку.
3. Щодо штатного розпису у складі тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЛИМО», надаємо наступну інформації. Тендерна документація не містить вимог, щодо затвердження штатного розкладу. Відповідно до Законодавства, штатний розклад затверджується керівником підприємства. Підприємство має право самостійно вирішувати, які посади займуть працівники, скільки підприємству потрібно персоналу і яким буде розмір їх заробітної плат.
Надання інформації про усунення порушення замовником
усунення порушень
2023-07-18 15:24:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.rejectionOfBidsNotByLaw • усунуто
.
2023-07-21 16:32:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2023 16:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОЛЕКСАНДР" |
20 735 222,78
UAH з ПДВ
|
20 276 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИМО" |
30 461 600,00
UAH з ПДВ
|
20 278 298,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОЛЕКСАНДР" #22484085 |
Відхилено |
20 276 000,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2023 15:32
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИМО" #22450761 |
Переможець |
20 278 298,78
UAH з ПДВ
|
28 червня 2023 16:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 червня 2023 16:33
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 18 липня 2023 15:31 |
Кінець періоду оскарження: | 29 липня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 29 липня 2023 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | На підставі підпункту 2 п. 50 Особливостей |
18 липня 2023 15:30
|
Електронний підпис |
18 липня 2023 15:29
|
Рішення 18.07..docx |