Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40535043 |
Місцезнаходження: | 08132, Україна , Київська обл., Вишневе, ВУЛИЦЯ ЗЕЛЕНА , будинок 2 |
Контактна особа: |
Медведева Валентина Володимирівна 380459858293 MED_YA@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2023 12:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2023 14:00 |
Очікувана вартість: | 2 440 554,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 202,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт та благоустрій перехрестя вул. В. Стуса та вул. Освіти з встановленням світлофорного об’єкту в м. Вишневе Бучанського району Київської області
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 травня 2023 12:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2023 12:59 |
ТД.docx | |
31 травня 2023 12:59 |
ТД Додатки.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-25-000009 ● 2e1848b896e04d0c9775454c10960c75
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 вересня 2023 12:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.09.2023
№ 57-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.09.2023 № 57-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2023-05-31-005917-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-27 09:29:01
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт та благоустрій перехрестя вул. В. Стуса та вул. Освіти з встановленням світлофорного об’єкту в м. Вишневе Бучанського району Київської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-31-005917-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію (копії усіх сторінок), експертні звіти, тощо)) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Відповідно до пункту 4 Додатку № 5 до тендерної документації встановлено імперативну умову, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників розрахунку договірної ціни (з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» від 08.11.2021 року.),
Слід відмітити, що відповідно до пункту 5.17 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» згідно наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (із внесеною Зміною № 1, що затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 30.04.2022 № 6) (далі - Настанова) визначено, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови.
Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОР ВЕКТОР» адміністративні витрати у складі договірної ціни (файл «Договірна ціна з підписом кошторисника Ч.1») розраховані відповідно до показників Додатку № 27 Настанови (показники слугують виключно для інвесторської кошторисної документації), а не на підставі показників визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови, що не відповідає вимогам пункту 5.17 Настанови, а відтак не відповідає умовам пункту 4 Додатку № 5 до тендерної документації.
Також, згідно пунктів 5.31 та 5.33 розділу V Настанови зазначено, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, а також до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Слід відмітити, предметом розгляду Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за результатами розгляду скарг сформовано однозначну та сталу практику, згідно якої винесені рішення про неправомірність обрання переможцем процедури закупівлі Учасника у якого в договірній ціні відсутні кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Останніми прикладами таких рішень є Рішення № 5808-р/пк-пз від 02.05.2023 року, Рішення № 5673-р/пк-пз від 01.05.2023 року, Рішення № 5477-р/пк-пз від 26.04.2023 року, Рішення № 4461-р/пк-пз від 10.04.2023 року.
Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОР ВЕКТОР» відсутні кошти на покриття ризикі вта розрахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (файл «Договірна ціна з підписом кошторисника Ч.1»), що не відповідає вимогам пункту 5.33 Настанови, а відтак не відповідає умовам пункту 4 Додатку № 5 до тендерної документації.
Крім того, відповідно до пункту 6 Додатку 2 до тендерної документації, Замовником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника , від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надати «Гарантійний лист щодо забезпечення якості виконаних усіх видів робіт з чіткими строками гарантійної експлуатації об’єкта (не менше 10 років)».
Водночас, відповідно до пункту 1.7 Додатку 5 до тендерної документації, Замовником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника , від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надати «Гарантійний лист щодо забезпечення якості виконаних усіх видів робіт з чіткими строками гарантійної експлуатації об’єкта (не менше 5 років)».
Отже, який гарантійний лист мають надавати учасники?
Таким чином, чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДОР ВЕКТОР» як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та не відмінено відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-29 11:25:16
«Капітальний ремонт та благоустрій перехрестя вул. В. Стуса та вул. Освіти з встановленням світлофорного об’єкту в м. Вишневе Бучанського району Київської області», замовником яких є Комунальне підприємство «Управління комунального господарства» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-31-005917-a)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт та благоустрій перехрестя вул. В. Стуса та вул. Освіти з встановленням світлофорного об’єкту в м. Вишневе Бучанського району Київської області», замовником яких є Комунальне підприємство «Управління комунального господарства» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-31-005917-a)
Пояснювальна записка
Комунальне підприємство «Управління комунального господарства» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області повідомляє вам на ваш запит щодо моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт та благоустрій перехрестя вул. В. Стуса та вул. Освіти з встановленням світлофорного об’єкту в м. Вишневе Бучанського району Київської області». Дійсно, в Додатку № 5 до тендерної документації, п. 5.8., була встановлена імперативна умова стосовно розрахунку договірної ціни. Виникла друкарська помилка у тексті, а саме ризики усіх учасників будівництва та інфляційні процеси. Якщо подивитись на зведений кошторисний розрахунок, то там не зазначені такі види інших витрат. Тому учасник не врахував такі потреби Замовника.
Також хочемо зазначити гарантійний лист щодо забезпечення якості виконаних усіх видів робіт з чіткими строками гарантійної експлуатації об’єкта (не менше 5 років). Підрядна організація надаватиме після закінчення робіт по об’єкту будівництва в форматі офіційного листа з печаткою та підписом керівника.
Виникла друкарська помилка тексту у Додатку № 2 до тендерної документації, п. 6. Гарантійний лист щодо забезпечення якості виконаних усіх видів робіт з чіткими строками гарантійної експлуатації об’єкта (не менше 10 років). Прохання взяти до відома та не враховувати.
При проведені будівельних робіт виникла потреба провести коригування проектно-кошторисної документації на види робіт, які були не враховані при проходженні експертизи проектної документації на види робіт, які були не враховані при проходженні експертизи проектної документації. Для покращення якості проектних рішень та характеристик об'єкту будівництва вирішено, що при коригуванні експертизи ми включимо в інші витрати покриття ризиків усіх учасників будівництва та інфляційні процеси. Це дозволить нам після коригування експертизи розробити новий пакет документів та локальних кошторисів договірної ціни, який буде невід'ємною частиною додаткової угоди. Це дозволить врахувати такі потреби без збільшення ціни договору в рамках існуючої суми основного договору.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель нашим підприємством направлений лист від від 06.10.2023 року № 293 ТОВ "ДОР ВЕКТОР" щодо розірвання Договору про закупівлю від 20.06.2023 року № 228 ( додаток 1) та Додаткова угода № 1 ( додаток 2), також підприємством вжиті заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.
2023-10-09 10:38:30
- додатки 1-2.PDF
- усунення порушень.PDF
- Електронний підпис
- відповідь на розірвання договору.PDF
- Електронний підпис
- до початку робіт 1.jpg
- до початку робіт 2.jpg
- фото на момент проведення моніторінгу 2.png
- фото на момент проведення моніторінгу 3.png
- фото на момент проведення моніторінгу 4.JPG
- фото на момент проведення моніторінгу.png
- Електронний підпис
- про розірвання договору.pdf
- Електронний підпис
- відповідь на лист Держаудитслужби.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 червня 2023 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР ВЕКТОР" |
2 429 527,20
UAH з ПДВ
|
2 429 527,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР ВЕКТОР" #42556039 |
Переможець |
2 429 527,20
UAH з ПДВ
|
12 червня 2023 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 09:45
|
ду1.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 09:44
|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2023 11:26
|
228 (1).pdf | укладений |
20 червня 2023 11:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни договору в бік зменшення (в зв'язку з коригуванням проектно-кошторисної документації) |
Номер договору про закупівлю: | 228 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |