Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Поточний середній ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі в м. Чернігів»
Очікувана вартість
120 474 344,00 UAH
UA-2023-05-31-005697-a ● f57fdafe05fe410db5a97333240a14f1
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03366374 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19 |
Контактна особа: |
Вікторія Ковтонюк +380462941552 gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2023 12:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2023 01:00 |
Початок аукціону: | 12 червня 2023 13:29 |
Початок аукціону: | 12 червня 2023 13:29 |
Очікувана вартість: | 120 474 344,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 602 371,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 602371.72 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі в м. Чернігів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Вулиці міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до Додатку № 3 (Проєкт Договору) до Тендерної документації | Аванс | 14 | Банківські | 30 |
Iнша подія | Відповідно до Додатку № 3 (Проєкт Договору) до Тендерної документації | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2023 16:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2023 16:47 |
Оголошення (у новій редакції).docx | |
05 червня 2023 16:18 |
Перелік змін.pdf | |
05 червня 2023 16:18 |
Тендерна документація (у новій редакції).doc | |
31 травня 2023 12:46 |
Оголошення.docx | |
31 травня 2023 12:46 |
Додаток № 1.docx | |
31 травня 2023 12:46 |
Тендерна документація.doc | |
31 травня 2023 12:46 |
Додаток № 5.docx | |
31 травня 2023 12:46 |
Додаток № 2 (Технічна специфікація).rtf | |
31 травня 2023 12:46 |
Додаток № 3 (Проєкт договору).doc | |
31 травня 2023 12:46 |
Додаток № 4.doc |
05 червня 2023 16:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 червня 2023 16:47 |
Оголошення (у новій редакції).docx
|
|||
05 червня 2023 16:18 |
Перелік змін.pdf
|
|||
05 червня 2023 16:18 |
Тендерна документація (у новій редакції).doc
|
|||
31 травня 2023 12:46 |
Оголошення.docx
|
|||
31 травня 2023 12:46 |
Додаток № 1.docx
|
|||
31 травня 2023 12:46 |
Тендерна документація.doc
|
|||
31 травня 2023 12:46 |
Додаток № 5.docx
|
|||
31 травня 2023 12:46 |
Додаток № 2 (Технічна специфікація).rtf
|
|||
31 травня 2023 12:46 |
Додаток № 3 (Проєкт договору).doc
|
|||
31 травня 2023 12:46 |
Додаток № 4.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічний нагляд
Дата подання: 02 червня 2023 15:04
Дата відповіді: 02 червня 2023 16:54
Відповідно до вимог тендерної документації, додатку №2 (Технічна специфікація), виконавець при складанні кошторисної документації повинен передбачити кошти на здійснення технічного нагляду (0,7 %), що є прямим порушенням положень чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про архітектурну діяльність» (далі - Закон) та Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. № 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури» (далі – Порядок).
Крім того, відповідно до пункту 2 Порядку, технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об’єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об’єкта.
Зазначена норма має імперативний характер, тобто повноваження на забезпечення технічного нагляду має виключно замовник робіт, а отже вимога щодо передбачення коштів на здійснення технічного нагляду виконавцем є такою, що порушує норми діючого законодавства України у сфері будівництва.
Просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію з метою усунення вказаних порушень.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації визначених у Додатку № 2 «Технічна специфікація», виконавець на першому етапі – розроблення кошторисної документації та проходження її експертизи – керується нормами КНУ Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281, а саме: підпунктом 2 пункту 4.32 Розділу ІІІ «Визначення вартості будівництва при складанні інвесторської кошторисної документації», яким передбачено включення коштів на «здійснення технічного нагляду в розмірі, який складає до 1,5 % від підсумку глав 1-9» та на виконання умов замовника повинен при складанні кошторисної документації передбачити кошти на здійснення технічного нагляду в розмірі 0,7 %.
Дискримінуюча вимога
Дата подання: 06 червня 2023 15:12
Дата відповіді: 09 червня 2023 14:22
Відповідно до вимог тендерної документації, додатку №1, розділу I, пункту 5: «Якщо мобільний АБЗ (установка) вже встановлений, то Учасник додатково до встановлених вимог пунктами 1-4 надає копію договору оренди земельної ділянки на розташування АБЗ (установки) та лист підтвердження від орендодавця земельної ділянки про чинність договору оренди, який повинен бути виданий не раніше дати оголошення закупівлі з Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності та Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права.».
Проте, якщо дана земельна ділянка є власністю Учасника закупівлі, надання копії договору оренди та листа-відгуку від орендодавця земельної ділянки є неможливими.
Просимо замовника прибрати дискримінуючу вимогу, шляхом внесення змін до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації визначених у Додатку № 1 до Тендерної документації, Учасник додатково до встановлених вимог пунктами 1-4 надає копію договору оренди земельної ділянки на розташування АБЗ (установки) та лист підтвердження від орендодавця земельної ділянки про чинність договору оренди, який повинен бути виданий не раніше дати оголошення закупівлі з Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності та Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права, у разі, якщо мобільний АБЗ (установка) вже встановлений на орендованій земельній ділянці. Отже, тендерна документація не містить дискримінаційної вимоги, так як пункт 5 розділу І додатку № 1 не містить жодних вимог щодо надання будь-яких документів від Учасника у разі, якщо Учасник закупівлі є власником земельної ділянки на якій встановлений мобільний АБЗ (установка).
Свідоцтво про атестацію виробництва
Дата подання: 06 червня 2023 15:20
Дата відповіді: 09 червня 2023 14:23
Умовами ТД (додаток №1, розділ I, пункт 2-4) вимагається подання у складі пропозиції учасника «копії свідоцтва про атестацію виробництва».
Отримання вказаного свідоцтва не передбачено законодавством України, натомість, згідно з діючими нормами, учасник має «АТЕСТАТ ВИРОБНИЦТВА» асфальтобетонних сумішей.
Просимо Замовника надати роз’яснення з приводу даного питання, вказавши що саме мається на увазі під «свідоцтвом про атестацію виробництва» і якими чинними нормами регулюється його отримання ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації визначених у Додатку № 1 до Тендерної документації (розділ І, пункти 2-4), на підтвердження наявності власного, орендованого чи залученого за договором постачання АБЗ (установки), Учаснику необхідно надати копію свідоцтва про атестацію виробництва, тобто офіційний документ, який підтверджує, засвідчує факт виробництва асфальтобетонних сумішей на АБЗ (установці) та містить відповідні відомості про таке виробництво, що видане компетентним органом. Згідно з діючими нормами передбаченими законодавством України, Учаснику необхідно надати копію документа з результатами проведеного атестування АБЗ (установки), а саме: «АТЕСТАТ ВИРОБНИЦТВА», виданий власнику такого АБЗ (установки).
Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 06 червня 2023 15:39
Дата відповіді: 09 червня 2023 14:23
У п.3 Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції розділу Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД зазначено «Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону». Тендерна документація розробляється на виконання вимог та положень Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами та доповненнями (далі - Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами)
(далі – Особливості).
Просимо Замовника внести зміни до ТД та привести її у відповідність, виклавши дану вимогу у наступній редакції: «3) ненадання переможцем у строк, визначений пунктом 44 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктом 44 Особливостей»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги тендерної документації щодо умов повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції викладено відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами та доповненнями (далі - Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), а саме: із застосуванням положень статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей (абзац 8 пункт 3 Особливостей).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-05-31-005697-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК", Код ЄДРПОУ:05388693
Дата подання: 21 червня 2023 15:33
Дата подання: 21 червня 2023 15:33
Скарга на рішення замовника
Скаржник не погоджується із рішенням про обрання переможцем процедури закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 червня 2023 18:29
рішення від 23.06.2023 №9242.pdf
Дата публікації: 23 червня 2023 18:29
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.07.2023 №10027.pdf
Дата публікації: 06 липня 2023 12:13
рішення від 05.07.2023 № 10027.pdf
Дата публікації: 10 липня 2023 16:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05 липня 2023 року № 10027-р/пк-пз, рішення про визначення ТОВ «ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14» переможцем закупівлі від 16 червня 2023 року № 238 скасовано.
Дата виконання рішення замовником: 14 липня 2023 10:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2023 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14" |
97 557 077,57
UAH з ПДВ
|
97 557 077,57
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК" |
105 800 000,00
UAH з ПДВ
|
105 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" |
115 257 743,74
UAH з ПДВ
|
115 257 743,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14" #30731879 |
Рішення скасоване |
97 557 077,57
UAH з ПДВ
|
14 липня 2023 09:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2023 12:15
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14" #30731879 |
Очікує рішення |
97 557 077,57
UAH з ПДВ
|
14 липня 2023 09:48
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 14 липня 2023 10:22 |
Кінець періоду оскарження: | 25 липня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 25 липня 2023 00:04 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до Протоколу № 291 |
Документи:
14 липня 2023 10:22
|
Електронний підпис |
14 липня 2023 10:22
|
Протокол № 291.pdf |