Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

24310000-0 – Основні неорганічні хімічні речовини (коагулянт)
Очікувана вартість
14 080 500,00 UAH
UA-2023-05-31-005682-a 4ba6357235bd487eb683da25ba86a293
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Цупко

+380612711406 tsupko.a@vodokanal.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВОДОКАНАЛ "
Код ЄДРПОУ: 03327121
Вебсайт: http://vodokanal.zp.ua/
Місцезнаходження: 69002, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ СВЯТОГО МИКОЛАЯ, будинок 61
Контактна особа: Олександр Цупко
+380612711406
tsupko.a@vodokanal.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2023 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2023 00:00
Очікувана вартість: 14 080 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 140 805,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
472.5 тонни
Коагулянт для очищення води «Bukochem» PACS-H3 472,5 тн 24312121-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару власні кошти Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 12:45
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 12:45
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 12:45
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 12:45
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 12:45
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 12:45
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 12:45
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 12:45
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 12:45
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 12:45
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 12:45
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 12:45
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 12:45
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 12:45
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 12:45
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 12:45
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 12:45
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 12:45
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 12:45
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 12:45
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 12:45
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 12:45
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 12:45
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 12:45
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 12:45
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 12:45

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-05-31-005682-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ ", Код ЄДРПОУ:33400188
Дата подання: 04 червня 2023 21:16
Скарга на вимоги Тендерної документації
Відповідно до оголошення про здійснення відкритих торгів з особливостями від 13.04.2023 р., ідентифікатор № UA-2023-05-31-005682-a (далі – Закупівля), Комунальне підприємство "ВОДОКАНАЛ" (далі – Замовник) здійснює закупівлю, предметом якої є: ДК 021:2015: 24310000-0 – Основні неорганічні хімічні речовини (коагулянт). Відповідно до преамбули Закону України "Про публічні закупівлі" метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно з нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до п. 28 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (із змінами та доповненнями), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ" має намір взяти участь у Закупівлі, але вважає, що Тендерна документація (далі – ТД) Замовника містить положення та вимоги, які порушують встановлені Законом принципи здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що вбачається з наступного. ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ, ПОСИЛАННЯ НА ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ТА ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ, ЩО ЦЕ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ 1. В Додатку 2 до тендерної документації містяться вимоги, згідно з якою учасник у складі тендерної пропозиції, серед іншого, повинен подати: Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на нормативну документацію, згідно до якої виготовляється запропонований Товар. Висновок повинен бути дійсним на момент проведення торгів Скаржник вважає, що вимога щодо надання учасниками висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на нормативну документацію, згідно до якої виготовляється запропонований Товар, є дискримінаційною до учасників, в тому числі і до скаржника, які пропонують до постачання предмет Закупівлі, виробництво якого здійснюється згідно з нормативною документацією інших країн. Так, Скаржник має намір взяти участь у даній Закупівлі з товаром виробництва компанії Kemcristal SRL, Румунія, який виробляється згідно із стандартом Європейського Союзу EN 17034:2018, тобто не є державним (українським) нормативним документом. Згідно з підпунктом 2 пункту 7 постанови Кабінету Міністрів України від 22.06.1999 р. № 1109 "Про затвердження Положення про державний санітарно-епідеміологічний нагляд в Україні" (із змінами та доповненнями, надалі – Положення № 1109) одним із заходів здійснення державного санітарно-епідеміологічного нагляду в Україні є державна санітарно-епідеміологічна експертиза. Відповідно до підпункту 4 пункту 7 Положення № 1109 погодженню з органами державного санітарно-епідеміологічного нагляду в Україні підлягають державні стандарти та технічні умови на виробництво, переробку та реалізацію продуктів харчування і харчових добавок, предметів гігієни та санітарії, косметично-парфумерних виробів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, товарів побутової хімії та дитячого асортименту, іншої продукції щодо її відповідності вимогам санітарних норм. Відповідно до підпункту 5.1 пункту 5 Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 09.10.2000 р. № 247 заявниками державної санітарно-епідеміологічної експертизи є власники об'єкта експертизи або вповноважені ними особи. Враховуючи вищенаведені положення чинного в Україні законодавства надати висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на нормативну документацію, згідно до якої виготовляється запропонований Товар, можуть лише ті учасники, пропонований товар яких виробляється згідно з нормативною документацією, розробленою згідно з нормами законодавства України, і які є або власниками або уповноваженими особами нормативної документації, або які отримали вже готовий висновок від власника нормативної документації розробленої згідно з нормами законодавства України. За таких обставин Скаржник вважає, що вимога про надання учасниками висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на нормативну документацію, згідно до якої виготовляється запропонований Товар, включена Замовником до тендерної документації в інтересах певних виробників, які вже мають висновок на власні Технічні умови України, або в інтересах певних постачальників, які отримали висновок від виробника. Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на нормативну документацію, згідно з якою виробляється цей товар, є дискримінаційними для Скаржника та тих учасників, що пропонують товар, виготовлений за нормативними документами інших країн. Такі вимоги суттєво обмежують коло учасників Закупівлі та порушують встановлені Законом принципи максимальної ефективності і економії, а також створення конкурентного середовища при проведенні процедури Закупівлі. 2. В Додатку 2 до тендерної документації містяться вимоги, згідно з якою учасник у складі тендерної пропозиції, серед іншого, повинен подати: У разі, якщо Учасник закупівлі буде постачати товар іноземного виробництва, на виконання вимог ст. 21 Закону України «Про охорону праці», він додатково надає: - копію експертного висновку, що підтверджує пройдену на території України експертизу товару на відповідність його нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України, який виданий уповноваженою експертною організацією. В підтвердження повноважень експертної організації, учасник повинен надати копію документу, що підтверджує чинну акредитацію експертної організації. Вважаємо зазначену вище вимогу ТД дискримінаційною по відношенню до тих потенційних учасників Закупівлі, які мають намір пропонувати до постачання Замовнику предмет Закупівлі іноземного виробництва. По-перше, виникає питання чому товар українського походження не має супроводжуватись висновком експертизи про відповідність його нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України? Український товар не повинен відповідати нормативно-правовим актам з охорони праці? Очевидно, що повинен. Таким чином, вищезазначена умова ТД стосується тільки тих потенційних учасників, які будуть поставляти товар імпортного виробництва, що є очевидно дискримінаційною умовою, оскільки постачальники вітчизняного товару не повинні надавати експертних висновків, тобто Замовником заздалегідь визначені різні (нерівні) умови для учасників з товарами імпортного та вітчизняного походження. Крім того, об'єкти експертизи на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України, визначені статтею 21 Закону України "Про охорону праці". Зокрема, зазначеною нормою Закону України "Про охорону праці" встановлено, що технологічні процеси, машини, механізми, устаткування, транспортні засоби, хімічні речовини і їх сполуки та інша небезпечна продукція, придбані за кордоном, допускаються в експлуатацію (до застосування) лише за умови проведення експертизи на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України. Тобто, Законом визначено, що експертиза на відповідність придбаних за кордоном хімічних речовин та їх сполук нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України, проводиться виключно в тому випадку, якщо такі речовини (їх сполуки) відносяться до небезпечної продукції згідно з вимогами чинного в Україні законодавства. Наразі, норми чинного законодавства України, що визначають небезпечність хімічної продукції (в тому числі наказ МНС України від 22.03.2012 р. № 627 "Про затвердження Вимог до роботодавців щодо захисту працівників від шкідливого впливу хімічних речовин", постанова Кабінету Міністрів України від 17.08.1998 р. № 1287 "Про затвердження переліку особливо небезпечних хімічних речовин, виробництво яких підлягає ліцензуванню", постанова Кабінету Міністрів України від 13.09.2022 р. № 1030 "Деякі питання ідентифікації об'єктів підвищеної небезпеки") не відносять предмет Закупівлі (поліалюміній хлорид гідроксид сульфат) до небезпечної продукції. Також, на виконання вимог статті 21 Закону України "Про охорону праці" наказом Міністерства соціальної політики України від 07.11.2008 р. № 1654 був затверджений виключний перелік форм висновків експертиз стану охорони праці та безпеки промислового виробництва. Відповідно до вищезазначеного наказу № 1654 згідно з вимогами ст. 21 Закону України "Про охорону праці" проводяться наступні види експертиз з охорони праці: - експертиза стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки; - експертиза стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки; - експертиза щодо відповідності машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки. Таким чином, Законом України "Про охорону праці" не передбачено проведення інших видів експертиз органами державної служби з охорони праці, а в Тендерній документації відсутні посилання на будь-які інші нормативні документи з охорони праці, які встановлюють вид та порядок проведення експертизи хімічних речовин, зокрема предмету Закупівлі (поліалюміній хлорид гідроксид сульфат) на відповідність його нормативно-правовим актам з охорони праці За таких обставин предмет Закупівлі іноземного походження не є об'єктом експертизи на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України в розумінні Закону України "Про охорону праці". Крім того, хочемо зазначити, що об'єктом експертизи на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці в даному випадку є не сама хімічна продукція, а умови праці працівників, які цю хімічну продукцію застосовують – тобто умови праці працівників саме Замовника. А таку експертизу учасник замовити та провести не має можливості, оскільки створення безпечних умов праці для своїх працівників є сферою відповідальності самого Замовника. Крім того, слід зазначити, що учасники у складі своїх тендерних пропозицій повинні надати: - сертифікат або паспорт безпечності речовини/матеріалу (material safety data sheet, MSDS) або карту даних небезпечного фактору або інший Документ, який за структурою та змістом відповідає вимогам Постанови МОЗ України за №19 від 20.05.2002 р Документи за структурою та змістом, які відповідають Постанові МОЗ України за №19 від 20.05.2002 р. містять усю необхідну інформацію з описом хімічної речовини, основних характеристик і можливої небезпеки, яка може виникнути при її використанні, зберіганні або транспортуванні. Основним завданням таких документів є захист працюючих і населення від негативного впливу небезпечних речовин хімічного та біологічного походження на всіх етапах їх обігу в народному господарстві, поступової гармонізації санітарного законодавства України з міжнародною практикою, створення інформаційної системи щодо запобігання несприятливого впливу небезпечних речовин хімічного та біологічного походження, уніфікації заходів щодо зменшення або виключення їх впливу на організм людини, вдосконалення державного санітарно-епідеміологічного нагляду за використанням небезпечних факторів хімічної та біологічної природи. Сертифікат або паспорт безпечності містить узгоджену, однозначну, доступну та стислу інформацію про речовину або суміш у контексті прийняття необхідних мір щодо захисту здоров’я та дотримання безпеки на робочому місці, а також захисту навколишнього середовища. В тому числі у цих документах зазначаються умови безпечності промислового використання, зберігання, транспортування та утилізації хімічної продукції, а також оптимальні міри з управління ризиками, пов’язаними із впливом речовини або суміші на людину чи навколишнє середовище. Тобто, надання сертифікату або паспорту безпечності є необхідною і достатньою умовою для забезпечення безпеки обігу (транспортування, зберігання, використання, утилізація) хімічних речовин. В той же час Замовником не обґрунтована необхідність включення до Тендерної документації вимоги щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції експертного висновку, що підтверджує пройдену на території України експертизу товару на відповідність його нормативно-правовим актам з охорони праці. Тому умови ТД щодо надання експертних висновків Держпраці України щодо коагулянтів іноземного виробництва були прописані Замовником виключно в інтересах українського виробника (виробників) коагулянтів та з метою штучно виключити з процедури Закупівлі потенційних учасників, що поставляють коагулянти іноземного виробництва. ОБҐРУНТУВАННЯ НАЯВНОСТІ ПОРУШЕНИХ ПРАВ ТА ОХОРОНЮВАНИХ ЗАКОНОМ ІНТЕРЕСІВ СКАРЖНИКА Як вбачається з наведених вище обставин, Замовником допущені порушення процедури закупівлі, а саме ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них; участі у процедурах закупівель на рівних умовах. Таким чином, зазначені вище вимоги ТД є дискримінаційними по відношенню до нашого підприємства, яке не має можливості виконати викладені в Скарзі вимоги Тендерної документації та позбавляють ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ" можливості взяти участь у Закупівлі, а також порушують права та інтереси ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ", пов'язані з його участю у Закупівлі з дотриманням принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. ВИМОГИ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ ТА ЇХ ОБҐРУНТУВАННЯ Усунення зазначених в даній Скарзі порушень процедури Закупівлі можливе шляхом покладення на Замовника зобов'язання внесення змін до Тендерної документації, перелік яких наведений нижче в прохальній частині даної Скарги Враховуючи викладене вище, на підставі ст.ст. 5, 18, 22, Закону України "Про публічні закупівлі", ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про наявність порушень Замовником процедури Закупівлі № UA-2023-05-31-005682-a. 3. Зобов’язати Комунальне підприємство "ВОДОКАНАЛ" усунути допущені порушення процедури Закупівлі шляхом виключення з Додатку 2 тендерної документації вимог, згідно з якими учасник у складі
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 червня 2023 15:38
рішення від 06.06.2023 №8064.pdf
Дата публікації: 06 червня 2023 15:37
рішення від 13.06.2023 № 8606.pdf
Дата публікації: 15 червня 2023 11:40

Документи подані скаржником

04 червня 2023 20:26
ISO 45001.PDF
04 червня 2023 20:26
ISO 14001.en.uk.PDF
04 червня 2023 20:26
Висновок.pdf
04 червня 2023 20:26
ISO 9001 (5).PDF
04 червня 2023 20:26
ISO 9001.en.uk.PDF
04 червня 2023 20:26
Скарга Запоріжжя.pdf
04 червня 2023 20:26
EN 17034_ukr.pdf
04 червня 2023 20:26
СAO 14.pdf
04 червня 2023 20:26
EN 17034_eng.pdf
04 червня 2023 20:26
ISO 14001 (1).PDF
04 червня 2023 20:26
Скарга Запоріжжя.docx
04 червня 2023 20:26
Сертифікат переклад 14.pdf
04 червня 2023 20:26
ISO 45001.en.uk.PDF

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

06 червня 2023 15:37
рішення від 06.06.2023 №8064.pdf
15 червня 2023 11:40
рішення від 13.06.2023 № 8606.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ХІМРЕАГЕНТ" 13 419 000,00
UAH
13 419 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 червня 2023 11:34
Електронний підпис
19 червня 2023 11:33
Довідка (18).zip
19 червня 2023 11:33
Довідка (17).zip
15 червня 2023 17:21
Електронний підпис
09 червня 2023 17:13
Електронний підпис
09 червня 2023 16:58
Гарантійний лист.pdf
09 червня 2023 16:58
Порівняльна таблиця.pdf
09 червня 2023 16:58
Довідка об'єднання.pdf
09 червня 2023 16:58
копія ТУ BUKOCHEM.pdf
09 червня 2023 16:58
копія сертифікату.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХІМРЕАГЕНТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ХІМРЕАГЕНТ"
#44051599
Переможець 13 419 000,00
UAH
19 червня 2023 08:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2023 16:53

Вимога про усунення невідповідностей

для підтвердження повноваження щодо підпису тендерної пропозиції не надано наказ про призначення посадової особи або довіреність на право підпису пропозиції згідно вимог п.п.5 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації. Прошу надати документи на підтвердження повноваження щодо підпису тендерної пропозиції

Документи

19 червня 2023 08:17
Довідка НАЗК
19 червня 2023 08:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2023 08:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХІМРЕАГЕНТ"
#44051599
13 419 000,00
UAH
Документи

Документи

19 червня 2023 08:17
Довідка НАЗК
19 червня 2023 08:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2024 12:24
Електронний підпис укладений
27 червня 2023 16:17
Договір № 0514-23 від 27.06.23 ТОВ ХІМРЕАГЕНТ.pdf укладений
27 червня 2023 16:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 9 186 264,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 531 044,00 UAH)