Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою виконавчого комітету Кам'янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44074710 |
Місцезнаходження: | 20801, Україна , Черкаська обл., місто Кам'янка, вул. Героїв Майдану, 37 |
Контактна особа: |
Анастасія Олександрівна Монзуль +380473261787 kamblagoustrij@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2023 11:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 220 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів, після повного завершення виконання робіт (послуг), за умови наявності фінансування та з можливістю відстрочки платежу, до 31.12.2023 р. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 травня 2023 11:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2023 11:51 |
ОРГРУНТУВАННЯ_вул. Шевченка_с. Баландине.pdf | |
31 травня 2023 11:51 |
Тендерна документація_вул. Шевченка_Баландине.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-14-000063 ● 22edbe9484d94bdf8c30caaadb5ee5d6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2023 17:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.08.2023 № 56-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 14.08.2023 № 56-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-05-31-004599-a 31.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-15 10:37:53
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття вул. Шевченка в с. Баландине, Черкаського району, Черкаської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-31-004599-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-16 16:03:18
Відповідь замовника
Відділ житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою виконавчого комітету Кам’янської міської ради, як Замовник по предмету закупівлі «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття вул. Шевченка в с. Баландине, Черкаського району, Черкаської області», Код за ДК 021:2015 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), за номером UA-2023-05-31-004599-a:
- у відповідь на запит Державної аудиторської служби України, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі, повідомляємо наступне: - Обсяги закупівлі визначено відповідно до потреби. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, фактичної потреби. Очікувана вартість закупівлі визначено з урахуванням положень Примірної методики визначеної очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та обрахована відповідно до середньо ринкового рівня цін. Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до фактичної потреби;
- також повідомляємо про те, що на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання коштів» було забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Враховуючи вище викладене, надаємо посилання на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів, де було забезпечено оприлюднення Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття вул. Шевченка в с. Баландине, Черкаського району, Черкаської області», Код за ДК 021:2015 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), за номером UA-2023-05-31-004599-a https://kammiskrada.gov.ua/derzh-zakup/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ta-abo-ochikuvano%d1%97-vartosti-predmeta-zakupivli-potochnijj-remont-asfaltobetonnogo-4/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-29 12:02:45
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття вул. Шевченка в с. Баландине, Черкаського району, Черкаської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-31-004599-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
В яких файлах (документах), що завантажені в електронній системі закупівель у тендерній пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРБУДТЕХСЕРВІС» містяться документи, які передбачені:
1) пунктом 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації, а саме: «Учасник повинен надати документи, що підтверджують правові підстави користування іншим майном (окрім АБЗ), необхідним для надання даної послуги»;
2) пунктом 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації, а саме: «Учасник повинен надати довідку (інформацію або лист) в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі.
Документальним підтвердженням інформації про відповідність даному кваліфікаційному критерію є:
- копію(-ї) договору(-ів), зазначеного(-их) у довідці (інформації або листі) у повному обсязі (з усіма додатками до договору, укладеними додатковими угодами);
- копії/ю документів/у форми КБ-3 та форми КБ-2В, прийняті Замовником на суму виконання договору (-ів) для підтвердження виконання договору (-ів), зазначеного(-их) в довідці (інформації або листі);
- відгук (и) від замовника (замовників) , який вказаний у довідці (інформації або листі) підписаний керівником контрагента, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, суму виконання договору, а також інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента з яким (якими) було укладено договір (договори), що наведено у довідці (інформації або листі), який (і) має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності)».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-31 12:38:07
Відповідь замовника
Відділ житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою виконавчого комітету Кам’янської міської ради, як Замовник по предмету закупівлі «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття вул. Шевченка в с. Баландине, Черкаського району, Черкаської області», Код за ДК 021:2015 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), за номером UA-2023-05-31-004599-a:
- у відповідь на запит Державної аудиторської служби України щодо пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації, а саме: «Учасник повинен надати документи, що підтверджують правові підстави користування іншим майном (окрім АБЗ), необхідним для надання даної послуги», повідомляємо про те, що Учасник надав Довідку про обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також надав відповідні свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, машин та нерухомого майна;
- у відповідь на запит Державної аудиторської служби України щодо пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації, а саме: «Учасник повинен надати довідку (інформацію або лист) в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі, повідомляємо про те, що у файлі «Аналогійний договір» надано інформацію про виконання аналогічного договору з відповідними додатками.
- Автогрейдер ДЗ-143-1.pdf
- Аналогічний договір з додатками.pdf
- Асфальтоукладач DYNAPAC F8C.pdf
- Гудронатор+Причіп.pdf
- Довідка про обладнання.pdf
- КАМАЗ_самоскид.pdf
- коток BOMAG BW80AD.pdf
- МАЗ 5334.pdf
- Платформа даф (1).pdf
- Платформа даф (2).pdf
- Свидетельства MANITOU 628T(Кольоровий)№1.tif
- Свидоцтво про реестрацию ЗИЛ ММЗ М Формат PDF дробь А. Цветная и чёрно - белая.pdf
- Свідоцтво ДАФ.pdf
- Свідоцтво Сідловий тягач.pdf
- Техпаспорт IVECO+TIRSAN.pdf
- Техпаспорти на техніку.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо про те, що договір по даній закупівлі неможливо розірвати у зв’язку з тим, що роботи по даному об’єкту виконано у повному обсязі та розрахунки по договору здійснено у повному обсязі.
2023-09-07 08:59:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕРБУДТЕХСЕРВІС" |
1 218 221,00
UAH з ПДВ
|
1 218 221,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕРБУДТЕХСЕРВІС" #32357080 |
Переможець |
1 218 221,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2023 12:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 червня 2023 11:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2023 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2023 09:08
|
Договір № 107.pdf | укладений |
22 червня 2023 09:04
|