Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 350 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Мурманська, буд. 1 А». І Черга.
Очікувана вартість
318 497,00 UAH
UA-2023-05-31-003134-a 3e5a598e9f7b4042a085bbb098503ad1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Потапенко

+380634075064 potapenkoalena26@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75
Контактна особа: Олена Потапенко
+380634075064
potapenkoalena26@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2023 10:57
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2023 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2023 23:59
Очікувана вартість: 318 497,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 592,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 1 592,00 грн. (одна тисяча п’ятсот дев’яносто дві грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) робочих днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 088201720344291094400095804
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1592 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 р. № 25 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами)»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 350 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Мурманська, буд. 1 А». І Черга.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Мурманська, буд. 1 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 1 592,00 грн. (одна тисяча п’ятсот дев’яносто дві грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) робочих днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 088201720344291094400095804

Сума забезпечення: 1592 UAH
Форма підтвердження: документ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2023 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ" 318 486,02
UAH з ПДВ
318 486,02
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 червня 2023 11:53
Електронний підпис
08 червня 2023 11:48
Підписаний G0623-9448-GL_tender.pdf
08 червня 2023 11:48
19. ДОВІДКА досвід.pdf
08 червня 2023 11:48
35. Лист витрати.pdf.p7s
08 червня 2023 11:48
4. ДОВІДКА МТБ.pdf
08 червня 2023 11:48
26. ISO 9001_2015_НААУ.pdf.p7s
08 червня 2023 11:48
26. ISO 9001_2015_НААУ.pdf
08 червня 2023 11:48
20. Витяг_ЕДР_КЗ_31.05.2023.pdf.p7s
08 червня 2023 11:48
1. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
08 червня 2023 11:48
20. Витяг_ЕДР_КЗ_31.05.2023.pdf
08 червня 2023 11:48
45. Кошторис_350.pdf
08 червня 2023 11:48
35. Лист витрати.pdf
08 червня 2023 11:48
14. ПФЕ.pdf.p7s
08 червня 2023 11:48
4.2 МТБ_Накладні.pdf.p7s
08 червня 2023 11:48
33. ДОВІДКА печатка.pdf.p7s
08 червня 2023 11:48
30. Довідка банк.pdf.p7s
08 червня 2023 11:48
4.2 МТБ_Накладні.pdf
08 червня 2023 11:48
12. Медична довідка.pdf.p7s
08 червня 2023 11:48
12. Медична довідка.pdf
08 червня 2023 11:48
14. ПФЕ.pdf
08 червня 2023 11:48
5. Ліцензія АВК.pdf
08 червня 2023 11:48
4. ДОВІДКА МТБ.pdf.p7s
08 червня 2023 11:48
Підписаний G0623-9448-GL_tender.pdf
08 червня 2023 11:48
45. Кошторис_350.pdf.p7s
08 червня 2023 11:48
8. Накази працівники.pdf.p7s
08 червня 2023 11:48
19. ДОВІДКА досвід.pdf.p7s
08 червня 2023 11:48
33. ДОВІДКА печатка.pdf
08 червня 2023 11:48
Підписаний 71858622317172.pdf
08 червня 2023 11:48
5. Ліцензія АВК.pdf.p7s
08 червня 2023 11:48
18. Кошторисник освіта.pdf
08 червня 2023 11:48
8. Накази працівники.pdf
08 червня 2023 11:48
30. Довідка банк.pdf
08 червня 2023 11:48
1. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ"
#41612830
Переможець 318 486,02
UAH з ПДВ
15 червня 2023 13:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2023 13:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ"
#41612830
318 486,02
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 листопада 2023 11:17
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2023 15:29
дод.угода №1 від 18.10.2023 договір №06ПД_23 від 26.06.2023.pdf зміни до договору
18 жовтня 2023 15:28
Електронний підпис укладений
26 червня 2023 22:22
договір №06ПД_23 від 26.06.2023.pdf укладений
26 червня 2023 22:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 06ПД/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 286 549,66
UAH