Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району |
Код ЄДРПОУ: | 37573712 |
Місцезнаходження: | 69123, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, б-р Будівельників, 19 |
Контактна особа: |
Сергій Бочін +380612788191 serhii.bochin@zp.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2023 10:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 3 448 199,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 689,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється в національній валюті України (гривнях) в межах бюджетних призначень шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів після надходження сум фінансування на рахунок Замовника, на підставі підписаного уповноваженими представниками обох сторін Акту приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 травня 2023 10:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2023 10:19 |
04 ТДзО Д-к 4 Інф про уч. та УО уч..doc | |
31 травня 2023 10:19 |
02 ТД Д-к 2 п. 44 Особлив.doc | |
31 травня 2023 10:19 |
05 ТДзО Д-к 5 Ціна.doc | |
31 травня 2023 10:19 |
06 ТДзО Д-к 6 Інф субпідряд)співвик.doc | |
31 травня 2023 10:19 |
00 ТД ЗОБезА.doc | |
31 травня 2023 10:19 |
07 ТДзО Д-к 7 Проєкт дог-ру.doc | |
31 травня 2023 10:19 |
01 ТД Ст.16 П)р тротуарів.doc | |
31 травня 2023 10:19 |
03 ТД Додаток 3 ТЯтаК х-ти ПЗ П)р тротуарів.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-31-000006 ● 57716fd37c5f4f4491990282d41b9865
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 серпня 2023 10:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.08.2023 № 51-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 03 серпня 2023 року № 003100-18/8714-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 31.08.2023 № 51-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-05-31-002077-a, 31.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-09-01 08:24:47
Просимо врахувати протокол №74 від 24.07.2023
Про технічні (механічні) помилки, виявлені в документах
- Протокол №74 від 24.07.2023.pdf
- Електронний підпис
- Пояснення на запит від 05.09.2023.pdf
- Пояснення на запит від 05.09.2023 док.doc
- Кошторис на 2023.pdf
- Лімітна довідка.pdf
- Паспорт бюджетної програми.pdf
- ринкові консультації 1.pdf
- ринкові консультації 2.pdf
- Пошук у відкрититих істочн.docx
- Електронний підпис
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2023-09-05 16:56:35
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (послуги з утримання вулично-шляхової мережі (поточний ремонт тротуарів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-31-002077-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чому не відхилена тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЮНІЯ-ТРАНС», якщо ним не надано документи переможця, відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), що підтверджують відсутність підстав, зазначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Варто зазначити, що відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС" |
3 435 283,94
UAH з ПДВ
|
3 435 283,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС" #37342256 |
Переможець |
3 435 283,94
UAH з ПДВ
|
15 червня 2023 16:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 червня 2023 11:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 08:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2023 08:36
|
ДУ №1 від 06.12.2023 до Д-ру №47 від28.06.2023.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2023 08:28
|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2023 09:26
|
Д-ки до Д-ру №47 від 28.06.2023.pdf | укладений |
29 червня 2023 09:25
|
Договір №47 від 28.06.2023.pdf | укладений |
29 червня 2023 09:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Згідно з підпунктом 5 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) Сторони погодили зміну ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни обсягу та якості послуг за договором про надання послуг №47 від 28.06.2023, далі – Договір, на 0,06 грн. (нуль гривень шість копійок) та: 1.1. Викласти пункт 3.1 розділу 3 Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору складає 3 435 283,88 грн., у тому числі ПДВ 572 547,31 грн. (три мільйони чотириста тридцять п’ять тисяч двісті вісімдесят три гривні вісімдесят вісім копійок, у тому числі ПДВ п’ятсот сімдесят дві тисячі п’ятсот сорок сім гривень тридцять одна копкопійка». 1.2. Викласти додаток 1 «Договірна ціна» до Договору в новій редакції (додається). 2. Всі інші умови Договору залишаються чинними та незмінними. |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |