Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об`єктів Комунальної установи «Спеціалізований монтажно-експлуатаційний підрозділ» Одеської міської ради)
Очікувана вартість
320 000,00 UAH
UA-2023-05-31-001766-a ● 43e42e15aba94165b0720b9aae6ad706
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ МОНТАЖНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ПІДРОЗДІЛ" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 33387623 |
Місцезнаходження: | 65110, Україна , Одеська обл., Одеса, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ РОЗКИДАЙЛІВСЬКА, будинок 67А |
Контактна особа: |
Мединська Олена 80487722701 KP_SMEP@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2023 10:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2023 12:39 |
Початок аукціону: | 19 червня 2023 12:39 |
Очікувана вартість: | 320 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення: 3% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 9600 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути надана замовнику та набувати чинності не пізніше дати укладання договору про закупівлю (далі–Договір). Банківська гарантія повинна надаватись у розмірі: 5% (п’ять відсотків) від суми договору. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
послуги з охорони приміщень та заходи із захисту цих приміщень за кодом ДК021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об`єктів Комунальної установи «Спеціалізований монтажно-експлуатаційний підрозділ» Одеської міської ради)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об`єктів Комунальної установи «Спеціалізований монтажно-експлуатаційний підрозділ» Одеської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник оплачує фактично надані послуги Виконавця протягом 180 (ста вісімдесяти) днів з дня підписання Акту наданих послуг обома сторонами без зауважень. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2023 12:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2023 12:41 |
ТД охорона (зі змінами)05_06.docx | |
05 червня 2023 12:41 |
ЗМІНИ доТД охорона 05_06.docx | |
01 червня 2023 11:13 |
ТД охорона (зі змінами).docx | |
01 червня 2023 11:13 |
Зміни до ТД охорона.docx | |
31 травня 2023 10:07 |
ТД охорона.docx |
05 червня 2023 12:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 червня 2023 12:41 |
ТД охорона (зі змінами)05_06.docx
|
||||||
05 червня 2023 12:41 |
ЗМІНИ доТД охорона 05_06.docx
|
||||||
01 червня 2023 11:13 |
ТД охорона (зі змінами).docx
|
||||||
01 червня 2023 11:13 |
Зміни до ТД охорона.docx
|
||||||
31 травня 2023 10:07 |
ТД охорона.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Акт огляду
Дата подання: 31 травня 2023 11:22
Дата відповіді: 01 червня 2023 10:10
Добридень, шановний Замовнику! Додаток № 1 до Тендерної документації містить вимогу погодити з Замовником місце розміщення пульту централізованого спостереження (ПЦС) та кнопки тивожного виклику(КТВ). Щодо розміщення КТВ - заперечень немає і таке погодження не позбавлене сенсу. АЛЕ! Пульт централізованого спостереження - технічний засіб, які дозволяє оператору системи безпеки, тобто, Учаснику, збирати, розшифровувати, систематизувати та зберігати інформацію, яка надходить від приладів, що належать до системи безпеки. Згідно з технічним завданням Учасник повинен встановити на обєкті систему відеоспостереження та КТВ. ПЦС, наскільки, ми розуміємо на об'єкті розміщувати не потрібно. Отже, сигнал з КТВ повинен надходити на пульт Учасника, що виглядає цілком логічно, з огляду на вимогу в ТД щодо наявності в Учасника пульту централізованого состереження. Таким чином, виникає питання - навіщо погоджувати з Замовником розташування ПЦС? Обгрунтуйте, будь ласка, таку потребу або внесіть відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, уповноваженою особою КУ «СМЕП» ОМР розглянуто Ваше звернення, щодо його розгляду повідомляємо наступне.
Нажаль, працівники Замовника не мають відповідну кваліфікацію та знання у сфері охоронної діяльності. Дана вимога буде видалена з Тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Нажаль, працівники Замовника не мають відповідну кваліфікацію та знання у сфері охоронної діяльності. Дана вимога буде видалена з Тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Підписання акту оглояду об'єкта
Дата подання: 31 травня 2023 11:44
Дата відповіді: 01 червня 2023 10:11
Добрий день! Звертаємось до Вас з таким питанням:
відповідно до додатку № 1 до Тендерної документації Учасник, не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції, обов’язково має прибути на об’єкт охорони для його оглядута вчинення наступних дій:
- погодити з Замовником місце розміщення пульту централізованого спостереження та кнопки тивожного виклику;
- погодити з Замовником місця встановлення камер відеоспостереження;
- здійснити заміри та розрахунки кількості кабелю та інших складових для підключення та стабільної роботи енергонезалежної системи відеоспостереження;
На підтвердження огляду об’єкту охорони Учасником надається у складі пропозиції підписаний зі сторони Замовника Акт огляду.
У звязку із тим, що зазначений у тендерній документації номер телефону уповноваженої особи не обслугувується, просимо повідомити яким чином чином ми можемо узгодити дату та час такого огляду. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, уповноваженою особою КУ «СМЕП» ОМР розглянуто Ваше звернення, щодо його розгляду повідомляємо наступне.
Нажаль, телефон уповноваженої особи не працює, дякуємо що звернули на це увагу, наразі вирішується ця проблема.
Нажаль, телефон уповноваженої особи не працює, дякуємо що звернули на це увагу, наразі вирішується ця проблема.
Забезпечення встановлення власної кнопки тривожної сигналізації до підписання договору
Дата подання: 31 травня 2023 11:55
Дата відповіді: 01 червня 2023 10:13
Добрий день! В додатку № 1 до вашої тендерної документації наявна вимога щодо забезпечення встановлення власної кнопки тривожної сигналізації до підписання договору.
Відповідно до частини 9 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом. Таким чином, вимога щодо встановлення КТВ до підписання договору є такої, що порушує вимоги чинного законодавства. Просимо усунути зазначення порушення і внести відповідні зміни до Вашої тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, уповноваженою особою КУ «СМЕП» ОМР розглянуто Ваше звернення, щодо його розгляду повідомляємо наступне.
Дана вимога буде видалена з Тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Дана вимога буде видалена з Тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Наявність не менш ніж 12 працівників відповідної кваліфікації протягом дії (виконання) договору
Дата подання: 31 травня 2023 12:02
Дата відповіді: 01 червня 2023 10:14
Добрий день!
Віходячи зі змісту додатку 1 до Вашої тендерної документації Учасник повинен забезпечити функціонування 1 цілодобового посту охорони. З урахуванням графіку несення служби охоронниками та коефіцієнту невиходу для виконання умов зазначеного договору цілком достатньо максимум 5-ти охоронників - з графіком несення служби 1 добу через три та один співробітник на підміну у випадках лікарняного або відпустки основного працівника. Ви ж встановлюєте вимогу щодо наявності 12 охоронників. Просимо аргументовано роз'яснити чим викликана необхідність саме такої кількості працівників?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, уповноваженою особою КУ «СМЕП» ОМР розглянуто Ваше звернення, щодо його розгляду повідомляємо наступне.
Замовником встановлена дана вимога з урахуванням кількості охоронників які будуть безпосередньо нести службу на посту охорони та кількості охоронників які будуть задіяні у групах швидкого реагування.
Дякуємо за звернення!
Замовником встановлена дана вимога з урахуванням кількості охоронників які будуть безпосередньо нести службу на посту охорони та кількості охоронників які будуть задіяні у групах швидкого реагування.
Дякуємо за звернення!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-31-001766-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШЕ УКРАЇНСЬКЕ АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:42951953
Дата подання: 01 червня 2023 10:14
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовник! У тендерній документації вами встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), (зокрема, - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель), норми частини третьої статті 5 Закону та положення частини четвертої статті 22 Закону, що призвело до порушення норм законодавства.
Вважаємо, що дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, є наступні умови тендерної документації (надалі – Документація).
Відповідно до тендерної документації Замовником зазначено наступне: На підтвердження огляду об’єкту охорони Учасником надається у складі пропозиції підписаний зі сторони Замовника Акт огляду. По-перше, не зрозуміло для чого взагалі здійснювати виїзд представника Учасника на місце надання послуг. Задачею Замовника є доступно та зрозуміло сформулювати положення тендерної документації, у тому числі, згідно з ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлені вимоги змісту технічної специфікації. Тобто технічне завдання має бути викладено в тендерній документації таким чином, щоб кожний потенційний учасник, прочитавши їх, склав уявлення щодо обсягів надання послуг, що закуповуються, їх технічних та якісних характеристик, особливостей надання таких послуг, тощо.
По-друге, попередній виїзд представника Учасника на місце надання послуг, передбачає й спілкування та зустрічі представників учасників із представниками Замовника. Це може призвести до зловживань з боку Замовника, які можуть містити ознаки корупційних правопорушень (наприклад вимагати винагороду в будь-якій формі за сприяння в позитивному результаті розгляду пропозиції такого учасника), а також порушення положень Законів України «Про захист економічної конкуренції» та «Про публічні закупівлі». Зокрема, встановлені статтею 5 Закону такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що вимога щодо надання акту про огляд об’єкту в період до проведення аукціону є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників. На підставі зазначеного вимагаємо виключити дану вимогу з Документації.
Учасник має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Учасника.
У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог.
Звертаємо вашу увагу, що аналогічна ситуація вже була предметом розгляду Постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення наступної процедури закупівлі: ідентифікатор закупівлі:UA-2021-01-04-000377-b.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ" від 15 січня 2021 № UA-2021-01-04-000377-b.c3 щодо аналогічної ситуації, втановила:
«Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині».
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо, що дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, є наступні умови тендерної документації (надалі – Документація).
Відповідно до тендерної документації Замовником зазначено наступне: На підтвердження огляду об’єкту охорони Учасником надається у складі пропозиції підписаний зі сторони Замовника Акт огляду. По-перше, не зрозуміло для чого взагалі здійснювати виїзд представника Учасника на місце надання послуг. Задачею Замовника є доступно та зрозуміло сформулювати положення тендерної документації, у тому числі, згідно з ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлені вимоги змісту технічної специфікації. Тобто технічне завдання має бути викладено в тендерній документації таким чином, щоб кожний потенційний учасник, прочитавши їх, склав уявлення щодо обсягів надання послуг, що закуповуються, їх технічних та якісних характеристик, особливостей надання таких послуг, тощо.
По-друге, попередній виїзд представника Учасника на місце надання послуг, передбачає й спілкування та зустрічі представників учасників із представниками Замовника. Це може призвести до зловживань з боку Замовника, які можуть містити ознаки корупційних правопорушень (наприклад вимагати винагороду в будь-якій формі за сприяння в позитивному результаті розгляду пропозиції такого учасника), а також порушення положень Законів України «Про захист економічної конкуренції» та «Про публічні закупівлі». Зокрема, встановлені статтею 5 Закону такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що вимога щодо надання акту про огляд об’єкту в період до проведення аукціону є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників. На підставі зазначеного вимагаємо виключити дану вимогу з Документації.
Учасник має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Учасника.
У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог.
Звертаємо вашу увагу, що аналогічна ситуація вже була предметом розгляду Постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення наступної процедури закупівлі: ідентифікатор закупівлі:UA-2021-01-04-000377-b.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ" від 15 січня 2021 № UA-2021-01-04-000377-b.c3 щодо аналогічної ситуації, втановила:
«Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині».
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 червня 2023 09:45
Доброго дня, уповноваженою особою КУ «СМЕП» ОМР розглянуто Ваша Вимога, щодо її розгляду повідомляємо наступне.
Нажаль, працівники Замовника не мають відповідну кваліфікацію та знання у сфері охоронної діяльності, та, відповідно, не можуть передбачити в Технічному завданні всі специфічні моменти, про які можуть знати Учасники. Вимога про огляд об’єкту, на погляд Замовника, дозволить Учасникам об’єктивно оцінити обсяг послуг, які потрібні надати, прорахувати кількість витрат на встановлення системи відеоспостереження.
Враховуючи те, що Ваша Вимога не містить в собі згадок та обгрунтування, чим саме вимога про огляд об’єкту є дискримінаційною по відношенню до Вашої компанії, Замовником прийнято рішення не задовольняти Вашу Вимогу
Дякуємо за звернення!
Нажаль, працівники Замовника не мають відповідну кваліфікацію та знання у сфері охоронної діяльності, та, відповідно, не можуть передбачити в Технічному завданні всі специфічні моменти, про які можуть знати Учасники. Вимога про огляд об’єкту, на погляд Замовника, дозволить Учасникам об’єктивно оцінити обсяг послуг, які потрібні надати, прорахувати кількість витрат на встановлення системи відеоспостереження.
Враховуючи те, що Ваша Вимога не містить в собі згадок та обгрунтування, чим саме вимога про огляд об’єкту є дискримінаційною по відношенню до Вашої компанії, Замовником прийнято рішення не задовольняти Вашу Вимогу
Дякуємо за звернення!
Номер вимоги: UA-2023-05-31-001766-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШЕ УКРАЇНСЬКЕ АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:42951953
Дата подання: 02 червня 2023 10:29
Дискримінаційна вимога
Замовник! Вимога щодо складання акту огляду об’єкта до проведення аукціону є неправомірною та дискримінаційною у зв’язку з тим, що такий акт передбачає складення якогось документу, в якому Замовник ставить відмітку на підтвердження дійсності проведення такого огляду. Тобто Замовник наперед знатиме всіх учасників аукціону, оскільки на стадії огляду будуть встановлені відповідні контакти і, можливо, буде досягнуто певних домовленостей щодо майбутнього аукціону і порядку участі в ньому. Окрім того, зазначена вимога може призвести до зловживань з боку Замовника, які можуть містити ознаки корупційних правопорушень (наприклад вимагати винагороду в будь-якій формі за підписання документу про здійснення огляду, оскільки відсутність такого документу у складі тендерної пропозиції учасника призведе до його відхилення), а також порушення положень Законів України «Про захист економічної конкуренції» та «Про публічні закупівлі». З раніше наведеної відповіді Замовника на попередню вимогу вбачається ще й небажання Замовника належним чином виконувати свої обов’язки встановлені Законом для Замовників щодо змісту Тендерної документації. Також вбачається, що Учасник повинен прийти та оглянути об’єкт Замовника, скласти документи про огляд і за результатами огляду Замовник поставить свою візу. Такий огляд за своєю господарсько-правовою природою є окремим видом робіт і підпадає під код в ЄЗС ДК 021:2015 (СРУ) - 71245000-7 – плани, робочі креслення та специфікації для затвердження. При цьому ніхто не відшкодує транспортні витрати Учасника, витрати на оплату роботи інженерів Учасника з проведення огляду та складання вказаних документів, які буде затверджувати Замовник тощо. Дані обставини суттєво звужують коло потенційних учасників, враховуючи те, що об’єкт Замовника знаходиться в Дніпропетровській області, а потенційні учасники можуть бути з будь-якої області України. Таким чином вимагаючи складання акту огляду об’єкту в період перед проведенням аукціону, Замовник свідомо надає перевагу місцевим учасникам. Хоча задачею будь-якого замовника є доступно та зрозуміло сформулювати положення тендерної документації, у тому числі, згідно з ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлені вимоги до змісту Технічної специфікації. Тобто технічне завдання має бути викладено в тендерній документації таким чином, щоб кожний потенційний учасник, прочитавши їх, склав уявлення щодо обсягів надання послуг, що закуповуються, щодо технічних характеристик охоронного обладнання, що встановлено на об’єктах замовника, вимоги щодо якості тощо. З вимоги Замовника щодо складання акту огляду не зрозумілим є, наприклад, чим саме керівництво Замовника буде підтверджувати надання своєї згоди щодо огляду об’єкта потенційним Учасником? Як саме згода керівництва Замовника буде підтверджуватись документально? Якщо такого підтвердження Замовник документально не надає, то Замовник свідомо дискримінує потенційних учасників, надаючи чи не надаючи свою згоду щодо огляду об’єкта та складання відповідного акту. Таким чином Замовник свідомо порушує принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі та принцип добросовісної конкуренції, а також принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Про яке конкурентне середовище, добросовісну конкуренцію та запобігання проявам корупції може йти мова, коли Замовник наперед знатиме хто прийматиме участь в процедурі закупівлі, більш того, Замовник погоджуватиме тих, хто буде приймати в ньому участь і тих, хто буде розглядатися як потенційний переможець? Вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу щодо складання акту огляду об’єкту в період до проведення аукціону як таку, що порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників.
Таким чином, виходячи з навадених вище причин вимога щодо обстеження об'єкту в період до проведення аукціону дискримінує саме нас, як потенційного Учасника даної закупівлі та обмежує наше право взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками.
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому нагадуємо, що в залежності від результатів розгляду нашої вимоги в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Розгорнути
Згорнути
Таким чином, виходячи з навадених вище причин вимога щодо обстеження об'єкту в період до проведення аукціону дискримінує саме нас, як потенційного Учасника даної закупівлі та обмежує наше право взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками.
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому нагадуємо, що в залежності від результатів розгляду нашої вимоги в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 червня 2023 12:36
Доброго дня, уповноваженою особою КУ «СМЕП» ОМР розглянуте Ваше звернення, щодо його розгляду повідомляємо наступне.
Замовником прийнято рішення внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Замовником прийнято рішення внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-05-31-001766-a.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:43199888
Дата подання: 02 червня 2023 15:45
Дата подання: 02 червня 2023 15:45
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 06 червня 2023 15:33
рішення від 06.06.2023 №8062.pdf
Дата публікації: 06 червня 2023 15:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.06.2023 № 8604.pdf
Дата публікації: 14 червня 2023 15:48
рішення від 13.06.2023 № 8604.pdf
Дата публікації: 15 червня 2023 11:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2023 13:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Аккерман-Сервіс |
228 000,00
UAH з ПДВ
|
228 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-97" |
272 000,00
UAH з ПДВ
|
272 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ" |
303 024,00
UAH з ПДВ
|
303 024,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Аккерман-Сервіс #38425977 |
Переможець |
228 000,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2023 11:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 10:25
|
Протокол №135.jpeg | укладений |
28 грудня 2023 10:21
|
Протокол №135.jpeg | укладений |
28 грудня 2023 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 вересня 2023 09:15
|
ДЦ 4.jpeg | зміни до договору |
12 вересня 2023 09:15
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2023 12:55
|
Договір № 102_23_Б.pdf | укладений |
04 липня 2023 12:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 2.3. Договору та викласти його у такій редакції: "загальна вартість послуг за Договором складає 228 000,00 грн. (Двісті двадцять вісім тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ, з яких: -38 000,00 (тридцять вісім тисяч гривень 00 копійок) без ПДВ до 31.07.2023 року - 190 000,00 (сто девяносто тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 31 666,67 (тридцять одна тисяча шістсот шісдесят шість гривень 67 копійок) - оплата послуг після 01.08.2023 року" |
Номер договору про закупівлю: | 102/23/Ь |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 04 липня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
228 000,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Замовник за порушення умов договору Виконавцем ,згідно Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей ,норм Цивільного та Господарського кодексів України, п.6.15.1. та п.12.1. Договору , приймає рішення розірвати Договір односторонньо. |