Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт вулицi lвана Мамайчука в місті 3вягель, Звягельського району, Житомирської областi
Очікувана вартість
26 001 846,00 UAH
UA-2023-05-30-011963-a ac56b6bb9ae3470e96b877266c9826c2
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Прокопенко

+380969366218 zakupkiprom.gkg.nv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34648973
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., м. Звягель, вул. Шевченка, буд. 16
Контактна особа: Андрій Прокопенко
+380969366218
zakupkiprom.gkg.nv@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2023 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2023 00:00
Очікувана вартість: 26 001 846,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130 009,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: вид та розмір забезпечення тендерної пропозиції - електронна гарантія видана банком; 100000 грн.; строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику: не менше ніж строк дії тендерної пропозиції; забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; інші умови надання забезпечення тендерних пропозицій - згідно частини 14 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно кошторисної частини проектної документації, щодо якої здійснено державну експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт вулицi lвана Мамайчука в місті 3вягель, Звягельського району, Житомирської областi
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11700, Україна, Житомирська область, Звягельський район, м. Звягель, вул. lвана Мамайчука
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робiт проводиться промiжними платежами в мiру виконання робiт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт та за наявності у Замовника відповідного фінансування на виконання робіт. Кінцева оплата в розмірі п’яти відсотків від загальної суми договору, здійснюється після введення об’єкта будівництва в експлуатацію (за потреби) та протягом 15 банківських днів. Після отримання вказаних документів Замовник перевiряє такі документи i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи протягом 15 банківських днів з дати складення Сторонами вказаних документів; інші умови оплати - згідно розділу 3 додатку 1 до тендерної документації; інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%); Пiсляоплата 15 Банківські 95
Виконання робіт Оплата виконаних робiт проводиться промiжними платежами в мiру виконання робiт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт та за наявності у Замовника відповідного фінансування на виконання робіт. Кінцева оплата в розмірі п’яти відсотків від загальної суми договору, здійснюється після введення об’єкта будівництва в експлуатацію (за потреби) та протягом 15 банківських днів. Після отримання вказаних документів Замовник перевiряє такі документи i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи протягом 15 банківських днів з дати складення Сторонами вказаних документів; інші умови оплати - згідно розділу 3 додатку 1 до тендерної документації; інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%); Пiсляоплата 15 Банківські 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2023 17:51
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2023 17:51
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2023 17:51
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2023 17:51
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2023 17:51
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2023 17:51
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2023 17:51
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2023 17:51
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2023 17:51
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2023 17:51
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2023 17:51
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2023 17:51
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2023 17:51
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2023 17:51
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2023 17:51
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2023 17:51
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2023 17:51
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2023 17:51
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2023 17:51
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2023 17:51
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2023 17:51
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2023 17:51
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2023 17:51
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 травня 2023 17:51

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

вид та розмір забезпечення тендерної пропозиції - електронна гарантія видана банком; 100000 грн.; строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику: не менше ніж строк дії тендерної пропозиції; забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; інші умови надання забезпечення тендерних пропозицій - згідно частини 14 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації

Сума забезпечення: 100000 UAH
30 травня 2023 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2023 17:51
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ФОРМАТ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Дата подання: 30 травня 2023 21:47
Дата відповіді: 02 червня 2023 11:43
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ! ВИМАГАЄМО НАДАТИ ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ У МАШИНОЗЧИТУВАЛЬНОМУ ФОРМАТІ!
Відповідь: Тендерна документація оприлюднюється у відповідності до ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі" та одночасно з оголошенням про проведення відкритих торгів. Таким чином, чинним законодавством не передбачено додаткове оприлюднення будь-яких версій тендерної документації після зазначених термінів. В той же час оприлюднений замовником файл тендерної документації придатний для зчитування, друку, тощо, відповідно може вважатись таким, що відповідає критерію «машинозчитувального формату». Таким чином у замовника відсутні підстави вживати будь-яких заходів. що пов'язані з Вашим запитом

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-07-18-000023 ● 3a2c17fe277541b5a27c9628a36bb8b2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 липня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 липня 2023 15:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

18.07.2023
№ 43-З

Житомир

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК



Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 18.07.2023 № 43-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
16. UA-2023-05-30-011963-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Керуючись абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, не погоджуючись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-30-011963-a від 21.07.2023р. (далі - висновок), надає заперечення до висновку, в тому числі наступне. 1. Згідно п. 3.1.1. розділу 2 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати в тому числі розрахунок прямих витрати і загальновиробничих витрат, розрахунок адміністративних витрат, розрахунок прибутку, при цьому, всі кошторисні розрахунки учасника повинні бути виконані з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі - Настанова). Наказом №67 від 30 квітня 2022 року до п. 5.17 Настанови було внесено зміни, а саме абзац в п. 5.17. доповнено виразом «…або за показниками, наведеними в Додатку 26 цієї Настанови.», а так само п. 5.17. доповнено третім абзацом наступного змісту: «При обчисленні адміністративних витрат за показниками, наведеними в Додатку 26 цієї Настанови, пункт 5.18 не застосовується.». Таким чином, в поточній редакції Настанови у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 цієї Настанови. При обчисленні адміністративних витрат за показниками, наведеними в Додатку 26 цієї Настанови, пункт 5.18 не застосовується. В той же час, в Настанові в п. 5.17 є посилання на додаток 26 «Перелік адміністративних витрат», але в цьому додатку наведений саме перелік таких витрат, а не їх показники, як це передбачено згідно п. 5.17 Зміни №1 до Настанови. Показники адміністративних витрат наведені виключно в додатку 27 «Показники для визначення в інвесторській кошторисній документації розміру адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд. год загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт» Настанови. Враховуючи вищезазначене, в Настанові наявна диспозиція посилань п. 5.17 на додатки 26 та 27 Настанови, що підтверджено офіційним представником відділу ціноутворення в будівництві Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України, як технічна помилка (Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України готує технічні правки до Настанови). Таким чином учасник ТОВ «НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКІ ШЛЯХИ», застосувавши показники адміністративних витрат у складі договірної ціни згідно із додатком 27 Настанови, діяв у спосіб, що відповідає змісту чинної кошторисної норми, при цьому відповідальність за неточності та/або технічні помилки в нормативно-правовому акті, що створюють виключно формальну колізію застосування тієї чи іншої норми, не може покладатись на учасника та/або замовника закупівлі, та відповідно розрахунок розміру адміністративних витрат учасника у вказаний спосіб відповідає логіці норм згідно Настанови. 2. Щодо недотримання учасником-переможцем п. 5.33 розділу V Настанови в частині невключення до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначених на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва, вважаємо, що ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ у своїх висновках з даного питання використав максимально формалізований та суб’єктивний підхід, не враховуючи сукупності норм та положень чинного законодавства та тендерної документації відповідно, а саме наступне. Згідно п. 1.7. розділу 2 тендерної документації вид договірної ціни визначається учасником як тверда договірна ціна, та вказується у змісті договірної ціни, що надається у складі тендерної пропозиції. Згідно визначення Настанови твердий кошторис (тверда договірна ціна) - кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором. В той же час, внесення змін до істотних умов договору можливе виключно у випадках, що передбачені згідно п. 19 Особливостей. Згідно абз. 2 п. 5.33 Настанови кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Згідно п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому, згідно п. 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону. Таким чином учасник процедури закупівлі шляхом подання тендерної пропозиції погоджується з умовами закупівлі в цілому, в тому числі з умовами виконання робіт, їх технічними, якісними та кількісними характеристиками, а так само цінові показники власне договору про закупівлю визначаються згідно змісту поданих учасником у складі тендерної пропозиції кошторисних розрахунків, та після укладення договору про закупівлю можуть змінюватись виключно у випадках, що передбачені Особливостями. Слід зауважити, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКІ ШЛЯХИ» відповідає вимогам тендерної документації щодо необхідних технічних, якісних та кількісних вимог щодо предмету закупівлі, зокрема за видами та обсягами робіт, а прийняті учасником до розрахунку матеріальні ресурси в повній мірі відповідають вимогам тендерної документації в тому числі за їх видами та кількості. Згідно ч. 1 ст. 42 Господарського кодексу України підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Таким чином, не включення учасником ТОВ «НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКІ ШЛЯХИ» (який є самостійним суб’єктом господарювання, що здійснює господарську діяльність на власний ризик, а так само приймає умови закупівлі та вимоги замовника при підписанні договору про закупівлю) до розрахунку договірної ціни коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначених на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва, є суб’єктивним рішенням учасника, та свідчить виключно про те, що учасник, оцінивши вид будівництва, структуру робіт, вартість трудових та матеріально-технічних ресурсів, тощо, не вбачає необхідності врахувати такі витрати у ціні пропозиції, що є за своєю природою певним страхуванням фінансових ризиків учасника як підрядника, а так само приймає на себе відповідальність виконати роботи згідно розрахунку витрат у складі договірної ціни, поданої в тендерній пропозиції. Таким чином вважаємо, що висновок не є об’єктивним та не грунтується на наявності у змісті тендерної пропозиції учасника-переможця порушень, що спотворюють зміст такої тендерної пропозиції, або так само наявність яких призводила б до невідповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, зокрема в частині обсягів та видів робіт, обсягів та видів матеріальних ресурсів, тощо. Відтак на підставі ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником буде вжито заходів щодо оскарження висновку до суду.

2023-07-28 16:36:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 липня 2023
Кінцевий строк оскарження: 05 серпня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: На виконання ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ повідомляє про оскарження висновку УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 21.07.2023 р. про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-30-011963-a до суду, а саме позовну заяву направлено до суду 04.08.2023р., про що надається підтвердження відповідного поштового відправлення
Дата публікації: 04 серпня 2023
Номер відкриття провадження: 240/23519/23
Дата відкриття провадження: 22 серпня 2023

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКІ ШЛЯХИ" 23 057 707,20
UAH з ПДВ
23 057 707,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 червня 2023 10:43
Електронний підпис
15 червня 2023 10:43
Довідка (36).zip
14 червня 2023 15:31
Електронний підпис
14 червня 2023 12:03
Електронний підпис
14 червня 2023 12:03
Електронний підпис
14 червня 2023 11:58
Накладна на АБЗ2.pdf
06 червня 2023 16:24
Електронний підпис
06 червня 2023 16:24
Електронний підпис
06 червня 2023 15:56
Електронний підпис
06 червня 2023 15:56
Електронний підпис
05 червня 2023 13:44
Електронний підпис
05 червня 2023 13:44
Електронний підпис
05 червня 2023 13:44
Електронний підпис
05 червня 2023 13:42
Дозвіл на викиди.pdf
05 червня 2023 13:40
Проект договору.pdf
05 червня 2023 13:39
99.imd
05 червня 2023 13:38
Локальні кошториси.pdf
05 червня 2023 13:38
Договірна ціна.pdf
05 червня 2023 13:37
Технічна специфікація.pdf
05 червня 2023 13:36
СТАТУТ 2023.pdf
05 червня 2023 13:34
Фінансова звітність.pdf
05 червня 2023 13:33
Лист-відгук2.pdf
05 червня 2023 13:33
Лист-відгук 1.pdf
05 червня 2023 13:32
Аналогічний договір1.2.pdf
05 червня 2023 13:32
Аналогічний договір.pdf
05 червня 2023 13:25
Договір оренди ФРЕЗА.pdf
05 червня 2023 13:23
Договір оренди Vogel 1800-1S.pdf
05 червня 2023 13:23
Договір оренди JCB.pdf
05 червня 2023 13:18
Св-во 5559 борт Юлія Ів..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Новоград-Волинські Шляхи"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКІ ШЛЯХИ"
#03580179
Переможець 23 057 707,20
UAH з ПДВ
14 червня 2023 16:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 червня 2023 15:57

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасником не надано передбачений тендерною документацією гарантійний лист щодо надання таким учасником забезпечення виконання договору про закупівлю згідно з умовами тендерної документації та у випадку прийняття рішення замовником про намір укласти договір про закупівлю з таким учасником. 1.2. У складі тендерної пропозиції учасником не надано передбачену тендерною документацією інформацію у довільній формі, що підтверджує згоду такого учасника виконувати роботи згідно цього предмету закупівлі без отримання відповідного авансу на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів. 1.3. У складі тендерної пропозиції учасником не надано документи та інформацію, що підтверджують право користування учасником асфальтобетонним заводом та згідно додатку 3 до тендерної документації, а саме в частині: «асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення … щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно … та ДСТУ Б В.2.7-127:2015». 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно п. 15.7. розділу 2 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист щодо надання таким учасником забезпечення виконання договору про закупівлю згідно з умовами тендерної документації та у випадку прийняття рішення замовником про намір укласти договір про закупівлю з таким учасником. 2.2. Згідно п. 1.8. розділу 3 тендерної документації умови оплати виконаних робіт визначено згідно розділу 15 додатку 1 до тендерної документації. Сплата підряднику авансу на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів не передбачається, отже учасник надає у складі тендерної пропозиції інформацію у довільній формі, що підтверджує згоду такого учасника виконувати роботи згідно предмету закупівлі без отримання відповідного авансу на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів. 2.2. Згідно п. 2.2. розділу 2 тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції всі документи згідно переліку, в тому числі документи та інформацію, що підтверджують право користування учасником асфальтобетонним заводом та згідно додатку 3 до тендерної документації. При цьому, згідно абз. 2 п. 4 додатку 3 до тендерної документації асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що учасником у складі тендерної пропозиції додатково надаються підтверджуючі документи (копія атестату виробництва). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен з використанням електронної системи закупівель надати: - гарантійний лист щодо надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю згідно з умовами тендерної документації та у випадку прийняття рішення замовником про намір укласти договір про закупівлю з таким учасником; - інформацію у довільній формі, що підтверджує згоду такого учасника виконувати роботи згідно цього предмету закупівлі без отримання відповідного авансу на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів; - документи та інформацію, що підтверджують право користування учасником асфальтобетонним заводом та згідно додатку 3 до тендерної документації, а саме в частині: «асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення … щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно … та ДСТУ Б В.2.7-127:2015». Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Надані учасником документи згідно цього повідомлення повинні в повній мірі відповідати вимогам тендерної документації.

Документи

14 червня 2023 16:18
Довідка НАЗК
14 червня 2023 16:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2023 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКІ ШЛЯХИ"
#03580179
23 057 707,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 червня 2023 16:18
Довідка НАЗК
14 червня 2023 16:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2023 14:55
ДУ № 1 договру вул. І.Мамайчука.docx (1).pdf укладений
14 грудня 2023 14:51
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2023 14:37
ДУ № 1 договру вул. І.Мамайчука.docx (1).pdf зміни до договору
14 грудня 2023 14:29
Електронний підпис укладений
22 червня 2023 15:43
ДОГОВІР ПІДРЯДУ №30_7461 від 21.06.2023.pdf укладений
22 червня 2023 14:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін згідно ДУ №1 від 12.12.2023р.
Номер договору про закупівлю: 30/7461
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 червня 2023 — 12 грудня 2023
Сума оплати за договором: 21 287 816,40
UAH (в тому числі ПДВ 3 547 969,40 UAH)
Причини розірвання договору: дострокове припинення договору за згодою сторін