Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-95 (талони) (ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти)
Очікувана вартість
705 000,00 UAH
UA-2023-05-30-011723-a ● f0feda22ce5e48a4a91575c85107c8b0
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ'ЄДНАННЯ "РАДОН" |
Код ЄДРПОУ: | 43068161 |
Місцезнаходження: | 03083, Україна , Київська обл., Київ, ПИРОГІВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 50 |
Контактна особа: |
Степаненко Лариса Михайлівна 380733184711 l.stepanenko@radon.net.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 травня 2023 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 07 червня 2023 15:18 |
Початок аукціону: | 07 червня 2023 15:18 |
Очікувана вартість: | 705 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 525,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Місце поставки товару: 03083, місто Київ, вул. Пирогівський шлях, 50. Номенклатурна позиція – 09132000-3 – Бензин.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 літр
Бензин А-95 (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03083, Україна, Київська область, Київ, ПИРОГІВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 грудня 2023
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату за переданий Товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної на Товар та Акту приймання-передачі талонів на пальне. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 травня 2023 17:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 травня 2023 17:17 |
Оголошення.docx | |
30 травня 2023 17:17 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
30 травня 2023 17:17 |
Додаток 5 до тендерної документації.docx | |
30 травня 2023 17:17 |
Тендерна документація Нафта і дистиляти.docx | |
30 травня 2023 17:17 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
30 травня 2023 17:17 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx | |
30 травня 2023 17:17 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-30-011723-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ РЕСУРС", Код ЄДРПОУ:43258487
Дата подання: 02 червня 2023 13:57
внесення змін до проекту договору
Просимо внести зміни до проекту договору Додаток 5 тендерної документації, а саме;
" п 3.17. За безпідставну відмову у передачі Покупцю талонів на Товар, Продавець зобов’язаний сплатити Покупцю штраф у розмірі 10 (десяти) % від ціни Договору." а "п. 6.3. За порушення Продавцем строків передачі Товару передбачених цим Договором, з Продавця стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка ціни (вартості) Товару, з якого допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково стягується штраф у розмірі 7 (семи) відсотків вказаної ціни (вартості). " дані пункти по суті дублюють відповідальність . Пропонуємо п. 3.17 викласти в редакції " 3.17. За безпідставну відмову у передачі Покупцю талонів на Товар, Продавець зобов’язаний сплатити Покупцю штраф у розмірі 0,1 % від ціни Договору." .
п 3.16 " 3.16. За безпідставну відмову від відвантаження Товару по талонах на АЗС частково або повністю, Продавець зобов’язаний сплатити Покупцю штраф у розмірі 10 (десяти) % від ціни Договору." пропонуємо викласти в наступній редакції " 3.16. За безпідставну відмову від відвантаження Товару по талонах на АЗС частково або повністю, Продавець зобов’язаний сплатити Покупцю штраф у розмірі 0,1 % від ціни Договору." та передбачити яким чином можуть бути підтверджені підстави про від мову від відвантаження Товару по талонах на АЗС (складання акту і т.п.).
Розгорнути
Згорнути
" п 3.17. За безпідставну відмову у передачі Покупцю талонів на Товар, Продавець зобов’язаний сплатити Покупцю штраф у розмірі 10 (десяти) % від ціни Договору." а "п. 6.3. За порушення Продавцем строків передачі Товару передбачених цим Договором, з Продавця стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка ціни (вартості) Товару, з якого допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково стягується штраф у розмірі 7 (семи) відсотків вказаної ціни (вартості). " дані пункти по суті дублюють відповідальність . Пропонуємо п. 3.17 викласти в редакції " 3.17. За безпідставну відмову у передачі Покупцю талонів на Товар, Продавець зобов’язаний сплатити Покупцю штраф у розмірі 0,1 % від ціни Договору." .
п 3.16 " 3.16. За безпідставну відмову від відвантаження Товару по талонах на АЗС частково або повністю, Продавець зобов’язаний сплатити Покупцю штраф у розмірі 10 (десяти) % від ціни Договору." пропонуємо викласти в наступній редакції " 3.16. За безпідставну відмову від відвантаження Товару по талонах на АЗС частково або повністю, Продавець зобов’язаний сплатити Покупцю штраф у розмірі 0,1 % від ціни Договору." та передбачити яким чином можуть бути підтверджені підстави про від мову від відвантаження Товару по талонах на АЗС (складання акту і т.п.).
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 червня 2023 17:45
Доброго дня, шановний учаснику! Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
З тексту звернення вбачається, що учасник звернувся з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Вказана вимога не підлягає задоволенню на підставі наступного.
Відповідно до п.17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Забороняється укладення договорів про закупівлю, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення відкритих торгів/використання електронного каталогу, крім випадків, передбачених цими особливостями.
Згідно п.1 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Відповідно до ст.627 Цивільного кодексу України зазначено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Статтею 230 Господарського кодексу України передбачено, що штрафними санкціями у цьому Кодексі визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання.
Звертаємо увагу що відповідно до ч. 2 ст. 231 Господарського кодексу України у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Частиною 5 статті 231 Господарського кодексу України передбачено, що у разі недосягнення згоди між сторонами щодо встановлення та розміру штрафних санкцій за порушення зобов'язання спір може бути вирішений в судовому порядку за заявою заінтересованої сторони відповідно до вимог Господарського кодексу України.
Окрім того, ст. 218 Господарського кодексу України передбачено що, підставою господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання. Учасник господарських відносин відповідає за невиконання або неналежне виконання господарського зобов'язання чи порушення правил здійснення господарської діяльності, якщо не доведе, що ним вжито усіх залежних від нього заходів для недопущення господарського правопорушення. У разі якщо інше не передбачено законом або договором, суб'єкт господарювання за порушення господарського зобов'язання несе господарсько-правову відповідальність, якщо не доведе, що належне виконання зобов'язання виявилося неможливим внаслідок дії непереборної сили, тобто надзвичайних і невідворотних обставин за даних умов здійснення господарської діяльності. Не вважаються такими обставинами, зокрема, порушення зобов'язань контрагентами правопорушника, відсутність на ринку потрібних для виконання зобов'язання товарів, відсутність у боржника необхідних коштів.
В тексті Вимоги не зазначено які саме пункти та/або статті Закону та/або Особливостей порушено Замовником пунктами 3.16 та 3.17 проєкту договору про закупівлю.
Отже наведені вище умови тендерної документації, не є дискримінаційними, не протирічать ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостям, не порушують права та законні інтереси Учасника, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію. Дякуємо за звернення!
З тексту звернення вбачається, що учасник звернувся з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Вказана вимога не підлягає задоволенню на підставі наступного.
Відповідно до п.17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Забороняється укладення договорів про закупівлю, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення відкритих торгів/використання електронного каталогу, крім випадків, передбачених цими особливостями.
Згідно п.1 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Відповідно до ст.627 Цивільного кодексу України зазначено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Статтею 230 Господарського кодексу України передбачено, що штрафними санкціями у цьому Кодексі визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання.
Звертаємо увагу що відповідно до ч. 2 ст. 231 Господарського кодексу України у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Частиною 5 статті 231 Господарського кодексу України передбачено, що у разі недосягнення згоди між сторонами щодо встановлення та розміру штрафних санкцій за порушення зобов'язання спір може бути вирішений в судовому порядку за заявою заінтересованої сторони відповідно до вимог Господарського кодексу України.
Окрім того, ст. 218 Господарського кодексу України передбачено що, підставою господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання. Учасник господарських відносин відповідає за невиконання або неналежне виконання господарського зобов'язання чи порушення правил здійснення господарської діяльності, якщо не доведе, що ним вжито усіх залежних від нього заходів для недопущення господарського правопорушення. У разі якщо інше не передбачено законом або договором, суб'єкт господарювання за порушення господарського зобов'язання несе господарсько-правову відповідальність, якщо не доведе, що належне виконання зобов'язання виявилося неможливим внаслідок дії непереборної сили, тобто надзвичайних і невідворотних обставин за даних умов здійснення господарської діяльності. Не вважаються такими обставинами, зокрема, порушення зобов'язань контрагентами правопорушника, відсутність на ринку потрібних для виконання зобов'язання товарів, відсутність у боржника необхідних коштів.
В тексті Вимоги не зазначено які саме пункти та/або статті Закону та/або Особливостей порушено Замовником пунктами 3.16 та 3.17 проєкту договору про закупівлю.
Отже наведені вище умови тендерної документації, не є дискримінаційними, не протирічать ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостям, не порушують права та законні інтереси Учасника, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію. Дякуємо за звернення!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 червня 2023 15:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ РЕСУРС" |
642 000,00
UAH з ПДВ
|
642 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" |
705 000,00
UAH з ПДВ
|
705 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ РЕСУРС" #43258487 |
Переможець |
642 000,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2023 14:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 13:54
|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2023 10:18
|
Договір № 101-06-23 від 19.06.2023 ТОВ ВОГ РЕСУРС.pdf | укладений |
20 червня 2023 10:17
|