Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Енергосервіс будівлі Нововолинського ліцею № 1 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського ліцею № 3 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського ліцею № 4 ім. Т.Г. Шевченка Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського ліцею № 6 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського ліцею № 8 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського ліцею № 9 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського закладу дошкільної освіти № 2 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського закладу дошкільної освіти № 3 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського закладу дошкільної освіти № 8 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського закладу дошкільної освіти № 9 Нововолинської міської ради
Energy service of the building of the Novovolyn Lyceum No. 1 of the Novovolyn City Council, the building of the Novovolyn Lyceum No. 3 of the Novovolyn City Council, the building of the Novovolyn Lyceum No. 4 named after T.G. Shevchenko of the Novovolinsk City Council, building of the Novovolinsk Lyceum No. 6 of the Novovolinsk City Council, building of the Novovolinsk Lyceum No. 8 of the Novovolinsk City Council, building of the Novovolinsk Lyceum No. 9 of the Novovolinsk City Council,buildings of the Novovolyn Preschool Education No. 2 of the Novovolyn City Council, buildings of the Novovolyn Preschool Education No. 3 of the Novovolyn City Council, buildings of the Novovolyn Preschool Education No. 8 of the Novovolyn City Council, buildings of the Novovolyn Preschool Education No. 9 of the Novovolyn City Council
Energy service of the building of the Novovolyn Lyceum No. 1 of the Novovolyn City Council, the building of the Novovolyn Lyceum No. 3 of the Novovolyn City Council, the building of the Novovolyn Lyceum No. 4 named after T.G. Shevchenko of the Novovolinsk City Council, building of the Novovolinsk Lyceum No. 6 of the Novovolinsk City Council, building of the Novovolinsk Lyceum No. 8 of the Novovolinsk City Council, building of the Novovolinsk Lyceum No. 9 of the Novovolinsk City Council,buildings of the Novovolyn Preschool Education No. 2 of the Novovolyn City Council, buildings of the Novovolyn Preschool Education No. 3 of the Novovolyn City Council, buildings of the Novovolyn Preschool Education No. 8 of the Novovolyn City Council, buildings of the Novovolyn Preschool Education No. 9 of the Novovolyn City Council
Очікувана вартість
не зазначається
не зазначається
UA-2023-05-30-010443-a ● 9ab7ade1896d47fd9c837ef129393d9b
Відкриті торги для закупівлі енергосервісу
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Нововолинської міської ради Волинської області |
Код ЄДРПОУ: | 02141696 |
Місцезнаходження: | 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, проспект Дружби, 27 |
Контактна особа: |
Бобак Валентин Сергійович +380334431759 jurist@nv-osvita.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education of the Executive Committee of the Novovolynsk City Council of Volyn Oblast |
National ID: | 02141696 |
Contact point: |
Bobak Valentyn Sergijovych +380334431759 jurist@nv-osvita.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 30 травня 2023 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2023 00:00 |
Мінімальний крок підвищення показника ефективності енергосервісного договору під час аукціону: | 1% |
Облікова ставка НБУ: | 25% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 30 травня 2023 16:15 |
Enquiries until: | 21 червня 2023 00:00 |
Complaints submission until: | до 27 червня 2023 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 липня 2023 00:00 |
Information
During the auction, the minimum step was implemented to increase the efficiency of the energy service contract: | 1% |
NBU discount rate: | 25% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах
Scope of the procurement
Закупівля проводиться згідно частини 8 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" Procurement is carried out in accordance with Part 8 of Article 3 of the Law of Ukraine "On Public Procurement"
Procurement is carried out in accordance with Part 8 of Article 3 of the Law of Ukraine "On Public Procurement"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
Енергосервіс будівлі Нововолинського ліцею № 1 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського ліцею № 3 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського ліцею № 4 ім. Т.Г. Шевченка Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського ліцею № 6 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського ліцею № 8 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського ліцею № 9 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського закладу дошкільної освіти № 2 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського закладу дошкільної освіти № 3 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського закладу дошкільної освіти № 8 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського закладу дошкільної освіти № 9 Нововолинської міської ради
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45400, Україна, Волинська область, м. Нововолинськ (Нововолинська міська територіальна громада), проспект Дружби, буд. 27
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах
Energy service of the building of the Novovolyn Lyceum No. 1 of the Novovolyn City Council, the building of the Novovolyn Lyceum No. 3 of the Novovolyn City Council, the building of the Novovolyn Lyceum No. 4 named after T.G. Shevchenko of the Novovolinsk City Council, building of the Novovolinsk Lyceum No. 6 of the Novovolinsk City Council, building of the Novovolinsk Lyceum No. 8 of the Novovolinsk City Council, building of the Novovolinsk Lyceum No. 9 of the Novovolinsk City Council,buildings of the Novovolyn Preschool Education No. 2 of the Novovolyn City Council, buildings of the Novovolyn Preschool Education No. 3 of the Novovolyn City Council, buildings of the Novovolyn Preschool Education No. 8 of the Novovolyn City Council, buildings of the Novovolyn Preschool Education No. 9 of the Novovolyn City Council
Розгорнути
Згорнути
CPV: 99999999-9
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Показник ефективності: | 100% |
13 червня 2023 11:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 червня 2023 10:39 |
Перелік змін.pdf | |
13 червня 2023 10:39 |
ТД_Послуги_з_енергосервісу_будівель_закладів_НМТГ Нова редакція.pdf |
13 червня 2023 11:09 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 червня 2023 10:39 |
Перелік змін.pdf
|
|||
13 червня 2023 10:39 |
ТД_Послуги_з_енергосервісу_будівель_закладів_НМТГ Нова редакція.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 1 тариф на теплову енергію
Дата подання: 12 червня 2023 12:15
Дата відповіді: 12 червня 2023 16:28
Шановний Замовник, в Додатку 1 "Базовий рівень споживання теплової енергії" по обєкту:
"будівля Нововолинського закладу дошкільної освіти № 8 Нововолинської міської ради Волинської області; вул. Миру,
буд. 17, смт. Благодатне, Володимирський район,Волинська область, Україна,45400;" вказано тариф 360 грн/Гкал, відповідно-Річний базовий рівень споживання у грошовій формі, тис. грн.-37018,8 тис. грн. Наскільки актуальний такий тариф?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Вказаний у Додатку № 1 "Базовий рівень споживання теплової енергії" по обєкту: "будівля Нововолинського закладу дошкільної освіти № 8 Нововолинської міської ради Волинської області; вул. Миру, буд. 17, смт. Благодатне, Володимирський район,Волинська область, Україна,45400;" тариф 360 грн/Гкал - це технічна помилка.
Правильна вартість тарифу: 3 600,00 грн. Відповідні зміни до Тендерної документації буде внесено 13.06.2023 р.
Дякуємо за запитання.
Правильна вартість тарифу: 3 600,00 грн. Відповідні зміни до Тендерної документації буде внесено 13.06.2023 р.
Дякуємо за запитання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-30-010443-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО ЮА", Код ЄДРПОУ:41543652
Дата подання: 15 червня 2023 15:57
Дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Прошу Вас виключити зі складу тендерної документації вимоги зазначені в:
- п.5 розділу 3, а саме, що «учасник в складі пропозиції повинен достовірно проінформувати Замовника та підтвердити відсутність негативного досвіду (зауважень, претензій, невиконання істотних умов договору, тощо) роботи по предмету закупівлі із державними/комунальними замовниками».;
- п. 2 розділу 5, а саме, що «учасник повинен надати гарантійний лист, що у нього відсутній будь-який негативний досвід щодо виконання енергосервісного договору, відсутність будь-яких нарікань щодо виконання такого досвіду».
- п. 2 розділу 5, а саме, що «якщо Замовник отримає інформацію (тобто підтвердження від будь-якого органу чи асоціації, громадської організації ) про наявність інформації будь-якого негативного досвіду, учасник підтверджує, що його пропозиція буде відхилена».
Встановивши зазначену умову, Замовник порушив принципи, установлені ст. 3 Закону, зокрема принцип об’єктивної та неупередженої оцінки. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Окрім того, вказані вимоги тендерної документації порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджується рішеннями АМКУ по закупівлях енергосервісу будівлі спортивного комплексу "Олімпієць" (UA-2023-05-05-003758-a), енергосервісу будівлі РЦ КНП «Славутицька міська лікарня» СМР (UA-2023-05-08-010031-a).
Сподіваємось на розуміння та об’єктивне і неупереджене прийняття рішень, що стосуються публічних закупівель.
В іншому випадку будемо змушені подати скарги до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
- п.5 розділу 3, а саме, що «учасник в складі пропозиції повинен достовірно проінформувати Замовника та підтвердити відсутність негативного досвіду (зауважень, претензій, невиконання істотних умов договору, тощо) роботи по предмету закупівлі із державними/комунальними замовниками».;
- п. 2 розділу 5, а саме, що «учасник повинен надати гарантійний лист, що у нього відсутній будь-який негативний досвід щодо виконання енергосервісного договору, відсутність будь-яких нарікань щодо виконання такого досвіду».
- п. 2 розділу 5, а саме, що «якщо Замовник отримає інформацію (тобто підтвердження від будь-якого органу чи асоціації, громадської організації ) про наявність інформації будь-якого негативного досвіду, учасник підтверджує, що його пропозиція буде відхилена».
Встановивши зазначену умову, Замовник порушив принципи, установлені ст. 3 Закону, зокрема принцип об’єктивної та неупередженої оцінки. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Окрім того, вказані вимоги тендерної документації порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджується рішеннями АМКУ по закупівлях енергосервісу будівлі спортивного комплексу "Олімпієць" (UA-2023-05-05-003758-a), енергосервісу будівлі РЦ КНП «Славутицька міська лікарня» СМР (UA-2023-05-08-010031-a).
Сподіваємось на розуміння та об’єктивне і неупереджене прийняття рішень, що стосуються публічних закупівель.
В іншому випадку будемо змушені подати скарги до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 червня 2023 10:23
Відповідь
на вимогу по Закупівлі № UA-2023-05-30-010443-a;
Шановний Учасник! На Вашу Вимогу про усунення порушення по Закупівлі № UA-2023-05-30-010443-a повідомляємо наступне:
Учасник зазначає в своїй вимозі, що пункт 5 розділу 3 тендерної документації містить дискримінаційну вимогу, а саме: «Учасник в складі пропозиції повинен достовірно проінформувати Замовника та підтвердити відсутність негативного досвіду (зауважень, претензій, невиконання істотних умов договору, тощо) роботи по предмету закупівлі із державними/комунальними замовниками».
Замовник вважає, що дана умова є не дискримінаційною, з дотриманням принципів публічних закупівель та такою, що відповідає усім вимогам законодавства, відповідно до наступного:
1. Заявник жодним чином не надав доказів того, чому він не зможе виконати дану вимогу та яким чином вона є дискримінаційною саме по відношенню до нього.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тобто, Заявник мав би у своїй вимозі вказати, яким саме чином це дискримінує його, чому саме він не зможе підтвердити неможливість виконання такої вимоги, порівняно з іншими учасниками. В чому проявляється не рівне ставлення до учасників.
2. Дана вимога відповідає вимогам законодавства.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Встановивши критерій «відсутність негативного досвіду (зауважень, претензій, невиконання істотних умов договору, тощо)» Замовник дотримується вимоги законодавства, вказуючи який саме досвід потрібен (необхідний).
3. Дана вимога є вкрай важливою для закупівлі енергосервісу.
Саме відсутність негативного досвіду гарантує Замовнику, що учасник зможе виконати даний Договір в тому числі. Відсутність даної вимоги ставить під ризик виконання даного Договору та, як наслідок може призвести до значних збитків, чим будуть порушенні такі принципи публічних закупівель, як максимальна економія. Максимальну економію не можливо досягти з ненадійним учасником, тобто таким, що має негативний досвід.
4. Заявник зазначає, що йому не зрозуміло, що є негативним досвідом.
Проте, в тендерній документації чітко вказано, що саме є негативним досвідом - відсутність негативного досвіду (зауважень, претензій, невиконання істотних умов договору, тощо). Більше того, в Заявника є право звернутися до Замовника за роз’ясненням.
5. Учасник посилається на практику Антимонопольного комітету України (далі - АМКУ), яка на сьогодні є неактуальною по причині наявності нової інформації та нової практики АМКУ.
В своєму рішенні, на яке посилається Заявник (рішенням Антимонопольного комітету України № 6681-р/пк-пз від 16.05.2023) зобов’язано скасувати рішення замовника енергосервісу про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЕСКО ЮА") не враховано відповіді від іншого замовника енергосервісу (в зв’язку з її відсутністю на момент винесення рішення). Саме тому воно не може братися до уваги.
Натомість, є більш пізнє рішення АМКУ, в якому враховано відповідь щодо негативного досвіду такого учасника та відповідно відхилено його пропозицію. А саме рішення АМКУ № 6857-р/пк-пз від 18.05.2023р., в якому було встановлено, що ТОВ "ЕСКО ЮА" не виконувалася істотна умова договорів (тобто наявний негативний досвід) та відмовлено товариству з обмеженою відповідальністю "ЕСКО ЮА" у задоволенні його скарги від 01 травня 2023 № UA-2023-03-14-011739-a.c2.
на вимогу по Закупівлі № UA-2023-05-30-010443-a;
Шановний Учасник! На Вашу Вимогу про усунення порушення по Закупівлі № UA-2023-05-30-010443-a повідомляємо наступне:
Учасник зазначає в своїй вимозі, що пункт 5 розділу 3 тендерної документації містить дискримінаційну вимогу, а саме: «Учасник в складі пропозиції повинен достовірно проінформувати Замовника та підтвердити відсутність негативного досвіду (зауважень, претензій, невиконання істотних умов договору, тощо) роботи по предмету закупівлі із державними/комунальними замовниками».
Замовник вважає, що дана умова є не дискримінаційною, з дотриманням принципів публічних закупівель та такою, що відповідає усім вимогам законодавства, відповідно до наступного:
1. Заявник жодним чином не надав доказів того, чому він не зможе виконати дану вимогу та яким чином вона є дискримінаційною саме по відношенню до нього.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тобто, Заявник мав би у своїй вимозі вказати, яким саме чином це дискримінує його, чому саме він не зможе підтвердити неможливість виконання такої вимоги, порівняно з іншими учасниками. В чому проявляється не рівне ставлення до учасників.
2. Дана вимога відповідає вимогам законодавства.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Встановивши критерій «відсутність негативного досвіду (зауважень, претензій, невиконання істотних умов договору, тощо)» Замовник дотримується вимоги законодавства, вказуючи який саме досвід потрібен (необхідний).
3. Дана вимога є вкрай важливою для закупівлі енергосервісу.
Саме відсутність негативного досвіду гарантує Замовнику, що учасник зможе виконати даний Договір в тому числі. Відсутність даної вимоги ставить під ризик виконання даного Договору та, як наслідок може призвести до значних збитків, чим будуть порушенні такі принципи публічних закупівель, як максимальна економія. Максимальну економію не можливо досягти з ненадійним учасником, тобто таким, що має негативний досвід.
4. Заявник зазначає, що йому не зрозуміло, що є негативним досвідом.
Проте, в тендерній документації чітко вказано, що саме є негативним досвідом - відсутність негативного досвіду (зауважень, претензій, невиконання істотних умов договору, тощо). Більше того, в Заявника є право звернутися до Замовника за роз’ясненням.
5. Учасник посилається на практику Антимонопольного комітету України (далі - АМКУ), яка на сьогодні є неактуальною по причині наявності нової інформації та нової практики АМКУ.
В своєму рішенні, на яке посилається Заявник (рішенням Антимонопольного комітету України № 6681-р/пк-пз від 16.05.2023) зобов’язано скасувати рішення замовника енергосервісу про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЕСКО ЮА") не враховано відповіді від іншого замовника енергосервісу (в зв’язку з її відсутністю на момент винесення рішення). Саме тому воно не може братися до уваги.
Натомість, є більш пізнє рішення АМКУ, в якому враховано відповідь щодо негативного досвіду такого учасника та відповідно відхилено його пропозицію. А саме рішення АМКУ № 6857-р/пк-пз від 18.05.2023р., в якому було встановлено, що ТОВ "ЕСКО ЮА" не виконувалася істотна умова договорів (тобто наявний негативний досвід) та відмовлено товариству з обмеженою відповідальністю "ЕСКО ЮА" у задоволенні його скарги від 01 травня 2023 № UA-2023-03-14-011739-a.c2.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-05-30-010443-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО ЮА", Код ЄДРПОУ:41543652
Дата подання: 22 червня 2023 15:56
Дата подання: 22 червня 2023 15:56
Дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Замовник встановив дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 червня 2023 17:51
рішення від 26.06.2023 № 9265.pdf
Дата публікації: 26 червня 2023 17:50
інформація про резолютивну частину рішення від 10.07.2023 № 10229.pdf
Дата публікації: 11 липня 2023 13:01
рішення від 10.07.2023 № 10229.pdf
Дата публікації: 12 липня 2023 16:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: З рішенням №10229-р/пк-пз від 10.07.2023
Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовник ознайомлений.
До тендерної документації за процедурою закупівлі - "Енергосервіс будівлі
Нововолинського ліцею № 1 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського ліцею
№ 3 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського ліцею № 4 ім. Т.Г. Шевченка
Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського ліцею № 6 Нововолинської міської
ради, будівлі Нововолинського ліцею № 8 Нововолинської міської ради, будівлі
Нововолинського ліцею № 9 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського
закладу дошкільної освіти № 2 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського
закладу дошкільної освіти № 3 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського
закладу дошкільної освіти № 8 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського
закладу дошкільної освіти № 9 Нововолинської міської ради", оголошення про проведення
якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-05-30-010443-a, буде внесено зміни з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Дата виконання рішення замовником: 17 липня 2023 11:20
Протокол розгляду
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО-ТЕХ-ІНВЕСТ" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТЕК ЛАЙТ" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО ЦЕНТРАЛЬ" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ" | — | Відповіді учасника | Документи | |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО-ТЕХ-ІНВЕСТ" | — | Відповіді учасника | Документи | |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТЕК ЛАЙТ" | — | Відповіді учасника | Документи | |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО ЦЕНТРАЛЬ" | — | Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 18 липня 2023 10:46 |
Кінець періоду оскарження: | 29 липня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 22 серпня 2023 14:27 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до РІШЕННЯ Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10229-р/пк-пз від 10.07.2023 (надалі – Комісія), Управління освіти Нововолинської міської ради Волинської області (далі – Замовник) було зобов’язано внести зміни до тендерної документації за процедурою Закупівлі з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Замовником 17.07.2023 р. о 11:20 год. було опубліковано коментар до Рішення Комісії №10229-р/пк-пз від 10.07.2023 р. де зазначалось, що Замовник ознайомлений з Рішенням Комісії №10229-р/пк-пз від 10.07.2023 р. та ним буде внесено зміни до тендерної документації з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Проте, з 17.07.2023 р., електронна система закупівель автоматично перевела Закупівлю у період «ПРЕКВАЛІФІКАЦІЯ», що унеможливило дотримання Замовником зобов'язання внести зміни до Документації з метою усунення порушень, які викладені у мотивувальній частині Рішення Комісії №10229-р/пк-пз від 10.07.2023 р. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. |
Документи:
18 липня 2023 10:46
|
Електронний підпис |
18 липня 2023 10:31
|
Протокольне рішення |
Скарги:
Номер скарги: UA-2023-05-30-010443-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО ЦЕНТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:43187097
Дата подання: 28 липня 2023 12:19
Дата подання: 28 липня 2023 12:19
Скарга на відміну
Замовник не виконав рішення АМКУ, вказавши в подальшому це як підсатву для відміни торгів
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 31 липня 2023 18:40
рішення від 31.07.2023 № 11650.pdf
Дата публікації: 31 липня 2023 18:39
інформація про перенесення від 10.08.2023 № 1178.pdf
Дата публікації: 11 серпня 2023 07:43
запит замовнику від 10.08.2023 № 1179.pdf
Дата публікації: 11 серпня 2023 14:59
інформація про перенесення від 16.08.2023 № 1207.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2023 18:38
інформація про резолютивну частину рішення від 18.08.2023 № 13043.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2023 11:38
рішення від 18.08.2023 № 13043.pdf
Дата публікації: 22 серпня 2023 14:23