Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДКП "Луцьктепло" |
Код ЄДРПОУ: | 30391925 |
Місцезнаходження: | 43005, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Гулака-Артемовського, 20 |
Контактна особа: |
Петраш Олександр Миколайович +380332283064 lutskteplo106@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 травня 2023 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 2 140 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник - переможець повинен не пізніше дати укладення договору про закупівлю внести забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: - 5 відсотків вартості договору про закупівлю; Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника: р/р №UA 263204780000000026009252571 в АБ «УКРГАЗБАНК» м. Київ. Документ що підтверджує внесення забезпечення виконання договору Учасником є платіжне доручення з відміткою банку про здійсненні платежу на рахунок Замовника. Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю робіт згідно ДК 021:2015 код – 45230000-8. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за Договором здійснюється Замовником на поточний рахунок Підрядника після підписання Акту та Довідки в термін до 31.12.2023 р. | Пiсляоплата | 150 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 травня 2023 16:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 травня 2023 16:15 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-05-000054 ● a61bcd8904924dafa8d35f03fee8bf49
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2023 17:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.09.2023 № 241
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 05.09.2023 № 241.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-30-010440-a, 30.05.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-07 16:14:57
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-05-30-010440-a, яка проводилась Державним комунальним підприємством «Луцьктепло» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-12 14:40:53
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі UA-2023-05-30-010440-a (код ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт теплових мереж від ВТ-5 до ВТ-7 на вул. Даньшина, 1 в м. Луцьку»).
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Розмір, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались відповідно до затвердженого робочого проєкту по об’єкту: «Капітальний ремонт теплових мереж від ВТ-5 до ВТ-7 на вул. Даньшина, 1 в м. Луцьку».
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось відповідно до п. 4 Розділу ІІІ «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, де зазначається, що очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Відповідно до затвердженого зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта ««Капітальний ремонт теплових мереж від ВТ-5 до ВТ-7 на вул. Даньшина, 1 в м. Луцьку» та відповідно до експертного звіту ТОВ «ЄВРОЕКСПЕРТИЗА» від 11.04.2023 р. № 0413Є-04/23 (скан-копії додаються), повна кошторисна вартість об’єкта будівництва складає – 3238,741 тис. грн. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована за виключенням: п. 3 «Кошти на здійснення технічного нагляду (1,5%)» - 45,456 тис. грн з ПДВ, п. 4 «Кошти на оплату послуг, пов'язаних із підготовкою до виконання робіт, їх здійсненням та введенням об'єктів будівництва в експлуатацію (в тому числі кошти на оплату послуг, пов'язаних з приєднанням об'єкта будівництва до діючих інженерних мереж)» - 14,880 тис. грн з ПДВ Глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги»; п. 6 «Вартість експертизи проектної документації» - 8,222 тис. грн без ПДВ, п. 7 «Кошти на здійснення авторського нагляду» - 12,816 тис. грн Глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд»; «Коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва» в розмірі 1% - 31,255 тис. грн з ПДВ зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ та вартості матеріалів замовника згідно проектної документації – 979,51604 тис. грн з ПДВ і складає 2 146,59596 тис. грн. Крім того були отримані комерційні пропозиції (скан-копії додаються).
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель Prozorro.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-21 14:02:43
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-05-30-010440-a, яка проводилась Державним комунальним підприємством «Луцьктепло» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Моніторингом встановлено, що відповідно до умов пункту 6.1 розділу 6 проєкту договору (Додаток 4 до тендерної документації) гарантійний термін за договором складає 36 місяців з моменту передачі виконаних робіт Замовнику згідно акту та довідки.
Аналогічно, гарантійний термін встановлений в укладеному Замовником із переможцем тендеру ТОВ «Вельт капітал» договорі від 27.06.2023 № 348/23.
Водночас, відповідно до вимог частини першої статті 884 Цивільного Кодексу України підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Крім того, абзацом 3 пункту 103 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 визначено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати обґрунтовані пояснення щодо встановлення гарантійного строку якості робіт за Договором від 27.06.2023 № 348/23 тридцять шість місяців.
За умовами пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації визначено, що учасник - переможець повинен не пізніше дати укладення договору про закупівлю внести забезпечення виконання такого договору 5 відсотків вартості договору про закупівлю шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Надати до моніторингу документальне підтвердження надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору згідно умов тендерної документації з долученням відповідних підтверджуючих документів.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-26 12:27:04
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі UA-2023-05-30-010440-a (код ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт теплових мереж від ВТ-5 до ВТ-7 на вул. Даньшина, 1 в м. Луцьку»).
1. Надати обґрунтовані пояснення щодо встановлення гарантійного строку якості робіт за Договором від 27.06.2023 № 348/23 тридцять шість місяців.
Гарантійний строк за Договором про закупівлю робіт №348/23 від 27.06.2023р. складає 10 років з моменту передачі виконаних робіт Замовнику згідно Акту та Довідки відповідно до укладеної Додаткової угоди Додаткова угода № 1 до Договору про закупівлю робіт №348/23 від 27.06.2023р., що оприлюднена в електронній системі закупівель.
2. Надати до моніторингу документальне підтвердження надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору згідно умов тендерної документації з долученням відповідних підтверджуючих документів.
Документальним підтвердженням надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору згідно умов тендерної документації є платіжна інструкція від 26.06.2023р. (скан-копія додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ ПРО РЕЗУЛЬТАТ МОНІТОРИНГУ Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури UA-M-2023-09-05-000054, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю наступне: ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ: За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено допущені мною порушення, а саме: • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону • Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Укладений договір про закупівлю не відповідає нормам статті 884 Цивільного кодексу України, пунктів 17, 83, 84 та 103 Постанови КМУ №668 та, відповідно, не відповідає нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону) 1) Щодо не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону В висновку моніторингу зазначено: «відповідно до вимог Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію дозволу (декларації) на виконання робіт підвищеної небезпеки. Учасником ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» у складі тендерної пропозиції надано скан-копії наступних декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам з питань охорони праці: - №ДО-2-22338-ШБ від 26.08.2020 на підтвердження відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; роботи верхолазні; зварювальні роботи; зберігання балонів із зрідженим, вибухонебезпечним газом; - №ДО-2-5774 від 19.02.2021 на підтвердження відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт: ремонт гідротехнічних споруд; роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах); земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою; обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів; роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В і в зонах дії струму високої частоти; роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників; зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин; будівництво, ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд, не пов’язаних з видобутком корисних копалин; газополум’яні роботи. - №ДО-2-5775 від 19.02.2021 (видана ТОВ «СІМБО КАПІТАЛ», у якого учасник орендує техніку) на підтвердження відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт: ремонт гідротехнічних споруд; обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів; роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В і в зонах дії струму високої частоти; роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників; зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин; будівництво, ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд, не пов’язаних з видобутком корисних копалин; газополум’яні роботи, а також щодо експлуатації ряду машин і механізмів; - №ДО-2-22332-ШБ від 26.08.2020 (видана ТОВ «СІМБО КАПІТАЛ», у якого учасник орендує техніку) на підтвердження відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри; роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах; зварювальні роботи; зберігання балонів із зрідженим, вибухонебезпечним газом; а також щодо експлуатації ряду машин і механізмів (в т.ч. автокрани 10-20Т-С, кран на спецшасі). Моніторингом встановлено, що відповідно до Технічної специфікації на закупівлю (Додаток №3 до тендерної документації) за досліджуваною процедурою закупівлі передбачено, зокрема, нанесення нормальної антикорозійної бітумно-гумової [бітумно-полімерної] ізоляції на сталеві трубопроводи діаметром 150мм, 65мм та до 50мм; покриття поверхнi iзоляцiї трубопроводiв дiаметром 159 мм склотканиною при товщинi iзоляцiйного шару 100 мм, 89 мм склотканиною при товщині ізоляційного шару 50 мм, а також 76 мм склотканиною при товщині ізоляційного шару 50 мм. Аналогічні роботи вказані і у наданих учасником ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» у складі тендерної пропозиції Локальному кошторисі №02-01-01. Згідно з вимогами пункту 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 (далі – Порядок №1107), виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8. До Переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (Група Б, Додаток 2 Порядку №1107) включено, зокрема, виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів (пункт 22). Однак, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання таких робіт підвищеної небезпеки, як нормальної антикорозійної бітумно-гумової [бітумнополімерної] ізоляції на сталеві трубопроводи, iзоляцiї трубопроводiв склотканиною (які включені до Переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази відповідно до Постанови КМУ №1107), а також листпояснення в довільній формі із зазначенням підстави ненадання такої декларації у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» не надано. Проте, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44, а також пункту 3 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ», а визначено його переможцем тендеру (протокольне рішення від 12.06.2023 №133) та укладено з ним договір про закупівлю робіт від 27.06.2023 №348/23..» Щодо зазначеного порушення повідомляю наступне: На етапі розгляду пропозицій замовник співставляє тендерні пропозиції подані учасниками з тими вимогами, які чітко і однозначно були ним прописані в тендерній документації. Доповнювати на цьому етапі свої вимоги чи здійснювати їх трактування на власний розсуд замовник не вправі. Відповідно до вимог додатку 3 до тендерної документації учасники повинні були надати в складі пропозиції, зокрема, скан-копію дозволу (декларації) на виконання робіт підвищеної небезпеки. За таких умов, Документація не містила окремих вимог до переліку робіт, на які має бути виданий дозвіл (декларації) на виконання робіт з підвищеною небезпекою чи уточнення, що учасниками мають бути надані дозволи (декларації) на всі види робіт, які передбачені в технічному завданні замовника і виконання яких потребує видачі відповідного дозволу (декларації). Учасником на виконання даної вимоги у складі пропозиції надано скан-копії наступних декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам з питань охорони праці: - №ДО-2-22338-ШБ від 26.08.2020 на підтвердження відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; роботи верхолазні; зварювальні роботи; зберігання балонів із зрідженим, вибухонебезпечним газом; - №ДО-2-5774 від 19.02.2021 на підтвердження відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт: ремонт гідротехнічних споруд; роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах); земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою; обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів; роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В і в зонах дії струму високої частоти; роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників; зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин; будівництво, ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд, не пов’язаних з видобутком корисних копалин; газополум’яні роботи. - №ДО-2-5775 від 19.02.2021 (видана ТОВ «СІМБО КАПІТАЛ», у якого учасник орендує техніку) на підтвердження відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт: ремонт гідротехнічних споруд; обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів; роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В і в зонах дії струму високої частоти; роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників; зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин; будівництво, ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд, не пов’язаних з видобутком корисних копалин; газополум’яні роботи, а також щодо експлуатації ряду машин і механізмів; - №ДО-2-22332-ШБ від 26.08.2020 (видана ТОВ «СІМБО КАПІТАЛ», у якого учасник орендує техніку) на підтвердження відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри; роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах; зварювальні роботи; зберігання балонів із зрідженим, вибухонебезпечним газом; а також щодо експлуатації ряду машин і механізмів (в т.ч. автокрани 10-20Т-С, кран на спецшасі). З врахуванням формулювання вимоги щодо надання дозволу (декларації) передбаченого замовником в тендерній документації, учасник не порушив вимоги тендерної документації в цій частині. В замовника не було правомірних підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця з наведеної у висновку моніторингу причини. 2. Щодо інших порушень законодавства у сфері закупівель (Укладений договір про закупівлю не відповідає нормам статті 884 Цивільного кодексу України, пунктів 17, 83, 84 та 103 Постанови КМУ №668 та, відповідно, не відповідає нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону). В висновку моніторингу зазначено: «Відповідно до пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до умов пункту 6.1 розділу 6 проєкту договору (Додаток 4 до тендерної документації) гарантійний термін за договором складає 36 місяців з моменту передачі виконаних робіт Замовнику згідно акту та довідки. Аналогічно, гарантійний термін встановлений в укладеному Замовником із переможцем тендеру ТОВ «Вельт капітал» договорі від 27.06.2023 № 348/23. Слід зазначити, що відповідно до частини 1 Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати листгарантію про гарантійний термін на виконані роботи – не менше 36 місяців з дати підписання акту виконаних робіт. Водночас, відповідно до норм частини першої статті 884 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 №435-IV (далі – Цивільний кодекс України) підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Також, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ №668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Таким чином, моніторингом встановлено, що в укладеному договорі про закупівлю робіт від 27.06.2023 № 348/23 (пункт 6.1 розділу 6) гарантійний термін на виконані роботи є меншим за мінімально встановлені чинним законодавством межі, чим порушено вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону внаслідок укладання договору про закупівлю не у відповідності до норм статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови КМУ №668. На запит органу державного фінансового контролю щодо встановлення Замовником в укладеному договорі від 27.06.2023 № 348/23 гарантійного терміну експлуатації на виконані роботи – не менше 36 місяців, Замовником надано пояснення, у якому, зокрема, зазначено, що гарантійний строк за вищезгаданим договором, відповідно до додаткової угоди від 26.09.2023 №1, що оприлюднена в електронній системі закупівель, складає 10 років з моменту передачі виконаних робіт Замовнику згідно акту та довідки. Відповідно до пункту 17 Постанова КМУ № 668, строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Крім того, пунктом 83 Постанови КМУ №668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. Також, за нормою пункту 84 Постанови КМУ №668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Проте, моніторингом встановлено, що укладений за результатами проведеної закупівлі за ID: UA-2023-05-30-010440-a договір від 27.06.2023 №348/23 не містить плану фінансування робіт, а також не містить календарного графіка виконання робіт, чим недотримано вимоги пунктів 17, 83 та 84 Постанови КМУ №668 та пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону.» Щодо зазначеного порушення повідомляю наступне: • Виявлене в процесі моніторингу порушення в частині передбаченого в договорі про закупівлю гарантійного строку було усунуто замовником шляхом укладання додаткової угоди до договору до Договору про закупівлю робіт №348/23 від 27.06.2023р.. Гарантійний строк за Договором про закупівлю робіт №348/23 від 27.06.2023р. складає 10 років з моменту передачі виконаних робіт Замовнику згідно Акту та Довідки, що відповідає вимогам чинного законодавства. • Щодо відсутності в договорі про закупівлю окремих додатків з планом фінансування та календарним графіком виконання робіт хочемо зазначити наступне: В висновку моніторингу констатовано порушення нами вимог пунктів 17, 83 та 84 Постанови КМУ №668 та пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону. При цьому, пунктом 3 Особливостей №1178, про порушення якого вказується в висновку моніторингу не передбачено окремих вимог щодо договорів укладених по результату закупівель. Відповідно до п. 17 Особливостей №1178 Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Частиною 1 статті 638 Цивільного кодексу України визначено: договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Відповідно до ч. 5. стаття 318 Господарського кодексу Договір підряду на капітальне будівництво повинен передбачати: найменування сторін; місце і дату укладення; предмет договору (найменування об'єкта, обсяги і види робіт, передбачених проектом); строки початку і завершення будівництва, виконання робіт; права і обов'язки сторін; вартість і порядок фінансування будівництва об'єкта (робіт); порядок матеріально-технічного, проектного та іншого забезпечення будівництва; режим контролю якості робіт і матеріалів замовником; порядок прийняття об'єкта (робіт); порядок розрахунків за виконані роботи, умови про дефекти і гарантійні строки; страхування ризиків, фінансові гарантії; відповідальність сторін (відшкодування збитків); урегулювання спорів, підстави та умови зміни і розірвання договору. З огляду на положення Цивільного і Господарського кодексів України та Особливостей №1178 відсутність «плану фінансування робіт» та «календарного графіка виконання робіт» у вигляді окремих додатків до договору не порушує вимоги даних нормативно-правових актів та не призводить до недійсності договору. Що стосується Постанови Кабміну від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі — Постанова № 668), то нею визначено наступний перелік істотних умов договору підряду: найменування та реквізити сторін; місце і дата укладення договору підряду; предмет договору підряду; договірна ціна; строки початку та закінчення робіт (будівництва об’єкта); права та обов’язки сторін; порядок забезпечення виконання зобов’язань за договором підряду; умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта будівництва; порядок забезпечення робіт проєктною документацією, ресурсами та послугами; порядок залучення субпідрядників; вимоги до організації робіт; порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів; умови здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням робіт; джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об’єкта); порядок розрахунків за виконані роботи; порядок здачі-приймання закінчених робіт (об’єкта будівництва); гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва), порядок усунення недоліків; відповідальність сторін за порушення умов договору підряду; порядок врегулювання спорів; порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання. В договорі укладеному по результату процедури закупівлі (№348/23 від 27.06.2023р.) сторонами погоджено, в тому числі: Строки початку та закінчення робіт (будівництва об’єкта) – сторони встановили, що строк виконання всіх підрядних робіт по цьому договору становить 45 (сорок п’ять) календарних днів з моменту підписання цього договору (п. 4.1 договору) Порядок фінансування робіт (будівництва об’єкта) – оплата за договором здійснюється Замовником на поточний рахунок Підрядника після підписання акту та довідки в термін до 31.12.2023 року (п.3.3 договору). Таким чином, можна стверджувати, що сторонами погоджено і план фінансування робіт (після підписання акту та довідки в термін до 31.12.2023 року) і графік виконання (45 (сорок п’ять) календарних днів з моменту підписання цього договору). Оформлення плану фінансування та графіку виконання робіт у вигляді окремих додатків до договору не було здійснено з огляду на те, що роботи було заплановано виконати в один етап і після цього здійснити їх оплату в строк до 31.12.2023 року. Вважаємо, що оформлення договору в такий спосіб не порушує вимоги Постанови КМУ №668 та пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону та не призводить до недійсності договору. Водночас, повідомляємо, що стосовно даного порушення уповноваженою особою прийнято рішення в майбутньому його не допускати та врахувати зазначене зауваження під час складання наступних проєктів договорів. ЩОДО ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ (ПОРУШЕННЯ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВИКЛАДЕНИХ У ВИСНОВКУ: У висновку по результату здійснення моніторингу передбачено зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель у, а саме: • на усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178 шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» щодо розірвання договору. • крім того, здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону, а також статті 884 Цивільного кодексу України та пунктів 17, 83, 84 та 103 Постанови КМУ №668 при укладанні договору про закупівлю. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. 1. Щодо встановленого зобов’язання припинити зобов’язання за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» щодо розірвання договору З виконанням цього зобов’язання щодо усунення порушень не погоджуюсь з наступних причин: 1.) Вважаю, що при розгляді пропозиції учасника ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» вимоги підпункту 2 пункту 44, а також пункту 3 Особливостей №1178 не були порушені (аргументація надана вище) і відповідно порушення, які була б потреба усувати відсутні. 2.) Формулювання вимоги наведеної у висновку моніторингу, а саме: «припинити зобов’язання за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» щодо розірвання договору» є некоректним, нечітким на невизначеним і встановлює зобов’язання, яке неможливо виконати. Зазначивши у висновку про необхідність «припинити зобов’язання за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» щодо розірвання договору», ДАСУ не визначено чіткого способу усунення виявлених порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність. Зокрема в Рішенні Верховного Суду України від 05.03.2020 у справі № 640/467/19, де констатовано порушення вимог закону щодо змісту Висновку моніторингу як акта індивідуальної дії, зазначено, що можливість усунути виявлені порушення прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу/варіанту поведінки, яких має вжити уповноважена особа замовника, щоб усунути порушення. А спонукання замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, яких саме заходів слід ужити, щоб усунути виявлені порушення, може призвести до нового можливого порушення ним законодавства. При цьому, прошу зважити, що відповідальною за порушення виявлені ДАСУ є я - уповноважена особа Петраш Олександр Миколайович, який відповідає лише за проведення процедури закупівлі, але жодним чином не наділений повноваженнями на спонукання суб’єкта господарювання на припинення зобов’язань за договором. При цьому, господарський договір, укладений між юридичними особами, може бути розірваний лише за згодою сторін або в судовому порядку, але для цього повинні бути причини. Водночас, в Висновку не зазначено, які саме правові підстави слід застосувати для розірвання договору про закупівлю. Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. Натомість, на даний час договір про закупівлю на стадії завершення, роботи практично виконані, претензії щодо якості виконання договору в замовника відсутні, а тому відсутні будь-які підстави для розірвання договору про закупівлю в односторонньому порядку. 3.Зобов’язання щодо усунення порушення законодавства передбачене у Висновку у даному випадку є непропорційним встановленим порушенням. У висновку про результати моніторингу закупівлі взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове тощо використання бюджетних коштів, що не узгоджується з вимогою Держаудитслужби про розірвання укладеного за результатами публічної закупівлі договору про закупівлю. Аналогічної позиції дотримується і суд у Справі № 500/3676/20 від 20.01.2021 (оголошення № UA-2020-07-16-04233-b) З огляду на такі обставини вважаю, що зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель у даному випадку є непропорційним. Критерій пропорційності передбачає, що не було дотримано справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов’язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. Справедлива рівновага передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються. Розірвання договору в даних обставинах призведе до безпідставного порушення майнових прав суб’єктів — сторін договору про закупівлю, в тому числі, порушення прав та інтересів третьої особи – підрядника, який сумлінно і належним чином виконував свої зобов’язання і в діях якого немає жодної вини. А також — матиме негативні наслідки для репутації замовника. Тобто ці дії є непропорційними порівняно з виявленими недоліками. (Рішення Вінницького окружного адміністративного суду у справі № 120/1297/20-а від 16.06.2020, моніторинг закупівлі (UA-M-2020-02-24-000024) Щодо встановленого зобов’язання здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону, а також статті 884 Цивільного кодексу України та пунктів 17, 83, 84 та 103 Постанови КМУ №668 при укладанні договору про закупівлю. Уповноваженою особою здійснено аналіз пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону, а також статті 884 Цивільного кодексу України та пунктів 17, 83, 84 та 103 Постанови КМУ №668 і прийнято рішення, що при підготовці майбутніх тендерних документацій на закупівлю робіт при розробці проекту договору додатки «План фінансування робіт» та «Календарний графік виконання робіт» будуть включатись до проєкту договору як його невід’ємна частина. Додатково інформую, що метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу я зобов’язуюсь вжити всіх можливих заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, та повідомляю, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
2023-10-03 15:55:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Укладений договір про закупівлю не відповідає нормам статті 884 Цивільного кодексу України, пунктів 17, 83, 84 та 103 Постанови КМУ №668 та, відповідно, не відповідає нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону)
Оскарження в суді
Опис: | Єдиний унікальний номер справи140/31535/23 Адміністративний позов Номер провадження П/140/31571/23 |
Дата публікації: | 09 жовтня 2023 |
Номер відкриття провадження: | П/140/31571/23 |
Дата відкриття провадження: | 11 жовтня 2023 |
Документи:
12 жовтня 2023 16:49
|
Електронний підпис |
09 жовтня 2023 10:35
|
Електронний підпис |
09 жовтня 2023 10:25
|
Позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 червня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" |
2 087 081,93
UAH з ПДВ
|
2 087 081,93
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" #40266233 |
Переможець |
2 087 081,93
UAH з ПДВ
|
12 червня 2023 12:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 червня 2023 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2024 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2023 12:15
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2023 12:12
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2023 11:57
|
Договір | укладений |
27 червня 2023 11:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення гарантійного строку |
Номер договору про закупівлю: | 348/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |