Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Встановлення та заміна дорожніх знаків на автомобільних дорогах загального користування державного значення Миколаївської області
Очікувана вартість
18 731 774,00 UAH
UA-2023-05-30-010115-a ● e4bb2247b20f4b939d0c6bc61164b203
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Горбатюк Ігор Анатолійович 380673044240 tdv.mk@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 травня 2023 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 15 червня 2023 11:51 |
Початок аукціону: | 15 червня 2023 11:51 |
Очікувана вартість: | 18 731 774,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 93 658,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія, видана банківською установою. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати кінцеву дату строку дії договору не менше ніж на 30 робочих днів. У разі продовженні строку дії договору та виконання зобов’язань за договором, учасник – переможець зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії або надати нову банківську гарантію на умовах, передбачених цим пунктом. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності, видана НБУ. Документами, що підтверджують надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю є: - оригінал банківської гарантії, що видана переможцю банківською установою; - засвідчені належним чином копії банківської гарантії та ліцензії банку; - копія довіреності, виданої банком на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку невиконання або неналежного виконання умов договору. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені (крім випадку продовження терміну дії гарантії) і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару; - відповідальність банку-гаранта в разі порушення ним свого обов'язку не обмежується сумою, на яку надано гарантію; - Гарантія є чинною з дати її видачі. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник-переможець. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей. 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Способи повернення учаснику-переможцю процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається переможцю за його письмовим зверненням або з ініціативи замовника (особисто в руки уповноваженому представнику переможця або поштою). Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання або неналежного виконання умов договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Встановлення та заміна дорожніх знаків на автомобільних дорогах загального користування державного значення Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | За письмовим зверненням Підрядника останньому може бути наданий аванс. Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше 3 (трьох) місяців в межах поточного бюджетного періоду у розмірі до 30% від річної вартості робіт по договору, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та належним чином оформленого рішення Агентства відновлення та розвитку інфраструктури України, лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі Актів форми № КБ-2в (УПВ), підписаних уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Замовник відмовляє Підряднику у наданні авансу у разі порушення останнім умов цього Договору щодо попередньої оплати робіт, що закуповуються за бюджетні кошти, а саме порушення строків повернення невикористаних сум попередньої оплати та/або несвоєчасне надання документів, що підтверджують використання попередньої оплати для цілей Договору. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2023 14:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2023 14:45 |
Перелік змін 09 06 23.doc | |
09 червня 2023 14:45 |
Додаток 5 Проект договору знаки нова редакція 09.06.23.doc | |
09 червня 2023 14:45 |
ТД знаки 09.06.23.doc |
09 червня 2023 14:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 червня 2023 14:45 |
Перелік змін 09 06 23.doc
|
|||
09 червня 2023 14:45 |
Додаток 5 Проект договору знаки нова редакція 09.06.23.doc
|
|||
09 червня 2023 14:45 |
ТД знаки 09.06.23.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення ТД щодо працівників
Дата подання: 31 травня 2023 22:41
Дата відповіді: 02 червня 2023 10:32
Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас з питання щодо підтвердження наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації: Чи буде вважатися виконанням умов тедерної документації, надання учасником у складі тендерної пропозиції договорів цивільно- правового характеру для підтвердження наявності працівників у учасника, укладених між учасником та фізичною особою, наприклад за предметом- виконання дорожніх робіт?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) розглянула звернення та повідомляє наступне.
Договора цивільно-правового характеру не є трудовими договорами (контрактами), роботодавець не є роботодавцем, а лише замовником, а працівник є лише виконавцем, який надає послуги (виконує роботи) на свій ризик в розумінні законодавства України, тому не можуть бути підтвердженням наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Договора цивільно-правового характеру не є трудовими договорами (контрактами), роботодавець не є роботодавцем, а лише замовником, а працівник є лише виконавцем, який надає послуги (виконує роботи) на свій ризик в розумінні законодавства України, тому не можуть бути підтвердженням наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Уточнення ТД щодо кошторисного розрахунку
Дата подання: 31 травня 2023 22:41
Дата відповіді: 02 червня 2023 10:33
Шановний Замовнику! Надайте будь-ласка розʼяснення щодо кошторисної документації: Чи потрібно учаснику у складі тендерної пропозиції надавати договірну ціну з підтверджуючими розразунками до неї/ або інший вид кошторисної документації?
Відповідь: Уповноважена особа Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) розглянула звернення та повідомляє наступне.
У складі тендерної пропозиції надавати договірну ціну з підтверджуючими розрахунками до неї/ або інший вид кошторисної документації не потрібно, оскільки вимогами тендерної документації не передбачено надання вищезазначених документів.
У складі тендерної пропозиції надавати договірну ціну з підтверджуючими розрахунками до неї/ або інший вид кошторисної документації не потрібно, оскільки вимогами тендерної документації не передбачено надання вищезазначених документів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-30-010115-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТАЙРОН БІЗНЕС", Код ЄДРПОУ:42671750
Дата подання: 08 червня 2023 12:59
Вимога щодо усення дискримінації
Вимога щодо усунення
дискримінаційних положень у складі тендерної документації
Шановний Замовнику!
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Одним із таких критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Як відомо, працю фізичних осіб можна використовувати на підставі як трудових, так і цивільних відносин.
Так, у статті 21 Кодексу законів про працю (далі — КЗпП) зазначено, що трудовий договір — це угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а власник підприємства або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові зарплату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
З огляду на норми Цивільного кодексу України (далі — ЦКУ) цивільно-правовий договір — це домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків. Найпоширенішими серед таких цивільних договорів є договори на виконання робіт, наприклад договори підряду та про надання послуг.
Питання, пов’язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 № 286 «Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за № 1442/11722. Згідно з пунктом 1.1 цієї Інструкції її дія поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі — підприємства), а також на фізичних осіб — підприємців, які використовують найману працю. Абзацом 4 пункту 1.8 цієї ж Інструкції передбачається три види працівників:
штатні працівники;
зовнішні сумісники;
працюючі за цивільно-правовими договорами.
Уважно ознайомившись з положеннями тендерної документації до закупівлі, нами було виявлено дискримінаційні вимоги, а саме:
В учасника обов’язково мають бути наявні та включені до довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі працівники:
№ 3/п. Посада Кількість, чол.
1 Начальник дільниці, або майстер, або виконроб інша особа, яка виконує його функції 2
2 Робітники-будівельники, дорожній робітник, або інша особа, яка виконує його функції 8
На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка зазначена учасником в Довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва) на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі.
Отже, вимога щодо наявності лише штатних працівників є необґрунтованою та дискримінаційною щодо скаржника і тих суб’єктів господарювання, які відповідно до норм чинного законодавства використовують працівників, що працюють за цивільно-правовими договорами та / або за сумісництвом.
Наполягаємо на виключенні даної вимоги щодо наявності у Учасника дорожніх робітників у кількості 8 осіб- тому що, ця кількість ніяк не обгрунтована замовником. Крім того, інші Замовники для підтвердження відповідності наявності працівників у Учасника використовують в тендерній документації такий спосіб підтвердження як укладений між учасником та фізичною особою договір на виконання робіт/надання послуг цивільно-правового характеру.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо вимагання замовником такого документального підтвердження як зазначено в тендерній документації таким що потенційно звужує коло учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону встановлює, що «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Тендерна документація має бути зміненою з метою усунення названих дискримінаційних вимог, та приведення Документації у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі», а також містити обгрунтування замовником щодо необхідної кількості працівників в штаті у учасника, крім того вимагаємо доповнити тендерну документацію у частині документального підтвердження наявності працівників пунктом-
На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка зазначена учасником в Довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва)/або договір укладений між учасником та фізичною особою на виконання робіт/надання послуг на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі.
Наводимо позицію АМКУ з аналогічного питання Рішення № 11969-р/пк-пз від 31.05.2021, оголошення UA-2021-04-06-004454-c.
Колегія у своїх рішеннях вимогу щодо підтвердження наявності виключно працівників, які входять до штату роботодавця, трактує як дискримінаційну, і зобов’язує замовників змінювати документацію в цій частині. Учасники, зі свого боку, мають оскаржувати такі вимоги замовника щодо наявності штатних працівників. Якщо не оскаржують умови тендерної документації, вони повинні надавати саме те, що вимагає замовник.
При цьому Колегія задовольняє такі скарги, вимоги замовника щодо наявності в учасника саме штатних працівників без можливості залучення осіб за цивільно-правовими договорами та / або конкретної кількості працівників певної кваліфікації, та / або надання певних конкретних посвідчень обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію!
Розгорнути
Згорнути
дискримінаційних положень у складі тендерної документації
Шановний Замовнику!
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Одним із таких критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Як відомо, працю фізичних осіб можна використовувати на підставі як трудових, так і цивільних відносин.
Так, у статті 21 Кодексу законів про працю (далі — КЗпП) зазначено, що трудовий договір — це угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а власник підприємства або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові зарплату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
З огляду на норми Цивільного кодексу України (далі — ЦКУ) цивільно-правовий договір — це домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків. Найпоширенішими серед таких цивільних договорів є договори на виконання робіт, наприклад договори підряду та про надання послуг.
Питання, пов’язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 № 286 «Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за № 1442/11722. Згідно з пунктом 1.1 цієї Інструкції її дія поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі — підприємства), а також на фізичних осіб — підприємців, які використовують найману працю. Абзацом 4 пункту 1.8 цієї ж Інструкції передбачається три види працівників:
штатні працівники;
зовнішні сумісники;
працюючі за цивільно-правовими договорами.
Уважно ознайомившись з положеннями тендерної документації до закупівлі, нами було виявлено дискримінаційні вимоги, а саме:
В учасника обов’язково мають бути наявні та включені до довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі працівники:
№ 3/п. Посада Кількість, чол.
1 Начальник дільниці, або майстер, або виконроб інша особа, яка виконує його функції 2
2 Робітники-будівельники, дорожній робітник, або інша особа, яка виконує його функції 8
На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка зазначена учасником в Довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва) на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі.
Отже, вимога щодо наявності лише штатних працівників є необґрунтованою та дискримінаційною щодо скаржника і тих суб’єктів господарювання, які відповідно до норм чинного законодавства використовують працівників, що працюють за цивільно-правовими договорами та / або за сумісництвом.
Наполягаємо на виключенні даної вимоги щодо наявності у Учасника дорожніх робітників у кількості 8 осіб- тому що, ця кількість ніяк не обгрунтована замовником. Крім того, інші Замовники для підтвердження відповідності наявності працівників у Учасника використовують в тендерній документації такий спосіб підтвердження як укладений між учасником та фізичною особою договір на виконання робіт/надання послуг цивільно-правового характеру.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо вимагання замовником такого документального підтвердження як зазначено в тендерній документації таким що потенційно звужує коло учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону встановлює, що «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Тендерна документація має бути зміненою з метою усунення названих дискримінаційних вимог, та приведення Документації у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі», а також містити обгрунтування замовником щодо необхідної кількості працівників в штаті у учасника, крім того вимагаємо доповнити тендерну документацію у частині документального підтвердження наявності працівників пунктом-
На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка зазначена учасником в Довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва)/або договір укладений між учасником та фізичною особою на виконання робіт/надання послуг на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі.
Наводимо позицію АМКУ з аналогічного питання Рішення № 11969-р/пк-пз від 31.05.2021, оголошення UA-2021-04-06-004454-c.
Колегія у своїх рішеннях вимогу щодо підтвердження наявності виключно працівників, які входять до штату роботодавця, трактує як дискримінаційну, і зобов’язує замовників змінювати документацію в цій частині. Учасники, зі свого боку, мають оскаржувати такі вимоги замовника щодо наявності штатних працівників. Якщо не оскаржують умови тендерної документації, вони повинні надавати саме те, що вимагає замовник.
При цьому Колегія задовольняє такі скарги, вимоги замовника щодо наявності в учасника саме штатних працівників без можливості залучення осіб за цивільно-правовими договорами та / або конкретної кількості працівників певної кваліфікації, та / або надання певних конкретних посвідчень обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію!
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 червня 2023 14:35
Уповноважена особа Служби відновлення у Миколаївській області (надалі – Замовник) розглянув звернення та повідомляє наступне.
Відповідно до п.48 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
1)Відповідно до ч.2 ст.16 Закону, одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Законодавство щодо закупівель не містить визначення поняття «працівник», однак інші законодавчі та нормативні акти розтлумачують хто є такі працівники.
Так, відповідно до п. 14.1.195 Податкового кодексу України, працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до Закону. Відповідно до ст. 1 Закону України від 15.09.1999р. № 1045-XIV «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності», працівник - фізична особа, яка працює на підставі трудового договору на підприємстві, в установі, організації чи у фізичної особи, яка використовує найману працю. Відповідно до Закону ст. 1 Закону України від 14.10.1992р. № 2694-XII «Про охорону праці», працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом). Відповідно до ст. 1 Закону України від 12.01.2012р. № 4312-VI «Про професійний розвиток працівників», працівник - фізична особа, яка працює за трудовим договором (контрактом) на підприємстві, в установі та організації незалежно від форми власності та виду діяльності або у фізичної особи, яка відповідно до законодавства використовує найману працю. Трудові договори регламентуються трудовим законодавством, натомість цивільно – правові – Цивільним кодексом України.
Відповідно до ст.2 Кодексу законів про працю України, працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою.
Відповідно до ст. 626 Цивільного кодексу України, договір (в тому числі цивільно-правовий) — це домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Його учасниками є замовник та виконавець. Він може укладатися у формі договору підряду (регулюється гл. 61 ЦКУ) або договору надання послуг (гл. 63. ЦКУ).
Основною ознакою, яка відрізняє трудові відносини від цивільно-правових, є те, що трудове законодавство регулює процес трудової діяльності, її організації, а за цивільно-правовим договором процес організації трудової діяльності залишається поза його межами, метою договору є отримання певного результату. Предметом трудового договору є праця працівника в процесі виробництва, тоді як предметом договору цивільно-правового характеру є виконання його стороною певного визначеного обсягу робіт.
Виходячи з наведеного, договори цивільно - правового характеру не є трудовими договорами (контрактами), роботодавець не є роботодавцем, а лише замовником, а працівник є лише виконавцем, який надає послуги (виконує роботи) на свій ризик в розумінні законодавства України.
Таким чином, наведене у вашій вимозі посилання на абзац 4 п.1.8 наказу Держкомстату від 28.09.2005 №286 “Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників” як таке, що визначає саме види працівників, є дещо некоректним. Пункт 1.8, як і сама Інструкція, містить основні методологічні положення щодо визначення показників лише у формах державних статистичних спостережень, зокрема абзац четвертий пункту 1.8 регламентує формування окремого показника для оцінки зайнятості на мікрорівні, а не визначає «види працівників», чи тлумачить поняття «працівник».
2) Стосовно працівників, які не є штатними працівниками, а працюють за сумісництвом та повідомляємо наступне: відповідно до умов пункт 1.6. Розділу III тендерної документації, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. При настанні зазначених обставин, учасник має надати лист з роз’ясненням щодо неподання такого(-их) документу(-ів) з посиланням на відповідні норми законодавства, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини. Враховуючи викладене, якщо учасник не надає в складі тендерної пропозиції документ, що відповідає вимогам тендерної документації, він має надати лист з роз’ясненням щодо неподання такого(-их) документу(-ів) з посиланням на відповідні норми законодавства, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини. За відсутності листа з роз’ясненням, неподання у складі тендерної пропозиції трудових книжок (всіх заповнених сторінок трудових книжок), які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, буде розцінене Замовником як невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
3) Додатком 1 тендерної документації (відповідно до статті 16 Закону) передбачено надання учасником довідки про наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі. Відповідно до технологічних карт, розрахунків витрат на ремонтно-будівельні роботи (послуги), обсягів виконання робіт (надання послуг), визначених технічною специфікацією, термінів виконання робіт (надання послуг) замовником розрахована кількість працівників, необхідних для виконання робіт (надання послуг) за вищезазначеним предметом закупівлі. Керуючись вищезазначеним, задля якісного та вчасного виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі замовник однаково для всіх потенційних учасників визначив, що кількість працівників має бути наступною:
- начальник дільниці, або майстер, або виконроб інша особа, яка виконує його функції – 2 чол.,
- робітники-будівельники, дорожній робітник, або інша особа, яка виконує його функції – 8 чол.
Також звертаємо увагу учасника, що дискримінаційними є вимоги, які обмежують можливості якого небудь учасника відносно інших учасників, які ставлять якого небудь учасника в гірше становище порівняно з іншими, які містять виключення для певних учасників відносно інших учасників. Вимога тендерної документації щодо підтвердження відповідності вимогам кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» є однаковою для всіх учасників закупівлі, жодні обмеження, або переваги, або виключення для тих чи інших категорій учасників відсутні, що говорить про відсутність дискримінаційного підходу з боку Замовника.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає за потрібне вносити зміни в тендерну документацію в цій частині.
Відповідно до п.48 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
1)Відповідно до ч.2 ст.16 Закону, одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Законодавство щодо закупівель не містить визначення поняття «працівник», однак інші законодавчі та нормативні акти розтлумачують хто є такі працівники.
Так, відповідно до п. 14.1.195 Податкового кодексу України, працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до Закону. Відповідно до ст. 1 Закону України від 15.09.1999р. № 1045-XIV «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності», працівник - фізична особа, яка працює на підставі трудового договору на підприємстві, в установі, організації чи у фізичної особи, яка використовує найману працю. Відповідно до Закону ст. 1 Закону України від 14.10.1992р. № 2694-XII «Про охорону праці», працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом). Відповідно до ст. 1 Закону України від 12.01.2012р. № 4312-VI «Про професійний розвиток працівників», працівник - фізична особа, яка працює за трудовим договором (контрактом) на підприємстві, в установі та організації незалежно від форми власності та виду діяльності або у фізичної особи, яка відповідно до законодавства використовує найману працю. Трудові договори регламентуються трудовим законодавством, натомість цивільно – правові – Цивільним кодексом України.
Відповідно до ст.2 Кодексу законів про працю України, працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою.
Відповідно до ст. 626 Цивільного кодексу України, договір (в тому числі цивільно-правовий) — це домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Його учасниками є замовник та виконавець. Він може укладатися у формі договору підряду (регулюється гл. 61 ЦКУ) або договору надання послуг (гл. 63. ЦКУ).
Основною ознакою, яка відрізняє трудові відносини від цивільно-правових, є те, що трудове законодавство регулює процес трудової діяльності, її організації, а за цивільно-правовим договором процес організації трудової діяльності залишається поза його межами, метою договору є отримання певного результату. Предметом трудового договору є праця працівника в процесі виробництва, тоді як предметом договору цивільно-правового характеру є виконання його стороною певного визначеного обсягу робіт.
Виходячи з наведеного, договори цивільно - правового характеру не є трудовими договорами (контрактами), роботодавець не є роботодавцем, а лише замовником, а працівник є лише виконавцем, який надає послуги (виконує роботи) на свій ризик в розумінні законодавства України.
Таким чином, наведене у вашій вимозі посилання на абзац 4 п.1.8 наказу Держкомстату від 28.09.2005 №286 “Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників” як таке, що визначає саме види працівників, є дещо некоректним. Пункт 1.8, як і сама Інструкція, містить основні методологічні положення щодо визначення показників лише у формах державних статистичних спостережень, зокрема абзац четвертий пункту 1.8 регламентує формування окремого показника для оцінки зайнятості на мікрорівні, а не визначає «види працівників», чи тлумачить поняття «працівник».
2) Стосовно працівників, які не є штатними працівниками, а працюють за сумісництвом та повідомляємо наступне: відповідно до умов пункт 1.6. Розділу III тендерної документації, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. При настанні зазначених обставин, учасник має надати лист з роз’ясненням щодо неподання такого(-их) документу(-ів) з посиланням на відповідні норми законодавства, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини. Враховуючи викладене, якщо учасник не надає в складі тендерної пропозиції документ, що відповідає вимогам тендерної документації, він має надати лист з роз’ясненням щодо неподання такого(-их) документу(-ів) з посиланням на відповідні норми законодавства, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини. За відсутності листа з роз’ясненням, неподання у складі тендерної пропозиції трудових книжок (всіх заповнених сторінок трудових книжок), які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, буде розцінене Замовником як невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
3) Додатком 1 тендерної документації (відповідно до статті 16 Закону) передбачено надання учасником довідки про наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі. Відповідно до технологічних карт, розрахунків витрат на ремонтно-будівельні роботи (послуги), обсягів виконання робіт (надання послуг), визначених технічною специфікацією, термінів виконання робіт (надання послуг) замовником розрахована кількість працівників, необхідних для виконання робіт (надання послуг) за вищезазначеним предметом закупівлі. Керуючись вищезазначеним, задля якісного та вчасного виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі замовник однаково для всіх потенційних учасників визначив, що кількість працівників має бути наступною:
- начальник дільниці, або майстер, або виконроб інша особа, яка виконує його функції – 2 чол.,
- робітники-будівельники, дорожній робітник, або інша особа, яка виконує його функції – 8 чол.
Також звертаємо увагу учасника, що дискримінаційними є вимоги, які обмежують можливості якого небудь учасника відносно інших учасників, які ставлять якого небудь учасника в гірше становище порівняно з іншими, які містять виключення для певних учасників відносно інших учасників. Вимога тендерної документації щодо підтвердження відповідності вимогам кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» є однаковою для всіх учасників закупівлі, жодні обмеження, або переваги, або виключення для тих чи інших категорій учасників відсутні, що говорить про відсутність дискримінаційного підходу з боку Замовника.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає за потрібне вносити зміни в тендерну документацію в цій частині.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2023 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
17 598 000,00
UAH з ПДВ
|
16 662 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ" |
16 850 071,33
UAH з ПДВ
|
16 662 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Європейська дорожньо-будівельна компанія |
18 326 962,80
UAH з ПДВ
|
17 534 356,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
16 662 000,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2023 16:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2025 10:01
|
ДУ 9 подовж на 2026 рік визн фінанс.docx | зміни до договору |
12 березня 2025 10:00
|
Додаток 4 перелік доріг.xlsx | зміни до договору |
12 березня 2025 10:00
|
ДУ №9 від 11.03.2025 дог №21-Б продовж.pdf | зміни до договору |
12 березня 2025 10:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 травня 2024 12:54
|
ДУ №3 від 03.05.2024р. Дог №21-Б подовж на 2025.pdf | зміни до договору |
07 травня 2024 12:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2023 10:21
|
ДУ1 від 04.07.2023 до дог.21-Б.pdf | зміни до договору |
04 липня 2023 10:21
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2023 10:05
|
Договір №21-Б від 04.07.2023.pdf | укладений |
04 липня 2023 10:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись абзацом 1 пункту 2.2. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, Сторони дійшли згоди абзац 1 пункту 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «Термін (строк) виконання робіт: з дати підписання Договору до 20 грудня 2024 року». Керуючись пунктом 20.2. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин пункт 20.1. Договору викласти в наступній редакції: «20.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2024 року, а в частині виконання грошових зобов’язань - до повного їх виконання». |
Номер договору про закупівлю: | 21-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись абзацом 1 пункту 2.2. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин (відсутність фінансування в повному обсязі), Сторони дійшли згоди абзац 1 пункту 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «Термін (строк) виконання робіт: з дати підписання Договору до 30 червня 2025 року». 2. Керуючись пунктом 20.2. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин (відсутність фінансування в повному обсязі), пункт 20.1. Договору викласти в наступній редакції: «20.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2025 року, а в частині виконання грошових зобов’язань - до повного їх виконання». |
Номер договору про закупівлю: | 21-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись абзацом 1 пункту 2.2. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин (відсутність фінансування в повному обсязі), Сторони дійшли згоди абзац 1 пункту 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «Термін (строк) виконання робіт: з дати підписання Договору до 25 грудня 2026 року». 2. Керуючись пунктом 20.2. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин (відсутність фінансування в повному обсязі), пункт 20.1. Договору викласти в наступній редакції: «20.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2026 року, а в частині виконання грошових зобов’язань - до повного їх виконання». |
Номер договору про закупівлю: | 21-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |