Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03345998 |
Місцезнаходження: | 77300, Україна , Івано-Франківська обл., Калуш, вулиця Євшана, 9 |
Контактна особа: |
Марія Бухтарьова +380347262968 ujkgkalushtender@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 травня 2023 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 08 червня 2023 14:57 |
Початок аукціону: | 08 червня 2023 14:57 |
Очікувана вартість: | 786 081,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 860,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок проводиться в 10 денний термін з моменту підписання сторонами Акту наданих Послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 червня 2023 14:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 червня 2023 14:12 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - зі змінами.docx | |
02 червня 2023 14:12 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
30 травня 2023 14:51 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Microsoft Office Word.docx |
02 червня 2023 14:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 червня 2023 14:12 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - зі змінами.docx
|
|||
02 червня 2023 14:12 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||
30 травня 2023 14:51 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Microsoft Office Word.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Якщо Замовник в процесі децентралізації органів влади припинив свою діяльність, Учасник повинен зазначити в оригіналі довідки, що містить інформацію про наявність, виконання аналогічного за предметом закупівлі договору всі дані щодо вимагаються по наданій формі Додатку 1 Тендерної документації (Учасник не повинен відступати від даної форми). Зокрема Учасник повинен вказати : найменування контрагента, контактну особу із зазначенням номеру телефону. У випадку, коли Замовник ліквідований Учасник вказує дані щодо посадової особи Замовника, яка підписала договір та номер телефону, який був на момент укладення договору, а також - зазначити, що Замовник припинив свою діяльність.
Звертаємо увагу, що додатково Учасник повинен надати на виконання п.1.1.2. та 1.1.3. Додатку 1 до Тендерної документації :
- не менше 1 копії аналогічного договору, зазначеного в довідці, виконаного в повному обсязі у 2020-2023рр.;
- документальне підтвердження факту надання послуг відповідно до договору, а саме: акти приймання-передачі послуг та/або документи, які підтверджують надання послуг у повному обсязі відповідно до умов договору.
У разі якщо суб’єкта господарювання (з яким було укладено аналогічний договір) ліквідовано, то учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає відповідну довідку.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-10-000002 ● 9231389ec14540c8b66fd604d399090e
- Статус: завершено ● Дата: 16 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 липня 2023 11:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.07.2023 № 42-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.07.2023 №42-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-05-30-008015-a 30.05.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-17 10:33:28
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Експлуатаційне утримання тротуару на вул. Євшана (від моста через р.Сівка до перехрестя з бульваром Незалежності) в м. Калуші» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-30-008015-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-18 16:31:07
Відповідь на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,
розглянувши запит Західного офісу Держаудитслужби, який надійшов через електронну систему закупівель 17 липня о 10:33 год. про надання пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) повідомляю наступне.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Рішенням сесії Калуської міської ради № 1849 від 22.12.2022р. «Про бюджет Калуської міської територіальної громади на 2023 рік», згідно затвердженого «Переліку послуг по ремонту та відновленню об’єктів благоустрою відповідно до договірних зобов’язань» від 24.05.2023р. на «Експлуатаційне утримання тротуару на вул. Євшана (від моста через р.Сівка до перехрестя з бульваром Незалежності) в м. Калуші» з місцевого бюджету передбачено 786 081,00 грн.
2. Обґрунтування очікуваної вартість предмета закупівлі:
Очікувана вартість щодо закупівлі «Експлуатаційне утримання тротуару на вул. Євшана (від моста через р.Сівка до перехрестя з бульваром Незалежності) в м. Калуші» визначена на підставі робочого проєкту «Експлуатаційне утримання тротуару на вул. Євшана (від моста через р.Сівка до перехрестя з бульваром Незалежності) в м. Калуші», 2022р. (замовлення 22/11-22), із врахуванням передбачених бюджетних призначень у 2023 році.
3. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
У зв’язку з виникненням необхідності в експлуатаційному утриманні тротуару на вул. Євшана (від моста через р.Сівка до перехрестя з бульваром Незалежності), розроблено тендерну документацію на закупівлю «Експлуатаційне утримання тротуару на вул. Євшана (від моста через р.Сівка до перехрестя з бульваром Незалежності) в м. Калуш».
Послуги повинні бути надані відповідно до Технічної специфікації:
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
ДО ЗАКУПІВЛІ
«Експлуатаційне утримання тротуару на вул. Євшана (від моста через р.Сівка
до перехрестя з бульваром Незалежності) в м. Калуші»
№ з/п Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість
1 Розбирання бортових каменів (Поребриків) 100 м 0,5
2 Розбирання бортових каменів (Дорожнього бордюру) 100 м 0,12
3 Розбирання асфальтобетонних покриттів механізованим способом 100 м3 0,18
4 Розбирання асфальтобетонних покриттів вручну 100 м3 0,0135
5 Розбирання щебеневих покриттів та основ (Товщ. 7 см.) 100 м3 0,2709
6 Навантаження сміття вручну 1 т 2,089
7 Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,4 м3 100 т сміття 0,8
8 Перевезення сміття до 7 км (без навантаження) т 82,089
9 Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без кріплень з укосами. група ґрунту 1 100м3 0,254
10 Ущільнення ґрунту щебенем (Окремі види ремонтно-будівельних робіт, не охоплених збірниками РЕКНр, а технологія їхнього виконання аналогічна новому будівництву або реконструкції будинків, будівель та споруд, можуть нормуватися відповідно або за нормами збірників РЕКН на нове будівництво із застосуванням до витрат праці робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, і до часу експлуатації машин та механізмів коефіцієнту 1,15) 100 м2 1,27
11 Планування площ ручним способом, група ґрунту 1 (Планування розробленого ґрунту) 1000м2 0,254
12 Установлення бетонних поребриків на бетонну основу м 254
13 Бочок бруківочний сірий розміром 1000х200х80 шт 254
14 Готування важкого бетону на щебені, клас бетону В15 100 м3 0,12954
15 Установлення бортових каменів бетонних і залізобетонних при цементно-бетонних покриттях 100 м 0,12
16 Камені бортові. БР100.30.15 шт 12
17 Готування важкого бетону на щебені, клас бетону В15 100 м3 0,00468
18 Ремонт окремих ділянок цегляних горловин оглядових каналізаційних колодязів без заміни люка. поверхня з твердим покриттям 1 колодязь 1
19 Улаштування основи тротуарів із щебеню: за товщини шару 15 см (Окремі види ремонтно-будівельних робіт, не охоплених збірниками РЕКНр, а технологія їхнього виконання аналогічна новому будівництву або реконструкції будинків, будівель та споруд, можуть нормуватися відповідно або за нормами збірників РЕКН на нове будівництво із застосуванням до витрат праці робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, і до часу експлуатації машин та механізмів коефіцієнту 1,15) 100 м2 5,157
20 Улаштування покриття з фігурних елементів мощення (ФЕМ) з приготуванням піщано-цементної суміші: площадок та тротуарів, ширина понад 2 м (Окремі види ремонтно-будівельних робіт, не охоплених збірниками РЕКНр, а технологія їхнього виконання аналогічна новому будівництву або реконструкції будинків, будівель та споруд, можуть нормуватися відповідно або за нормами збірників РЕКН на нове будівництво із застосуванням до витрат праці робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, і до часу експлуатації машин та механізмів коефіцієнту 1,15) 1000 м2 0,5157
21 Бруківка "Старе місто" товщ. 6 см м2 518,2
22 Тактильна плитка, розміром 300х300х6 мм м2 2,7
23 Круг відрізний алмазний, діаметр 230 мм шт 4,38
Детальна інформація щодо умов закупівлі «Експлуатаційне утримання тротуару на вул. Євшана (від моста через р.Сівка до перехрестя з бульваром Незалежності) в м. Калуші» - UA-2023-05-30-008015-a розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель prozorro.gov.ua. та на офіційному сайті Калуської міської ради за посиланням https://kalushcity.gov.ua/news/30-05-2023r-viddilom-zakupivel-uzhkg-kaluskoyi-miskoyi-radi-v-sistemi-publichnih-zakupivel-prozorro-na-veb-portali-upovnovazhenogo-organu-prozorro-gov-ua-rozmisheno-ogoloshennya-shodo-zakupivli-ekspluatacijne-utrimannya-trotuaru-na-vul-yevshana-vid-mosta-cherez-r-sivka-do-perehrestya-z-bulvarom-neza
Принагідно хочу додати, що економія коштів місцевого бюджету за результатом проведення даної закупівлі склала 266 082,00 грн.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 липня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 червня 2023 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛ-РЕМДОРБУД" |
546 280,00
UAH з ПДВ
|
519 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРТРЕЙДБУД" |
699 999,60
UAH з ПДВ
|
520 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДОРЛЕНД" |
650 000,00
UAH з ПДВ
|
527 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАЗКОВИЙ ДВІР" |
604 814,00
UAH з ПДВ
|
539 814,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "НАКО ІНВЕСТ" |
750 000,00
UAH з ПДВ
|
750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЧУРА ІГОР ГРИГОРОВИЧ |
756 900,00
UAH з ПДВ
|
756 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛ-РЕМДОРБУД" #40729410 |
Переможець |
519 999,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2023 14:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2023 10:52
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2023 15:49
|
Договір 88.PDF | укладений |
23 червня 2023 15:48
|