Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Гречаноподівської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41060223 |
Вебсайт: | http://grechotg.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 53732, Україна , Дніпропетровська обл., с. Гречані Поди, вул. Степова, 1 Б |
Контактна особа: |
Ольга Фадєєва +380680089580 41060223@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 травня 2023 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 07 червня 2023 14:14 |
Початок аукціону: | 07 червня 2023 14:14 |
Очікувана вартість: | 11 665 628,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 328,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у формі електронної банківської гарантії, що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів Замовнику у разі невиконання Учасником умов, передбачених у частині третій статті 25 Закону. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими першим зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гаранті оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Форма банівської гарантії наведена у Додатку 10 до тендерної документації. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 58000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | попередня оплата на придбання матеріалів, конструкцій, виробів | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | на підставі актів-здачі виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2023 15:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2023 15:48 |
Тендерна документація.docx | |
01 червня 2023 15:48 |
Протокол щодо допущення технічних (механічних, формальних) помилок.docx |
01 червня 2023 15:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 червня 2023 15:48 |
Тендерна документація.docx
|
|||
01 червня 2023 15:48 |
Протокол щодо допущення технічних (механічних, формальних) помилок.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-05-000010 ● 381ad3962a9e4c0b94812bcf129485bb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2023 16:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.10.2023 № 42-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 04.10.2023 № 42-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-05-30-007717-a від 30.05.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-06 16:25:49
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Капітальний ремонт приміщень Гречаноподівського сільського будинку культури Гречаноподівської сільської ради розташованого за адресою: Дніпропетровська область, Криворізький район, с. Гречані Поди вул. Молодіжна буд. 24. (код за ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2023-05-30-007717-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-10 20:53:17
Відповідь на запит щодо моніторингу UA-M-2023-10-05-000010
У відповідь на запит повідомляємо наступне:
1. Стосовно того, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості проводилось на підставі експертного звіту (позитивного) виданого ТОВ "Експертиза ЗО" м. Дніпро від 8 травня 2023 року
№ 046/23Д
За результатами проведеної експертизи загальна вартість об’єкту складає 16 849,565 тис.грн.
Згідно зведеного кошторисного розрахунку очікувана вартість предмета закупівлі становить 11 665,628тис. грн., у тому числі:
— загальна вартість по главам 1-9 – 9103,505 тис.грн.,
— інші витрати — 2562,123 тис.грн.
2. Стосовно надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
Посилання на офіційну сторінку власного веб-сайту: https://grechotg.gov.ua/ (Головна сторінка)
Посилання на обґрунтування закупівлі UA-2023-05-30-007717-a, яке знаходиться на офіційному веб-сайті: https://grechotg.gov.ua/documents/cliba3p8vofub0914ej95mhp9
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про про проведену роботу (Лист.pdf додається)
2023-10-16 12:57:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 червня 2023 14:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТСТРОЙІНВЕСТ" |
11 363 994,00
UAH з ПДВ
|
11 363 994,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
11 659 194,00
UAH з ПДВ
|
11 659 194,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТСТРОЙІНВЕСТ" #42498894 |
Переможець |
11 363 994,00
UAH з ПДВ
|
08 червня 2023 14:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2024 11:12
|
Дод.угода4.pdf | укладений |
28 листопада 2024 11:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 квітня 2024 10:13
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
25 квітня 2024 10:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 13:55
|
Лист_01.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 13:51
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 13:51
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2023 15:18
|
Договір 40.pdf | укладений |
22 червня 2023 15:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено термін дії договору та строк виконання робіт до 31.12.2024 року |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено термін дії договору та строк виконання робіт до 31.12.2024 року; Зміна посадової особи -директора |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |