Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний Заклад Львівської Обласної Ради «Підбузький геріатричний пансіонат» |
Код ЄДРПОУ: | 03189021 |
Місцезнаходження: | 82180, Україна , Львівська обл., Дрогобицький р-н, смт. Підбуж, вул. ІВАНА ФРАНКА, буд. 5 |
Контактна особа: |
Дарія Химин +324473216 dszn.php@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2023 21:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 12 385 762,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 61 928,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) № 2628 від 14.12.2020 на суму визначену в п.2.3. з грошовим покриттям. 2.2. Реквізити замовника: Комунальний заклад Львівської обласної ради «Підбузький геріатричний пансіонат» 82180, Україна, Львівська область, Дрогобицький р-н, смт. Підбуж, вул. Івана Франка, буд. 5 ЄДРПОУ: 03189021 UA 148201720344221006400045443 у Дрогобицьке УДКСУ Львівської області МФО 82072 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5% від очікуваної вартості) – 50 000,00 грн (п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок). 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2 частини 3 розділу 3 ТД. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. 2.7. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей); 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.3. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 15 календарних днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2023 21:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2023 21:23 |
Тендерна_документацiя_столова.docx | |
29 травня 2023 21:23 |
Дотаток_3_Проект_договору_столова.docx | |
29 травня 2023 21:23 |
Додаток_4_Техiчнi_вимоги_столова.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-07-000032 ● a4ba902414e54458b37030e7c354d6ca
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2023 16:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.08.2023 № 179
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 07.08.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 07.08.2023 № 179
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
28 UA-2023-05-29-013864-a 29.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-08 14:13:18
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Капітальний ремонт столової в КЗ ЛОР "Підбузький геріатричний пансіонат" смт. Підбуж Дрогобицького району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-29-013864-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. На підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору №53 від 23 червня 2023 року додатковою угодою №1 від 23 червня 2023 року?
3. Чому Замовником, після внесення інформації в електронні поля щодо проведення закупівлі, на неї накладено не кваліфікований електронний підпис посадової особи Химин Дарія Федорівна, а Удосконалений електронний підпис, відповідно до пункту 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-10 13:31:02
Пояснення
ID моніторингу:
UA-M-2023-08-07-000032
Рішення про початок моніторингу
Дата прийняття рішення про початок моніторингу:
7 серп 00:00
Дата публікації рішення про початок моніторингу:
7 серп 16:33
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.08.2023 № 179 (дата) м. Харків
Запит: 1. На підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, виконаної ТОВ «Архіком плюс», на котру 15.05.2023 року отримано позитивний експертний звіт №1966/23 (додаєтся) щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт столової КЗЛОР «Підбузького геріатричного пансіонату» смт. Підбуж Дрогобицького району Львівської області. Експертиза проведена ТОВ «ЄВРОЕКСПЕРТИЗА».
Обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва та кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281 та зазначеного вище експертного звіту.
Обгрунтування знаходиться на сайті головного розпорядника коштів, за посиланням: https://loda.gov.ua/useful-info/60929?authorId=17059
Запит:
2. Надайте документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору №53 від 23 червня 2023 року додатковою угодою №1 від 23 червня 2023 року?
Пояснення:
Об’єктивні обставини, що спричинили продовження строку дії договору №53 від 23 червня 2023 року додатковою угодою №1 від 23 червня 2023 року, обумовлені обмеженням фінансування на дані роботи, у 2023 році, сканкопії підтверджуючих документів завантажено разом з «Поясненням», в рубриці «Документи», на двох аркушах.
Запит:
3. Чому Замовником, після внесення інформації в електронні поля щодо проведення закупівлі, на неї накладено не кваліфікований електронний підпис посадової особи Химин Дарія Федорівна, а Удосконалений електронний підпис, відповідно до пункту 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082?
Пояснення:
Підпунктом 6 пункту 24 Постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 визначено, що на період дії карантину тимчасово дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Постановою від 25.04.2023 р. № 383 Кабінет Міністрів України через COVID-19 продовжив режим надзвичайної ситуації в єдиній державній системі цивільного захисту, а також карантин на всій території України до 30 червня 2023 року.
В свою чергу, Замовником після внесення інформації в електронні поля щодо проведення закупівлі, на неї накладено не кваліфікований електронний підпис посадової особи Химин Дарія Федорівна, а удосконалений електронний підпис, накладання підпису було здійснено 29.05.2023, 21:26:43, таким чином, вимоги Законодавства України, Замовником були виконані.
- Змiна_кап_Пiдбуж.pdf
- наказ__столова_i_банно_прачеч_комплекс.pdf
- Обрунтування_технiчних_та_якiсних_характеристик_предмета_закупiвлi,_розмiру_бюджетного_призначення,_очiкуваноi_вартостi_предмета_закупiвлi_щодо_закупiвлi_робiт__копiя_(3).docx
- призначення_на_ремонти_на_2023р.pdf
- столова_експертиза.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-10 18:53:01
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Капітальний ремонт столової в КЗ ЛОР "Підбузький геріатричний пансіонат" смт. Підбуж Дрогобицького району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-29-013864-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. У поясненнях від 10.08.2023 року Замовником вказано, що об’єктивні обставини, що спричинили продовження строку дії договору №53 від 23 червня 2023 року додатковою угодою №1 від 23 червня 2023 року, обумовлені обмеженням фінансування на дані роботи, у 2023 році, сканкопії підтверджуючих документів завантажено разом з «Поясненням», в рубриці «Документи», на двох аркушах.
До пояснень Замовником додано «Довідка про зміни до кошторису» на 2023 рік» №47 від 10.04.2023 року та «Довідка про зміни до плану спеціального фонду бюджету (за винятком надходжень бюджетних установ та відповідних видатків)» №47 від 10.04.2023 року. Згідно вказаних довідок затверджено зміни до кошторису за КПКВ 0813102 за кодом 208400 та 602400 за спеціальним фондом на суму 19780195,00 грн та видатки та надання кредитів за кодом 3132 на суму 19780195,00 грн. При цьому у графі «Сума змін (+ -) вказаних Довідок сума зазначена позитивною, що свідчить про зміни до кошторису внесено в частині збільшення.
Оголошення про проведення відкритих торгів від 29 травня 2023 року, тоді як зміни внесено довідкою від 10.04.2023 року.
Прошу зазначити, як додані до пояснень сканкопії документів підтверджують виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору №53 від 23 червня 2023 року додатковою угодою №1 від 23 червня 2023 року?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-15 11:03:51
Пояснення
КЗ ЛОР "Підбузький геріатричний пансіонат" разом з ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ у 2021 році, обстежили незадовільний стан будівель установи КЗ ЛОР "Підбузький геріатричний пансіонат", та для належного та зручного використання даних будівель громадою, що користується послугами КЗ ЛОР "Підбузький геріатричний пансіонат", було прийнято рішення про ремонтні роботи по даних будівлях, а саме:
1. «Капітальний ремонт банно-прачечного комплексу в КЗ ЛОР "Підбузький геріатричний пансіонат" смт. ПідбужДрогобицького району Львівської області»;
2. «Капітальний ремонт столової в КЗ ЛОР "Підбузький геріатричний пансіонат" смт. Підбуж Дрогобицького району Львівської області»;
По цих двох об’єктах капітального ремонту, у 2021 році, було розроблено Проектно-кошторисну документацію. Але у зв’язку з повномасштабною агресією російської федерації проти України, виникли потреби в капітальному ремонті приміщень для вимушено переселених осіб: 3. «Капітальний ремонт кімнат проживання, та кімнат проживання для ВПО КЗ ЛОР «Підбузький геріатричний пансіонат» вул Шевченка 7 у смт.Підбуж Львівської області», з цього приводу Проектно-кошторисна документація була розроблена у 2023 році, також (змінено назву згідно службової записки від 10 травня 2023р. на «Капітальний ремонт майстерні-складу, кімнат трудової і фізичної реабілітації(в тому числі для ВПО) КЗ ЛОР «Підбузький геріатричний пансіонат» вул Шевченка 7 у смт.Підбуж Львівської області», копія «Службової запискі» додається.)
В попередньому поясненні «Довідка про зміни до кошторису» на 2023 рік» №47 від 10.04.2023 року та «Довідка про зміни до плану спеціального фонду бюджету (за винятком надходжень бюджетних установ та відповідних видатків)» №47 від 10.04.2023 року. Згідно вказаних довідок затверджено зміни до кошторису за КПКВ 0813102 за кодом 208400 та 602400 за спеціальним фондом на суму 19780195,00 грн та видатки та надання кредитів за кодом 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів» на суму 19780195,00 грн., це бюджетні призначення на капітальні ремонти, які були виділені на три об’єкти:
1. «Капітальний ремонт банно-прачечного комплексу в КЗ ЛОР "Підбузькийгеріатричнийпансіонат" смт. Підбуж Дрогобицького району Львівської області» - 8943590,00 грн
2. «Капітальний ремонт столової в КЗ ЛОР "Підбузький геріатричний пансіонат" смт. ПідбужДрогобицького району Львівської області» - 9036605,00 грн
3. «Капітальний ремонт майстерні-складу, кімнат трудової і фізичної реабілітації (в тому числі для ВПО) КЗ ЛОР «Підбузький геріатричний пансіонат» вул Шевченка7 у смт.Підбуж Львівської області.» - 1800000,00грн.
Фінансування на капітальні ремонти на ці види робіт у 2022 році не було.
Проектно – кошторисна документація на капітальний ремонт по трьох об’єктах була виготовлена по поточних цінах на 26 серпня 2021року.У 2023 року, по трьох об’єктах було здійснення коригування Проектно – кошторисної документації на 2023р, що привело до збільшення цін на дані роботи:
1. «Капітальний ремонт банно-прачечного комплексу в КЗ ЛОР "Підбузький геріатричний пансіонат" смт. ПідбужДрогобицького району Львівської області» - 12040392,00 грн
2. «Капітальний ремонт столової в КЗ ЛОР "Підбузький геріатричний пансіонат" смт. Підбуж Дрогобицького району Львівської області» - 12385762,00 грн
3. «Капітальний ремонт майстерні –складу, кімнат трудової та фізичної реабілітації (в тому для ВПО) КЗ ЛОР «Підбузький геріатричний пансіонат» вул Шевченка 7 у смт.Підбуж Львівської області.» - 5233482,00 грн. По даних об’єктах установою (надалі Замовником), було проведено три конкурентні процедури - відкриті торги з особливостями:
Але фінансування на капітальні ремонти у 2023 році було виділено по цінах і ПКД, станом на 26 серпня 2021року, що недостатньо для повного виконання цих робіт.
Після виділених коштів на три види робіт, яких не достатньо здійснити повний ремонт зазначених приміщень до кінця 2023 року, у Замовника виникла необхідність продовжити строки дії договору на 2024 рік.
У даному випадку, мова йдеться про об’єкт і тендер на «Капітальний ремонт столової в КЗ ЛОР "Підбузький геріатричний пансіонат" смт. Підбуж Дрогобицького району Львівської області».
Проектно-кошторисна документація на «Капітальний ремонт столової в КЗ ЛОР "Підбузький геріатричний пансіонат" смт. Підбуж Дрогобицького району Львівської області» -була виготовлена по поточних цінах на 26 серпня 2021року, та виділено кошти в 2023 році, на суму 9036605,00 грн,У 2023році було зроблено коригування кошторисної документації по цінах на 19 травня 2023р в сумі вийшло 12498148,00грн(за включеня витрат на здійснення технічного нагляду, авторського нагляду, розроблення проекту і експертизу проекту). Замовником в свою чергу було проведено тендер на загальну суму 12498148,00 грн.(за включеня витрат на здійснення технічного нагляду, авторського нагляду, розроблення проекту і експертизу проекту), тобто виділено кошти, після здійснення коригування Проектно-кошторисної документації.
Таким чином, для повного завершення даних робіт, у наступному 2024 році,
додатковою угодою до договору №53 від 23 червня 2023 року, було продовжено строк дії договору до 31.12.2024 року.
- зведений_кошторис_столовоi_на_2021р.pdf
- Змiна_кап_Пiдбуж.pdf
- кошторис_майстернi_складу.pdf
- кошторис_столова___на_2023_р.pdf
- лист_10.05.2023р..pdf
- наказ__столова_i_банно_прачеч_комплекс.pdf
- призначення_на_ремонти_на_2023р_лист_вiд_6_квiтня_2023р.pdf
- Службова зміна назви 3180_2023_(1).pdf
- столова_експертиза.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 серпня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТРАСТ БУД-Ф" |
12 385 632,00
UAH з ПДВ
|
12 385 632,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТРАСТ БУД-Ф" #43829530 |
Переможець |
12 385 632,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2023 10:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2024 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2024 16:49
|
Договір №53.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 15:01
|
Договір №50.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2023 19:11
|
дод_угода_до_дог_53.pdf | зміни до договору |
23 червня 2023 18:27
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2023 18:06
|
дод53.pdf | укладений |
23 червня 2023 18:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшеннякошторисних призначень |
Номер договору про закупівлю: | 53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3-5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |