Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" |
Код ЄДРПОУ: | 43895975 |
Місцезнаходження: | 85001, Україна , Донецька обл., Добропілля, пр.Шевченка, будинок 2 |
Контактна особа: |
Волик Віта Віталіївна +380972880541 tenderdvv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2023 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 червня 2023 15:08 |
Очікувана вартість: | 20 652 500,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44330000-2: Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки продукції на склад Покупця на підставі видаткової накладної | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2023 15:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2023 15:06 |
ТД.doc | |
29 травня 2023 15:06 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Sec.34 of CMU 1178 is not mandatory, it is permission only. But it is opening a door for corrupted deals with preliminarily prepared "friends". More than the fact that this section is only permission, and CMU is not above Law 922, which says "15-30 days". This term is remaining in Law.
A 7-day term is provided for exceptional situations and really simplified terms. Are your terms simplified? With such specifications and conditions? ... But in your case the delivery time is anyway till the end of the year.
Please understand that nobody is ready, and more than that, so much motivated, to prepare a pile of documents and translate them in a couple of days. You have a war and we condolence you. And the West is helping your country. Do you know that all state procurement of Ukraine is now made for western funds? So why to "sit on the head" and make unreasonable pressure?
The rest of the world has no war and companies are working normal business style. Factories do not care. It is even hard now to persuade them to supply anything to Ukraine even with normal terms because of enormous political, economic and war risks. Do you provide any security for your payment? So, as result, 90% of Ukrainian tenders with term “7 days as per CMU 1178” are failing because of no bidders. The rest 10% bidders are "friends". But such transactions are now thoroughly observed by "Big Brother" - you may be sure.
So, if you really want to receive products and have fair intentions, please:
1. Extend the deadline for documents as per Law requirements. 21 days for documents would be fair in the middle. Of course, delivery time shall remain unchanged. Serious buyers as NaftoGaz also tried initially 7 days term, but after default of 80% of their tenders now returned to the normal terms.
2. Provide a bank guarantee, securing your payment. Several Ukrainian banks like UkrExImBank, Privatbank, UkrGazBank etc. are providing such guarantees for small banking fees.
But if Ukrainian banks will not trust you - who shall trust you? Foreign factories?
Sincerely,
=============================================
Шановний покупець!
Розділ 34 КМУ 1178 не є обов’язковим, це лише дозвіл. Але це відкриває двері для корупційних оборудок із заздалегідь підготовленими «друзями». Більше того, що цей розділ є лише дозволом, а КМУ не стоїть вище Закону 922, який говорить «15-30 днів». Цей термін залишився в законі.
Для виняткових ситуацій і дійсно спрощених умов передбачено 7-денний термін. Ваші умови спрощені? З такими характеристиками та умовами? ... Але у вашому випадку термін доставки все одно до кінця року.
Будь ласка, зрозумійте, що ніхто не готовий, і більше того, настільки мотивований, підготувати купу документів і перекласти їх за пару днів. У вас війна і ми вам співчуваємо. І Захід допомагає вашій країні. Ви знаєте, що всі державні закупівлі України зараз здійснюються за західні кошти? То навіщо «сідати на голову» і безпідставно тиснути?
В іншому світі немає війни, і компанії працюють у звичайному діловому стилі. Заводам байдуже. Зараз навіть важко переконати їх постачати щось в Україну навіть на нормальних умовах через величезні політичні, економічні та воєнні ризики. Чи надаєте ви гарантію для свого платежу? Таким чином, 90% українських тендерів із терміном «7 днів згідно з КМУ 1178» провалюються через відсутність учасників. Решта 10% учасників торгів – «друзі». Але за такими транзакціями тепер ретельно стежить «Великий Брат» - можете бути впевнені.
Отже, якщо ви дійсно бажаєте отримати продукцію і маєте чесні наміри, будь ласка:
1. Продовжити термін подання документів згідно вимог Закону. 21 день для документів був би справедливим посередині. Звичайно, терміни доставки залишаються незмінними. Серйозні покупці, такі як Нафтогаз, також намагалися спочатку 7-денний термін, але після невиконання 80% своїх тендерів тепер повернулися до нормальних умов.
2. Надайте банківську гарантію, що забезпечує ваш платіж. Кілька українських банків, таких як УкрЕксімБанк, Приватбанк, УкрГазБанк тощо, надають такі гарантії за невеликі банківські комісії.
Але якщо вам не довірять українські банки – хто вам довірить? Іноземні заводи?
З повагою
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, та з дотриманням законодавства в цілому. Право встановлення вимог щодо строків поставки та умов оплати предмета закупівлі, передбачених в тендерній документації, належить виключно Замовнику. Відповідні умови обумовлені особливостями виробничо-господарської діяльності Замовника та зміні не підлягають. Вимогами даного оголошення дотримано принцип недискримінації учасників та жодним чином не звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі.
У свою чергу, наголошуємо, що Замовник не потребує від Учасників їх власних невідповідних тлумачень щодо діючого законодавства у сфері публічних закупівель.
Варто зазначити, що участь підприємств у тендері не є законодавчо встановленим обов'язком, а визначається учасником тендеру самостійно та на добровільних засадах.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога розглянута та визнана такою, що не підлягає задоволенню. Вимоги тендерної документації залишаються без змін.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-14-000069 ● f998c7a014f84d9bada95693a57c6991
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2023 17:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.08.2023 № 56-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 14.08.2023 № 56-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-05-29-009181-a 29.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-22 14:56:23
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Металопрофіль СВП-27 L-12 м2» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-29-009181-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-25 23:19:13
Відповідь на моніторинг UA-M-2023-08-14-000069
Необхідні технічні та якісні характеристики визначені маркуванням предмету закупівлі з урахуванням вимог ДСТУ та норм стандартизації. Розрахунок вартості процедури закупівлі здійснено шляхом отримання комерційних пропозицій від постачальників відповідної продукції за результатами проведених попередніх закупівель з урахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі". Джерело фінансування даної закупівлі - кошти від господарської діяльності підприємства.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості розміщено на сторінці власного веб-сайту за посиланням https://dobropillyavuhillya.com.ua/zakupivlia-ua-2023-05-29-009181-a/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 червня 2023 15:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Едстар" |
20 375 000,00
UAH
|
20 375 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СПЕЦТРЕЙД ЛТД" |
20 651 250,00
UAH
|
20 651 250,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Едстар" #42997140 |
Відхилено |
20 375 000,00
UAH
|
08 червня 2023 20:00
|
ТОВ "СПЕЦТРЕЙД ЛТД" #39110746 |
Переможець |
20 651 250,00
UAH
|
08 червня 2023 20:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2023 23:25
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2023 12:26
|
Договір 860-23 ШУД-ШУН.pdf | укладений |
05 липня 2023 12:24
|
Протокол щодо подовження строку укладання договору.pdf | укладений |
05 липня 2023 12:24
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Металопрофіль СВП-27 L-12 м | 200 | тонни |
99 126,00
UAH з ПДВ
|
Металопрофіль СВП-27 L-12 м | 50 | тонни |
99 126,00
UAH з ПДВ
|