Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт проїзду до житлових будинків № 101/1, 101/2 з вулиці Луцької в місті Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
3 603 832,80 UAH
UA-2023-05-29-008993-a ● 09cebda5e36342eabd3cc91cd8d09318
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26120629 |
Вебсайт: | http://volodymyrrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 44700, Україна , Волинська обл., м. Володимир, вул. Франка Івана, 8 |
Контактна особа: |
Ольга Шостакевич +380800333262 sklanov1985@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2023 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 3 603 832,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 019,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Більш детально у тендерній документації.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою.
Відкриті торги проводяться із застосування електронного аукціону.
Замовником забезпечується додатково оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівель шляхом розміщення на офіційному сайті Володимирської міської ради за посиланням https://volodymyrrada.gov.ua/derzhavni-zakupivli/
Розгорнути
Згорнути
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою.
Відкриті торги проводяться із застосування електронного аукціону.
Замовником забезпечується додатково оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівель шляхом розміщення на офіційному сайті Володимирської міської ради за посиланням https://volodymyrrada.gov.ua/derzhavni-zakupivli/
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт проїзду до житлових будинків № 101/1, 101/2 з вулиці Луцької в місті Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44700, Україна, Волинська область, місто Володимир, проїзд до житлових будинків № 101/1, 101/2 з вулиці Луцької
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за цим Договором здійснюється Замовником з урахуванням якості наданих послуг, на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами акту приймання виконаних робіт та надходження коштів з місцевого бюджету на рахунок Замовника, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2023 11:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2023 11:01 |
Оновлене обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2023-05-29-008993-a .docx | |
05 червня 2023 10:57 |
Перелік змін до ТД від 05.06.2023.docx | |
05 червня 2023 10:57 |
Тендерна документація (проїзд вул. Луцька,101) нова редакція від 05.06.2023 .docx | |
29 травня 2023 14:57 |
Додаток № 4 до ТД (проект договору про закупівлю послуг).docx | |
29 травня 2023 14:57 |
Тендерна документація (проїзд вул. Луцька,101) .docx | |
29 травня 2023 14:57 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.docx |
05 червня 2023 11:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 червня 2023 11:01 |
Оновлене обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2023-05-29-008993-a .docx
|
|||
05 червня 2023 10:57 |
Перелік змін до ТД від 05.06.2023.docx
|
|||
05 червня 2023 10:57 |
Тендерна документація (проїзд вул. Луцька,101) нова редакція від 05.06.2023 .docx
|
|||
29 травня 2023 14:57 |
Додаток № 4 до ТД (проект договору про закупівлю послуг).docx
|
|||
29 травня 2023 14:57 |
Тендерна документація (проїзд вул. Луцька,101) .docx
|
|||
29 травня 2023 14:57 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Малі архітектурні форми
Дата подання: 02 червня 2023 16:34
Дата відповіді: 03 червня 2023 12:47
Шановний Замовнику, відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації «Технічна специфікація» передбачено здійснення робіт з Монтажу малих архітектурних форм (Благоустрій монтаж малих архітектурних форм - 1 КР20-12-1).
Просимо надати відповідь, малі архітектурні форми це поставка замовника чи це матеріал бувший у вжитку?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. З метою деталізації (уточнення) технічного завдання Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації. Додатково повідомляємо, що у разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується Замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-29-008993-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "РОСТРАНС", Код ЄДРПОУ:31964715
Дата подання: 19 червня 2023 00:07
Неправомірна дискваліфікація
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОСТРАНС" (далі по тексту - Скаржник) повідомляє, що не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП «РОСТРАНС», з огляду на наступне.
Замовник в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 158 від 14.06.2023 р. вказує наступне – «Тендерна пропозиція ПП «РОСТРАНС» (далі - Учасник) була розглянута на її відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), вимогам, встановленим п. 47 Особливостей та умовам Тендерної документації (далі - Документація).
В ході розгляду пропозиції Учасника було встановлено, що в рядках 100 та 101 Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 (розділ 5 Благоустрій малих архітектурних форм) на Поточний ремонт проїзду до житлових будинків № 101/1, 101/2 з вулиці Луцької в місті Володимир Волинської області, яка надана Учасником у складі тендерної пропозиції, передбачено устаткування: Лавка садова Tobi Sho Лофт 150 см. дуб; ( маса=0,0І5) у кількості 8 штук, вартість 1 лавки - 4280, 00 гри. без ПДВ; Урна для сміття вулична Artel masterov У006 чорн. 92х33х42хсм, 50 л; (маса=0,015) у кількості 8 штук, вартість 1 урни - 1900, 00 гри. без ПДВ.
Згідно пункту 7.6 Додатку № 3 до Тендерної документації (Технічної специфікації) передбачено перелік малих архітектурних форм за ціною відповідно до затвердженої кошторисної документації. Зокрема, вартість 1 одиниці Лавки садової Tobi Sho Лофт 150 см. дуб; ( маса=0,015) становить 4050 грн без ПДВ, вартість 1 одиниці урни для сміття вуличної Artel masterov У006 чорн. 92х33х42хсм, 50 л; (маса=0,015) - 1756,67 грн. без ПДВ.
Отже, учасником завищена вартість малих архітектурних форм, яка визначена Технічною специфікацією, шо в подальшому призвело до неправильних розрахунків договірної ціни вцілому відповідно до вимог КПУ «Настанова з визначення вартості будівництва».».
Згідно п. 1.1 п. 1. Розділу 3 Тендерної документації – «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації та шляхом завантаження необхідних документів (сканованих та/або електронних), що вимагаються у тендерній документації, а саме: Розрахунок ціни тендерної пропозиції надається в сканованому вигляді PDF-форматі, бажано складеному за допомогою програмного комплексу АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. У разі використання будь-якої іншої програми (крім АВК-5) при розрахунку тендерної пропозиції, надавати розгорнутий розрахунок кожної розцінки із зазначенням кількості людино-годин, матеріалів, механізмів для повного та об’єктивного розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».».
Відповідно абз. 1 п. 4.9 підрозділу «Вартість матеріалів, виробів і комплектів» Розділу IV. Визначення окремих складових вартості об’єкта будівництва на етапі складання інвесторської кошторисної документації - «Кошторисна вартість будівельних матеріалів, виробів та комплектів у прямих витратах визначається на підставі нормативної потреби в них, розрахованої виходячи з обсягів робіт, передбачених проектною документацією, та відповідних поточних цін.».
Згідно абз. 2 п. 4.9 підрозділу «Вартість матеріалів, виробів і комплектів» Розділу IV. Визначення окремих складових вартості об’єкта будівництва на етапі складання інвесторської кошторисної документації – «Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного замовником аналізу цін за обґрунтованою ціною, яка не може бути вищою за середню ціну матеріальних ресурсів, що склалася на момент розроблення проектної документації.».
Таким чином ціни встановлені тендерною документацію, а саме пунктом 7.6 Додатку № 3 до Тендерної документації (Технічної специфікації), саме на які замовник посилався відхиляючи пропозицію ПП «РОСТРАНС» є цінами, що склалася на момент розроблення проектної документації.
В той же час учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» має керуватися іншими нормами, а саме.
Відповідно п. 5.1. підрозділу «Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» - «Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.».
Згідно п. 5.10 підрозділу «Визначення прямих витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» - «5.10. Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні.».
Таким чином розраховуючи ціну пропозиції учасник – ПП «РОСТРАНС» мав в ціні пропозиції встановлювати ціни у відповідності КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» за результатами проведеного ПП «РОСТРАНС» - учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції.
Вказане підтверджується також і вимогами тендерної документації, а саме згідно п. 7.8. п. 7 Розділу 3 до Тендерної документації – «Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується по об’єкту в цілому, виходячи з обсягів робіт/послуг на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва та поточних цін на них.».
Замовником неправомірно при оцінці пропозиції ПП «РОСТРАНС» ототожнено ціни сформовані Замовником, що склалася на момент розроблення проектної документації та ціни вказані в пропозиції учасника процедури закупівлі (підрядника), отримані за результатами аналізу цін, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції.
Вказані ціни не можуть бути тотожними, як і визначено це КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», адже складання проектної документації замовником і оформлення ціни пропозиції учасника ПП «РОСТРАНС» має різні часові виміри.
Таким чином учасником виконано вимоги тендерної документації і вимоги КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме у відповідності з п. 5.10 підрозділу «Визначення прямих витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» - Поточні ціни на матеріальні ресурси прийнято на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не перевищує середню ціну в регіоні.
Крім того Замовник в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 158 від 14.06.2023 р. вказує наступне – «Крім того, встановлено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником згідно з Додатком № 3 до Тендерної документації. Учасником надано копію договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК». Згідно специфікації № 3 до даного договору, яка є його невід'ємною частиною, передбачається постачання ФЕМ, товщиною 80 мм. Інформація щодо підтвердження виготовлення та/або придбання, поставки фігурних елементів мощения товщиною 60 мм. в складі тендерної пропозиції відсутня.
Відповідно до пунктів 7.4. 7.5 Додатку № 3 до Тендерної документації (Технічної специфікації') передбачається, що якщо Учасник не є виробником плит бетонних тротуарних фігурних, то мас надати підтвердження співпраці із Виробником (наприклад: договір поставки між Учасником та Виробником, дійсний на дату педання пропозиції), а також копії сертифікатів або паспортів якості, дійсні на дату подання пропозиції. Технічною специфікацію передбачається застосування в процесі надання послуг плит бетонних тротуарних фігурних різної товщини як 80 мм так і 60 мм.
Отже, Учасником не виконані умови пункту 7.5 Додатку № 3 до Тендерної документації (Технічної специфікації).».
Вказане твердження замовника не відповідає дійсності з огляду на наступне.
Згідно п. 7.5. «Вимоги до якості окремих будівельних матеріалів.» Додатку № 3 до тендерної документації «Технічна специфікація» - «Плити бетонні тротуарні фігурні мають бути екологічно чистими, виготовленими у 2022-2023 році, новими, такими, що не перебували в експлуатації, термін та умови їх зберігання не порушені. Гарантійний термін на матеріал складає не менше 4 років з моменту надання послуг. Крім того, зазначені матеріали повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам, що має бути підтверджено копіями сертифікатів або паспортів якості, дійсними на дату подання пропозиції. Якщо Учасник не є виробником зазначених матеріалів, то має надати підтвердження співпраці із Виробником (наприклад: договір поставки між Учасником та Виробником, дійсний на дату подання пропозиції), а також копії сертифікатів або паспортів якості, дійсні на дату подання пропозиції.».
Акцентуємо вашу увагу, вимогами тендерної документації, встановлено, що необхідно надати підтвердження співпраці із Виробником, не актів купівлі матеріалів, не специфікацій, не якийсь інший документ, а саме надати підтвердження співпраці із Виробником, що дає змогу учаснику у разі перемоги в торгах закупити необхідні матеріали, які необхідні для виконання робіт.
Нами, як учасником закупівлі, повністю виконано вимоги тендерної документації, а саме нами в складі цінової пропозиції надано наступні документи:
- Копію договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК». (файл – «56.1.постачання продукції (товарів).pdf» та файл «56.1.постачання продукції (товарів).pdf.p7s».
- Копії сертифікатів дійсних на дату подання пропозиції, які підтверджують якість матеріалів – (файли: «57.1.Сертифікат.pdf.p7s», «57.2.СЕРТИФІКАТ 2022 1 (2) (2).PDF.p7s», «57.3.СЕРТИФІКАТ 2022 2 (2).PDF.p7s», «57.4.СЕРТИФІКАТ 2022 3 (2).PDF.p7s», «57.1.Сертифікат.pdf.», «57.2.СЕРТИФІКАТ 2022 1 (2) (2).PDF.», «57.3.СЕРТИФІКАТ 2022 2 (2).PDF.», «57.4.СЕРТИФІКАТ 2022 3 (2).PDF.»).
Також повідомляємо, що відповідно п. 1.1. Договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК» - «Постачальник приймає зобов’язання поставити Замовнику продукції/товар (зокрема, бетон, бетонні вироби, інші будівельні матеріали та продукцію), асортимент, кількість та ціни якої узгоджуються Сторонами при замовленні та визначаються у рахунках-фактурах та видаткових накладних (далі – Товар). Замовник зобов’язується оплатити поставлений Товар на умовах даного Договору».
Згідно п. 3.2. Договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК» - «Постачальник у дводенний термін після отримання замовлення, повідомляєм Замовника про можливість та строки його виготовлення, після чого Замовнику виставляється рахунок-фактура для здійснення оплати на умовах Договору».
Відповідно п. 3.3. Договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК» - «Кількість відвантаженого Товару, ціна одиниці Товару, вартість партії та асортимент в цілому вказується у накладних на приймання Товару.».
Таким чином враховуючи пункти 1.1., 3.2, 3.3 Договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК», вказаним договором не обмежується асортимент продукції, яка може постачатися за вказаним договором, навпаки відповідно до вказаного договору, Замовник (ПП «РОСТРАНС») може в залежності від потреби замовити всі необхідні матеріали (ресурси) протягом всього строку дії договору, в тому числі і фігурні елементи мощення товщиною 60 мм., виробником яких є ТОВ «УА БРУК», що підтверджують сертифікати надані у складі пропозиції.
Таким чином Замовником неправомірно відхилено пропозицію «ПП «РОСТРАНС», адже нами у відповідності з вимогами тендерної документації надано підтвердження співпраці із Виробником (наприклад: договір поставки між Учасником та Виробником, дійсний на дату подання пропозиції).
Будь яких інших вимог тендерною документацією не встановлено.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників, щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що призвело до дискримінації учасників.
При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у відхилення тендерної пропозиції Скаржника, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем закупівлі.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вище вказане вимагаємо скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 158 від 14.06.2023 р. про відхилення тендерної пропозиції ПП "РОСТРАНС".
Розгорнути
Згорнути
Замовник в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 158 від 14.06.2023 р. вказує наступне – «Тендерна пропозиція ПП «РОСТРАНС» (далі - Учасник) була розглянута на її відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), вимогам, встановленим п. 47 Особливостей та умовам Тендерної документації (далі - Документація).
В ході розгляду пропозиції Учасника було встановлено, що в рядках 100 та 101 Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 (розділ 5 Благоустрій малих архітектурних форм) на Поточний ремонт проїзду до житлових будинків № 101/1, 101/2 з вулиці Луцької в місті Володимир Волинської області, яка надана Учасником у складі тендерної пропозиції, передбачено устаткування: Лавка садова Tobi Sho Лофт 150 см. дуб; ( маса=0,0І5) у кількості 8 штук, вартість 1 лавки - 4280, 00 гри. без ПДВ; Урна для сміття вулична Artel masterov У006 чорн. 92х33х42хсм, 50 л; (маса=0,015) у кількості 8 штук, вартість 1 урни - 1900, 00 гри. без ПДВ.
Згідно пункту 7.6 Додатку № 3 до Тендерної документації (Технічної специфікації) передбачено перелік малих архітектурних форм за ціною відповідно до затвердженої кошторисної документації. Зокрема, вартість 1 одиниці Лавки садової Tobi Sho Лофт 150 см. дуб; ( маса=0,015) становить 4050 грн без ПДВ, вартість 1 одиниці урни для сміття вуличної Artel masterov У006 чорн. 92х33х42хсм, 50 л; (маса=0,015) - 1756,67 грн. без ПДВ.
Отже, учасником завищена вартість малих архітектурних форм, яка визначена Технічною специфікацією, шо в подальшому призвело до неправильних розрахунків договірної ціни вцілому відповідно до вимог КПУ «Настанова з визначення вартості будівництва».».
Згідно п. 1.1 п. 1. Розділу 3 Тендерної документації – «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації та шляхом завантаження необхідних документів (сканованих та/або електронних), що вимагаються у тендерній документації, а саме: Розрахунок ціни тендерної пропозиції надається в сканованому вигляді PDF-форматі, бажано складеному за допомогою програмного комплексу АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. У разі використання будь-якої іншої програми (крім АВК-5) при розрахунку тендерної пропозиції, надавати розгорнутий розрахунок кожної розцінки із зазначенням кількості людино-годин, матеріалів, механізмів для повного та об’єктивного розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».».
Відповідно абз. 1 п. 4.9 підрозділу «Вартість матеріалів, виробів і комплектів» Розділу IV. Визначення окремих складових вартості об’єкта будівництва на етапі складання інвесторської кошторисної документації - «Кошторисна вартість будівельних матеріалів, виробів та комплектів у прямих витратах визначається на підставі нормативної потреби в них, розрахованої виходячи з обсягів робіт, передбачених проектною документацією, та відповідних поточних цін.».
Згідно абз. 2 п. 4.9 підрозділу «Вартість матеріалів, виробів і комплектів» Розділу IV. Визначення окремих складових вартості об’єкта будівництва на етапі складання інвесторської кошторисної документації – «Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного замовником аналізу цін за обґрунтованою ціною, яка не може бути вищою за середню ціну матеріальних ресурсів, що склалася на момент розроблення проектної документації.».
Таким чином ціни встановлені тендерною документацію, а саме пунктом 7.6 Додатку № 3 до Тендерної документації (Технічної специфікації), саме на які замовник посилався відхиляючи пропозицію ПП «РОСТРАНС» є цінами, що склалася на момент розроблення проектної документації.
В той же час учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» має керуватися іншими нормами, а саме.
Відповідно п. 5.1. підрозділу «Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» - «Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.».
Згідно п. 5.10 підрозділу «Визначення прямих витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» - «5.10. Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні.».
Таким чином розраховуючи ціну пропозиції учасник – ПП «РОСТРАНС» мав в ціні пропозиції встановлювати ціни у відповідності КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» за результатами проведеного ПП «РОСТРАНС» - учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції.
Вказане підтверджується також і вимогами тендерної документації, а саме згідно п. 7.8. п. 7 Розділу 3 до Тендерної документації – «Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується по об’єкту в цілому, виходячи з обсягів робіт/послуг на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва та поточних цін на них.».
Замовником неправомірно при оцінці пропозиції ПП «РОСТРАНС» ототожнено ціни сформовані Замовником, що склалася на момент розроблення проектної документації та ціни вказані в пропозиції учасника процедури закупівлі (підрядника), отримані за результатами аналізу цін, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції.
Вказані ціни не можуть бути тотожними, як і визначено це КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», адже складання проектної документації замовником і оформлення ціни пропозиції учасника ПП «РОСТРАНС» має різні часові виміри.
Таким чином учасником виконано вимоги тендерної документації і вимоги КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме у відповідності з п. 5.10 підрозділу «Визначення прямих витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» - Поточні ціни на матеріальні ресурси прийнято на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не перевищує середню ціну в регіоні.
Крім того Замовник в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 158 від 14.06.2023 р. вказує наступне – «Крім того, встановлено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником згідно з Додатком № 3 до Тендерної документації. Учасником надано копію договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК». Згідно специфікації № 3 до даного договору, яка є його невід'ємною частиною, передбачається постачання ФЕМ, товщиною 80 мм. Інформація щодо підтвердження виготовлення та/або придбання, поставки фігурних елементів мощения товщиною 60 мм. в складі тендерної пропозиції відсутня.
Відповідно до пунктів 7.4. 7.5 Додатку № 3 до Тендерної документації (Технічної специфікації') передбачається, що якщо Учасник не є виробником плит бетонних тротуарних фігурних, то мас надати підтвердження співпраці із Виробником (наприклад: договір поставки між Учасником та Виробником, дійсний на дату педання пропозиції), а також копії сертифікатів або паспортів якості, дійсні на дату подання пропозиції. Технічною специфікацію передбачається застосування в процесі надання послуг плит бетонних тротуарних фігурних різної товщини як 80 мм так і 60 мм.
Отже, Учасником не виконані умови пункту 7.5 Додатку № 3 до Тендерної документації (Технічної специфікації).».
Вказане твердження замовника не відповідає дійсності з огляду на наступне.
Згідно п. 7.5. «Вимоги до якості окремих будівельних матеріалів.» Додатку № 3 до тендерної документації «Технічна специфікація» - «Плити бетонні тротуарні фігурні мають бути екологічно чистими, виготовленими у 2022-2023 році, новими, такими, що не перебували в експлуатації, термін та умови їх зберігання не порушені. Гарантійний термін на матеріал складає не менше 4 років з моменту надання послуг. Крім того, зазначені матеріали повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам, що має бути підтверджено копіями сертифікатів або паспортів якості, дійсними на дату подання пропозиції. Якщо Учасник не є виробником зазначених матеріалів, то має надати підтвердження співпраці із Виробником (наприклад: договір поставки між Учасником та Виробником, дійсний на дату подання пропозиції), а також копії сертифікатів або паспортів якості, дійсні на дату подання пропозиції.».
Акцентуємо вашу увагу, вимогами тендерної документації, встановлено, що необхідно надати підтвердження співпраці із Виробником, не актів купівлі матеріалів, не специфікацій, не якийсь інший документ, а саме надати підтвердження співпраці із Виробником, що дає змогу учаснику у разі перемоги в торгах закупити необхідні матеріали, які необхідні для виконання робіт.
Нами, як учасником закупівлі, повністю виконано вимоги тендерної документації, а саме нами в складі цінової пропозиції надано наступні документи:
- Копію договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК». (файл – «56.1.постачання продукції (товарів).pdf» та файл «56.1.постачання продукції (товарів).pdf.p7s».
- Копії сертифікатів дійсних на дату подання пропозиції, які підтверджують якість матеріалів – (файли: «57.1.Сертифікат.pdf.p7s», «57.2.СЕРТИФІКАТ 2022 1 (2) (2).PDF.p7s», «57.3.СЕРТИФІКАТ 2022 2 (2).PDF.p7s», «57.4.СЕРТИФІКАТ 2022 3 (2).PDF.p7s», «57.1.Сертифікат.pdf.», «57.2.СЕРТИФІКАТ 2022 1 (2) (2).PDF.», «57.3.СЕРТИФІКАТ 2022 2 (2).PDF.», «57.4.СЕРТИФІКАТ 2022 3 (2).PDF.»).
Також повідомляємо, що відповідно п. 1.1. Договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК» - «Постачальник приймає зобов’язання поставити Замовнику продукції/товар (зокрема, бетон, бетонні вироби, інші будівельні матеріали та продукцію), асортимент, кількість та ціни якої узгоджуються Сторонами при замовленні та визначаються у рахунках-фактурах та видаткових накладних (далі – Товар). Замовник зобов’язується оплатити поставлений Товар на умовах даного Договору».
Згідно п. 3.2. Договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК» - «Постачальник у дводенний термін після отримання замовлення, повідомляєм Замовника про можливість та строки його виготовлення, після чого Замовнику виставляється рахунок-фактура для здійснення оплати на умовах Договору».
Відповідно п. 3.3. Договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК» - «Кількість відвантаженого Товару, ціна одиниці Товару, вартість партії та асортимент в цілому вказується у накладних на приймання Товару.».
Таким чином враховуючи пункти 1.1., 3.2, 3.3 Договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК», вказаним договором не обмежується асортимент продукції, яка може постачатися за вказаним договором, навпаки відповідно до вказаного договору, Замовник (ПП «РОСТРАНС») може в залежності від потреби замовити всі необхідні матеріали (ресурси) протягом всього строку дії договору, в тому числі і фігурні елементи мощення товщиною 60 мм., виробником яких є ТОВ «УА БРУК», що підтверджують сертифікати надані у складі пропозиції.
Таким чином Замовником неправомірно відхилено пропозицію «ПП «РОСТРАНС», адже нами у відповідності з вимогами тендерної документації надано підтвердження співпраці із Виробником (наприклад: договір поставки між Учасником та Виробником, дійсний на дату подання пропозиції).
Будь яких інших вимог тендерною документацією не встановлено.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників, щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що призвело до дискримінації учасників.
При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у відхилення тендерної пропозиції Скаржника, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем закупівлі.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вище вказане вимагаємо скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 158 від 14.06.2023 р. про відхилення тендерної пропозиції ПП "РОСТРАНС".
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2023-05-29-008993-a.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "РОСТРАНС", Код ЄДРПОУ:31964715
Дата подання: 19 червня 2023 23:56
Неправомірна дискваліфікація
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОСТРАНС" (далі по тексту - Скаржник) повідомляє, що не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП «РОСТРАНС», з огляду на наступне.
Замовник в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 158 від 14.06.2023 р. вказує наступне – «Тендерна пропозиція ПП «РОСТРАНС» (далі - Учасник) була розглянута на її відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), вимогам, встановленим п. 47 Особливостей та умовам Тендерної документації (далі - Документація).
В ході розгляду пропозиції Учасника було встановлено, що в рядках 100 та 101 Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 (розділ 5 Благоустрій малих архітектурних форм) на Поточний ремонт проїзду до житлових будинків № 101/1, 101/2 з вулиці Луцької в місті Володимир Волинської області, яка надана Учасником у складі тендерної пропозиції, передбачено устаткування: Лавка садова Tobi Sho Лофт 150 см. дуб; ( маса=0,0І5) у кількості 8 штук, вартість 1 лавки - 4280, 00 гри. без ПДВ; Урна для сміття вулична Artel masterov У006 чорн. 92х33х42хсм, 50 л; (маса=0,015) у кількості 8 штук, вартість 1 урни - 1900, 00 гри. без ПДВ.
Згідно пункту 7.6 Додатку № 3 до Тендерної документації (Технічної специфікації) передбачено перелік малих архітектурних форм за ціною відповідно до затвердженої кошторисної документації. Зокрема, вартість 1 одиниці Лавки садової Tobi Sho Лофт 150 см. дуб; ( маса=0,015) становить 4050 грн без ПДВ, вартість 1 одиниці урни для сміття вуличної Artel masterov У006 чорн. 92х33х42хсм, 50 л; (маса=0,015) - 1756,67 грн. без ПДВ.
Отже, учасником завищена вартість малих архітектурних форм, яка визначена Технічною специфікацією, шо в подальшому призвело до неправильних розрахунків договірної ціни вцілому відповідно до вимог КПУ «Настанова з визначення вартості будівництва».».
Згідно п. 1.1 п. 1. Розділу 3 Тендерної документації – «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації та шляхом завантаження необхідних документів (сканованих та/або електронних), що вимагаються у тендерній документації, а саме: Розрахунок ціни тендерної пропозиції надається в сканованому вигляді PDF-форматі, бажано складеному за допомогою програмного комплексу АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. У разі використання будь-якої іншої програми (крім АВК-5) при розрахунку тендерної пропозиції, надавати розгорнутий розрахунок кожної розцінки із зазначенням кількості людино-годин, матеріалів, механізмів для повного та об’єктивного розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».».
Відповідно п. 5.1. підрозділу «Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» - «Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.».
Також згідно п. 5.1. підрозділу «Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» - «У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника).».
Таким чином розраховуючи ціну пропозиції учасник – ПП «РОСТРАНС» мав в ціні пропозиції встановлювати ціни у відповідності КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» за результатами проведеного ПП «РОСТРАНС» - учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції (поточних цін) та враховувати додатково в ціну і витрати пов’язані з доставкою.
Замовником не вказувалося в тендерній документації, що необхідно використовувати при розрахунку ціни встановлені Замовником. Також вказане твердження суперечило б вимогам КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», адже такі ціни не були б поточними на момент розрахунку цінової пропозиції ПП «РОСТРАНС».
Вказане підтверджується також і вимогами тендерної документації, а саме згідно п. 7.8. п. 7 Розділу 3 до Тендерної документації – «Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується по об’єкту в цілому, виходячи з обсягів робіт/послуг на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва та поточних цін на них.».
Таким чином нами вірно здійснено розрахунок ціни пропозиції, як того саме і вимагала тендерна документація, а саме у відповідності до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» за поточними цінами.
Крім того Замовник в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 158 від 14.06.2023 р. вказує наступне – «Крім того, встановлено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником згідно з Додатком № 3 до Тендерної документації. Учасником надано копію договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК». Згідно специфікації № 3 до даного договору, яка є його невід'ємною частиною, передбачається постачання ФЕМ, товщиною 80 мм. Інформація щодо підтвердження виготовлення та/або придбання, поставки фігурних елементів мощения товщиною 60 мм. в складі тендерної пропозиції відсутня.
Відповідно до пунктів 7.4. 7.5 Додатку № 3 до Тендерної документації (Технічної специфікації') передбачається, що якщо Учасник не є виробником плит бетонних тротуарних фігурних, то мас надати підтвердження співпраці із Виробником (наприклад: договір поставки між Учасником та Виробником, дійсний на дату педання пропозиції), а також копії сертифікатів або паспортів якості, дійсні на дату подання пропозиції. Технічною специфікацію передбачається застосування в процесі надання послуг плит бетонних тротуарних фігурних різної товщини як 80 мм так і 60 мм.
Отже, Учасником не виконані умови пункту 7.5 Додатку № 3 до Тендерної документації (Технічної специфікації).».
Вказане твердження замовника не відповідає дійсності з огляду на наступне.
Згідно п. 7.5. «Вимоги до якості окремих будівельних матеріалів.» Додатку № 3 до тендерної документації «Технічна специфікація» - «Плити бетонні тротуарні фігурні мають бути екологічно чистими, виготовленими у 2022-2023 році, новими, такими, що не перебували в експлуатації, термін та умови їх зберігання не порушені. Гарантійний термін на матеріал складає не менше 4 років з моменту надання послуг. Крім того, зазначені матеріали повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам, що має бути підтверджено копіями сертифікатів або паспортів якості, дійсними на дату подання пропозиції. Якщо Учасник не є виробником зазначених матеріалів, то має надати підтвердження співпраці із Виробником (наприклад: договір поставки між Учасником та Виробником, дійсний на дату подання пропозиції), а також копії сертифікатів або паспортів якості, дійсні на дату подання пропозиції.».
Акцентуємо вашу увагу, вимогами тендерної документації, встановлено, що необхідно надати підтвердження співпраці із Виробником, не актів купівлі матеріалів, не специфікацій, не якийсь інший документ, а саме надати підтвердження співпраці із Виробником, що дає змогу учаснику у разі перемоги в торгах закупити необхідні матеріали, які необхідні для виконання робіт.
Нами, як учасником закупівлі, повністю виконано вимоги тендерної документації, а саме нами в складі цінової пропозиції надано наступні документи:
- Копію договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК». (файл – «56.1.постачання продукції (товарів).pdf» та файл «56.1.постачання продукції (товарів).pdf.p7s».
- Копії сертифікатів дійсних на дату подання пропозиції, які підтверджують якість матеріалів – (файли: «57.1.Сертифікат.pdf.p7s», «57.2.СЕРТИФІКАТ 2022 1 (2) (2).PDF.p7s», «57.3.СЕРТИФІКАТ 2022 2 (2).PDF.p7s», «57.4.СЕРТИФІКАТ 2022 3 (2).PDF.p7s», «57.1.Сертифікат.pdf.», «57.2.СЕРТИФІКАТ 2022 1 (2) (2).PDF.», «57.3.СЕРТИФІКАТ 2022 2 (2).PDF.», «57.4.СЕРТИФІКАТ 2022 3 (2).PDF.»).
Також повідомляємо, що відповідно п. 1.1. Договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК» - «Постачальник приймає зобов’язання поставити Замовнику продукції/товар (зокрема, бетон, бетонні вироби, інші будівельні матеріали та продукцію), асортимент, кількість та ціни якої узгоджуються Сторонами при замовленні та визначаються у рахунках-фактурах та видаткових накладних (далі – Товар). Замовник зобов’язується оплатити поставлений Товар на умовах даного Договору».
Згідно п. 3.2. Договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК» - «Постачальник у дводенний термін після отримання замовлення, повідомляєм Замовника про можливість та строки його виготовлення, після чого Замовнику виставляється рахунок-фактура для здійснення оплати на умовах Договору».
Відповідно п. 3.3. Договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК» - «Кількість відвантаженого Товару, ціна одиниці Товару, вартість партії та асортимент в цілому вказується у накладних на приймання Товару.».
Таким чином враховуючи пункти 1.1., 3.2, 3.3 Договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК», вказаним договором не обмежується асортимент продукції, яка може постачатися за вказаним договором, навпаки відповідно до вказаного договору, Замовник (ПП «РОСТРАНС») може в залежності від потреби замовити всі необхідні матеріали (ресурси) протягом всього строку дії договору, в тому числі і фігурні елементи мощення товщиною 60 мм., виробником яких є ТОВ «УА БРУК», що підтверджують сертифікати надані у складі пропозиції.
Таким чином Замовником неправомірно відхилено пропозицію «ПП «РОСТРАНС», адже нами у відповідності з вимогами тендерної документації надано підтвердження співпраці із Виробником (наприклад: договір поставки між Учасником та Виробником, дійсний на дату подання пропозиції).
Будь яких інших вимог тендерною документацією не встановлено.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників, щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що призвело до дискримінації учасників.
При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у відхилення тендерної пропозиції Скаржника, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем закупівлі.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вище вказане вимагаємо скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 158 від 14.06.2023 р. про відхилення тендерної пропозиції ПП "РОСТРАНС".
Розгорнути
Згорнути
Замовник в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 158 від 14.06.2023 р. вказує наступне – «Тендерна пропозиція ПП «РОСТРАНС» (далі - Учасник) була розглянута на її відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), вимогам, встановленим п. 47 Особливостей та умовам Тендерної документації (далі - Документація).
В ході розгляду пропозиції Учасника було встановлено, що в рядках 100 та 101 Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 (розділ 5 Благоустрій малих архітектурних форм) на Поточний ремонт проїзду до житлових будинків № 101/1, 101/2 з вулиці Луцької в місті Володимир Волинської області, яка надана Учасником у складі тендерної пропозиції, передбачено устаткування: Лавка садова Tobi Sho Лофт 150 см. дуб; ( маса=0,0І5) у кількості 8 штук, вартість 1 лавки - 4280, 00 гри. без ПДВ; Урна для сміття вулична Artel masterov У006 чорн. 92х33х42хсм, 50 л; (маса=0,015) у кількості 8 штук, вартість 1 урни - 1900, 00 гри. без ПДВ.
Згідно пункту 7.6 Додатку № 3 до Тендерної документації (Технічної специфікації) передбачено перелік малих архітектурних форм за ціною відповідно до затвердженої кошторисної документації. Зокрема, вартість 1 одиниці Лавки садової Tobi Sho Лофт 150 см. дуб; ( маса=0,015) становить 4050 грн без ПДВ, вартість 1 одиниці урни для сміття вуличної Artel masterov У006 чорн. 92х33х42хсм, 50 л; (маса=0,015) - 1756,67 грн. без ПДВ.
Отже, учасником завищена вартість малих архітектурних форм, яка визначена Технічною специфікацією, шо в подальшому призвело до неправильних розрахунків договірної ціни вцілому відповідно до вимог КПУ «Настанова з визначення вартості будівництва».».
Згідно п. 1.1 п. 1. Розділу 3 Тендерної документації – «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації та шляхом завантаження необхідних документів (сканованих та/або електронних), що вимагаються у тендерній документації, а саме: Розрахунок ціни тендерної пропозиції надається в сканованому вигляді PDF-форматі, бажано складеному за допомогою програмного комплексу АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. У разі використання будь-якої іншої програми (крім АВК-5) при розрахунку тендерної пропозиції, надавати розгорнутий розрахунок кожної розцінки із зазначенням кількості людино-годин, матеріалів, механізмів для повного та об’єктивного розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».».
Відповідно п. 5.1. підрозділу «Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» - «Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.».
Також згідно п. 5.1. підрозділу «Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» - «У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника).».
Таким чином розраховуючи ціну пропозиції учасник – ПП «РОСТРАНС» мав в ціні пропозиції встановлювати ціни у відповідності КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» за результатами проведеного ПП «РОСТРАНС» - учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції (поточних цін) та враховувати додатково в ціну і витрати пов’язані з доставкою.
Замовником не вказувалося в тендерній документації, що необхідно використовувати при розрахунку ціни встановлені Замовником. Також вказане твердження суперечило б вимогам КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», адже такі ціни не були б поточними на момент розрахунку цінової пропозиції ПП «РОСТРАНС».
Вказане підтверджується також і вимогами тендерної документації, а саме згідно п. 7.8. п. 7 Розділу 3 до Тендерної документації – «Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується по об’єкту в цілому, виходячи з обсягів робіт/послуг на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва та поточних цін на них.».
Таким чином нами вірно здійснено розрахунок ціни пропозиції, як того саме і вимагала тендерна документація, а саме у відповідності до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» за поточними цінами.
Крім того Замовник в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 158 від 14.06.2023 р. вказує наступне – «Крім того, встановлено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником згідно з Додатком № 3 до Тендерної документації. Учасником надано копію договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК». Згідно специфікації № 3 до даного договору, яка є його невід'ємною частиною, передбачається постачання ФЕМ, товщиною 80 мм. Інформація щодо підтвердження виготовлення та/або придбання, поставки фігурних елементів мощения товщиною 60 мм. в складі тендерної пропозиції відсутня.
Відповідно до пунктів 7.4. 7.5 Додатку № 3 до Тендерної документації (Технічної специфікації') передбачається, що якщо Учасник не є виробником плит бетонних тротуарних фігурних, то мас надати підтвердження співпраці із Виробником (наприклад: договір поставки між Учасником та Виробником, дійсний на дату педання пропозиції), а також копії сертифікатів або паспортів якості, дійсні на дату подання пропозиції. Технічною специфікацію передбачається застосування в процесі надання послуг плит бетонних тротуарних фігурних різної товщини як 80 мм так і 60 мм.
Отже, Учасником не виконані умови пункту 7.5 Додатку № 3 до Тендерної документації (Технічної специфікації).».
Вказане твердження замовника не відповідає дійсності з огляду на наступне.
Згідно п. 7.5. «Вимоги до якості окремих будівельних матеріалів.» Додатку № 3 до тендерної документації «Технічна специфікація» - «Плити бетонні тротуарні фігурні мають бути екологічно чистими, виготовленими у 2022-2023 році, новими, такими, що не перебували в експлуатації, термін та умови їх зберігання не порушені. Гарантійний термін на матеріал складає не менше 4 років з моменту надання послуг. Крім того, зазначені матеріали повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам, що має бути підтверджено копіями сертифікатів або паспортів якості, дійсними на дату подання пропозиції. Якщо Учасник не є виробником зазначених матеріалів, то має надати підтвердження співпраці із Виробником (наприклад: договір поставки між Учасником та Виробником, дійсний на дату подання пропозиції), а також копії сертифікатів або паспортів якості, дійсні на дату подання пропозиції.».
Акцентуємо вашу увагу, вимогами тендерної документації, встановлено, що необхідно надати підтвердження співпраці із Виробником, не актів купівлі матеріалів, не специфікацій, не якийсь інший документ, а саме надати підтвердження співпраці із Виробником, що дає змогу учаснику у разі перемоги в торгах закупити необхідні матеріали, які необхідні для виконання робіт.
Нами, як учасником закупівлі, повністю виконано вимоги тендерної документації, а саме нами в складі цінової пропозиції надано наступні документи:
- Копію договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК». (файл – «56.1.постачання продукції (товарів).pdf» та файл «56.1.постачання продукції (товарів).pdf.p7s».
- Копії сертифікатів дійсних на дату подання пропозиції, які підтверджують якість матеріалів – (файли: «57.1.Сертифікат.pdf.p7s», «57.2.СЕРТИФІКАТ 2022 1 (2) (2).PDF.p7s», «57.3.СЕРТИФІКАТ 2022 2 (2).PDF.p7s», «57.4.СЕРТИФІКАТ 2022 3 (2).PDF.p7s», «57.1.Сертифікат.pdf.», «57.2.СЕРТИФІКАТ 2022 1 (2) (2).PDF.», «57.3.СЕРТИФІКАТ 2022 2 (2).PDF.», «57.4.СЕРТИФІКАТ 2022 3 (2).PDF.»).
Також повідомляємо, що відповідно п. 1.1. Договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК» - «Постачальник приймає зобов’язання поставити Замовнику продукції/товар (зокрема, бетон, бетонні вироби, інші будівельні матеріали та продукцію), асортимент, кількість та ціни якої узгоджуються Сторонами при замовленні та визначаються у рахунках-фактурах та видаткових накладних (далі – Товар). Замовник зобов’язується оплатити поставлений Товар на умовах даного Договору».
Згідно п. 3.2. Договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК» - «Постачальник у дводенний термін після отримання замовлення, повідомляєм Замовника про можливість та строки його виготовлення, після чого Замовнику виставляється рахунок-фактура для здійснення оплати на умовах Договору».
Відповідно п. 3.3. Договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК» - «Кількість відвантаженого Товару, ціна одиниці Товару, вартість партії та асортимент в цілому вказується у накладних на приймання Товару.».
Таким чином враховуючи пункти 1.1., 3.2, 3.3 Договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК», вказаним договором не обмежується асортимент продукції, яка може постачатися за вказаним договором, навпаки відповідно до вказаного договору, Замовник (ПП «РОСТРАНС») може в залежності від потреби замовити всі необхідні матеріали (ресурси) протягом всього строку дії договору, в тому числі і фігурні елементи мощення товщиною 60 мм., виробником яких є ТОВ «УА БРУК», що підтверджують сертифікати надані у складі пропозиції.
Таким чином Замовником неправомірно відхилено пропозицію «ПП «РОСТРАНС», адже нами у відповідності з вимогами тендерної документації надано підтвердження співпраці із Виробником (наприклад: договір поставки між Учасником та Виробником, дійсний на дату подання пропозиції).
Будь яких інших вимог тендерною документацією не встановлено.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників, щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що призвело до дискримінації учасників.
При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у відхилення тендерної пропозиції Скаржника, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем закупівлі.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вище вказане вимагаємо скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 158 від 14.06.2023 р. про відхилення тендерної пропозиції ПП "РОСТРАНС".
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "РОСТРАНС" |
3 260 074,72
UAH з ПДВ
|
3 260 074,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "РОСТРАНС" #31964715 |
Відхилено |
3 260 074,72
UAH з ПДВ
|
14 червня 2023 15:34
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій