Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт проїзду до житлових будинків № 101/1, 101/2 з вулиці Луцької в місті Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
3 603 832,80 UAH
UA-2023-05-29-008993-a 09cebda5e36342eabd3cc91cd8d09318
Відкриті торги з особливостями    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Шостакевич

+380800333262 sklanov1985@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26120629
Вебсайт: http://volodymyrrada.gov.ua
Місцезнаходження: 44700, Україна , Волинська обл., м. Володимир, вул. Франка Івана, 8
Контактна особа: Ольга Шостакевич
+380800333262
sklanov1985@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2023 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2023 09:00
Очікувана вартість: 3 603 832,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 019,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Більш детально у тендерній документації.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою.
Відкриті торги проводяться із застосування електронного аукціону.
Замовником забезпечується додатково оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівель шляхом розміщення на офіційному сайті Володимирської міської ради за посиланням https://volodymyrrada.gov.ua/derzhavni-zakupivli/
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт проїзду до житлових будинків № 101/1, 101/2 з вулиці Луцької в місті Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, місто Володимир, проїзд до житлових будинків № 101/1, 101/2 з вулиці Луцької
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за цим Договором здійснюється Замовником з урахуванням якості наданих послуг, на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами акту приймання виконаних робіт та надходження коштів з місцевого бюджету на рахунок Замовника, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 травня 2023 14:57
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 травня 2023 14:57
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 травня 2023 14:57
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 травня 2023 14:57
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 травня 2023 14:57
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 травня 2023 14:57
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 травня 2023 14:57
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 травня 2023 14:57
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 травня 2023 14:57
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 травня 2023 14:57
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 травня 2023 14:57
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 травня 2023 14:57
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 травня 2023 14:57
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 травня 2023 14:57
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 травня 2023 14:57
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 травня 2023 14:57
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 травня 2023 14:57
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 травня 2023 14:57
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 травня 2023 14:57
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 травня 2023 14:57
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 травня 2023 14:57
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 29 травня 2023 14:57
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 травня 2023 14:57
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 29 травня 2023 14:57
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 травня 2023 14:57
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 29 травня 2023 14:57

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Малі архітектурні форми
Дата подання: 02 червня 2023 16:34
Дата відповіді: 03 червня 2023 12:47
Шановний Замовнику, відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації «Технічна специфікація» передбачено здійснення робіт з Монтажу малих архітектурних форм (Благоустрій монтаж малих архітектурних форм - 1 КР20-12-1). Просимо надати відповідь, малі архітектурні форми це поставка замовника чи це матеріал бувший у вжитку?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. З метою деталізації (уточнення) технічного завдання Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації. Додатково повідомляємо, що у разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується Замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-05-29-008993-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "РОСТРАНС", Код ЄДРПОУ:31964715
Дата подання: 19 червня 2023 00:07
Неправомірна дискваліфікація
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОСТРАНС" (далі по тексту - Скаржник) повідомляє, що не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП «РОСТРАНС», з огляду на наступне.
Замовник в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 158 від 14.06.2023 р. вказує наступне – «Тендерна пропозиція ПП «РОСТРАНС» (далі - Учасник) була розглянута на її відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), вимогам, встановленим п. 47 Особливостей та умовам Тендерної документації (далі - Документація).
В ході розгляду пропозиції Учасника було встановлено, що в рядках 100 та 101 Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 (розділ 5 Благоустрій малих архітектурних форм) на Поточний ремонт проїзду до житлових будинків № 101/1, 101/2 з вулиці Луцької в місті Володимир Волинської області, яка надана Учасником у складі тендерної пропозиції, передбачено устаткування: Лавка садова Tobi Sho Лофт 150 см. дуб; ( маса=0,0І5) у кількості 8 штук, вартість 1 лавки - 4280, 00 гри. без ПДВ; Урна для сміття вулична Artel masterov У006 чорн. 92х33х42хсм, 50 л; (маса=0,015) у кількості 8 штук, вартість 1 урни - 1900, 00 гри. без ПДВ.
Згідно пункту 7.6 Додатку № 3 до Тендерної документації (Технічної специфікації) передбачено перелік малих архітектурних форм за ціною відповідно до затвердженої кошторисної документації. Зокрема, вартість 1 одиниці Лавки садової Tobi Sho Лофт 150 см. дуб; ( маса=0,015) становить 4050 грн без ПДВ, вартість 1 одиниці урни для сміття вуличної Artel masterov У006 чорн. 92х33х42хсм, 50 л; (маса=0,015) - 1756,67 грн. без ПДВ.
Отже, учасником завищена вартість малих архітектурних форм, яка визначена Технічною специфікацією, шо в подальшому призвело до неправильних розрахунків договірної ціни вцілому відповідно до вимог КПУ «Настанова з визначення вартості будівництва».».

Згідно п. 1.1 п. 1. Розділу 3 Тендерної документації – «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації та шляхом завантаження необхідних документів (сканованих та/або електронних), що вимагаються у тендерній документації, а саме: Розрахунок ціни тендерної пропозиції надається в сканованому вигляді PDF-форматі, бажано складеному за допомогою програмного комплексу АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. У разі використання будь-якої іншої програми (крім АВК-5) при розрахунку тендерної пропозиції, надавати розгорнутий розрахунок кожної розцінки із зазначенням кількості людино-годин, матеріалів, механізмів для повного та об’єктивного розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».».

Відповідно абз. 1 п. 4.9 підрозділу «Вартість матеріалів, виробів і комплектів» Розділу IV. Визначення окремих складових вартості об’єкта будівництва на етапі складання інвесторської кошторисної документації - «Кошторисна вартість будівельних матеріалів, виробів та комплектів у прямих витратах визначається на підставі нормативної потреби в них, розрахованої виходячи з обсягів робіт, передбачених проектною документацією, та відповідних поточних цін.».
Згідно абз. 2 п. 4.9 підрозділу «Вартість матеріалів, виробів і комплектів» Розділу IV. Визначення окремих складових вартості об’єкта будівництва на етапі складання інвесторської кошторисної документації – «Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного замовником аналізу цін за обґрунтованою ціною, яка не може бути вищою за середню ціну матеріальних ресурсів, що склалася на момент розроблення проектної документації.».
Таким чином ціни встановлені тендерною документацію, а саме пунктом 7.6 Додатку № 3 до Тендерної документації (Технічної специфікації), саме на які замовник посилався відхиляючи пропозицію ПП «РОСТРАНС» є цінами, що склалася на момент розроблення проектної документації.

В той же час учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» має керуватися іншими нормами, а саме.
Відповідно п. 5.1. підрозділу «Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» - «Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.».
Згідно п. 5.10 підрозділу «Визначення прямих витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» - «5.10. Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні.».
Таким чином розраховуючи ціну пропозиції учасник – ПП «РОСТРАНС» мав в ціні пропозиції встановлювати ціни у відповідності КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» за результатами проведеного ПП «РОСТРАНС» - учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції.
Вказане підтверджується також і вимогами тендерної документації, а саме згідно п. 7.8. п. 7 Розділу 3 до Тендерної документації – «Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується по об’єкту в цілому, виходячи з обсягів робіт/послуг на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва та поточних цін на них.».
Замовником неправомірно при оцінці пропозиції ПП «РОСТРАНС» ототожнено ціни сформовані Замовником, що склалася на момент розроблення проектної документації та ціни вказані в пропозиції учасника процедури закупівлі (підрядника), отримані за результатами аналізу цін, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції.
Вказані ціни не можуть бути тотожними, як і визначено це КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», адже складання проектної документації замовником і оформлення ціни пропозиції учасника ПП «РОСТРАНС» має різні часові виміри.
Таким чином учасником виконано вимоги тендерної документації і вимоги КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме у відповідності з п. 5.10 підрозділу «Визначення прямих витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» - Поточні ціни на матеріальні ресурси прийнято на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не перевищує середню ціну в регіоні.

Крім того Замовник в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 158 від 14.06.2023 р. вказує наступне – «Крім того, встановлено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником згідно з Додатком № 3 до Тендерної документації. Учасником надано копію договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК». Згідно специфікації № 3 до даного договору, яка є його невід'ємною частиною, передбачається постачання ФЕМ, товщиною 80 мм. Інформація щодо підтвердження виготовлення та/або придбання, поставки фігурних елементів мощения товщиною 60 мм. в складі тендерної пропозиції відсутня.
Відповідно до пунктів 7.4. 7.5 Додатку № 3 до Тендерної документації (Технічної специфікації') передбачається, що якщо Учасник не є виробником плит бетонних тротуарних фігурних, то мас надати підтвердження співпраці із Виробником (наприклад: договір поставки між Учасником та Виробником, дійсний на дату педання пропозиції), а також копії сертифікатів або паспортів якості, дійсні на дату подання пропозиції. Технічною специфікацію передбачається застосування в процесі надання послуг плит бетонних тротуарних фігурних різної товщини як 80 мм так і 60 мм.
Отже, Учасником не виконані умови пункту 7.5 Додатку № 3 до Тендерної документації (Технічної специфікації).».
Вказане твердження замовника не відповідає дійсності з огляду на наступне.
Згідно п. 7.5. «Вимоги до якості окремих будівельних матеріалів.» Додатку № 3 до тендерної документації «Технічна специфікація» - «Плити бетонні тротуарні фігурні мають бути екологічно чистими, виготовленими у 2022-2023 році, новими, такими, що не перебували в експлуатації, термін та умови їх зберігання не порушені. Гарантійний термін на матеріал складає не менше 4 років з моменту надання послуг. Крім того, зазначені матеріали повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам, що має бути підтверджено копіями сертифікатів або паспортів якості, дійсними на дату подання пропозиції. Якщо Учасник не є виробником зазначених матеріалів, то має надати підтвердження співпраці із Виробником (наприклад: договір поставки між Учасником та Виробником, дійсний на дату подання пропозиції), а також копії сертифікатів або паспортів якості, дійсні на дату подання пропозиції.».
Акцентуємо вашу увагу, вимогами тендерної документації, встановлено, що необхідно надати підтвердження співпраці із Виробником, не актів купівлі матеріалів, не специфікацій, не якийсь інший документ, а саме надати підтвердження співпраці із Виробником, що дає змогу учаснику у разі перемоги в торгах закупити необхідні матеріали, які необхідні для виконання робіт.
Нами, як учасником закупівлі, повністю виконано вимоги тендерної документації, а саме нами в складі цінової пропозиції надано наступні документи:
- Копію договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК». (файл – «56.1.постачання продукції (товарів).pdf» та файл «56.1.постачання продукції (товарів).pdf.p7s».
- Копії сертифікатів дійсних на дату подання пропозиції, які підтверджують якість матеріалів – (файли: «57.1.Сертифікат.pdf.p7s», «57.2.СЕРТИФІКАТ 2022 1 (2) (2).PDF.p7s», «57.3.СЕРТИФІКАТ 2022 2 (2).PDF.p7s», «57.4.СЕРТИФІКАТ 2022 3 (2).PDF.p7s», «57.1.Сертифікат.pdf.», «57.2.СЕРТИФІКАТ 2022 1 (2) (2).PDF.», «57.3.СЕРТИФІКАТ 2022 2 (2).PDF.», «57.4.СЕРТИФІКАТ 2022 3 (2).PDF.»).
Також повідомляємо, що відповідно п. 1.1. Договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК» - «Постачальник приймає зобов’язання поставити Замовнику продукції/товар (зокрема, бетон, бетонні вироби, інші будівельні матеріали та продукцію), асортимент, кількість та ціни якої узгоджуються Сторонами при замовленні та визначаються у рахунках-фактурах та видаткових накладних (далі – Товар). Замовник зобов’язується оплатити поставлений Товар на умовах даного Договору».

Згідно п. 3.2. Договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК» - «Постачальник у дводенний термін після отримання замовлення, повідомляєм Замовника про можливість та строки його виготовлення, після чого Замовнику виставляється рахунок-фактура для здійснення оплати на умовах Договору».
Відповідно п. 3.3. Договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК» - «Кількість відвантаженого Товару, ціна одиниці Товару, вартість партії та асортимент в цілому вказується у накладних на приймання Товару.».


Таким чином враховуючи пункти 1.1., 3.2, 3.3 Договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК», вказаним договором не обмежується асортимент продукції, яка може постачатися за вказаним договором, навпаки відповідно до вказаного договору, Замовник (ПП «РОСТРАНС») може в залежності від потреби замовити всі необхідні матеріали (ресурси) протягом всього строку дії договору, в тому числі і фігурні елементи мощення товщиною 60 мм., виробником яких є ТОВ «УА БРУК», що підтверджують сертифікати надані у складі пропозиції.
Таким чином Замовником неправомірно відхилено пропозицію «ПП «РОСТРАНС», адже нами у відповідності з вимогами тендерної документації надано підтвердження співпраці із Виробником (наприклад: договір поставки між Учасником та Виробником, дійсний на дату подання пропозиції).
Будь яких інших вимог тендерною документацією не встановлено.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників, щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що призвело до дискримінації учасників.
При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у відхилення тендерної пропозиції Скаржника, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем закупівлі.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вище вказане вимагаємо скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 158 від 14.06.2023 р. про відхилення тендерної пропозиції ПП "РОСТРАНС".
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2023-05-29-008993-a.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "РОСТРАНС", Код ЄДРПОУ:31964715
Дата подання: 19 червня 2023 23:56
Неправомірна дискваліфікація
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОСТРАНС" (далі по тексту - Скаржник) повідомляє, що не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП «РОСТРАНС», з огляду на наступне.
Замовник в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 158 від 14.06.2023 р. вказує наступне – «Тендерна пропозиція ПП «РОСТРАНС» (далі - Учасник) була розглянута на її відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), вимогам, встановленим п. 47 Особливостей та умовам Тендерної документації (далі - Документація).
В ході розгляду пропозиції Учасника було встановлено, що в рядках 100 та 101 Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 (розділ 5 Благоустрій малих архітектурних форм) на Поточний ремонт проїзду до житлових будинків № 101/1, 101/2 з вулиці Луцької в місті Володимир Волинської області, яка надана Учасником у складі тендерної пропозиції, передбачено устаткування: Лавка садова Tobi Sho Лофт 150 см. дуб; ( маса=0,0І5) у кількості 8 штук, вартість 1 лавки - 4280, 00 гри. без ПДВ; Урна для сміття вулична Artel masterov У006 чорн. 92х33х42хсм, 50 л; (маса=0,015) у кількості 8 штук, вартість 1 урни - 1900, 00 гри. без ПДВ.
Згідно пункту 7.6 Додатку № 3 до Тендерної документації (Технічної специфікації) передбачено перелік малих архітектурних форм за ціною відповідно до затвердженої кошторисної документації. Зокрема, вартість 1 одиниці Лавки садової Tobi Sho Лофт 150 см. дуб; ( маса=0,015) становить 4050 грн без ПДВ, вартість 1 одиниці урни для сміття вуличної Artel masterov У006 чорн. 92х33х42хсм, 50 л; (маса=0,015) - 1756,67 грн. без ПДВ.
Отже, учасником завищена вартість малих архітектурних форм, яка визначена Технічною специфікацією, шо в подальшому призвело до неправильних розрахунків договірної ціни вцілому відповідно до вимог КПУ «Настанова з визначення вартості будівництва».».
Згідно п. 1.1 п. 1. Розділу 3 Тендерної документації – «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації та шляхом завантаження необхідних документів (сканованих та/або електронних), що вимагаються у тендерній документації, а саме: Розрахунок ціни тендерної пропозиції надається в сканованому вигляді PDF-форматі, бажано складеному за допомогою програмного комплексу АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. У разі використання будь-якої іншої програми (крім АВК-5) при розрахунку тендерної пропозиції, надавати розгорнутий розрахунок кожної розцінки із зазначенням кількості людино-годин, матеріалів, механізмів для повного та об’єктивного розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».».
Відповідно п. 5.1. підрозділу «Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» - «Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.».
Також згідно п. 5.1. підрозділу «Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» - «У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника).».
Таким чином розраховуючи ціну пропозиції учасник – ПП «РОСТРАНС» мав в ціні пропозиції встановлювати ціни у відповідності КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» за результатами проведеного ПП «РОСТРАНС» - учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції (поточних цін) та враховувати додатково в ціну і витрати пов’язані з доставкою.
Замовником не вказувалося в тендерній документації, що необхідно використовувати при розрахунку ціни встановлені Замовником. Також вказане твердження суперечило б вимогам КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», адже такі ціни не були б поточними на момент розрахунку цінової пропозиції ПП «РОСТРАНС».
Вказане підтверджується також і вимогами тендерної документації, а саме згідно п. 7.8. п. 7 Розділу 3 до Тендерної документації – «Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується по об’єкту в цілому, виходячи з обсягів робіт/послуг на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва та поточних цін на них.».
Таким чином нами вірно здійснено розрахунок ціни пропозиції, як того саме і вимагала тендерна документація, а саме у відповідності до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» за поточними цінами.
Крім того Замовник в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 158 від 14.06.2023 р. вказує наступне – «Крім того, встановлено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником згідно з Додатком № 3 до Тендерної документації. Учасником надано копію договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК». Згідно специфікації № 3 до даного договору, яка є його невід'ємною частиною, передбачається постачання ФЕМ, товщиною 80 мм. Інформація щодо підтвердження виготовлення та/або придбання, поставки фігурних елементів мощения товщиною 60 мм. в складі тендерної пропозиції відсутня.
Відповідно до пунктів 7.4. 7.5 Додатку № 3 до Тендерної документації (Технічної специфікації') передбачається, що якщо Учасник не є виробником плит бетонних тротуарних фігурних, то мас надати підтвердження співпраці із Виробником (наприклад: договір поставки між Учасником та Виробником, дійсний на дату педання пропозиції), а також копії сертифікатів або паспортів якості, дійсні на дату подання пропозиції. Технічною специфікацію передбачається застосування в процесі надання послуг плит бетонних тротуарних фігурних різної товщини як 80 мм так і 60 мм.
Отже, Учасником не виконані умови пункту 7.5 Додатку № 3 до Тендерної документації (Технічної специфікації).».
Вказане твердження замовника не відповідає дійсності з огляду на наступне.
Згідно п. 7.5. «Вимоги до якості окремих будівельних матеріалів.» Додатку № 3 до тендерної документації «Технічна специфікація» - «Плити бетонні тротуарні фігурні мають бути екологічно чистими, виготовленими у 2022-2023 році, новими, такими, що не перебували в експлуатації, термін та умови їх зберігання не порушені. Гарантійний термін на матеріал складає не менше 4 років з моменту надання послуг. Крім того, зазначені матеріали повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам, що має бути підтверджено копіями сертифікатів або паспортів якості, дійсними на дату подання пропозиції. Якщо Учасник не є виробником зазначених матеріалів, то має надати підтвердження співпраці із Виробником (наприклад: договір поставки між Учасником та Виробником, дійсний на дату подання пропозиції), а також копії сертифікатів або паспортів якості, дійсні на дату подання пропозиції.».
Акцентуємо вашу увагу, вимогами тендерної документації, встановлено, що необхідно надати підтвердження співпраці із Виробником, не актів купівлі матеріалів, не специфікацій, не якийсь інший документ, а саме надати підтвердження співпраці із Виробником, що дає змогу учаснику у разі перемоги в торгах закупити необхідні матеріали, які необхідні для виконання робіт.
Нами, як учасником закупівлі, повністю виконано вимоги тендерної документації, а саме нами в складі цінової пропозиції надано наступні документи:
- Копію договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК». (файл – «56.1.постачання продукції (товарів).pdf» та файл «56.1.постачання продукції (товарів).pdf.p7s».
- Копії сертифікатів дійсних на дату подання пропозиції, які підтверджують якість матеріалів – (файли: «57.1.Сертифікат.pdf.p7s», «57.2.СЕРТИФІКАТ 2022 1 (2) (2).PDF.p7s», «57.3.СЕРТИФІКАТ 2022 2 (2).PDF.p7s», «57.4.СЕРТИФІКАТ 2022 3 (2).PDF.p7s», «57.1.Сертифікат.pdf.», «57.2.СЕРТИФІКАТ 2022 1 (2) (2).PDF.», «57.3.СЕРТИФІКАТ 2022 2 (2).PDF.», «57.4.СЕРТИФІКАТ 2022 3 (2).PDF.»).
Також повідомляємо, що відповідно п. 1.1. Договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК» - «Постачальник приймає зобов’язання поставити Замовнику продукції/товар (зокрема, бетон, бетонні вироби, інші будівельні матеріали та продукцію), асортимент, кількість та ціни якої узгоджуються Сторонами при замовленні та визначаються у рахунках-фактурах та видаткових накладних (далі – Товар). Замовник зобов’язується оплатити поставлений Товар на умовах даного Договору».

Згідно п. 3.2. Договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК» - «Постачальник у дводенний термін після отримання замовлення, повідомляєм Замовника про можливість та строки його виготовлення, після чого Замовнику виставляється рахунок-фактура для здійснення оплати на умовах Договору».
Відповідно п. 3.3. Договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК» - «Кількість відвантаженого Товару, ціна одиниці Товару, вартість партії та асортимент в цілому вказується у накладних на приймання Товару.».


Таким чином враховуючи пункти 1.1., 3.2, 3.3 Договору постачання продукції (товарів) № 02/01 від 02.01.2023 року, укладеного між ПП «Ространс» та ТОВ «УА БРУК», вказаним договором не обмежується асортимент продукції, яка може постачатися за вказаним договором, навпаки відповідно до вказаного договору, Замовник (ПП «РОСТРАНС») може в залежності від потреби замовити всі необхідні матеріали (ресурси) протягом всього строку дії договору, в тому числі і фігурні елементи мощення товщиною 60 мм., виробником яких є ТОВ «УА БРУК», що підтверджують сертифікати надані у складі пропозиції.
Таким чином Замовником неправомірно відхилено пропозицію «ПП «РОСТРАНС», адже нами у відповідності з вимогами тендерної документації надано підтвердження співпраці із Виробником (наприклад: договір поставки між Учасником та Виробником, дійсний на дату подання пропозиції).
Будь яких інших вимог тендерною документацією не встановлено.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників, щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що призвело до дискримінації учасників.
При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у відхилення тендерної пропозиції Скаржника, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем закупівлі.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вище вказане вимагаємо скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 158 від 14.06.2023 р. про відхилення тендерної пропозиції ПП "РОСТРАНС".
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

19 червня 2023 00:07
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2023 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "РОСТРАНС" 3 260 074,72
UAH з ПДВ
3 260 074,72
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 червня 2023 02:01
Електронний підпис
10 червня 2023 01:59
57.3.СЕРТИФІКАТ 2022 2 (2).PDF.p7s
10 червня 2023 01:59
20.Технічне завдання.pdf
10 червня 2023 01:59
57.3.СЕРТИФІКАТ 2022 2 (2).PDF
10 червня 2023 01:59
18.Цінова пропозиція.pdf
10 червня 2023 01:59
42.Довідка про базу.pdf
10 червня 2023 01:59
2.ОПИС.pdf
10 червня 2023 01:59
9.Паспорт Шух Н.П..pdf
10 червня 2023 01:59
36.Технічні.rar.p7s
10 червня 2023 01:59
47.2.Накази робітники.rar.p7s
10 червня 2023 01:59
4.Витяг ЄДРПОУ.pdf
10 червня 2023 01:59
57.2.СЕРТИФІКАТ 2022 1 (2) (2).PDF
10 червня 2023 01:59
42.Довідка про базу.pdf.p7s
10 червня 2023 01:59
9.Паспорт Шух Н.П..pdf.p7s
10 червня 2023 01:59
23.Проект Договору.pdf
10 червня 2023 01:59
39.Довідка про техніку.pdf
10 червня 2023 01:59
40.2.Балансова довідка.pdf
10 червня 2023 01:59
4.Витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s
10 червня 2023 01:59
46.Дипломи.rar.p7s
10 червня 2023 01:59
10.Інд код.PDF.p7s
10 червня 2023 01:59
57.1.Сертифікат.pdf.p7s
10 червня 2023 01:59
6.Витяг платника ПДВ.pdf.p7s
10 червня 2023 01:59
10.Інд код.PDF
10 червня 2023 01:59
20.Технічне завдання.pdf.p7s
10 червня 2023 01:59
53.3.1.Договір № 126.rar
10 червня 2023 01:59
23.Проект Договору.pdf.p7s
10 червня 2023 01:59
57.3.СЕРТИФІКАТ 2022 2 (2).PDF
10 червня 2023 01:59
57.4.СЕРТИФІКАТ 2022 3 (2).PDF
10 червня 2023 01:59
1.Статут.PDF.p7s
10 червня 2023 01:59
58.Реєстр документів.pdf
10 червня 2023 01:59
31.Витяг.pdf
10 червня 2023 01:59
5.Відомості ЄДРПОУ.pdf.p7s
10 червня 2023 01:59
57.4.СЕРТИФІКАТ 2022 3 (2).PDF.p7s
10 червня 2023 01:59
6.Витяг платника ПДВ.pdf
10 червня 2023 01:59
45.Диплом Шух.pdf
10 червня 2023 01:59
31.Витяг.pdf.p7s
10 червня 2023 01:59
5.Відомості ЄДРПОУ.pdf
10 червня 2023 01:59
57.4.СЕРТИФІКАТ 2022 3 (2).PDF
10 червня 2023 01:59
18.Цінова пропозиція.pdf.p7s
10 червня 2023 01:59
46.Дипломи.rar
10 червня 2023 01:59
47.2.Накази робітники.rar
10 червня 2023 01:59
2.ОПИС.pdf.p7s
10 червня 2023 01:59
3.Виписка ЄДРПОУ.PDF.p7s
10 червня 2023 01:59
57.1.Сертифікат.pdf
10 червня 2023 01:59
3.Виписка ЄДРПОУ.PDF
10 червня 2023 01:59
58.Реєстр документів.pdf.p7s
10 червня 2023 01:59
1.Статут.PDF
10 червня 2023 01:59
53.3.1.Договір № 126.rar.p7s
10 червня 2023 01:59
36.Технічні.rar
10 червня 2023 01:59
45.Диплом Шух.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РОСТРАНС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
Відхилено 3 260 074,72
UAH з ПДВ
14 червня 2023 15:34

Документи

14 червня 2023 15:34
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій